صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Marvel’s Avengers
ads

نقد و بررسی بازی Marvel’s Avengers

بازی Marvel's Avengers

نقد و بررسی بازی Marvel’s Avengers : 

بسیاری از بازی ها در راه غارتگری اکشن Destiny دنبال شده اند ، اما تعداد کمی از آنها با دنیای هیجان انگیز مانند Marvel’s Avengers این کار را انجام داده اند.

این یک نزاع بر اساس غارت و پر از طعم ابرقهرمانانه است ، اما خوشحالی شکستن افراد شرور با سپر Captain America متاسفانه فقط می تواند آن را تا اینجا ادامه دهد. در حالی که کمپین تک نفره آن به تنهایی خوب است ، این تنها بخش کوچکی از کل بسته است-و غارت نهایی بازی که گوشت غذا است ، یک آشفتگی بیش از حد تکراری (و شگفت آور حشره دار) است که به من دست داد دلیل بسیار کمی برای ماندن در اطراف

منوی اصلی Avengers در واقع یک دکمه دارد که کمپین بسیار قوی “Reassemble” را راه اندازی می کند ، و دیگری برای چند نفره “Avengers Initiative” دردناک و تکراری و بدون پاداش. بلافاصله ، به شما هشدار می دهد که گزینه دوم مملو از خرابکارهای کمپین است ،

و شما هنوز باید تقریباً به مرحله اول برسید تا قفل هر شش قهرمان موجود را باز کنید. به این ترتیب ، شما می توانید تصمیم بگیرید که Avengers را به عنوان یک بازی تک نفره با بازی تقریباً 10 ساعته و نادیده گرفتن چندنفره آن به طور کلی در نظر بگیرید ، اگر سبک بازی تردمیل بازی به عنوان سرویس آن چیزی نیست که شما به دنبال آن بودید. برای.

اما بی تردید گناهان دومی بر اولی تأثیر می گذارد و شما می توانید آن را در چند ساعت پس از راه اندازی کمپین احساس کنید. مطمئناً در اینجا می توان تفریحات زیادی داشت ، زیرا هر قهرمانی سبک متمایزی را در مبارزات خود به ارمغان می آورد در حالی که هنوز به اندازه کافی شبیه به هم است تا بتواند بین آنها از ماموریت به مأموریت نسبتاً بی وقفه جابجا شود. جذابیت کنترل آن تیم قهرمانان شناخته شده- کاپیتان آمریکا ، ثور ، بلک ویدو ،

بازی Marvel’s Avengers

بازی Marvel's Avengers

مرد آهنی ، خانم مارول و هالک باورنکردنی- برای انتقام جویان اساسی است و حداقل به اندازه کافی قوی بود تا بتوانم به پست علاقه مند شوم- برنامه های راه اندازی Crystal Dynamics قبلاً ارائه شده است. با این حال ، همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، هنگامی که اعتبارات کمپین جمع شد ، آنچه در اینجا در راه است بسیار کمی جذاب است (و مطمئناً مورد توجه من نیست).

خانم خان شگفت انگیز – کمپین

کمپین Reassemble یک بازی ابرقهرمانی سرگرم کننده است که داستان فوق العاده ای را روایت می کند ، حتی اگر چندنفره تعاونی نزدیک آن باعث شود پیشرفت آن ناراضی کننده باشد و در عوض بخشی از ماموریت های آن به عنوان یک پرکننده احساس شود.

از ابرقهرمانان پرش بین انتقام جویان مختلف برای ضربه زدن به سازمان کلاسیک شر مارول A.I.M. (مکانیک ایده های پیشرفته ، اساساً افراد بدی که از علم و روبات استفاده می کنند) تقریباً همیشه لذت بخش است ، اما همچنین نمی ترسد که تماشای سینما را برای لحظات شخصیتی صمیمی و اغلب خنده دار متوقف کنید. در آن صحنه های آرام ، انتقام جویان بیشتر شبیه بازی های اخیر Tomb Raider از Crystal Dynamics است تا اینکه سیستم های کلیشه ای اکشن-غارتگر من را انتظار داشته باشد.

این لذت تا حد زیادی به نگارش عالی و تعاملات شخصیتی می رسد ، که به سرعت مرا به این داستان جدید انتقام جویان کشاند. من عاشق تماشای یک کمال خان جوان ، AKA خانم مارول بودم ، همانطور که من دوست داشتم بقیه انتقام جویان قطعات شکست های گذشته خود را بردارند ،

او را به عنوان یک قهرمان جدید پیدا کنند. هر قهرمان به خوبی بازی می شود و به خوبی از آن استفاده می شود (به جز ثور ، که جذاب و سرگرم کننده است ، اما به نوعی … آنجا ، از لحاظ داستان). و در حالی که طرح کلی در نهایت یک طرح نسبتاً ساده است ، این کمپین هنوز یک فیلم اکشن کمیک بسیار سرگرم کننده به شکل قابل پخش است.

