امروز برابر است با :27 مهر 1400
بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

نقد و بررسی بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

نقد و بررسی بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba  : 

بازی های مبارزه ای و حالت های داستانی می توانند مانند روغن و آب باشند. ترکیب آنها با یکدیگر مشکل است ، احتمالاً به این دلیل که به سختی می توان یک داستان را به خوبی بیان کرد وقتی که روش اصلی گفتگوی شما دو شخصیت است که به صورت یکدیگر مشت می زنند. بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba از این مشکل مستثنی نیست ،

با یک حالت تک نفره که هیچ وقت تعادل بین گفتن داستان عالی خود و سرگرم کننده ساختن آن داستان را به طور کامل ایجاد نمی کند. اما خوشبختانه ، نبرد مبتنی بر عرصه آن سریع ، رضایت بخش است و تعادل خوبی بین قابلیت دسترسی و عمق ایجاد می کند ، به ویژه در چند نفره.

داستان Hinokami Chronicles از همان طرح مانگا و انیمه ای که بر اساس آن اقتباس شده است پیروی می کند ، از ابتدا شروع شده و سپس تا انتهای قوس قطار Mugen ادامه می یابد. اگر با Demon Slayer آشنایی ندارید ، داستان تانجیرو و نزوکو کامادو را دنبال می کند که شیاطین خانواده آنها را می کشند و نزوکو را خود تبدیل به دیو می کند ،

و تلاش آنها برای انتقام جویی را دنبال می کند و راهی را برای دوباره ساختن نزوکو جستجو می کند. بخش عمده ای از این داستان از طریق کات سین های بی نقص درون بازی بازگو می شود که همه آنها به طور کامل به دو زبان انگلیسی و ژاپنی توسط گروه بازیگران انیمیشن صداگذاری شده اند.

بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

برای سرمایه گذاری روی شخصیت ها ، قوس های آنها و طرح کلی ، نیازی به آشنایی با Demon Slayer نیست. بسیاری از اینها از کیفیت فیلمنامه حکایت می کند ، که بین سه چیز احمقانه ، صمیمی و جدی با سهولت طبیعی متغیر است ، اما باید از صداپیشه ها به طور مساوی تقدیر کرد – به ویژه زاک آگیلار و الکس لو ،

که نقش تانجیرو و دوست ترسو او را بازی می کنند. ، به ترتیب ، زنیتسو ، و حتی در گروهی که اجراهای برجسته ای را در سراسر جهان ارائه می دهد ، برجسته می شوند. کات سین ها می توانند بین دعواها کمی طولانی باشند ، اما وقتی داستان اصلی به خوبی اینجا بازگو می شود ، هزینه کمی است.

برای سرمایه گذاری روی شخصیت ها نیازی نیست که با Demon Slayer آشنا باشید

اما وقتی The Hinokami Chronicles شما را مجبور می کند در بین این صحنه های آشنا قدم بزنید و دنیای Demon Slayer را کشف کنید ، به نوعی کشش تبدیل می شود. این شرم آور است ، به دو دلیل: اول ، زیرا داستان Demon Slayer بدون این بخشهای اضافی به اندازه کافی سرگرم کننده است.

و دوم ، زیرا بازی حالت داستان تقریباً 9 تا 12 ساعته تقریباً تنها راه معقول برای باز کردن قفل هر شخصیت قابل بازی در حالت Versus است ، که احتمالاً همان جایی است که می خواهید بیشتر وقت خود را در آن بگذرانید. همچنین می توانید قفل آنها را با خرد کردن مبارزه های حالت Versus باز کنید ، اما انجام این کار آنقدر طول می کشد که ارزش آن را نخواهد داشت ، که اگر فقط برای چند نفره اینجا هستید ، عالی نیست.

