صفحه اصلی > سینما : معرفی انیمه هلک ؛ داستان، شخصیت‌ها و امتیازات
ads

معرفی انیمه هلک ؛ داستان، شخصیت‌ها و امتیازات

انیمه هلک

در انیمه های دیگر آنها شیاطین و هیولاهایی هستند که می خواهند بشریت را نابود کنند. اما در انیمه هالک همه چیز متفاوت است. زیرا مردم قصد تخریب دیگران را دارند. اگر می‌خواهید درباره چیست، در بامدادی ها برای اولین نمایش انیمه Helck 2023 بمانید.

انیمه هالک یکی از انیمه های جدید تابستان 2023 است. در این انیمه شما نژاد شیطانی را خواهید دید که الهام بخش جنگ بین انسان ها و شیاطین است که می تواند تجربه متفاوتی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر به دنبال انیمه های شگفت انگیز هستید، ما را تا پایان این مقاله دنبال کنید.

معرفی و نقد سریال Extrapolations

داستان انیمه هلک

سه ماه پیش، یک قهرمان انسانی، ارباب شیطان را شکست داد. در حالی که این پیروزی و جشن مردم برگزار می شد، شیاطین هنوز هم نبودند و مسابقه ای را برای انتخاب فرماندار جدید ترتیب دادند. یکی از شرکت کنندگانی که بسیار عجیب بود و همچنین مراحل مسابقه را به سرعت پیش برد مردی به نام هالک بود.

هالک ادعا می کند که از انسانیت متنفر است و با وجود انسان بودن، قصد دارد آنها را نابود کند. Red Vermilion، یکی از چهار ارباب شیطان، به هالک مشکوک شده و قصد دارد با دشوارتر کردن مسابقه و تغییر نظم، او را نابود کند. اما هالک به برنده شدن ادامه می دهد.

ورمیلیو به زودی متوجه می شود که هالک یک جنایتکار تحت تعقیب در دنیای بشر است که مظنون به قتل برادرش است. از قضا برادر هالک همان قهرمان افسانه ای، کلز است. همان کسی که ارباب شیطان را کشت. ورمیلیو هنوز می خواهد بداند انگیزه واقعی هالک برای ورود به مسابقات چیست؟ در سه ماه گذشته در حوزه انسانی چه اتفاقی افتاده است؟ آیا این سربازان بالدار مرموز اکنون به جای انسان، قلمرو شیطان را تهدید می کنند؟

اگر می خواهید بدانید هلک در مورد چه چیزی صحبت می کند و رازهای دیگری را که در انیمه پنهان شده است بیابید، در دانلود انیمه هلک تردید نکنید.

شخصیت های انیمه هلک

کاراکترهای انیمه هلک به شرح زیر هستند:

هلک (helk)

2

هالک قهرمان اصلی سریال هالک و برادر بزرگتر قهرمان معروف، کلسه است. او می خواهد یک جنگجوی شیطان باشد و مردم را نابود کند. هلک مردی قد بلند و لاغر با موها و چشمان سبز است. در انیمه، او اغلب برهنه دیده می شود و چیزی جز یک کلاه قرمز بزرگ بر سر ندارد.

فیلم روح هیچکاک
بیشتر بخوانید

هالک با وجود بدن عضلانی اش فردی مهربان و ساده لوح است که به راحتی به دیگران اعتماد می کند و سعی می کند در هر شرایطی مثبت اندیش باشد. با این حال، او برای محافظت از عزیزانش دست به هر کاری می زند و هرگز دشمنانی را که به عزیزانش آسیب می رسانند نخواهد بخشید.

صداپیشه این شخصیت کاتسویوکی کونیشی است. کونیشی با ریجی ساکاماکی در انیمه Diabolical Lovers قرار می گیرد.

نقد فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

شونو (Shuno)

نام Shuno مخفف نام Shunova است. او عمه وامیریو و زنی عاقل و باهوش است. شونو دارای پوست روشن، چشم های کهربایی، گوش های نوک تیز و موهای قرمز است. کلاه بزرگ و لباس هم بر سر دارد. او همچنین به عنوان یک زن بسیار جذاب توصیف می شود.