این کمپین از توقف تماشای سینما برای لحظات صمیمی تر شخصیت نمی ترسد

کامالای ساندرا سعد جذاب و خنده دار است ، به عنوان یک قهرمان دوست داشتنی و چهره ای تازه ظاهر می شود در حالی که هنوز به عنوان وسیله ای ایده آل برای ورود ما به دنیای انتقام جویان عمل می کند. بروس بنر تروی بیکر نیز استثنایی است و بر خطی بین یک ناهنجار دوست داشتنی ناخوشایند و هیولایی پر از خشم که درست در زیر سطح زمین کمین کرده است ، سوار است. پویایی بین این دو در قلب این داستان است ،

و اکنون به یاد می آورم که بروس به طرز شگفت انگیزی راه خود را در تلاش برای آرام کردن ناراحتی کامالا بیشتر از هر زمان دیگری که من از انحراف خود برای انفجار روبات های غول پیکر استفاده می کردم ، باز کرد. خطوط دیالوگ میان ماموریت عموماً کمتر به یادماندنی هستند ، اما مکالمات در طول فیلم های سینمایی بیشتر می تواند واقعاً خاص باشد.

و این مشکل است: یک قطعه بازی خطی و تک نفره Avengers در اینجا قابل مشاهده است که من واقعاً می خواستم بیشتر از آن ببینم. اکثریت ماموریت های مبارزات انتخاباتی مخصوص هر قهرمانی است که در آن زمان به شما کنترل می دهند – اجتناب از هرگونه خرابکاری بزرگ ،

صحنه هایی مانند عبور از یک ساختمان تحت محاصره به عنوان تونی استارک در حالی که یک کت و شلوار موقت مرد آهنی را جمع می کنید یا در یک مرکز SHIELD قدیمی کاوش می کنید. پر از یادگارهایی که کامالا در همان سطح بازی هایی مانند Tomb Raider یا Uncharted برای من جذاب بود. این مأموریت ها تقریباً همیشه هیجان انگیز بودند ، و با ارجاعات سرگرم کننده مارول برای طرفداران پشتیبانی می شد.

ماموریت های منحصر به فرد و هیجان انگیز کمپین گهگاه جای خود را به پرکننده ضعیف می دهند

متأسفانه اختلاف بین آن لحظات منحصر به فرد جذاب نیست. به جای کاوش در مناطق دست ساز ، داستان گاهی از شما می خواهد که نسخه های خاص خود را از جهان باز عمومی و A.I.M را مرور کنید. امکاناتی که بعداً در اکثر مأموریت های چند نفره بازیافت می شوند و اهداف کسل کننده ای را که با قهرمان خاص شما طراحی نشده اند تکمیل می کند ،

مانند ایستادن در نقاط تشدیدکننده کنترل یا مشت زدن افراد بد. این مأموریت ها هر چند آنقدر زیاد نیستند که بتوانند شتاب داستان را به طور کامل خراب کنند ، بدون شک ضعیف ترین لحظات آن هستند و این باعث می شود که این کمپین باعث کاهش سرعت یک کمپین تک نفره شود.

به همین منظور ، پیشرفت شخصیت در طول مبارزات انتخاباتی نیز به دلیل تمرکز کلی انتقام جویان بر چند نفره آسیب می بیند. Gear بخش مهمی از تجربه تک نفره است و فقط گاهی اوقات با پیامی مبنی بر اینکه فضای موجودی من دوباره به ظرفیت رسیده است آزارم می دهد و از من می خواهد که آن را یک به یک متوقف کرده و پاک کنم.

و در حالی که بسیاری از درختان مهارت یک قهرمان بعداً گزینه های جالب تری را ارائه می دهند ، شما به سختی قبل از شروع تیتراژ سطح را خراش می دهید. این بدان معناست که اگر می خواهید چندنفره را نادیده بگیرید ، اگر بخواهید در کمپین بازی کنید ، باز هم گاهی آثار منفی آن را احساس خواهید کرد.

نقد و بررسی بازی Demon's Souls
بیشتر بخوانید

مبارزه هالک اسمش!

خوشبختانه ، قدرت فانتزی ابرقدرت و مبانی مبارزه با ضرب و شتم انتقام جویان انتقام جویان واقعاً کار می کند. هر شخصیت حملات منحصر به فرد ، توانایی های خاص و سبک امضای خود را دارد ، اما همه آنها آنقدر سرگرم کننده هستند که من واقعاً از تغییر بین هر یک از آنها خوشحال شدم.

این مهم است که دشمنان را به عنوان هالک در هم کوبید ، آنها را با سرکوبگرهای مرد آهنی شلیک کرد و چکش ثور را به طور یکسان به سمت آنها پرتاب کرد ، مخصوصاً در برخوردهای گاهی اوقات کوچکتر که در سطوح منحصر به فرد تک نفره یافت شد.

انتقام جویان هنگامی که برای اولین بار پا به کفش های جدید می گذارید ، آن را بسیار ساده می کند ، اما نحوه مدیریت آن کمی شمشیر دو لبه است. علیرغم تفاوت بسیار زیاد ، هر یک از شخصیت ها از نظر عملکردی مشابه کنترل ها هستند. آنها یک حمله سبک در میدان ، یک حمله سنگین در مثلث ،

یک گول زدن در Circle ، یک حرکت دفاعی در R2 و برخی از دکمه های کلیدی بسیار مشابه دارند. خبر خوب این است که اساساً هیچ زمانی برای انتخاب قهرمان جدید و شروع ترک خوردن جمجمه با آنها طول نمی کشد. خبر بد این است که علی رغم تنوع چشمگیر آنها ، بازیگران در مقایسه با سایر بازی های مبتنی بر قهرمان می توانند کمی همگن شوند.

