با سلام و وقت بخیر خدمت تمامی مخاطبین مجله بامدادی ها. امیدواریم ایام به کامتان باشد و در این روز های سخت کرونایی درگیر هیچ مشکلی نباشید.

همه ی شما عزیزان ممکن است در هنر و حرفه و گاها در شغلی که فعالیت می کنید هنوز اونطور که باید و شاید دیده نشده اید و با اینکه توانایی های لازم رو دارید بنا به دلایلی از دیده شدن محروم بودید.

حال مجموعه ما با افتخار پیشنهاد همکاری به تمام مخاطبینی که تمایل به مقاله گذاری و نوشتن مطالب اختصاصی خود را دارند دعوت به همکاری می نماید.

توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در موضوع و زمینه ای که تمایل به نوشتن دارید وجود ندارد ولی اگر بخواهیم کلی بررسی کنیم شما بزرگواران می توانید در زمینه های هنر عکاسی(ایده های عکاسی ، مطالب علمی درباره هنر عکاسی و …) ،مطالب انگیزشی ، آموزش های طراحی گرافیکی (با هر نرم افزار مرتبط با این تخصص) ، نقد و بررسی فیلم و سریال ، هنر نقاشی ، نقد و بررسی دنیای ورزش(فوتبال، والیبال، بسکتبال و …) و هر موضوعی که شما توانایی در آن دارید مطلب بنویسید.

زمانی که شما مطلبی به اشتراک می گذارید ما نام و نام خانوادگی نویسنده و هر شبکه اجتماعی که می تواند شما را با مخاطبین و خوانندگان مطلب در ارتباط قرار دهد به مطلبتان اضافه خواهیم کرد.(اعم از پیج اینستاگرام نویسنده، کانال تلگرامی و …)

جهت همکاری با مجله بامدادی ها با ما در تماس باشید.