ورمیلیو قرمز (Vermilio)

ورمیلیو زنی کوتاه قد، جوان و ریزه اندام با موهای قرمز، گوش های نوک تیز و چشمانی کهربایی است. او بسیار گرم اما محتاط است و اغلب چهره ای غمگین دارد. او دیگران از جمله خودش را احمق خطاب می کند. صرف نظر از این رفتارها، رفاه افرادی که در ملکوت شیطان هستند بسیار نگران کننده است. بنابراین نمی تواند به افراد جدید اعتماد کند.

صداپیشه این شخصیت میکاکو کوماتسو است این صداپیشه تاکنون در انیمه هایی مانند انیمه گانگستا و انیمه جوجوتسو کایسن در نقش آدا به جای شخصیت محبوب ماکی جنین بازی کرده است.

نقد و بررسی فیلم همدردی با شیطان

آزودرا (Azudora)

Blue Azoudra یکی از 4 شیطان لرد است. او ظاهری انسان نما با گوش های نوک تیز بلند و موها و چشمان آبی روشن دارد. وقتی آزودورا جوانتر بود، بسیار بیرحم بود و بدون هیچ سوالی لشکر مردم را از بین برد. تا اینکه با اوریا ملاقات کرد که نظرش را نسبت به مردم تغییر داد. بنابراین او اکنون معتقد است که می توان بین انسان ها و امپراتوری شیطان صلح برقرار کرد. او پس از رویارویی با هالک بیان می کند که شیاطین حتی پس از حمله به انسان ها علاقه ای به آسیب رساندن به انسان ها ندارند.

آزودورا در مقایسه با ورمیلیو بسیار آرام و خنک است. او دوست دارد به ورمیلیو توهین کند. به همین دلیل است که این دو رابطه خوبی ندارند.

نقد فیلم جعبه پاندورا
بیشتر بخوانید

Yoshitsugu Matsuoka صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد. می توانید صدای زیبای این صدا را بر روی شخصیت جین کازاما در روزهای انیمه بشنوید.

هون (Hon)

او رهبر مسابقات و مشاور چهار پادشاه بهشت، به ویژه آزودورا است. او برای آزودور احترام زیادی قائل است. زیرا یک بار او می خواست توسط یک هیولا کشته شود، اما توسط آزودورا نجات یافت. او یک شیر دریایی کوچک شیطان مانند با شاخ است.

نام او آکیرا ایشیدا است. او صداپیشگی انیمه هایی مانند شوسی کاگاری در انیمه Psycho So و فئودور داستایوفسکی در انیمیشن بنر سگ های ولگرد را بر عهده داشته است.

نقد انیمه Helck 2023

این انیمه بر اساس مانگای هالک نوشته و تصویرگری شده توسط Nanaki Nanao ساخته شده است. این مانگا برای اولین بار در 5 می 2014 منتشر شد و تا 18 دسامبر 2018 ادامه یافت. انیمه جهنم در 12 ژوئیه 2023 (21 ژوئیه 1402) پخش می شود و تعداد قسمت های انیمه هلک 24 قسمت پیش بینی شده است.

امتیازات انیمه هلک

انیمه هالک یک انیمه تابستانی است که هم اکنون در حال پخش است. با این حال بارها توسط کاربران در بین 10 انیمه برتر قرار گرفته است. انیمه Helck 2023 مورد استقبال otakus قرار گرفت و به همین دلیل در چندین جا به آن امتیاز خوبی دادند.

سایت های زیادی انیمه Helck 2023 را بررسی کرده اند به عنوان مثال این انیمه در IMDb 7.3 و در MyAnimeList 7.2 دریافت کرده است.

بهترین انیمیشن های مارول : معرفی ۱۱ تا از انیمیشن های مارول

کلام آخر

معرفی انیمه هالک را با هم تمام کردیم. امیدواریم از تماشای این انیمیشن در کنار دوستان خود لذت ببرید. نظر شما در مورد انیمه هالک چیست؟ به نظر شما این بهترین انیمیشن تابستان 2023 است؟

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

سه × 3 =