قطعاً می تواند سرگرم کننده باشد ، فقط همه آنها یک نکته هستند. بیشتر مبارزات به هم زدن دکمه های سبک و سنگین حمله تبدیل می شوند ، اگرچه شما باید در فرار ، شکستن محافظان دشمن و استفاده از توانایی های دفاعی هوشمند باشید. و در حالی که دشمنان از نظر بصری چندان متنوع نیستند – شما تعداد زیادی از روبات ها را مشت خواهید زد – انواع مختلفی وجود دارد ، و قوی ترین آنها می توانند از ضرباتی که از کاستی های آنها استفاده می کند سود ببرند.

به عنوان مثال ، ضربه های سنگین دشمنان مرا مجبور به فرار از نوسانات بزرگ قبل از تخلیه آنها کرد ، در حالی که آنهایی که دارای سپر بودند برای ضربه زدن به نیروهای دفاعی خود نیاز به ضربه های قوی داشتند.

این نبرد عمق دارد ، اما مأموریت ها اغلب نیازی به استفاده از آن ندارند

جدا از موارد واضح مانند انواع حمله و مرد آهنی که قادر به پرواز است در حالی که کاپیتان آمریکا مجبور است با زحمت پشت سر خود بدود ، جنبه اصلی که نحوه بازی هر قهرمان را متمایز می کند سه توانایی قهرمانانه منحصر به فرد آنها است. اینها حرکات حماسی و مبتنی بر سرد شدن هستند مانند هالک که باعث ایجاد یک ضربه موج شونده می شود ، کامالا غول پیکر می شود یا مرد آهنی که لباس بزرگ هالکباستر را فرا می خواند.

بازی Marvel’s Avengers

بازی Marvel's Avengers

قهرمان سازی به شخصیت ها کمک می کند تا از نظر مکانیکی بیشتر از یکدیگر متفاوت باشند زیرا دارای توانایی هایی هستند که برای استفاده موثرتر از حملات اصلی به تفکر بیشتری نیاز دارند و اغلب می توان آنها را به شیوه های جالبی در درخت مهارت هر قهرمان تغییر داد.

این درختان تقریباً به اندازه ظاهر خود عمیق نیستند ، و بسیاری از گزینه ها ارتقاء عددی خسته کننده ای هستند ، اما در همه این موارد چند گزینه بسیار جالب وجود دارد. مواردی مانند افزودن AOE سم گاما به یکی از حملات هالک ، یا اجازه دادن به شما برای تبدیل Iron Man’s Unibeam به یک انفجار طولانی تر ، یک انفجار بزرگتر ، یا یک انفجار کوتاهتر اما سریعتر با چندین بار استفاده. کاپیتان من آمریکا می تواند با زنجیر زدن حملات Takedown ،

استفاده از مهارت هایی که باعث می شود Takedowns مدت زمان خود را طولانی تر کند ، انرژی قهرمانانه بیشتری ایجاد کند و بیشتر اتفاق بیفتد ، تقریباً دائماً مدافعان حمله Brooklyn Brawler Heroic خود را ادامه دهد – اما شخص دیگری می تواند مسیر دیگری را از او بگیرد ، احتمالاً تمرکز بر تمسخر و طرفداران دفاعی به جای آن. برخی تصمیمات دقیق باید در اینجا گرفته شود ، حتی اگر تصمیمات کافی برای جالب نگه داشتن این پیشرفت برای مدت زمان لازم برای رسیدن به سطح 50 وجود نداشته باشد.

متأسفانه ، در حالی که سیستم رزمی دارای مقدار مناسبی از عمق روی کاغذ است ، در واقع استفاده از این پیچیدگی هرگز در ماموریت ها ضروری به نظر نمی رسید. دعواهای بزرگ با توانایی ها و شاخص ها بسیار درهم و برهم می شوند و دشمنان سرسخت می توانند بارها خسارت زیادی را جبران کنند ، در برخی از موارد خاص حتی محافظی ناامیدکننده وجود دارد که به آنها اجازه می دهد ضربه ها و ترکیبات شما را به طور کامل نادیده بگیرند.

برای این منظور ، استفاده از انیمیشن برای لغو دشمنان در هوا ، آزمایش انواع مختلف جلوه ها و ابزارهای اصلاح کننده می تواند به شما ارائه دهد (مانند یک اثر بسیار جالب Pym Particle که دشمنان را کوچک می کند) و انتخاب درخت مهارت برای نحوه تغییر دادن قهرمانان من آنقدرها هم مهم به نظر نمی رسید که اغلب می توانستم به آسانی با ترکیب دکمه برنده شوم.

این واقعا تقصیر سیستم جنگی نیست ، این است که چگونه ماموریت ها و دشمنان از شما می خواهند از آن استفاده کنید – یا به طور دقیق تر ، چگونه از آن استفاده نمی کنند.

