صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی DEAD ISLAND
ads

نقد و بررسی بازی DEAD ISLAND

بازی DEAD ISLAND

نقد و بررسی بازی DEAD ISLAND

“چرا نمی‌میری؟” من گریه کردم و یک برش را در جمجمه یک زامبی فرو کردم. ماشین کاملاً گیر کرده بود، من در کنار کوه گیر کرده بودم و مرده ها را دفع می کردم.

وقتی اسلحه هایم را روی دوستانش کوبیده بودم، فرستادن این آخرین سخت بود. تاب خورده، چلپختی وحشتناکی، و مرد. بی نفس ایستادم. سر بریده زامبی از لبه صخره غلتید.

ترسناک، وحشتناک، خنده دار. سه ویژگی از بهترین داستان‌های زامبی که توسعه‌دهندگان Techland با موفقیت سیم‌کارت آخرالزمان زامبی جهان باز خود را آلوده کرده‌اند.

راه اندازی ساده است. شما در هتلی در تفرجگاه زیبای جزیره بانوی از خواب بیدار می شوید. مردی مرموز در آن سوی یک سیستم رادیویی دور در حال فرار نویدبخش است. شما باید با او تماس بگیرید، اما نگرانی شدیدتری وجود دارد. تقریباً همه مرده اند. و راه رفتن

یک مقدمه کوتاه، و شما را از در یک کلبه ساحلی بیرون می‌برند، با پارو مسلح می‌شوید و به شما دستور می‌دهند که برج نجات غریق نزدیک را پاک کنید.

داستان بازی DEAD ISLAND حول مجموعه ای از خانه های امن پراکنده در جهان باز متمرکز است و ماموریت های اصلی آن شما را به اعماق جزیره می فرستند که از گروهی از بازماندگان به گروهی دیگر منتقل می شوید.

بازی DEAD ISLAND

بازی DEAD ISLAND

معرفی و نقد سریال Extrapolations

اولین چیزی که متوجه شدم خون بود. وقتی یک زامبی غذای خشک شده اش را ترک کرد و به سمت من رفت، من آنقدر با پارو به او زدم که دنده هایش از بدنش خارج شد و از بدنش خارج شد و مواد قرمز رنگی را از بالاتنه اش به همه جهات ریخت.

زامبی کمی ناله کرد، سپس سعی کرد دوباره بلند شود. پشتش رو زدم تا تموم شد. گور دیدنی بود. خشونت جزیره مرده در طول بازی قابل توجه است.

نیم ساعت بعد، برج نجات غریق امن بود و بازماندگان در کلبه ساحلی آزادند که به آنجا رفته و شروع به ساختن یک سنگر کنند. هنگامی که رفقای شما مستقر شدند، می توانید با آنها صحبت کنید و وظایف بیشتری را برای کمک به آنها انجام دهید.

همیشه یک هدف اصلی تلاش برای دنبال کردن وجود دارد، اما اغلب انجام ده‌ها تلاش جانبی که از بازماندگان می‌گیرید رضایت‌بخش‌تر است. اگر می خواهید گردن خود را برای یافتن عزیزان گمشده و دارو به خطر بیندازید، آنها به شما پول نقد و اسلحه خواهند داد.

نقد و بررسی بازی Quantum Break
بیشتر بخوانید

بنابراین متوجه شدم که به سمت بارها و استخرهای شنای اطراف می روم تا غذا، آب و نوشیدنی پیدا کنم. به این ترتیب: غذا، آب و مشروب.

ماموریت ها مرا به سراسر جزیره فرستادند. من به ساحل سفر کردم تا از یک هلیکوپتر سرنگون شده عود کنم، به سمت پمپ بنزین رفتم تا مقداری آب پرتقال حیاتی را تهیه کنم و برای نجات تجهیزات رادیویی به زیرزمین هتل توچال جسارت کردم. شما زمان زیادی را در جزیره مرده صرف تلاش‌های واکشی می‌کنید، اما تهدید دائمی حمله زامبی‌ها به آنها روحیه می‌بخشد.

این کمک می کند که جزیره مکانی زیبا و پیچیده برای کاوش است. پلکان‌های چوبی کوچک دور استخرهای کوچک و کلبه‌های تعطیلات می‌پیچند که هر منطقه توسط جانوران گرمسیری احاطه شده است. این یک چیدمان دقیق است که کاوش را تشویق می کند و شما را در نزدیکی با مردگان زنده قرار می دهد.

