صفحه اصلی > سینما : بهترین انیمیشن های مارول : معرفی 11 تا از انیمیشن های مارول
ads

بهترین انیمیشن های مارول : معرفی 11 تا از انیمیشن های مارول

مارول

کمیک های شاخص مارول

می توان ادعا کرد که بین کارتون های مارول و دی سی، مارول خوب عمل نمی کند زیرا برادران وارنر. در حالی که مارول ممکن است داستان های عالی را در سایه دی سی منتشر کند، آنها هنوز هم موفق می شوند ماجراهای سرگرم کننده و بچه پسند زیادی تولید کنند. در ادامه انیمیشن های مارول به ترتیب سال اکران به شما ارائه می شود.

1. Doctor Strange: The Sorcerer Supreme

سال انتشار: 2007

کارگردان: فرانک پاور

بازیگر: برایس جانسون، پل ناکاوشی، کوین مایکل ریچاردسون

امتیاز IMDb: امتیاز 6.8

Doctor Strange: The Sorcerer که در سال 2007 منتشر شد، داستان استیون استرنج را به عنوان یک استاد دنیای ماورایی هنرها و در نهایت استاد جادو یک دهه قبل از وقوع داستان در دنیای سینمایی مارول روایت می کند. این اثر به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های مارول، جزئیاتی از پرونده یک جراح مغز و اعصاب متکبر و سفر او به دنیای هنرهای ماوراء طبیعی را شرح می دهد.

نقد فیلم باربی | فیلم (Barbie) فراتر از انتظار

R 13

معرفی و نقد سریال Extrapolations

2. Planet Hulk

سال انتشار: 2010.

کارگردان: سام لیوبازیگران: ریک دی. واسرمن، لیزا آن بیلی، مارک هیلدرث

بازیگران:ریک د واسرمن، لیزا آن بیلی، مارک هیلدرث

امتیاز IMDb: امتیاز 6.8

سیاره هالک که در سال 2010 منتشر شد، هفتمین قسمت از مجموعه فیلم های انیمیشن مارول است و داستان آن نشان دهنده جذابیت کمیک های مارول قبل از اینکه ثور راگناروک بخش هایی از داستان را برای دنیای سینمایی مارول اقتباس کند، است.

سیاره هالک یکی از محبوب ترین کارتون های مارول بود که داستان تبعید هالک را زمانی که خطرناک تشخیص داده شد و تصمیم گرفت روی زمین زندگی نکند را روایت می کرد. سیاره هالک یکی از بهترین انیمیشن های مارول است.

OIP 18 1

3.Thor: Tales Of Asgard

سال انتشار: 2011

کارگردان: سام لیو

بازیگران: متیو ولف، ریک گومز، تارا استرانگ

امتیاز IMDb: امتیاز 6.4

Thor: Tales of Asgard که در سال 2011 منتشر شد، آخرین پروژه در مجموعه انیمیشن ابرقهرمانی مارول بود. این فیلم داستان برادران جوان ثور و لوکی را روایت می کند که با هم سفری به جوتونهایم را برای بازیابی شمشیر افسانه ای سارتور آغاز می کنند. سه جنگجوی افسانه ای در این ماجراجویی به آنها ملحق می شوند و در طول مسیر با چالش هایی روبرو می شوند که قدرت و اراده آنها را محک می زند.

مُرداب ژرف تناقض | نقد فیلم این گروه خشن
بیشتر بخوانید

OIP 19 1

نقد و بررسی انیمیشن Elemental | عشق بین عناصر

4.Iron Man & Hulk: Heroes United

سال انتشار: 2013

کارگردانان: اریک رادومسکی، لئو رایلی

بازیگران: آدریان پاسدار، فرد تاتاشیور، دی بردلی بیکر

امتیاز IMDb: امتیاز 4.8

سری Unification Marvel با Iron Man and the Hulk: Unification در دسامبر 2013 آغاز شد. به عنوان اولین اقتباس مستقیم استودیو انیمیشن Marvel Animation Studios، Iron Man and the Hulk از یک تکنیک خلاقانه پیچیده استفاده می کند. سبک کارتونی سنتی پیرامون شخصیت ها، به بافت و وزن آنها افزوده و بر چهره آنها تأکید بیشتری می شود.

داستان فیلم شامل دانشمندانی از سازمان Hydra است که از Abomination برای گرفتن هالک و استخراج انرژی گاما استفاده می کنند. این اثر یکی از بهترین انیمیشن های مارول بود که از سبک خاصی در گرافیک خود استفاده می کرد.

