صفحه اصلی > ورزش و بازی و بیوگرافی/مشاهیر : بیوگرافی راگبی پلیر آمریکایی پاتریک ماهومز
ads

بیوگرافی راگبی پلیر آمریکایی پاتریک ماهومز

پاتریک ماهومز

پاتریک ماهومز یک کوارتربک NFL است که دو جایزه MVP لیگ را به دست آورده و تیم فوتبال کانزاس سیتی چیفز را به قهرمانی در سوپربول در سال‌های 2020، 2023 و 2024 هدایت کرده است.

کوارتربک کامبک سوپربول 2024 را با سومین جایزه MVP تکمیل کرد

پاتریک ماهومز هنوز به چهار برد دیگر در سوپربول نیاز دارد تا رکورد هفت تام بردی را به دست آورد. اما کوارتربک کانزاس سیتی چیفز از یک جنبه کمی به NFL عالی نزدیکتر است. ماهومس در 11 فوریه پس از پرتاب 333 یاردی و پرتاب تاچ داون برنده به مکول هاردمن در وقت اضافه، به عنوان MVP Super Bowl LVIII انتخاب شد و پیروزی 25-22 مقابل سان فرانسیسکو 49ers را تکمیل کرد.

با سومین افتخار MVP خود – ماهومز همچنین عنوان قهرمانی کانزاس سیتی را در کالس 2020 و 2023 کسب کرد – کیو بی 28 ساله یکی از تنها سه بازیکنی است که به این شاهکار دست یافته است. جو مونتانا و بردی، با پنج نفر، بقیه هستند. چیفز اولین تیمی است که قهرمان سوپربول می شود، از زمانی که میهن پرستان با بردی در سال های 2003 و 2004، حدس زدید.

پاتریک ماهومز مقایسه های بردی را تایید کرد و گفت که این مقایسه ها به تقویت جاه طلبی های او کمک می کند. “همیشه سخت خواهد بود زیرا بردی من را در سوپربول [در سال 2021] شکست داد. این چیزی است که او همیشه روی سر من خواهد داشت.” “این به من چیزی می دهد که برای هر روز تلاش کنم و به دنبال عظمت هستم، و هر زمان که خسته هستم، ممکن است نخواهم ورزش کنم، می دانم که باید این کار را انجام دهم تا در چنین لحظاتی باشم … این انگیزه مضاعف را به من بدهید تا هر روز عالی باشم.”

پاتریک ماهومز کیست؟

پاتریک ماهومز، بازیکن فوتبال، به عنوان کوارتربک تیم چیفز کانزاس سیتی، برنده سه سوپر باول شده است و در هر مورد جایزه MVP بازی را به دست آورده است. پاتریک پسر پت ماومس پدر، بازیکن سابق MLB، در کالج بیسبال بازی می کرد و تقریباً حرفه ای می شد. اما موفقیت او در زمین فوتبال در دانشگاه فناوری تگزاس برنامه های او را تغییر داد. ماهومس در سال 2017 به عنوان دهمین انتخاب کلی به NFL دعوت شد و از آن زمان تاکنون دو جایزه MVP لیگ را کسب کرده است. در حال حاضر، او دومین بازیکن پردرآمد در NFL است.

نقد و بررسی بازی No Man's Sky
بیشتر بخوانید

حقایق کلی

نام کامل: پاتریک لاون ماهومس دوم
متولد: 17 سپتامبر 1995
محل تولد: تایلر، تگزاس
همسر: بریتنی ماهومز (2022 تا کنون)
بچه ها: استرلینگ و پاتریک
والدین: پت ماهومس پدر و رندی ماهومس
علامت نجومی: باکره

والدین، خواهران و برادران و دوران اولیه زندگی

پاتریک لاون ماهومس دوم در 17 سپتامبر 1995 در تایلر، تگزاس به دنیا آمد.

پاتریک ماهومز

پاتریک ماهومز

پدر و مادر او پاتریک “پت” ماهومز پدر، بازیکن سابق MLB، که 11 سال به صورت حرفه ای بازی کرد، و برنامه ریز رویداد، رندی مارتین ماهومس هستند. ماهومس جوانتر که دو نژاد است، گفته است که هم «به سیاه پوست بودنش افتخار می کند» و هم «به داشتن مادر سفیدپوست هم افتخار می کند». پت و رندی اکنون از هم جدا شده اند، اگرچه آنها همچنان “دوستانه” هستند.

پاتریک ماهومز یک برادر به نام جکسون و سه خواهر و برادر ناتنی دارد: خواهران میا و زوئی به همراه برادر گراهام. امروزه، جکسون یک ستاره رسانه های اجتماعی با بیش از 1.1 میلیون دنبال کننده در TikTok است و به دلیل ارسال ویدیوهای بسیاری از بازی های پاتریک مشهور است. با این حال، او همچنین یک چهره بحث برانگیز است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی اسکار پیستوریوس

مهمتر از همه، او در ماه مه 2023 دستگیر شد و به سه فقره جنایت جنسی و چهارمین اتهام جنایت ناشی از حادثه ای در رستورانی در اورلند پارک، کانزاس، در فوریه 2023 متهم شد. سه اتهام جنایت در ژانویه لغو شد. 2024، در حالی که جکسون به این جنایت بی گناه است.