پس از اتمام کمپین ، انتقام جویان شما را از عملیات Reassemble تک نفره (کلمه آن به عنوان مجموعه ای از ماموریت ها ، که احتمالاً برای جلوگیری از خرابکاری استفاده می شود ، استفاده می کنند) ، به عملیات پس از بازی Avengers Initiative با تمرکز بر چند نفر تبدیل می کند. به بدون خراب کردن چیزی ، یک زنجیره ماموریت اصلی جدید به شما داده می شود ، دلیلی برای ادامه مبارزه با هوش مصنوعی و یک چرخ دستی پر از وظایف برای انجام آن ها که بسیار تکراری هستند و اغلب از یکدیگر متمایز نیستند.

برخلاف کمپین ، این مأموریت ها در عوض قرار است با سه نفر دیگر به صورت آنلاین انجام شوند ، اما من به سرعت متوجه شدم که عموماً نمی خواهم مگر اینکه تیمی از افرادی را که می شناختم جمع کرده باشم. برای شروع ، پیدا کردن بازیکنان دیگر از طریق خواستگاری اغلب زمان زیادی را طاقت فرسا می کند-اما بدتر از آن ، به نظر می رسد انتقام جویان فاقد هر نوع سیستم پینگ داخلی یا ارتباطاتی است که بتواند با آنها هماهنگ شود. مأموریتهای بازتر Threat Sector با نقاط راه اختیاری برای تعقیب وسایل یا منابع اضافی پاشیده شده است ،

اما بدون راهی که نشان دهد کدام یک باید به سوی کار گروهی بعدی حرکت کنیم ، به ندرت مانند یک سنگ بی نهایت است. استفاده از چت صوتی هنگام بازی با دوستان به اندازه کافی آسان بود ، اما هنگام بازی انفرادی هم تیمی های هوش مصنوعی ترجیح داده شد – هرچند که این امر باعث ایجاد سردرد متفاوتی می شود ، زیرا هوش مصنوعی (در حالی که در مبارزه مهارت دارد) تقریباً هرگز اهداف را کامل نمی کند و ماموریت های کنترل منطقه را انجام می دهد. به ویژه یک بازی ژانگلی انفرادی.

نقد و بررسی دوربین Polaroid Now
بیشتر بخوانید

ساختار پس از بازی به همان اندازه تکراری است که بی پاداش است

اما حتی اگر ابزارهای بهتری برای هماهنگی با تیم من یا هوش مصنوعی هوشمندتر برای کمک به من وجود داشته باشد ، باز هم این ماموریت هایی را که شما از آنها استفاده می کنید کمتر درگیر نمی کند. ساختار پس از بازی آن به همان اندازه تکرار نشدنی و بدون پاداش است ، با سیستم غارتگری مرگبار بد و عدم تنوع بحرانی.

اشتباه نکنید ، من هنوز از زدن موجهای مشابه هوش مصنوعی لذت بردم. گهگاه بارها و بارها رفت و آمد با گروهی از دوستان ، اوضاع را سرگرم کننده تر می کند – اما پریدن در گودال ها بعد از باران نیز می تواند سرگرم کننده باشد و این بدان معنا نیست که هر دو فعالیت بسیار عمیق هستند.

استفاده مجدد مداوم از محتوا و فعالیتها در اینجا کاملاً طاقت فرسا است و تقریباً بلافاصله شروع به شناسایی مجموعه ای از اهداف ، طرح بندی و نقاط دلخواه اختیاری می کنید (گاهی اوقات حتی در یک ماموریت از موارد استفاده مجدد می شود). مأموریت ها معمولاً شما را به سمت یک منطقه نسبتاً بزرگ به سبک جهان باز باز می کنند و قبل از فرود آمدن به یک مرکز عمومی A.I.M برای چالش های خطی تر ،

و اگر شما یک مرکز A.I.M را دیده اید ، اساساً همه آنها را دیده اید. اهداف کمی تغییر خواهند کرد ، اما خواه به شما بگویند که یک نقطه را کنترل کنید ،

برخی از اشیاء را بشکنید یا با برخی از افراد مبارزه کنید ، همه آنها بدون هیچ لحظه بزرگ و به یاد ماندنی با هم محو می شوند. و فرقی نمی کند که در یک جنگل سبز ، صحرای یوتا یا یک تاندرا برفی (که همه آنها فعالیتهای جانبی مشابه را بازیافت می کنند ، مانند پناهگاه هایی با صندوقچه پشت پازل های دکمه ای که به سختی پنهان شده اند) بازی کنید ، راه خود را مشت می کنید.

خیلی زود از طریق یک تاسیسات ملایم دیگر ماموریت های سریعتر Drop Zone حتی تظاهر را به طور کلی قطع می کنند و فقط شما را مستقیماً در یک برخورد واحد قرار می دهند ، که من فقط می توانم فرض کنم برای سنگ زنی بی فکر طراحی شده است.

من امیدوار بودم که برخی از انواع ماموریت های ویژه تر بتوانند در قالب تنوع بسیار مورد نیاز کمک کنند ، اما این ثابت نشد. مأموریت های شرور تا حد زیادی شبیه به گروه های تهدید است ، مگر با یک مبارزه با رئیس که در مبارزات انتخاباتی بازیافت می شود. با کمال تأسف ، این نبردها به سختی از مکان خارج شده اند ،

بنابراین مبارزه با Abomination یا Taskmaster با چهار قهرمان در یک زمان فاقد استراتژی است و شما قبلاً همه چیزهایی را که باید به سمت شما پرتاب کنند مشاهده کرده اید. و در حالی که در راه آسمان خراش برای مقابله با Abomination در عرصه پشت بام اولین بار هیجان انگیز بود ، بلافاصله دوباره این کار را انجام دادم و به همان پشت بام رسیدم ،

اما با Taskmaster این بار همه تازگی آن را از بین برد – چه برسد به Hulkbuster Iron Man به معنای واقعی کلمه فقط می تواند Abomination را از لبه بیرون بکشد تا مبارزه را در کمتر از یک دقیقه به پایان برساند ، که اگر به وضوح یک سوءاستفاده و نه یک استراتژی عمدا طراحی نشده باشد ، خنده دار خواهد بود.