OIP 20 1

5.Iron Man: Rise of Technovore

سال انتشار: 2013

کارگردان: هیروشی هاماساکی

بازیگران: نورمن ریداس متیو مرسر اریک بائوزا

امتیاز IMDb: امتیاز 5.3

این بازی توسط استودیو Madhouse در سال 2013 ساخته شد و پس از سری انیمیشن های Marvel منتشر شد. در این اثر متیو مرسر و نورمن ریدوس به ترتیب صداپیشگی Iron Man و Punisher را بر عهده داشتند.

پس از مرگ غم انگیز یک جنگجو، تونی استارک باید بی گناهی خود را ثابت کند زیرا SHIELD او را قاب کرده است. در حالی که هاوکی و بلک ویدو با هم متحد شدند تا مرد آهنی را بگیرند، انتقام‌جویان در کنار پانیشر قرار گرفتند تا با اوبادیا استن و ازکیل استن، پسر تکنوور مبارزه کنند.

OIP 21 1

نقد و بررسی فیلم همدردی با شیطان

6. Avengers Confidential: Black Widow and the Punisher

سال انتشار: 2014

کارگردان: کنیچی شیمیزو

رولانتارو: جنیفر کارپنتر، برایان بلوم، جان اریک بنتلی

امتیاز IMDb: امتیاز 5.7

Secret Avengers: Black Widow and the Punisher (به انگلیسی: Secret Avengers: Black Widow and the Punisher) یک انیمه ژاپنی محصول سال ۲۰۱۴ است که توسط استودیو مدهاوس ساخته شده و دنباله‌ای بر انیمیشن مارول است. در این فیلم، Black Widow و Punisher با هم همکاری می کنند تا نقشه شیطانی سازمان شیطانی Leviathan را متوقف کنند.

تم تاریک و خشن فیلم، زمینه ایده آلی را برای خشونت های بعدی فراهم می کند، اگرچه موضوع در نیمه دوم داستان به طرز چشمگیری تغییر می کند.

نقد فیلم قفل باز شده (Unlocked) | یک تریلر کره‌ای
بیشتر بخوانید

این بود که آمادئوس چو، محبوب ترین شخصیت کمیک های مارول معرفی شد. در نهایت، تیم انتقام‌جویان نیز حضور دارند، اما Black Widow و Punisher محور این ماجراجویی حماسی هستند که شامل صحنه‌های مبارزه شدید و پیچش‌های غیرمنتظره است.

R 14

7.Iron Man & Captain America: Heroes United

سال انتشار: 2014

به کارگردانی لئو رایلی

هرجی: آدریان پاسدار، راجر کریگ اسمیت، فرد تاتاسیور

امتیاز IMDb: امتیاز 5.4

Iron Man and Captain America: The Alliance of Heroes اسپین آف سری Iron Man و Hulk: Alliance of Heroes است که از فناوری “2-D wrap” استفاده شده در قسمت قبلی 2014 استفاده می کند تا واقع گرایی بیشتری را به اکشن اضافه کند.

در این فیلم، مرد آهنی و کاپیتان آمریکا با هم متحد می شوند تا با قهرمانانی مانند Red Skull، Hydra Network و حتی Taskmaster مبارزه کنند، زیرا این تبهکاران با هم متحد می شوند تا کاپیتان آمریکا را یک بار برای همیشه از بین ببرند.

رابطه مرد آهنی و استیو راجرز در این انیمیشن گرمتر و طنز آمیزتر از فیلم است. هر قهرمان معتقد است که راه بهتری برای حل مشکل پیدا کرده است و هر کدام از آنها سرگرم کننده و سرگرم کننده است. . Iron Man و Captain America: The Alliance of Heroes از بهترین انیمیشن های مارول هستند.R 15

آموزش عکاسی تبلیغاتی در خانه

8. شش ابرقهرمان

سال انتشار: 2014

کارگردانان: دان هال، کریس ویلیامز

بازیگران: رایان پاتر، اسکات ادسیت، جیمی چانگ

امتیاز IMDb: امتیاز 7.8

The Big Six که در سال 2014 اکران شد، به عنوان یکی از محبوب ترین و پردرآمدترین انیمیشن های مارول در جهان رتبه بندی شده است. این فیلم اقتباسی از تیم غیرمعمول ابرقهرمانان مارول به رهبری هیرو هامادا، یک نابغه جوان روباتیک و یک ربات شفا دهنده به نام بیمکس است.