قبل از اینکه برادر ماهومز شهرت پیدا کند، آنها ستاره پدرشان را دنبال کردند. با بازی پت برای چندین تیم MLB در طول دوران حرفه ای خود، خانواده اغلب در آپارتمان ها و اتاق های هتل در شهرهایی که او در آن بازی می کرد زندگی می کردند. پاتریک مانند پدرش استعداد ورزشی داشت. او در بیسبال عالی بود و همچنین فوتبال بازی می کرد.

ماهومز در سال اول تحصیلی خود در دبیرستان وایت هاوس در وایت هاوس تگزاس به عنوان کوارتربک کار می کرد. در سال آخر، او 4600 یاردی، 50 تاچ داون و تنها 4 توپ پرتاب کرد، اما مربیان کالج همچنان فکر می کردند آینده او در بیسبال است.

نقد و بررسی بازی Outriders
بیشتر بخوانید

تحصیلات

پس از دبیرستان، تایگرهای دیترویت در دور سی و هفتم ماخومس را فراخواندند. با رد پیشنهاد، پاتریک ماهومز در سال 2014 در دانشگاه فناوری تگزاس ثبت نام کرد و به بازی بیسبال ادامه داد، با این فرض که دوباره وارد درفت MLB می شود.

با این حال، پس از موفقیت به عنوان شروع کننده در تیم فوتبال در فصل دوم، تمرکز خود را تغییر داد و بازی بیسبال را کنار گذاشت. پاتریک ماهومز در نهایت تصمیم گرفت سال آخر خود را در تگزاس Tech کنار بگذارد تا وارد درفت NFL شود. با این حال، او به کار دانشگاهی خود پایان داد و در رده سوم در پاس یاردها، پاس های تاچ داون، تلاش ها و تکمیل ها قرار گرفت. او همچنین با 22 تاچ داون سریع به عنوان دومین رهبر مدرسه در بین QB ها رتبه بندی شد.

حرفه NFL: روسای شهر کانزاس

کانزاس سیتی چیفز، پاتریک ماهومز را به عنوان دهمین انتخاب کلی در دور اول درفت NFL 2017 درفت کرد. پاتریک ماهومز اولین بازی حرفه ای خود در فوتبال را انجام داد و اولین بار در دسامبر همان سال مقابل دنور برونکوس شروع کرد.

پاتریک ماهومز

پاتریک ماهومز

در سال 2018، او تنها دومین کوارتربک در تاریخ NFL شد که 50 تاچ داون و 5000 یاردی پاس در یک فصل پرتاب می کند و به عنوان MVP NFL انتخاب شد. ماهومس که تیم را به رکورد 12-4 رساند، اولین بازیکن چیفز بود که جایزه MVP لیگ را کسب کرد.

در فوریه 2020، پاتریک ماهومز در اولین سوپربول خود بازی کرد و در نهایت با نتیجه 31-20 بر سانفرانسیسکو 49رز قهرمان شد. او به عنوان MVP Super Bowl LIV انتخاب شد و در اواخر همان سال، تمدید قرارداد 10 ساله – در آن زمان پردرآمدترین در تاریخ لیگ – را نهایی کرد تا اطمینان حاصل شود که او در کانزاس سیتی ماندگار خواهد شد.

ماهومز و چیفز برای دومین سال پیاپی در سال 2021 در مسابقات قهرمانی NFL به دست آوردند. با این حال، آنها Super Bowl LV را به تام برادی و تامپا بی باکانیرز با نتیجه 31-9 شکست دادند.

پس از از دست دادن سومین بار متوالی در سوپربول، ماهومز در فوریه 2023 بازگشت. چیفز فیلادلفیا ایگلز را با نتیجه 38-35 شکست داد تا دومین قهرمانی کوارتربک در سوپربول و سومین امتیاز را به دست آورد. ماهومس برای دومین بار جایزه Super Bowl MVP را دریافت کرد.

بیوگرافی بن افلک
بیشتر بخوانید

در فصل عادی 2023، پاتریک ماهومز 4183 یارد و 27 تاچ داون پرتاب کرد. با هدایت چیفز به پیروزی های پلی آف مقابل میامی دلفین، بوفالو بیلز و بالتیمور ریونز، کوارتربک تیم را به چهارمین سوپربول خود در پنج سال گذشته فرستاد. ماهومس کانزاس سیتی را به کامبک نیمه دوم هدایت کرد و پاس تاچ دان برنده را در وقت اضافه برای پیروزی 25-22 مقابل 49ers در Super Bowl LVIII پرتاب کرد. او دوباره به عنوان MVP بازی انتخاب شد.

