صفحه اصلی > سینمای ایران : معرفی فیلم ستاره بازی | روایت شخصیت ها
ads

معرفی فیلم ستاره بازی | روایت شخصیت ها

فیلم ستاره بازی

فیلم ستاره بازی که در سال 1402 منتشر شد، روایتی جدی با بازیگران عالی دارد. در ادامه با معرفی این فیلم ایرانی همراه باشید.

فیلم ستاره بازی به تهیه کنندگی علی سرتیپی و کارگردانی هاتف علیمردانی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در این فیلم فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش، هستی جوادی، مایکل مدسن، علی مصفا، شبنم مقدمی، لیندا جویز، هاوارد رسنزتین، دان لیستر، هیدی کدنبرگ، دان فورد، جان ویلر، حسن صنعتی و … به ایفای نقش می پردازند. شایان ذکر است که دسته فیلم ستاره بازی اجتماعی است که امروزه مورد توجه علاقه مندان به سینمای ایران است.

فیلم ستاره بازی در بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر نامزد شد. ملیسا زاخاری نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن و رکسانا رضوی نیز نامزد بهترین گریم شدند. همین جوایز برای سیمرغ بلورین نیز صدق می کند. مدت زمان فیلم ستاره بازی 100 دقیقه است که برای یک فیلم اجتماعی قابل قبول است. از بازیگران فیلم ستاره بازی می توان به بخش موسیقی بامد افشار، فیلمبردار معین ملابی و تدوینگر امیر ادیب پرور اشاره کرد که در گروه موسیقی بامداد افشار قابل توجه هستند. در این مقاله فیلم ستاره بازی را از بامدادی ها ارائه می دهیم.

نقد فیلم Cobweb 2023 | برترین فیلم ترسناک 2023

داستان فیلم ستاره بازی

“امروز بیست و نهم نوامبر است، یک ماه از آن هالووین لعنتی می گذرد، من یک کار بد انجام دادم، یک کار واقعا بد…”

متن فوق بخشی از خلاصه فیلم ستاره بازی است که چهارشنبه اول شهریور ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داستان درباره زن جوانی بیست ساله به نام ملیسا (با بازی ملیسا ذاکری) است که با پدر و مادر خود در کودکی به واسطه‌ی برنده شدن در لاتاری به امریکا مهاجرت کرده است. پس از مهاجرت به کشور جدیدش با مشکلاتی مواجه می شود. تعامل با آشنایان جدید و خارجی و مبارزه با درگیری های اجتماعی و فرهنگی.

بازیگران فیلم ستاره بازی

فیلم ستاره بازی

ملیسا ذاکری

ملیسا ذاکری بازیگر ایرانی در ۲۲ شهریور ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است. او اصالتا اهل منطقه دشت مشا در دماوند است. ملیسا ذاکری گیاهخوار است و به فعالیت های موزون یا رقص علمی علاقه دارد.

نقد فیلم شب طلایی | تله فیلم فقیر
بیشتر بخوانید

در هنرستان سوره تحصیل کرد، سپس به مؤسسه آموزش عالی رفت و در آنجا مشغول به کار شدند و در دوران تحصیل به کارهای دانشجویی پرداخت. سپس به موسسه کارنما پیوست و اولین حضور حرفه ای او در فیلم مردی که حذف شد بود. ذاکری همچنین در فیلم‌هایی چون «کوچه‌ای بی نام» محصول ۱۳۹۳ و «آباجان» محصول ۱۳۹۵ بازی کرد.

ملیسا زکاری با آقای علیمردانی کارگردان فیلم «مردن به وقت شهریور» شروع به کار کرد. این همکاری با آشنایی با موسسه بازیگری سینمای مذکور آغاز شد. سپس با بازی در فیلم «کوچه به نام» او را به سینمای ایران معرفی کرد.

فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی بازیگر ایرانی متولد ۱۳۴۵ است که در سال ۱۳۹۲ برای فیلم های «زندگی خصوصی» و «خرس» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. علاوه بر این، بازی او در فیلم “دختر” در سال ۱۳۹۴ شگفت انگیز بود.