استفاده مجدد مداوم از مکانها و فعالیتها کاملاً خسته کننده است

طاق ها نیز به همین ترتیب ناامید کننده هستند. آنها شما را به یک فضای باز دیگر به سبک Threat Sector پر از کارهای جانبی مشابه می اندازند تا قبل از فرود به یک پایگاه SHIELD با یک درب پازل برای باز کردن غارت ، انجام دهید. خیلی خوب است … تا زمانی که متوجه شوید وظایف اختیاری اساساً برای هر طاق یکسان است ،

بسته به منطقه ای که در آن قرار دارید متفاوت طراحی شده است ، و به نظر می رسد درب پازل هربار جدا از یک ترکیب تصادفی به معنای واقعی کلمه یکسان است (و بدتر ، غارت پشت آن به ندرت هیجان انگیز است).

انتقام جویان مدام من را فریب می دادند: معرفی یک ایده جالب که به طور خلاصه زندگی را در خود زنده کرد قبل از اینکه بفهمم این اولین مورد از بسیاری از موارد است ، من بارها دیدم که محتوا به جای توسعه و تکرار به روشهای جالب کپی و چسبیده شده است.

نقطه عطف برای من واقعاً ناشی از رسیدن به ماموریت های Avengers’s Hive بود ، که خود را حمله مهم تری به یک A.I.M می دانند. امکانات اما در واقع فقط یک واحد طولانی تر است. شما از پنج طبقه دقیقاً همان A.I.M عمومی عبور می کنید. نقشه های اصلی را که قبلاً در جاهای دیگر ضرب کرده اید ،

پنج بار اهداف آشنا را در راهروهای آشنا به جای دو بخش تهدید که معمولاً از شما می خواهند ، انجام دهید. زمانی که آنها در دسترس قرار گرفتند ، دیگر از محتوای آنها خسته شده بودم و آنها برای زمان اضافی که صرف می کردند ، پاداش بیشتری احساس نمی کنند.

مأموریت های Villain ، Vault و Hive نیز دارای نسخه های Elite هستند ، اما اینها فقط کمی دشمنان را قوی تر می کنند (و طبقه ششم را به کندو اضافه می کنند) و این تمام می شود. آنها به طرز تکان دهنده ای سریع پیر می شوند و تنها چیزی که من را در بازی حفظ می کرد این بود که می خواستم زنجیره ماموریت خودسرانه را تکمیل کنم و به من بگوید بعد چه کنم. این زنجیره عمدتا از مأموریت های تکراری بیشتر تشکیل شده بود ،

که به “کندو قهرمانی نخبگان” ختم شد که به معنای واقعی کلمه فقط یک کندو معمولی 14 طبقه بود اما تک نفره بود و تهدیدی جالب توجه داشت که اگر پایین بیایید و نیاز به احیا داشته باشید. قبل از ادامه بازی باید قهرمان متفاوتی را انتخاب کنید. مشکل این است که من پایین رفتم و در واقع من را مجبور به انتخاب قهرمان جدیدی نکرد ،

که من تصور می کنم یک اشکال است که تنها تفاوت قابل توجه آن را از بین می برد و آن را به یک وظیفه مطلق تقلیل می دهد. بدون آن ، بازی نهایی فعلی فاقد محتوای منحصر به فرد باقی می ماند.

حتی زنجیره های مأموریت نمادین (یکی برای هر قهرمان) که در ابتدا توجه من را برانگیخت ، اساساً وظایفی کلی هستند که شما در جاهای دیگر با چند قطعه داستان برای بسته بندی آنها به شیوه ای متفاوت انجام می دهید. زنجیره ثور در واقع دارای محتوای احتمالی (اگر کوچک) باشد در مورد محتوای احتمالی آینده که من آن را خراب نمی کنم ، و چند نفر دیگر من را به نقشه هایی بردند که حداقل از نظر بصری ، مانند پایگاه زیر آب ،

نقد و بررسی بازی Subnautica
بیشتر بخوانید

برجسته بودند. اما وقتی هر “زنجیره” فقط دو ماموریت دارد و از فعالیتهایی تشکیل شده است که من از جاهای دیگر تشخیص می دهم ، در مقایسه با بازی بعد از مبارزات چشمگیر در مقایسه با آنها کم رنگ می شود. جهنم ، مرد آهنی و خانم مارول حتی مأموریتی برای زنجیرهای نمادین خود ندارند ، به جای آنها چک لیست های خسته کننده “kill X of Y دشمن” یا “آسیب X را با حرکت Y” جابجا کنید.