با تکمیل ماموریت های بیشتر، تجربه به دست آوردم و سطح را بالاتر بردم. چهار شخصیت برای انتخاب وجود دارد و هر کدام دارای سه درخت مهارت هستند که می‌توانید از میان آن‌ها قفل حرکات جنگی جدید و علاقه‌مندان را باز کنید تا خود و سلاح‌هایتان را انعطاف‌پذیرتر کنید.

من به عنوان Xian Mei، معشوقه چیزهای تیز بازی کردم. علاوه بر توانایی مقابله با آسیب های وحشتناک با سلاح های لبه دار، در نهایت برای خنجر زدن به پشت و خنجرهای پرنده پاداش دریافت می کنم. او شکننده است، اما استعدادهایش در قطع اندام، او را در میان این دسته از افراد موثرتر می کند.

سه شخصیت دیگر می توانند توانایی های مضحک تری کسب کنند. ستاره رپ سام بی، استاد اشیاء بی صدا، حالت خشم دارد که در نهایت باعث می شود مشت های او زامبی ها را در هوا پرواز کنند. این خنده دار و بی رحمانه موثر است.

استاد پرتاب تات، لوگان، توانایی ای دارد که باعث می شود اشیاء پرتاب شده به او برگردند. آنها به سمت او پرواز نمی کنند، آنها به دست او و بومرنگ تله پورت می کنند!

بازی DEAD ISLAND

بازی DEAD ISLAND

معرفی فیلم ستاره بازی | روایت شخصیت ها

با حروف قرمز بزرگ روی صفحه ظاهر می شود. هیچ منطقی ندارد، اما ایجاد آن فوق‌العاده راضی‌کننده است و می‌تواند یک گروه کوچک را در چند ثانیه از بین ببرد. سرانجام، پوما استاد سلاح‌های گرم کمیاب اما تا حد زیادی بی‌اثر جزیره مرده است.

نقد و بررسی بازی Battlefield 1
بیشتر بخوانید

شما تا یک سوم بازی با اسلحه مواجه نمی شوید و وقتی این کار را می کنید، رقت انگیز هستند. پوما را به راحتی به ضعیف‌ترین شخصیت تبدیل می‌کند، اگرچه طرفداران گروه او در همکاری‌ها مفید هستند.

از برخی جهات، این یک بازی بهتر به عنوان یک تجربه تک نفره است. احساس ناراحتی هنگام سرگردانی در جزیره متروک قدرتمندتر است و زامبی ها تهدید بزرگتری هستند. اما با دوستان، تبدیل به یک اسلپ استیک خالص می شود. مثل زمانی که من و تام «لعنتی» هتفیلد با یک اراذل و یک ارتش زامبی در یک پارکینگ روبرو شدیم.

من به متخصص مبارزه نزدیک اختصاص داده شده بودم، سم بی تام، لوگان نینجا بود. تقریباً با هیچ نقشه‌ای در ذهنم وارد عمل شدم و یک ضربه پرنده به سمت یک زامبی شلیک کردم. با صدایی خونین وصل شد و بعد همه چیز منفجر شد.

تام که همان زامبی را هدف قرار می داد، درست یک لحظه پس از اینکه لگد من طعمه اش را صاف کرد، یک تخته چوب پرتاب کرده بود.

نشانگر هدف گیری خودکار او به سمت قوطی انفجاری که درست در پشت آن زامبی قرار داشت، جابجا شد. فیزیک هالیوود بقیه کارها را انجام داد و من به طرز وحشتناکی در میان شعله های آتش مردم. یک دقیقه کامل طول کشید تا خنده تام قطع شد.

یکی از مزایای چرخیدن با دوستان، امکان تعویض اقلام است. سلاح‌های جزیره مرده به عنوان ابزارهای سست و شکستنی شروع می‌شوند که پس از چند ضربه از بین می‌روند.

همیشه مقداری زباله در دست است که کار را انجام می دهد، اما با گذشت زمان مهارت هایی به دست می آورید که دوام اقلام خود را افزایش می دهد و شروع به خرج کردن پول برای ارتقاء می کنید.

