صفحه اصلی > ورزش و بازی : بررسی بازی Venba
ads

بررسی بازی Venba

بررسی بازی Venba

بازی Venba با ارائه یک داستان جذاب در مورد مشکلات مهاجرت و ادغام آن با فرهنگ و دستور العمل های هندی کار جالبی انجام می دهد.

بررسی بازی Venba

در سال های اخیر شاهد توسعه بازی های روایی هستیم که برخی از این بازی سازان سعی در خلق تجربیات جدید و متفاوت به روش های خلاقانه و متفاوت دارند. اکنون تیمی از توسعه دهندگان هندی استودیوی Visaai Games بازی Venba را توسعه و منتشر کرده اند. وقایع بازی از دهه 80 شروع می شود، زمانی که ونبا و همسرش به کانادا نقل مکان می کنند. وقایع بازی در یک بازه زمانی حدودا 30 ساله رخ می دهد. در این مرحله باید رابطه ونبا و همسر و تنها پسرش را مشاهده کرد.

معرفی انیمه هلک ؛ داستان، شخصیت‌ها و امتیازات

اتفاقات بازی از همان روزهای اولیه مهاجرت ونبا و همسرش شروع می شود که در این مدت بازیکن کنترل چندانی بر روند بازی ندارد. به طور کلی هر مرحله و زمان بازی به دو قسمت تقسیم می شود. قسمت اول قسمت داستانی است که در آن بازیکن گاهی اوقات می تواند دیالوگ های دیگری را انتخاب کند اما در کل تاثیر زیادی در گیم پلی بازی ندارد و فقط دیالوگ ها تغییر می کند. اما قسمت دوم که قسمت اصلی بازی است، قسمت آشپزی است که بازیکن باید غذاهای هندی بپزد.

بررسی بازی Venba

در واقع، بازی ونبا کتاب آشپزی قدیمی مادرش را به کانادا آورد، جایی که می توانیم دستور پخت غذاهای مختلف هندی را ببینیم. بازیکن می تواند با خواندن کتاب هر دستور غذایی را پیدا کند، اما آیا به همین راحتی است؟ پاسخ منفی است. مشکل اینجاست که این کتاب بد است و همه اطلاعات واضح و کامل نیست و برخی اطلاعات معتبر یا واضح نیستند.

بنابراین در واقع تمرکز اصلی بازی ونبا بر آزمون و خطای بازیکن است تا دستور اصلی غذا را دریافت کرده و غذای مورد نظر خود را بپزد. با گذشت هر مرحله در یک دوره زمانی متفاوت و با افزایش سن شخصیت ها، ما شاهد دستور العمل های چالش برانگیزتر و بیشتری هستیم. به طور کلی، اگرچه گیم پلی بازی چالش برانگیز به نظر نمی رسد، اما هر چه جلوتر می رویم و می بینیم که دستور پخت تقریباً تمام شده است، آزمون و خطای بازیکن در آشپزی بیشتر می شود.

نقد و بررسی بازی STARFIELD
بیشتر بخوانید

در نگاه اول، به نظر می رسد که آزمون و خطا برای یافتن دستور اصلی یک غذا می تواند آزاردهنده باشد، اما در عمل، بازیکن دوباره سعی می کند غذا و دستور اصلی تی را آماده کند تا سرگرم کننده و جالب باشد. به این ترتیب اگرچه گیم پلی اولیه ونبا ساده به نظر می رسد، اما توانایی به چالش کشیدن بازیکن را دارد و چیزی جز یک تجربه ساده و بدون چالش برای آنها باقی نخواهد گذاشت. اگرچه بازی نکات درون بازی برای بازیکنان در صورت بروز مشکل دارد.

نقد فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس

علاوه بر این وجود روش های پخت غذاهای مختلف باعث می شود چالش در هر سطح یکسان باشد و بازیکن نتواند با فرمول ها و فرم های خاص غذای مورد نیاز وانبا و خانواده اش را تهیه و آماده کند. سپس قسمت روایی بازی را می بینیم. اگرچه بازی Venba اساسا یک بازی آشپزی است، اما دارای یک جزء داستانی قوی است که از صحنه آشپزی پشتیبانی می کند. در حالی که سازندگان می توانستند گزینه های بیشتری را در این قسمت به بازیکن ارائه دهند، اما داستان بازی داستانی جذاب و جالب دارد.

بررسی بازی Venba

اما اهمیت قسمت ونبا از داستان زمانی شروع می شود که او داستان خانواده ای از مهاجران هندی در کانادا را توصیف می کند. در مقاطع مختلف مشاهده می کنیم که این خانواده چگونه با مشکلات مهاجرت برخورد می کنند و چگونه با زندگی جدید خود سازگار می شوند. بازی Venba می تواند گزینه جالبی برای کسانی باشد که می خواهند به کشور دیگری نقل مکان کنند. اگرچه داستان درباره یک خانواده هندی است، اما مهاجرت یک خانواده به یک کشور خارجی همیشه مشکلات و چالش های زیادی را به همراه دارد.

وقایع بازی از دهه 1980 شروع می شود و خانواده فوق تصمیم می گیرند با به فرزندخواندگی یک کودک زندگی بهتری در یک کشور خارجی داشته باشند. اما همه چیز مطابق انتظار آنها پیش نرفت و در واقع علاوه بر مشکلاتی که ونبا و همسرش همیشه داشتند، حالا مشکلات پسرشان هم اضافه شده است. در واقع پسر ونبا سعی می کند در مدرسه و بعد در دانشگاه خود را یک کانادایی نشان دهد تا به عنوان یک خارجی و خارجی دیده نشود.

نقد و بررسی بازی Sherlock Holmes Chapter One
بیشتر بخوانید

این موضوع خانواده ونبا را با مشکلات زیادی مواجه می کند تا اینکه پسرش کم کم خانواده ما را ترک می کند و شاهد اتفاقات دلخراشی هستیم. اگرچه ممکن است هدف بازی یکی نباشد، اما تجربه بازی ونبا می تواند برای کسانی که تصور کاملی از مشکلات و چالش های کشورهای خارجی ندارند و حتی می خواهند تجربه آن را امتحان کنند، بازی جذابی باشد. . ورزش ها. در کل به ندرت می توان بازی ای با چنین داستانی پیدا کرد و معمولاً در سینما و تلویزیون این گونه داستان ها مطرح می شود.

بهترین انیمیشن های مارول : معرفی ۱۱ تا از انیمیشن های مارول

گرافیک بازی دارای طراحی ساده و سبک هنری است که شبیه مداد رنگی است که توسط یک کودک در دبستان کشیده شده است. اگرچه شاهد طراحی ساده ای هستیم، اما بازی دنیایی رنگارنگ و خنده دار را به تصویر می کشد که در دوره های مختلف با توجه به وضعیت خانواده تغییر می کند که جنبه جالبی در روند بازی است. وقتی ونبا مستاصل است، دنیای بازی تاریک و بسیار تیره به نظر می رسد و از طرفی اگر همه چیز مطابق نیتش باشد، در دنیایی رنگارنگ هستیم.

بازی Venba یک تجربه آشپزی به ظاهر ساده را ارائه می دهد که در آن بازی اصلی از بازیکن می خواهد دستور غذای مورد علاقه شخصیت اصلی را از طریق آزمون و خطا پیدا کند و در انجام آن با چالش هایی روبرو شود. داستانی جالب از فرهنگ خانواده هندی تا مهاجرت و مشکلات آن، این بازی علاوه بر آشپزی، تجربه خوب و ارزشمندی را ارائه می دهد که تجربه آرامش بخشی نیز به شمار می رود.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

12 + 2 =