Chronicles Chinokami به هشت فصل تقسیم شده است. پس از یک سری مقدماتی از صحنه های کوتاه ، در هر فصل شما Tanjiro و دوستان را در یک سری نقشه های عمدتاً خطی راهنمایی می کنید ، در حالی که با گفتگو با شخصیت های دیگر ، جستجوهای خود را به پایان می رسانید ، سرنخ هایی را پیدا خواهید کرد که شما را به جایی که ممکن است شیاطین در آن پنهان شوند ، هدایت کرده و راه حل های کوچک را حل کنید. معماها در حین کاوش ،

نقد و بررسی بازی Road 96
بیشتر بخوانید

شما همچنین می توانید Memory Fragment ها را جمع آوری کنید ، فیلم های کوتاهی که ترکیبی از صدا و تصویر مجموعه های انیمیشن را شامل می شود ، و Kimetsu Points ، که می تواند برای بازکردن پاداش ها مانند شخصیت ها ، لباس های جایگزین ، نقل قول ها ، هنر ، استفاده شود. و آهنگ هایی از موسیقی متن

به نظر می رسد روی کاغذ خوب است ، اما در واقعیت ، عمدتا یک شلختگی است. شخصیت ها در جهان بسیار آهسته حرکت می کنند و هیچ راهی برای تندتر دویدن وجود ندارد ، این امر بسیار ناامیدکننده است اگر شما برای جلوگیری از بن بست عقب نشینی کرده یا مجموعه ای را بازیابی کرده اید.

بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

گاهی اوقات ، مجبور می شوید حتی آهسته تر راه بروید تا شخصیت ها بتوانند در طول مسیر دیالوگ ارائه دهند ، به این معنی که این بخش ها حتی بیشتر طول می کشد. بدتر از آن ، برخی از نقشه ها به هیچ وجه تعامل ندارند ، و من را متعجب می کند که چرا گفتگوی درون آنها فقط یک صحنه کوتاه نبود ، زیرا من منتظر بودم که شخصیت من به طرز خسته کننده ای به منطقه بعدی بپرد.

بسیاری از آنها دعواهای عجیب و غریب رئیس با حرکاتی هستند که شخصیت های معمولی هرگز نمی توانند انجام دهند

اگر تعاملات یا حرکت خود را سرگرم کننده می کرد ، ممکن بود ایده جالبی باشد. در عوض ، این یک فرایند کند و کسل کننده است که فقط از شما می خواهد که چوب را به یک سمت سوق دهید و به مکالمات بسیار غیر ضروری گوش دهید. تانجیرو در یکی از نمونه های بسیار شگفت انگیز مجبور است مردم یک شهر کوچک را متقاعد کند که قبل از شب وارد خانه شوند تا آنها را از شیطانی که دختران جوان را ربوده است دور نگه دارند. هر یک از تعاملات دقیقاً یکسان است ،

شما را مجبور می کند که آن را یکنواخت چهار بار تکرار کنید. گاهی اوقات ممکن است یک چیز هوشمندانه جرقه بزند-یک سکانس شامل یافتن راه خروج از خانه است که مدام در اطراف شما تغییر می کند ، در حالی که در فصل بعد چند بازی مینی سرگرم کننده ارائه می شود-اما قدم زدن در نقشه بیشتر چیزی است که من بیشتر تحمل می کنم از لذت بردن

روش های شمشیرزنی

به نظر می رسد که توسعه دهنده CyberConnect2 این را نیز می داند ، مناطق دارای نبردهای فراوان با تعداد انگشت شماری از شیاطین بی نام و نشان برای آموزش طناب های مبارزه قبل از اینکه شما را به چیزهای سرگرم کننده بیاندازد: رئیس مبارزه می کند. اینجاست که حالت داستان در قویترین حالت خود قرار دارد و نبرد جایی است که The Hinokami Chronicles واقعاً به عنوان یک کل می درخشد.

این یک مبارز عرصه است ، تیم های دو نفره را در یک محیط کوچک و سه بعدی قرار می دهد ، اگرچه حالت داستان اغلب دارای تقابل های یک به یک است ، که بسیاری از آنها مبارزه های فوق العاده با رئیس حرکتی است که شخصیت های معمولی هرگز نمی توانند انجام دهند.

کنترل های جنگی ساده و بصری هستند. همه حملات معمولی روی یک دکمه و همه حرکتهای ویژه روی دکمه دیگر ترسیم می شوند. شما می توانید با فشار دادن چوب در یک جهت در حالی که یکی از آن دکمه ها را فشار می دهید یا برای اجرای ویژه برنامه های مختلف یا یکی از سه ترکیب منحصر به فرد ، همه چیز را تغییر دهید: یکی که راه اندازی می شود ، دیگری که دشمنان را روی زمین نگه می دارد و دیگری که آنها را زمین می زند.