شما دستور العمل هایی را پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد برای اسلحه ها حالت هایی بسازید و جلوه های انفجاری، الکتریکی و سمی را اضافه کنید. زمانی که از سواحل استوایی فراتر رفتم، یک اسلحه قاتل مورد علاقه داشتم که آن را در بالای سر نگه می داشتم:

بازی DEAD ISLAND

بازی DEAD ISLAND

نقد فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس (Texas Chainsaw Massacre)

یک داسی برق دار که هرگز نمی توانستم خودم را کاملاً به آن بکشانم، مگر اینکه در سر یک زامبی باشد. من او را “زپی پیر” صدا زدم. ضربه‌های انتقادی او می‌تواند یک زامبی را به یک گودال برقی شعله‌ور تبدیل کند. او هرگز مرا ناامید نکرد.

نقد و بررسی بازی Little Nightmares
بیشتر بخوانید

فراتر از استراحتگاه تعطیلات، بهترین راز بازی نهفته است: یک شهر داخلی وسیع. این محله ای از محله های فقیر نشین قهوه ای پخته است که پوشیده از زباله و رگه های خون است. خیابان ها مملو از ماشین های سوخته است. و ویترین مغازه های متلاشی شده توسط گروه ها غارت شده است. این جزیره مرده در حالت بقا است.

جیب های بشریت خانه های امن را اینجا و آنجا خراش داده اند، در حالی که مناطق دیگر توسط راهزنانی تصرف شده اند که با دیدن شما تیراندازی می کنند.

شما باید راه خود را از میان آوار انتخاب کنید، از گروه های بزرگ زامبی ها دوری کنید و دائما بهترین مسیر را برای رسیدن به هدف خود ارزیابی کنید. آیا رفتن به پشت بام ها، نبرد از طریق کوچه ها یا شجاعت در خیابان های باز امن تر است؟ این منطقه مانند یک منطقه جنگی است، با یک جغرافیای فشرده که آن را به مکانی جذاب برای کاوش تبدیل می کند.

شخصیت‌های به یاد ماندنی نیز در آن زندگی می‌کنند، از جمله راهبه‌ای که شما را به جستجوی مشروب می‌فرستد و با گرز به شما پاداش می‌دهد. جدا از برخی بخش های خسته کننده فاضلاب، هر مکان شلوغ و جدید به نظر می رسد. بعداً به دورتر سفر خواهید کرد، اما من نمی‌خواهم چیزهای زیادی را که در راه است خراب کنم.

جزیره مرده مشکلاتی دارد: گاهی اوقات احساس دست و پا چلفتی می کند. به نظر می‌رسید که کات سین‌های قابل چشم پوشی مصمم هستند که من را از شخصیت خود متنفر کنند، مینی بازی برای شکستن درها بسیار افتضاح است، و اگر نمی‌خواهید زامبی‌های شما اعداد XP و همچنین خون را از بین ببرند،

می‌خواهید آن شمارنده و سلامت زامبی‌ها را خاموش کنید. میله ها، بلافاصله مواردی مانند کند بودن نشانگر ماوس در منوها و عدم کشیدن و رها کردن در صفحه موجودی به این حس کمک می‌کند که جزیره مرده در اطراف لبه‌ها کمی خشن است، اما هرگز تجربه را از بین نمی‌برد.

وقتی صحبت از مبارزه به میان می‌آید، جدای از شلوارهایی که به ندرت استفاده می‌شوند، نزدیک شدن به مردگان به ندرت تا این حد ترسناک و رضایت‌بخش بوده است.

نقد و بررسی بازی Back 4 Blood
بیشتر بخوانید
بازی DEAD ISLAND

بازی DEAD ISLAND

معرفی انیمه هلک ؛ داستان، شخصیت‌ها و امتیازات

و بازی بزرگ است. جزیره مرده فاقد گستردگی جغرافیایی Far Cry 2 یا Just Cause 2 است، اما جزیره به قدری متنوع و پر از جزئیات است که پیمایش در آن بسیار جالب تر به نظر می رسد.

حتی زمانی که از طریق خط کوئست اصلی رد می‌شوید و تلاش‌های جانبی متعدد و بسیار زیادی را نادیده می‌گیرید، به راحتی می‌توانید 25 تا 30 ساعت را پشت سر بگذارید، و همه چیز با یک دوست به صورت کوآپ قابل بازی است.

تا حدی ترسناک، کابوس بقا، کمدی زامبی‌ها و بدترین بازی‌ای که امسال بازی می‌کنید، جزیره مرده سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌ای است که می‌توانید با یک برش برقی و یک گونی گوشت خیس و راه رفتن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

4 × 5 =