صفحه اصلی > نقد فیلم : نقد فیلم موجودات بیچاره 2023 | داستان، بازیگران و نمرات
ads

نقد فیلم موجودات بیچاره 2023 | داستان، بازیگران و نمرات

فیلم موجودات بیچاره

فیلم موجودات بیچاره یک کمدی سیاه استیمپانک است. با ما همراه باشید تا درباره فیلم موجودات بیچاره بیشتر بدانید. موجودات فقیر فیلمی به کارگردانی یورگوس لانتیموس است که در سال 2023 منتشر شد. این فیلم در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد. ژانر فیلم Poor Things علمی تخیلی، کمدی سیاه است.

در فیلم موجودات بیچاره گروهی از بازیگران شامل اما استون، مارک روفالو، ویلم دافو، رامی یوسف و جرد کارمایکل حضور دارند. مدت زمان فیلم موجودات بینوا 141 دقیقه می باشد. این فیلم نمرات بالایی از طرف منتقدان و طرفداران دریافت کرد. در این مقاله به معرفی فیلم موجودات بیچاره از بامدادی ها می پردازیم.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم ایرانی عصر یخبندان

فیلم Poor Things

داستان فیلم موجودات بیچاره

خلاصه داستان فیلم موجودات بیچاره این است که زن جوانی به نام بلا توسط دکتر به زندگی بازگردانده می شود. گادوین باکستر، دانشمند و محافظ. بلا در ابتدا یک شخصیت ساده لوح است، اما او مشتاق است در مورد دنیای اطراف خود بیاموزد. او دوست دارد بیشتر ببیند، بنابراین از سرنوشت خود فرار می کند و با کمک یک وکیل ماهر و سرسخت به نام دانکن ودربرن، به سفری در سراسر قاره می رود. بلا با تعصبات و محدودیت های زمانه خود و خواسته های برابری و آزادی آشنا نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر، تریلر فیلم موجودات بیچاره را تماشا کنید.

نمرات فیلم سینمایی موجودات بیچاره

نقد و بررسی فیلم موجودات بیچاره با استقبال خوب طرفداران و منتقدان مواجه شده است. فیلم موجودات بیچاره از 23 بررسی در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، با میانگین امتیاز 9.3 از 10، دارای امتیاز تأیید 100٪ است. همچنین، در سایت متاکریتیک، بر اساس نظرات 17 منتقد، این فیلم امتیاز 94 از 100 را به خود اختصاص داده است که نشان دهنده استقبال جهانی از فیلم است. در ادامه به بررسی برخی از منتقدان فیلم موجودات بیچاره می پردازیم.

The Hollywood Reporter / دیوید رونی: 100

تلاش دراماتیک فیلم بسیار بالاست و بازیگران آنقدر درگیر فیلم هستند که باورمان نمی شود چیزی که می بینیم یک بازی است.

The Telegraph / رابی کولین: 100

این اقتباس پیروزمندانه که با موفقیت در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شد، هر بیننده ای را مجذوب خود می کند و با بیرون کشیدن ایده های تیز و جذاب از کتاب بازی، جایگاهی برای خود ایجاد می کند.

معرفی فیلم ستاره آمریکایی ( American Star 2024)
بیشتر بخوانید

Los Angeles Times / جاستین چانگ: 90

تمام بازیگوشی های شیطانی، برهنگی های بسته، اختراع وحشیانه سکس، و همه چیزهای بد در دنیای هنر هفتم در خطر یک تجارت جدی هستند.

بازیگران فیلم موجودات بیچاره

شما همراهان عزیز می‌توانید در ادامه با هنرپیشه های فیلم Poor Things آشنا شوید.

اما استون در نقش بلا باکستر در فیلم Poor Things

اما استون بازیگر و تهیه کننده آمریکایی متولد 6 نوامبر 1988 است. تا به امروز، جوایز متعددی از جمله اسکار، بفتا و گلدن گلوب را برنده و نامزد دریافت کرده است. او پردرآمدترین بازیگر زن در سال 2017 بود. نام اما استون دو بار در سال های 2013 و 2017 در فهرست 100 ثروتمندترین افراد مشهور مجله فوربس قرار گرفت. او همچنین در سال 2017 توسط مجله تایم به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار جهان انتخاب شد.

استون در اسکاتسدیل به دنیا آمد و بزرگ شد. او از کودکی به بازیگری پرداخته و در سال ۱۳۷۹ اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در فیلم باد در درختان بید تجربه کرد. در نوجوانی به همراه مادرش به لس آنجلس نقل مکان کرد و در سال 2004 با بازی در سریال خانواده پارتریج اولین حضور تلویزیونی خود را داشت.

سپس با فیلم خیلی بد (2007) اولین تجربه خود را در فیلمی داشت که با استقبال گرم منتقدان مواجه شد و در گیشه فروش خوبی داشت. او با حضور در فیلم «سرزمین زامبی ها» توانست نظرها را به خود جلب کند. او در سال ۲۰۱۰ برای بازی در فیلم مثل آب خوردن نامزد جایزه گلدن گلوب و بفتا شد. این موفقیت با حضور در دو فیلم خدمتکار (2011) و عشق، احمق، دیوانه (2011) همراه شد.

فیلم Poor Things

مارک رافلو در نقش دانکن ودربرن در فیلم Poor Things

مارک رافلو، بازیگر آمریکایی، متولد 22 نوامبر 1967. او بازیگری را از اوایل دهه 1990 آغاز کرد و برای حضور در نمایش “جوانان ما” (1998) و فیلم درام “شما می توانید روی من حساب کنید” (2000) شناخته شده است. رافلو در کمدی رمانتیک «رفتن از 13 به 30» (2004) و فیلم‌های «درست مثل بهشت» (2005)، «هیجان‌انگیز در برش» (2003)، «زودیاک» (2007) و «جزیره شاتر» (2007) بازی کرد. 2007). 2010) او همچنین در فیلم علمی تخیلی “درخشش ابدی یک ذهن پاک” (2004) در نقش مکمل ظاهر شد.

راهنمای کامل سفر به تایلند | صفر تا صد سفر به تایلند
بیشتر بخوانید

ویلم دفو در نقش دکتر گادوین باکستر در فیلم Poor Things

ویلم دفو بازیگر آمریکایی در 22 ژوئیه 1955 به دنیا آمد. او برنده جوایز متعددی از جمله جایزه ولپی برای بهترین بازیگر مرد و چهار بار نامزد اسکار، سه بار گلدن گلوب و جایزه بفتا شده است. یک بار جایزه.

کلام آخر

مانند یک فیلم محبوب، فیلم موجودات بیچاره لانتیموس یک افسانه خلاقانه دیوانه کننده با موضوعات انسان گرایانه جذاب است. برای کسانی که سینمای هالیوود و دنیای فیلم های رنگارنگ و کلیشه ای را می شناسند، این فیلم ممکن است ناراحت کننده باشد. اما برای علاقه مندان به سینمای مدرسه اروپا، با ساختار و فضای فانتزی، رمانتیک، اجتماعی و اروتیک، این فیلم شایسته تحسین است.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

10 − 4 =