بازی نهایی در حال حاضر عاری از انجام کارهای شگفت انگیز است

لیست های کوچکی از وظایف مانند آن نسبتاً متداول است ، همانطور که در دو جناح انتقامجویان ، SHIELD و Inhumans مشاهده می شود (هر چند که چرا انتقامجویان عجیب و غریب باید به وظایف پیش پا افتاده ای بپردازند تا به هر یک از جنبه های خوب این سازمان ها برسند ، سوالی است که می توانم انجام دهم) t پاسخ دهید) سیستم فراکسیون مستقیماً از دفترچه بازی Destiny برداشته شده است ،

اما در اینجا آنها به جای یک دلیل مفید یا قانع کننده برای بازی منظم ، چیزی بیشتر از لباس پوشیدن نیستند. وظایف روزانه ای که آنها ارائه می دهند اغلب فقط به “حدس می زنم بیشتر بازی کنید” خلاصه می شود و تنها پاداش تجربه جناح برای باز کردن گزینه های بیشتر در مغازه های دنده فروشی است ، که به نظر نمی رسد چیزی را که در جاهای دیگر پیدا نمی کنید بفروشند. و به ندرت دلیل قانع کننده ای برای خرید درنظر گرفت.

برخی از مونتاژ مورد نیاز – غارت

اما اکنون ما در مرکز انتقام جویان به یکی از مشکلات اساسی می پردازیم: غارت آن. این کتاب درسی بد است و با همان اشتباهاتی روبرو می شود که بسیاری از بازی های مبتنی بر غارت قبل از آن مرتکب شده اند و مبارزه نزاع برانگیز لذت بخش را بدون هیچ هویج روی چوب گذاشته است تا شما را در سطوح تکراری آن جلب کند. این سیستم غارت ،

آشفتگی پیچیده ای از پیشرفت های نامرئی ، دستاوردهای ناچیز و منابع بسیار متفاوت برای جمع آوری و ارتقاء تجهیزات شما است ، که به نظر می رسد اکثر آنها از نظر عملکردی تقریباً یکسان بوده و ناخواسته به انواع مختلف تجهیزات اختصاص داده شده است.

با شروع از اصول اولیه ، هر قهرمان دارای چهار اسلات چرخ دنده اصلی است: یکی در درجه اول غوغای شما را بهبود می بخشد ، یکی دایره بازی شما ، دیگری دفاع شما و دیگری توانایی های قهرمانانه شما. شما همچنین سه شیار برای Artifacts (دو مینور و یک ماژور) دارید ، که علاقمندان عمومی بیشتری مانند مقاومت عناصر یا مهارتهای منحصر به فرد نادر مانند افزایش شانس شما برای پیدا کردن وسایل را ارائه می دهد.

هر مورد دارای یک سطح قدرت عمومی است که هم بر آمار قهرمان و هم بر سطح قدرت کلی آنها تأثیر می گذارد (که به نوبه خود بر مقیاس ماموریت ها تأثیر می گذارد) ، و همچنین پیشرفت های احتمالی اضافی و تغییرات خاص ، مانند افزودن جلوه های اساسی به حملات خاص یا تواناییهای دیگر خود را به روشهای آماری غالباً بهبود بخشید.

برخورد با ابزارها بسیار مبهم است ، با تعداد زیادی متن کوچک که به بخش های مختلف شخصیت شما درصد کمی افزایش می دهد – اما خوشبختانه ، اگر بخواهید همه این موارد را نادیده بگیرید ، حرکت روی یک مورد به شما نشان می دهد که چگونه بر غوغای عمومی شما تأثیر می گذارد. نمرات دامنه ای ،

دفاعی و قهرمانانه ، به کسانی که علاقه ای به حداکثر دقت ندارند ، اجازه می دهد تصمیمات فوری بگیرند. این امر به ویژه قبل از ضربه زدن به سقف کمک می کند ، زیرا تا آن زمان غارت به دست می آید و بدون وقفه جایگزین می شود ،

و هدف اصلی این است که آن دسته از علاقه مندان متمایز را هنگام بالا بردن سطح کلی قدرت خود اضافه کنید. حداقل می توانید تصمیمات جالب تری را در مورد اینکه کدام یک از جلوه های اضافی را می خواهید اولویت دهید پس از خروج شروع کنید ، اگرچه ابزار نادر افسانه ای (و همچنین به ندرت عجیب و غریب عجیب و غریب) کمی قوی تر است اما به هیچ وجه جالب تر از گزینه های دیگر تا آنجا که من دیده ام با کمال تأسف ، این یکی از همان نقص های مهلک بود که در ابتدا سیستم های غارت Diablo 3 و Anthem داشتند.

بازی Marvel’s Avengers

بازی Marvel's Avengers

معمولاً دنده کمی کمی قوی تر است ، اما جالب تر از هر چیز دیگری نیست

مشکل عمده دیگر در اینجا این است که آمارهایی که دریافت می کنید به طرز مسخره ای حاشیه ای است (غالباً در هر لحظه یک رقمی) که عملاً هرگز متوجه نمی شوید که شخصیت شما پس از تجهیز یک مورد جدید چگونه بهبود می یابد. از آنجا که ماموریت ها به طور کلی در سطح قدرت شما قرار می گیرند و پیشرفت شما را نفی می کنند ،

ماموریت Power 30 حتی با پیشرفت شما تقریباً شبیه ماموریت Power 130 عمل می کند. و در حالی که تعداد انگشت شماری از مصنوعات اصلی منحصر به فرد موجود می توانند توانایی های فعال قابل توجهی را مانند یک آسیب کوتاه ارائه دهند ، اما در اواسط مبارزه به اندازه کافی تأثیرگذار نیستند تا شکافی را که فقدان غارت منحصر به فرد ایجاد می کند ، پر کنند.