نقد و بررسی بازی Dying Light
بیشتر بخوانید
بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

هر جنگنده همچنین می تواند پرتاب ، تیراندازی ، اجرای یک هنر نهایی ، استفاده از حملات سنگین و فعال کردن دو قدرت یو پی اس ویژه: Boost و Surge را انجام دهد. Boost حملات شما را تقویت کرده و یک مسیر ترکیبی اضافی اضافه می کند ، در حالی که Surge به مدت کوتاهی متر نامحدود به شخصیت شما می دهد. این تکنیک ها تعادل خوبی در ارائه گزینه های جالب متعدد برای ضد بازی ایجاد می کند بدون این که The Hinokami Chronicles در ابتدای کار بسیار زیاد شود.

در نبردهای دو به دو ، دیگر هم تیمی های شما می توانند با هزینه نیمی از کمک کمکی خود ، از یکی از حرکات ویژه خودشان کمک بگیرند ، یا از همه آنها برای نجات شریک خود از ضرب و شتم وسط دسته کوچک موسیقی جاز استفاده کنند. جابجایی بین اعضای تیم نیز امکان پذیر است (به شرطی که یک کمک سنج باقی مانده باشد) ، اگرچه سلامتی بین شخصیت ها مشترک است ، بنابراین شما هرگز خطر از دست دادن شریک زندگی خود را ندارید ، هرچقدر هم که اوضاع وحشتناک به نظر برسد.

یادگیری این سیستم جنگی آسان است ، اما برای کسانی که آن را می خواهند عمق وجود دارد

این یک سیستم رزمی آسان برای یادگیری است ، اما عمق آن برای کسانی که می خواهند آن را در قالب حملات و زنجیر زدن دسته ها ، حرکات ویژه و کمک ها بسته به ترکیب تیم شما و میزان متر ویژه ای که دارید می خواهید. قدرت واقعی Hinokami Chronicles در حرکت آن است و یادگیری حرکت در عرصه و قرار گرفتن در موقعیت مناسب ،

کلید پیروزی است. حملات فرود نیز بسیار خوب به نظر می رسد ، حتی با ترکیب های اصلی یک مشت رضایت بخش – و همه چیز نیز زیبا به نظر می رسد ، به ویژه هنرهای نهایی و حرکات ویژه ، که به زیبایی متحرک هستند و دارای ویژگی Cyberconnect2 هستند.

مبارزه فوق العاده راضی کننده است ، اما چند مشکل کوچک اینجا و آنجا دارد. اولین ایراد واقعی در قالب حملات سنگین ایجاد می شود: از آنجا که این حملات با تکان دادن چوب به جلو و فشار دادن دکمه حمله انجام می شود ، اغلب هنگامی که می خواهید یک ضربه سنگین را انجام دهید ، یک حمله معمولی دریافت خواهید کرد. دقت در یک بازی مبارزه ای مهم است و این یک ناامیدی قابل توجه در جنگنده است که در غیر این صورت بسیار دقیق است.

مسئله دیگر ناشی از ترکیب ترکیبی است که میزان جنگنده را تا چه مدت می تواند ترکیبی حفظ کند. این سنج برای محدود کردن ترکیب های بی نهایت که بازی های Naruto: Ultimate Ninja Storm CyberConnect2 را تحت تاثیر قرار داده است وجود دارد ، و در حالی که یک تعادل خوب است ، برای حرکات با چند ضربه استثناء قائل نمی شود. هنگامی که اندازه گیری تخلیه می شود ، یک ترکیب کوچک بلافاصله متوقف می شود ،

حتی اگر شخصیتی در غیر این صورت ضربه بخورد یا با ضربه های متعدد در وسط حرکت باشد. این بدان معناست که محدودیت زمانی برای برخی از شخصیت ها دلخواهتر از دیگران است. اندازه گیری خود را به اشتباه انجام دهید ، و گاهی اوقات یک شخصیت می تواند از یک حمله ترکیبی در میانه حمله خارج شود ،

بازیابی شود و شخصی را که هنوز در حال بهبودی از حرکتی است که معمولاً قبل از انجام هر کاری در حال بهبود است ، مجازات کند. مانند ورودی حمله سنگین ، این یک نقص بزرگ نیست ، اما مطمئناً یک تحریک کوچک قابل توجه است.