کنشگری عدالت اجتماعی

در ژوئن 2020، پاتریک ماهومز یکی از چندین ورزشکار حرفه ای بود که در یک ویدیوی ویروسی Black Lives Matter ظاهر شد که خشونت پلیس را فراخوانی می کرد. همچنین در این ویدئو، ساکوون بارکلی، دی آندره هاپکینز، اودل بکهام جونیور، ازکیل الیوت و دشان واتسون، بازیکنان NFL نیز حضور داشتند.

او در پروفایل اوت 2020 به GQ گفت: “من پلتفرم خود را درک می کنم.” من در اواسط مذاکره برای قرارداد بعدی ام هستم تا امیدوارم برای مدت طولانی رئیس کانزاس سیتی باشم، اما هنوز فکر می کردم این به اندازه کافی مهم است و این چیزی بود که باید گفته می شد. این چیزی نبود که بتوانم روی آن بنشینم و نگران قرارداد بعدی خود باشم زیرا باید از پلت فرمم برای کمک استفاده کنم. گاهی اوقات موضوع پول نیست. درباره شهرت نیست این مربوط به انجام آن چیزی است که درست است.»

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مایکل جردن

بلافاصله پس از آن، او به سازمان بیش از یک رأی، لبرون جیمز، ستاره NBA پیوست که بر ثبت نام رأی دهندگان و تلاش های ضد سرکوب رأی تمرکز دارد. در ژوئیه 2020، ماهومز بیش از 1.7 میلیون دنبال کننده توییتر خود را تشویق کرد تا اسکرین شات تایید ثبت نام خود را برای او ارسال کنند.

در پاییز آن سال، 15 سال او و بنیاد ماهامیز، هزینه ماشین‌های رای‌گیری جدید در کانزاس سیتی را پیش از انتخابات عمومی 2020 با روسای جمهور تقسیم کردند. در نتیجه فعالیت او، اسپورت ایلوستریتد، ماهومس را به عنوان ورزشکار سال 2020 معرفی کرد.

همسر و بچه ها

پاتریک ماهومز در مارس 2022 با معشوقه دبیرستانی خود، بریتنی ماهومز، ماتیوز ازدواج کرد. این زوج دارای دو فرزند هستند. دختر آنها، استرلینگ، در فوریه 2021 به دنیا آمد و پسر آنها، پاتریک که به “برنز” معروف است، در نوامبر 2022 به دنیا آمد.

نقد و بررسی بازی Watch Dogs: Legion
بیشتر بخوانید

پاتریک ماهومز و بریتانی در سال 2012 و در سال دوم دبیرستان با یکدیگر رابطه برقرار کردند. این جفت در حالی که در کالج‌های جداگانه تحصیل می‌کردند، با هم ماندند، پاتریک در تگزاس تک تحصیل کرد و بریتنی برای دانشگاه تگزاس فوتبال بازی می‌کرد.

پاتریک ماهومز در همان روزی که حلقه قهرمان Super Bowl LIV خود را در سپتامبر 2020 دریافت کرد، در استادیوم Arrowhead در کانزاس سیتی، میسوری از بریتانی خواستگاری کرد. چند هفته بعد، این زوج اعلام کردند که او اولین فرزند خود را باردار است.

ستاره کوارتربک

پاتریک ماهومز یکی از سه بازیکن کوارتربک NFL بود – به همراه مارکوس ماریوتا و کرک کازنز – در سریال مستند Quarterback که در ژوئیه 2023 در نتفلیکس پخش شد.

پاتریک ماهومز

پاتریک ماهومز

این سریال با پیتون منینگ بزرگ NFL به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، ماهومز را در طول فصل NFL 2022 دنبال کرد و به بینندگان پشت صحنه نگاهی به عادات تمرینی و زندگی دور از میدان با همسرش، بریتانی، و خانواده‌شان داد. پاتریک ماهومز گفت: «همه روزهای بازی را می‌بینند، اما بازی‌های روزمره را نمی‌بینند. آنها نمی‌دانند که چگونه باید فوتبال بازی کردن، پدر بودن و شوهر بودن را مدیریت کنی.»

بیشتر بخوانید: بیوگرافی دیون سندرز

دارای مالی

طبق گفته Celebrity Net Worth، ارزش کل پاتریک ماهومز حدود 70 میلیون دلار است. بیشتر این به خاطر قرارداد بازی پر سود اوست. در سال 2020، کوارتربک با یک تمدید 10 ساله با چیفز به ارزش 450 میلیون دلار موافقت کرد. این قرارداد در سال 2023 بازسازی شد تا 210.6 میلیون دلار برای او در چهار فصل بعدی تضمین شود.

Mahomes همچنین سهامی در امتیاز MLB کانزاس سیتی رویالز خریداری کرده است و بخشی از گروه مالکیت تیم‌های فوتبال حرفه‌ای Sporting KC و Kansas City Current است.

دیدگاهتان را بنویسید

2 + 20 =