بخش دیگری از دلایل نارضایتی این است که ، خارج از اثرات ذرات اولیه ، هیچ چیز در مورد آنچه تجهیزات شما تغییر می دهد جنبه زیبایی ندارد ، تقریباً این پیشرفتها را به طور کامل به اعداد نامرئی در صفحه گسترده محدود می کند. این یک منطق منطقی برای یک بازی در مورد ابرقهرمانانی است که دارای ظاهری نمادین هستند و شما نمی خواهید بیش از حد با آنها درگیر شوید ، اما برای چرخه غارت RPG قانع کننده نیست.

(شما می توانید ظاهر قهرمانان خود را تغییر دهید ، اما این به پوسته های جدید واگذار شده است که یا باید آنها را بیابید ، باز کنید یا با پول واقعی خریداری کنید.) حتی ظاهر نمادهای چرخ دنده در منو تنها به عملکرد آنها مربوط می شود – در حالی که Iron مرد ممکن است قطعات جدیدی برای کت و شلوار خود پیدا کند ،

خانم مارول بازوبند و آرم پیراهن را جمع آوری می کند (که وقتی آنها را مجهز می کنید ، او را از نظر بصری تغییر ندهید) و هالک با تعویض … بازوبند خود را تقویت می کند ، حدس می زنم ؟

من به هیچ یک از وسایلی که بردم اهمیتی ندادم ، فقط اعداد و ارقام ، و حتی افزایش آنها راضی کننده نیست. در واقع ، در یک نقطه خاص من به طور کامل شکار سینه های اختیاری را که بسیار دور از دسترس بودند متوقف کردم ، زیرا به ندرت احساس می کردند که ارزش این سفر را دارند.

نقد و بررسی بازی Sherlock Holmes Chapter One
بیشتر بخوانید

من در بازی هایی مانند Warframe و Destiny سرگرم بازی های قدرتمند هستم ، اما وقتی این بازی تکراری باشد و پاداش ها بسیار هیجان انگیز نباشد ، این ترکیبی است که می تواند شتاب هر غارتگر آنلاین را از بین ببرد – و بارها در سالهای اخیر. در حالی که به راحتی می توان گفت این موضوعات با بسیاری از بازی های دیگر در ژانر بازی ها-به عنوان سرویس/غارتگر اکشن-به اشتراک گذاشته شده است ،

اما انتقام جویان در اینجا چیزهایی را اشتباه می بینند که بازی های موفقی که راه را برای آن درست کرده اند درست سالها پیش انجام شده است.

به عنوان مثال ، Warframe شما را بارها و بارها مأموریت های مشابهی را اجرا می کند ، اما همیشه در پی تعقیب و گریز فوق العاده در جهت دستیابی به این هدف جالب بعدی ، باز کردن قفل سلاح/جهان بعدی یا داستان بعدی جذاب (بدون ذکر گروه های مختلف دشمن) که همه چیز را متزلزل می کند ، اگرچه منصفانه است سالها طول کشیده است تا مجموعه وسیعی از گزینه های محتوا را ایجاد کند).

Destiny 2 شما را به طور مشابه برای افزایش سطح نور غارت می کند ، اما همچنین می توانید غنیمت را که به دست آورده اید به طرز محسوسی هم ظاهر و هم سبک بازی خود را به طرق هیجان انگیزی تغییر دهد.

در عوض ، اگر ما در حال مقایسه هستیم ، مسائل پشت Avengers را می توان مستقیماً با همان اشتباهات دقیق Destiny در راه اندازی-یا The Division ، یا Diablo 3 ، یا اخیراً Anthem مقایسه کرد ، زیرا به نظر می رسد هیچ بازی مبتنی بر غارت نیست این می تواند همه چیز را در اولین تلاش خود درست کند.

نه ، شما حرکت می کنید – به جلو نگاه کنید

خط نقره اینجاست که من در مورد آینده انتقام جویان با احتیاط خوشبین هستم. موضوعات بسیار آشنا مطمئناً مانند “دوبار من را فریب بده ، شرم بر من” احساس می کنم ،

بازی Marvel’s Avengers

بازی Marvel's Avengers

اما کاراکترهای عالی موجود در مبارزات انتخاباتی و پتانسیل های استفاده نشده از پایه های رزمی آن به من امید می دهد که Crystal Dynamics در نهایت بتواند این کشتی را درست کند با تغییرات و به روز رسانی کافی واضح است که قطعاً به آنها نیاز دارد (اگر انتقام جویان قبل از مدتها دوباره بازی Loot 2.0 را تجربه کنند ، مانند بسیاری از این بازی ها ، من را شگفت زده نمی کند) ، اما آنچه در اینجا وجود دارد به نظر برخی دیگر ناامید کننده نیست. پرتاب های سنگی دیگر که در نهایت از لبه پرتگاه عقب کشیده شدند.