این یک داستان باورنکردنی پر از احساسات و طنز است که برای کل خانواده سرگرم کننده خواهد بود و یکی از داستان های کمتر شناخته شده مارول را در انیمیشنی خیره کننده زنده می کند. اگرچه به اندازه بسیاری از پروژه‌های سینمایی جهانی مارول موفق نبود، اما همچنان تجربه‌ای عالی از یکی از کم‌ارزش‌ترین داستان‌های مارول ارائه می‌دهد.
R 16

9. Spider-Man: Into The Spider-Verse

سال انتشار: 2018

نقد فیلم روز برای شب
بیشتر بخوانید

رزو: باب پرسیچتی، پیتر رمزی، رادنی روتمن

بازیگران: شامیک مور، لیو شرایبر، ماهرشالا علی

امتیاز IMDb: امتیاز 8.4

Spider-Man: In the Spider-Verse بر اساس مایلز مورالس، مرد عنکبوتی از Ultimate Marvel Universe، پس از اکران در دسامبر 2018، تغییرات بزرگی را در پروژه های انیمیشن مارول به وجود آورد. با یک تیم برجسته از صداپیشگی و صحنه های انیمیشن فوق العاده ، این انیمیشن بسیار مورد تحسین قرار گرفت و حتی برنده اسکار بهترین انیمیشن سال شد.

به عنوان اولین فیلم از سه گانه سونی، مرد عنکبوتی داستان اصلی مایلز مورالس را در نقش مرد عنکبوتی روایت می کند و پیتر پارکر را در جهان خودش جایگزین می کند. او با مرد عنکبوتی از بعد دیگری همکاری می کند تا در داستانی حماسی با کینگ پین روبرو شود.

R 17 scaled

10.What If…?

سال انتشار: 2021

کارگردان: برایان اندروز

آباکینی: چادویک بوزمن، هیلی آتول، کارن گیلان

امتیاز IMDb: امتیاز 7.4

یکی از اولین سریال های انیمیشن مارول در MCU، چه می شد اگر…؟ was این سریال بر اساس سریال کمیک محبوب مارول به همین نام ساخته شده است و به بررسی دنیاها و سناریوهای مختلفی می پردازد که در صورت وقوع رویدادهای مختلف در داستان های مارول، در انتظار قهرمانان خواهند بود. “اگر تی چالا استارلرد می شد چه؟” و همچنین بخش هایی با نام و “اگر اولتران برنده شود چه؟”

این موقعیت‌ها به طرفداران مارول اجازه می‌دهد موقعیت‌هایی را ببینند که در دنیای سینمایی معمولی اتفاق نمی‌افتند. اگرچه هر قسمت به صورت جداگانه ارائه می شود، اما در پایان فصل، همه شخصیت های جایگزین به رهبری Overwatch می پیوندند تا نگهبانان جهان را تشکیل دهند.

این نمایش برای مخاطبان بسیار هیجان انگیز بود. این سریال با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد و در سایت های مختلف نقدهای مثبتی دریافت کرد و بسیاری از منتقدان آن را نفس تازه ای برای مارول دانستند.

OIP 22 1

11. مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی

سال انتشار: 2023

کارگردان: خواکیم دوس سانتوس، کمپ پائورس، جاستین کی تامپسون

رولاردا: شامیک مور، خلی استاینفلد، برایان تایری ژانری

امتیاز IMDb: امتیاز 8.8

دنباله Spider-Man: Into the Spider-Verse، دنباله آن، Spider-Man in the Spider-Verse، پس از اکران در ژوئن 2023، بازخوردهای مثبتی دریافت کرد و مایلز مورالس، مادر اشماک را دوباره به مخاطبان معرفی کرد.

نقد فیلم مرد منطقی A Man of Reason 2022
بیشتر بخوانید

در این جدیدترین عنوان انیمیشن مارول، مایلز به عنوان مرد عنکبوتی جهان خود، ناگهان تهدیدی مهلک برای جهان چندگانه به شمار می‌رود و در تلاش برای شکست دادن یک دشمن جدید، با Spider-Man 2099 و Spider-Society روبرو می‌شود. شرکت خود را پیدا کنید اما مایلز به زودی متوجه می شود که شاید این مشکل او باشد و…

سبک انیمیشن جدید و داستان پیچیده این پروژه می تواند با نسخه قبلی خود رقابت کند و سومین فیلم برای سال 2024 برنامه ریزی شده است، به نظر می رسد این فیلم جدید مارول محبوبیت داشته باشد.

OIF

حرف اخر

این مقاله بهترین و قدیمی ترین کارتون های مارول را از بامدادی ها  ارائه می کند. کارتون های شگفت انگیز همیشه طرفداران ژانر ابرقهرمانی را به خود جذب می کنند و می توانید شاهد ماجراجویی های متفاوتی نسبت به دنیای سینمایی این شرکت باشید. اگر به ژانر ابرقهرمانی علاقه دارید، کارتون های مارول را در این لیست از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

هجده − 16 =