فرهاد اصلانی در شهرستان بیجار به دنیا آمد. در سال ۱۳۷۰ با گذراندن دوره دو ساله بازیگری و کارگردانی تئاتر، کانون پرورش فکری نیاوران را ترک کرد. همزمان با تحصیل، بازیگری را در تئاتر و رادیو آغاز کرد. فرهاد اصلانی در سال ۱۳۷۲ در سریال «همسایه ها» شرکت کرد و سپس در سال ۱۳۷۳ بازی در فیلم «روسری آبیٰ» به کارگردانی رژان بنی اعتماد را آغاز کرد. او در سال ۱۳۹۰ در سه فیلم «خرس»، «زندگی خصوصی» و «من مادر هستم» بازی کرد و در دو فیلم اول برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم آتش شد. فرهاد اصلانی در سال ۱۳۸۹ در سریال مختارنامه در نقش عبداالله بن زیاد ظاهر شد.

فرهاد اصلان در سال ۱۳۹۵ اولین جایزه بین‌المللی خود را در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو برای بازی در فیلم «دختر» به کارگردانی رضا میرکریم دریافت کرد و در چهار جشنواره بین‌المللی دیگر نامزد دریافت این جایزه شد.

ترسناک ترین فیلم های جهان به انتخاب بامدادی ها

علی مصفا

علی مصفا بازیگر و کارگردان سینمای ایران در ۱۱ آذر ۱۳۴۵ متولد شد. وی در رشته مهندسی عمران در دانشکده فنی دانشگاه تهران تحصیل کرده است. او دو فیلم «سیمای زنی در دوردست» (۱۳۸۴) و «پله آخر» (۱۳۹۰) را کارگردانی کرد که لیلا حاتمی همسر مصفا در آن نقش داشت. او برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای «جهان با من برقص» (۱۳۹۸) شد.

نقد فیلم شبی که ماه کامل شد
بیشتر بخوانید

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی بازیگر و داستان نویس ایرانی است. در ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. شبنم مقدمی جوایز زیادی از جمله دو جایزه سیمرغ بلورین، طی سه دهه فعالیت مستمر در عرصه تئاتر، سینما، تلویزیون، رادیو و تولید کتاب صوتی دریافت کرده است. او یکی از پرکارترین و محبوب‌ترین بازیگران سینما و صنعت سرگرمی ایران است و از اواخر دهه هشتاد مورد تحسین منتقدان سینما و رضایت تماشاگران قرار گرفته است.

شبنم مقدمی بازیگری را از دهه هفتاد در تئاتر آغاز کرد. او بازیگری است که توانایی به تصویر کشیدن ژرفا و جنبه های مختلف یک شخصیت را دارد و با تعهدی که به این حرفه دارد به بازیگری برجسته تبدیل شده است. نقش های متنوع او در ژانرهایی مانند کمدی، درام و تاریخی و همچنین توانایی او در انطباق با رسانه های مختلف مانند تئاتر، سینما، تلویزیون و رادیو با ظرافت در جزئیات نقش هایش و استفاده از آنها و لهجه های مختلف او را به عنوان بازیگر هزار چهره شناخته شد.

شبنم مقدمی بیش از ده جایزه بازیگری دریافت کرده و 20 بار نیز نامزد شده است. او سال ها سابقه کار در رادیو، بازی در فیلم ها و سریال ها را دارد و به طور مرتب روی صحنه رفته است.

با یک نگاه با بقیه بازیگران ستاره بازی آشنا شوید:

  • مایکل مدسن
  • مارشال منش
  • لیندا جویز
  • هاوارد رسنزتین
  • دان لیستر
  • هیدی کدنبرگ
  • دان فورد
  • جان ویلر
  • حسن صنعتی
  • سامان اصلانی
  • سیده فاطمه شاهورانی

نقد و امتیاز فیلم سینمایی ستاره بازی

فیلم سینمایی ستاره بازی

در این قسمت فیلم ستاره بازی بررسی می شود. ستاره بازی به موضوعات اجتماعی و زندگی روزمره مردم می پردازد و واقعیت جامعه را در دنیای تاریک شخصیت ها نشان می دهد. به عبارتی این فیلم با تمرکز بر شخصیت های پویا خود سعی دارد واقعیت جامعه را با نگاهی تند و جنجالی به زندگی مردم نشان دهد. به طور خلاصه این فیلم به موضوع تنهایی و انزوا می پردازد. در عین حال، دانستن نقد و بررسی فیلم ستاره بازی، راه بسیار خوبی برای تماشای فیلم در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی و تاریخ پخش فیلم ناپلئون ۲۰۲۳

کلام آخر

با ارائه و نقد و بررسی ستاره بازی با بازی فرهاد اصلانی در اینجا هستیم و سعی می کنیم شما را به طور کامل با آن آشنا کنیم. تریلر فیلم ستاره بازی رو دیدی؟ نظر شما در مورد این کار چیست؟ آیا دانلود ستاره بازی را به دیگران توصیه می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

10 − هفت =