با این اوصاف ، ای پسر ، آیا انتقام جویان فقط به رفع اشکال قدیمی خوب نیز نیاز دارند. این یکی از خشن ترین نسخه های اصلی است که من در این مدت دیده ام. جدا از تاخیر کلی و کاهش سرعت فریم در درگیری های بسیار شلوغ در پلی استیشن 4 پرو ، من شاهد ایجاد صحنه های کوتاه ،

انیمیشن های حمله نامناسب و مجموعه ای از مسائل رایج دیگر در سراسر جهان بوده ام. من همچنین یک ضربه سخت به داشبورد PS4 داشتم ، و چند ماموریت که به مشکل خوردند و برای ادامه نیاز به بارگیری مجدد ایست بازرسی داشتند ، اما مشکلات به طور کلی بسیار جدی تر از آن هستند و تا حد زیادی مشکلات بازی را ندارند.

با این وجود ، موهای کامالا در یک فیلم ناشناخته گم شده بود ، در حالی که دیگری مرد آهنین را در پایان ماموریت به تیم خود فراخواند ، زیرا دشمنانی که من هنوز باید آنها را بکشم در اطراف او بیکار ایستاده بودند. قسمت پایانی داستان حتی با استفاده از یک رابط کاربری که نشان می دهد نیاز به صحبت با یک فروشنده است ،

مورد توجه قرار گرفت و اگر این بهترین استعاره برای این نیست که چگونه چند نفره انتقام جویان به معنای واقعی کلمه مانع بازی تک نفره خود می شود نمی دانم چیست من چهره های شخصیتی را به طرز وحشتناکی تغییر شکل داده ام ، کلیپ های صوتی بدون وقفه یا قطع کامل تکرار شده اند ،

شخصیت ها به جای راه رفتن یا پرواز در اطراف شناور شده اند ، و بسیاری از چین و چروک های حواس پرت کننده دیگر که به شدت نیاز به اتو کردن دارند.

همه این تصادفات شرم آور واقعی است زیرا Avengers واقعاً می تواند در شرایط مناسب سرگرم کننده باشد. مبارزه آن در حال حاضر یک جشن اسلم با دکمه ها است که پر از نشانگرهای شلوغ و افراد بد اسفنجی است ،

اما هنوز هم برای شکستن جمجمه ها بسیار جذاب است زیرا این ابرقهرمانان نمادین و درخشان برای مدتی-آن طعم خوش طعم مارول برای چیزی مهم است. حتی وقتی از کارهایی که انجام می دادم بیشتر و بیشتر خسته می شدم ، گپ زدن معمولی با دوستان در حین انجام مأموریت های ملایم جذابیت غیرقابل انکاری داشت و این جرقه ای است که از نظر تئوریک می تواند به موقع با غارت بهتر و تنوع محتوای بیشتر تقویت شود.

Crystal Dynamics همچنین گفته است که همه قهرمانان آینده به صورت رایگان (از ماه آینده با Kate Bishop’s Hawkeye شروع می شوند) اضافه می شوند و شامل محتوای داستان خودشان می شوند ، که من را به طور غیر منتظره ای هیجان زده کرده است. پس از بازی ده ها ساعت ،

این بازی نهایی را به خوبی و به خوبی انجام می دهم تا تغییرات عظیمی ایجاد شود ، اما این ایده که گاه و بیگاه در برخی از ماموریت های جدید به سبک مبارزات انتخاباتی که به صورت سریالی و طنز آمیز گفته می شوند ، در اصل بازی قرار دارد. زمینه انتقام جویان ، و این چیزی است که از نظر مفهومی برای من جذاب است … البته با فرض اینکه آنها بیشتر از همان ماموریت های چند نفره استفاده نکنند تا آنها را اجرا کنند ، البته هنوز مطمئن نیستم که این کار را انجام دهند.

حکم

Marvel’s Avengers یک کمپین ابرقهرمانی سرگرم کننده و دوست داشتنی دارد ، اما این بازی به یک بازی پس از غارت وابسته است که بسیار تکراری و بدون پاداش است و دلیل کمی برای ادامه بازی داشت. نبرد در اینجا قطعاً می تواند لذت بخش باشد و طعم ابرقهرمان ها در سطح عالی است ،

اما سیستم غارت یک آشفتگی ناخوشایند است و تنوع ماموریت محدود آن به طور ناگهانی بازیافت می شود – بدون ذکر مقدار شگفت انگیز لبه های ناهموار و اشکالات فنی در سراسر. یک قطعه چیز جالب اینجا وجود دارد ، اما بیش از Terrigen Mist طول می کشد تا آن را به چیزی تبدیل کند که ارزش وقت من را دارد.

بازی Marvel’s Avengers

بازی Marvel's Avengers

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Marvel’s Avengers

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

سریال افسون شده فصل سوم | بهترین فیلم های ژان لوک گدار | فیلم ۵ هم خون | نحوه ساخت میز کار : راهنمای ساخت میز کار خانگی | سریال های پرطرفدار سال ۲۰۲۱ | فیلم سفر به جزابه | بهترین فیلم های پیتر جکسون | اسرار پنهان سریال دارک نتفلیکس | راهنمای بازیافت کاغذ: ۵ بهترین روش بازیافت کاغذ | معرفی انواع گیتار و ویژگی های آن |

دیدگاهتان را بنویسید

20 + 17 =