نقد و بررسی بازی Frost punk
بیشتر بخوانید

در حالت داستانی ، دعواها موضوعاتی با شدت بالا هستند ، که اغلب تانجیرو ، نزوکو ، زنیتسو و دوستان را با حرکات منحصر به فرد و افزایش قدرت با شیاطین مواجه می کنند. دعوا وقتی بهترین نتیجه را می دهد که شیاطین در مقابل شما مانند شخصیت هایی که به آنها دسترسی دارید بازی می کنند ، و اجازه می دهد تا بهترین قسمت های این موتور جنگی از راه برسد. روسای بزرگتر و منحصر به فرد هنوز سرگرم کننده هستند ،

اما حرکات آنها آنقدر عرصه را در بر می گیرد که شما اغلب در دفاع بازی می کنید و منتظر باز شدن چند ضربه سریع هستید. با این حال ، هر دو نوع رئیس از مشکلات مشترک زوج رنج می برند. برای شروع ، مدیران می توانند به دلخواه شما را بازگردانند ، حتی زمانی که آنها را در حالت ترکیبی قرار داده اید ، هرگونه پاداشی را که ممکن است از بازی صحیح بدست آورید نفی کنند.

دعوا وقتی بهترین عملکرد را دارد که شیاطین مانند شخصیت هایی که به آنها دسترسی دارید بازی کنند

حتی بیشتر مشکل ساز نسخه آنها از حالت تقویت است ، که باعث می شود حرکت آنها به طرز قابل ملاحظه ای قوی تر شود و همچنین اساساً آنها را از تکان خوردن در هنگام ضربه مصون می دارد ، به این معنی که آنها می توانند در هر زمان از تخلف شما عبور کنند. این ، همراه با این واقعیت که این حملات تقویت شده اغلب به شما آسیب می رسانند حتی در هنگام محافظت ،

به این معنی است که بیشتر قسمت مبارزه را در حال فرار می کنید تا زمانی که Boost از بین برود و آنها مبهوت می شوند ، و به شما این امکان را می دهد که آسیب ببینید. به اگر در هر مبارزه چندین بار اتفاق نیفتد ، این امر چندان آزاردهنده نخواهد بود ، زیرا جالب نیست و از جزر و مد نبرد موقعیت یابی جلوگیری می کند که The Hinokami Chronicles را جذاب می کند.

با این اوصاف ، بسیاری از نبردهای اصلی ، به ویژه نبردهای بعدی ، از نظر قانونی عالی هستند و نیاز به درک و اجرای خوب مکانیک های موجود دارند. حتی رویدادهای سریع ، معروف به درگیری های نهایی ، که به دعوا ختم می شود ، باعث می شود از استقبال بیش از حد خود اجتناب کرده و در واقع به احساس رضایت ناشی از خاتمه یک برخورد بسیار شدید می افزاید. از همه بهتر این است که می توانید برخوردها را بدون انجام بخش های نقشه خسته کننده همراه با یکبار شکست آنها ، بازپخش کنید.

جذابیت پایدار برای اکثر افراد چند نفره خواهد بود

پس از اتمام حالت داستان ، ارزش پخش مجدد چند نفره زیادی وجود ندارد مگر اینکه بخواهید قطعات حافظه یا Kimetsu را که از دست داده اید جمع آوری کنید ، ماموریت ویژه هر فصل را امتحان کنید یا در مبارزات خاص رتبه خود را بالا ببرید. یک حالت تمرینی برای تقویت مهارت ها و کار بر روی ترکیب خود وجود دارد ،

و همچنین یک حالت آموزشی که چالش های خاصی را به وجود می آورد ، گویی که توسط بازیگران آموزش دیده اید. البته ، حالت Rewards با ویژگی هایی برای باز کردن وجود دارد ، و گذراندن وقت در بایگانی به دنبال دیدن لباس ها یا گوش دادن به آهنگ های موسیقی آسان است.

بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

کشتن شیاطین ، آنلاین و خاموش

جذابیت دائمی اکثر بازیگران چندنفره است که از بازی محلی و آنلاین پشتیبانی می کند. چندنفره فوق العاده است و از تمام ایده های رزمی ستارگان که در حالت داستانی معرفی شده اند استفاده می کند – استراتژی ، فاصله ، دانش ترکیبی ، ترکیب تیم ، و استفاده هوشمند از متر و پاس ها.

نقد و بررسی بازی Metro Exodus
بیشتر بخوانید

بازی آنلاین جایی است که بیشتر فعالیتها در آن انجام می شود مگر اینکه افرادی مایل به سفر به اتاق نشیمن خود باشند ، و خوشحالم که می گویم با توجه به مدت زمانی که با آن کار می کنم خوب کار می کند. اگر دچار کندی ارتباط شدید ، ممکن است تاخیر قابل ملاحظه ای وجود داشته باشد ، اما در بیشتر موارد احساس خوبی داشت ، حتی زمانی که در نیویورک در کالیفرنیا نقش شخصی را بازی می کردم.

هنوز هم در برخی مواقع تأخیر وجود دارد ، که می تواند باعث شود ترکیبهای ترکیبی که باید بصورت آفلاین کار کنند به صورت آنلاین از بین بروند ، اما یک ارتباط خوب باید در اکثر مسابقات شما را ببیند ، خواه شما به صورت معمولی زمین بزنید یا به حالت رتبه بندی بروید.

متأسفانه بازی با افراد واقعی یکی از کاستی های The Hinokami Chronicles را برجسته می کند: فهرست کوچک آن. تنها 18 شخصیت در راه اندازی وجود دارد و فقط 12 مورد از آنها کاملاً منحصر به فرد هستند – تانجیرو ، نزوکو ، اوروکوداکی ، ماکومو ، سابیتو ، زنیتسو ، اینوسوکه ، موراتا ، تومیوکا ، کوچو ، رنگوکو و هینوکامی تانجیرو.

شش نسخه باقیمانده شامل نسخه های آکادمی Tanjiro ، Nezuko ، Zenitsu ، Inosuke ، Kocho و Tomioka هستند. این مایه تاسف است ، به ویژه هنگامی که شخصیت های آکادمی اساساً گگ هایی هستند که جدا از داشتن هنر نهایی متفاوت ، دقیقاً همانند نسخه معمولی خود هستند.

مساله دیگر این است که بسیاری از شخصیت ها از سبک مبارزه سری “تنفس آب” استفاده می کنند ، بنابراین شخصیت هایی مانند تانجیرو ، اوروکوداکی و موراتا دارای حرکات ویژه بسیار مشابه و گاه مشابه هستند. هر کدام به اندازه کافی متفاوت هستند ،

اما فقط 12 شخصیت منحصر به فرد می تواند فهرست کوچکی برای هر مبارز باشد ، و در بازی ساخته شده در اطراف نبردهای برچسب دو برابر می شود. من از بازی همه شخصیت ها لذت می بردم – مورد علاقه شخصی من نزوکو و رنگوکو به دلیل سبک سریع آنها بود – اما فهرست به هر حال احساس محدودیت می کند.

CyberConnect2 وعده داده است که شش شخصیت دیگر را به عنوان DLC رایگان با Akaza و Rui اضافه کند ، که مانند بقیه شیاطین در حالت داستانی بدون نام Nezuko ، به طرز عجیبی در راه اندازی غایب هستند. این باید کمک کند ، اما بدون اینکه بدانید شخصیت ها چگونه بازی می کنند یا چه موقع ظاهر می شوند ، سخت است که بدانید چقدر است.

حکم

بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba بازخوانی فوق العاده ای از انیمه فوق العاده Demon Slayer است ، حتی اگر حالت داستانی ناسازگار آن به اندازه تماشای صحنه های کوتاه آن سرگرم کننده نباشد. با این وجود ، این یک جنگنده عرصه چشمگیر است که در آن حساب می شود ، با نبردی که به طرز ماهرانه ای عمق و دسترسی را متعادل می کند ، اما یک لیست ناامید کننده کوچک همچنین مانع از بازی چند نفره خود در هنگام پرتاب واقعاً عالی می شود.

بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

۷ نکته برای عکاسی منظره سیاه و سفید | وکتور آرت چیست | وکتور چیست و چه کاربردی دارد؟ | نقد و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales | نقد و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man | راهنمای فرم های انتشار عکس | ۶ نوع فرم انتشار عکس | موسیقی متقاطع: 5 هنرمند برجسته Crossover | نقد و بررسی بازی Man eater | بهترین فیلم های آدری هپبورن | کسب درآمد اینترنتی | هنر رنسانس هارلم : ۶ هنرمند تجسمی دوران |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =