صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Dead Island 2
ads

نقد و بررسی بازی Dead Island 2

بازی Dead Island 2

پس از سال ها فراز و نشیب در روند توسعه، آیا سرانجام بازی مورد انتظار بازی Dead Island 2  توانست انتظارات را برآورده کند؟ با ما بمان.

داستان بازی Dead Island 2 بر خلاف بسیاری از آثار آخرالزمانی، از اولین لحظات اپیدمی زامبی ها می گوید. ما به عنوان یکی از بازماندگان یک سانحه هوایی در لس آنجلس بازی می کنیم.

لس آنجلس به جهنم تبدیل شده است و اکنون زامبی ها بر آن حکومت می کنند. مسافران این هواپیما معمولا افراد ثروتمند، بازیگران مشهور و افراد مشهور مختلف هستند و افراد عادی جایی در این هواپیما ندارند. اما طبق معمول، هواپیما توسط زامبی ها اشغال شده و سقوط می کند.

در اینجا شما باید شخصیت خود را به نام Slayer از بین شش کاراکتر موجود انتخاب کنید. هر کدام از این شش شخصیت توانایی ها، نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند و در اینجا باید به عوامل مختلفی توجه کرد.

چیزهایی مانند Peak Health، Endurance و Stamina تمام چیزی است که برای انتخاب بهترین و مناسب ترین ویژگی برای خود نیاز دارید. مثلا رایا را انتخاب کردم که از نظر سلامتی، استقامت و توانایی بازسازی سلامت بسیار قوی است.

پس از انتخاب Slayer مورد نظر، بازی به طور رسمی آغاز می شود و پس از چند دقیقه اول حالت تمرینی نیز وجود دارد، می توانید اولین منطقه بازی یعنی Bel Air را کاوش کرده و از آن استفاده کنید. این را هم باید بگویم که در این دقایق ابتدایی شخصیت ما گاز گرفته می شود و می دانیم که او از دست زامبی ها در امان است و تغییر نخواهد کرد.

معرفی انیمه هلک ؛ داستان، شخصیت‌ها و امتیازات
بازی Dead Island 2

بازی Dead Island 2

از اینجا به بعد شما دو هدف کلی و مهم دارید. اول، راه خود را از جهنم لس آنجلس که برای بازماندگان به عنوان جهنم A شناخته می شود، پیدا کنید، و دوم، تمام تلاش خود را بکنید تا مردم را در اطراف نگه دارید و شما را زنده نگه دارید!

قبل از به دست آوردن بازی و یادآوری فضای فوق العاده و تمرکز 100% روی گیم پلی و سرگرمی، انتظار یک داستان ضعیف، معمولی و ساده را داشتم که به بهانه های مختلف فقط شرایط را برای سلاخی و کشتن زامبی ها فراهم می کند. اما برخلاف انتظارات اولیه، داستان بازی ساختاری مناسب و روایتی مشترک دارد.

صحنه ها و اتفاقات مختلف پیشینه و مقدمه نسبتا خوبی دارند و قوس های داستانی بازی به خصوص در یک سوم آخر جان تازه ای به داستان آشنا و قدیمی بازی بخشیده است. البته یکی از مشکلات روایت این است که برخی از شخصیت های مهم و برخی از اتفاقات اصلی داستان به سرعت و به سرعت اتفاق می افتند و این ضعف به کوتاهی و چند قدمی داستان مربوط می شود.

البته اگر کنش بیشتری در داستان اصلی وجود داشت، از این روایت عجولانه اجتناب می شد، به خصوص در مورد دو اتفاق مهم داستان. اما از این نقاط ضعف که بگذریم، داستان کلی بازی عملکرد رضایت بخشی را نشان می دهد.

در ده منطقه مختلف لس آنجلس با بازماندگان مختلفی روبرو خواهیم شد، عمدتاً ستارگان سینما و تلویزیون، خوانندگان معروف یا افراد ثروتمند و مرفهی که در پنت هاوس ها و ویلاهای بزرگ زندگی می کنند و این همان چیزی است که هستند.

نقد و بررسی بازی Astria Ascending
بیشتر بخوانید

اختصاص یافته. آنها ماموریت های جانبی برای شما دارند. این شخصیت‌های فرعی دستمزد مناسبی دریافت می‌کنند و نقش‌های خود را به خوبی ایفا می‌کنند و ثروتمندانی که در Outbreak مشارکت دارند. برخلاف دیگر آثار آخرالزمانی که بازماندگان آن معمولا افراد عادی از طبقات اجتماعی مختلف هستند،

در بازی Dead Island 2 شاهد طبقه ثروتمند، مرفه و مشهور هستیم که تضاد جالبی با فضای آخرالزمانی بازی، قدم زدن و کاوش در ویلاها و ساختمان ها ایجاد می کند. ، اما چاشنی زامبی ها و مردگان متفاوت و منحصر به فرد است، حال و هوای ایجاد کرده است.

فراموش نکنید، آثاری مانند Dead Island جزو دسته عناوینی هستند که برای تفریح ​​و آرامش بدون تفکر و منطق (اصطلاحاً عناوین Mindless Fun) در نظر گرفته شده اند.

نقد فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس (Texas Chainsaw Massacre)
بازی Dead Island 2

بازی Dead Island 2

بنابراین از شخصیت ها گرفته تا دیالوگ ها، مسابقات و رویدادهای بازی. ، همه چیز فوق العاده است. و آنها احمق هستند (از نظر مثبت) و نباید منطق و واقعیت بازی Dead Island 2 را تجربه کنند.

در مجموع، طرح بازی با وجود اتفاقات عجیب و شخصیت های گاه دیوانه، قادر است آن را به خوبی برای بیننده درک کند و تمایز مناسب اهداف در مراحل داستان، تجربه را یکپارچه و تجربه را یکپارچه می کند. مرحله اصلی را تکرار نکنید. متاسفانه این موضوعی است که در مورد فعالیت های جانبی صدق نمی کند.

در مورد پایان بازی باید بگویم که نباید انتظار نتیجه گیری کامل و نهایی را داشته باشیم زیرا بازی به گونه ای تمام می شود که احتمال ادامه آن در پک های آینده یا بسته های اضافی وجود دارد و یا شاید ما با توجه به اینکه با توجه به ساختار این فرنچایز، بعید به نظر می رسد، نسخه سوم این سری را ببینید. با این حال، انتظار پایانی فراگیرتر را داشتم که حداقل برای من راضی کننده نبود.

بریم سراغ مهم ترین و اصلی ترین قسمت بازی، مبارزات Dead Island 2. از همان اولین نمایش ها مشخص بود که تمرکز اصلی طراحان بازی رزمی بوده است و خوشبختانه باید گفت که طراحان به سراغ این قسمت رفته اند. در دنیای بازی Dead Island 2 سلاح های سرد و گرم زیادی وجود دارد و البته مانند اکثر آثار آخرالزمانی زامبی، این سلاح های سرد محور اصلی بازی هستند.

از بیس بال و چوب گلف گرفته تا قمه و نیزه گرفته تا شمشیر و آچار، تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید می‌توانید به عنوان یک سلاح در بازی Dead Island 2  پیدا کنید.

این تنوع فوق‌العاده بالای سلاح‌های سرد یک امر ضروری بود و خوشبختانه سازندگان در این زمینه کوتاهی نکرده‌اند و می‌توان گفت که بازی Dead Island 2 از نظر تنوع و گستره وسیع سلاح‌های سرد بسیار جلوتر از رقبا است. و این خیلی چیزها را می گوید

بزرگترین نقطه قوت بازی در مبارزات درگیر کننده، خونین و مرگبار آن نهفته است. انواع سلاح ها، از سلاح های سرد سنگین مانند پتک و کلنگ گرفته تا سلاح های پرسرعت مانند نیزه و پنجه بوکس، کاملا حس سنگینی و شوک را منتقل می کند و لذت کشتار و تف کردن را به مخاطب منتقل می کند. زامبی های بی گناه .

نقد و برسی بازی Mafia II: Definitive Edition
بیشتر بخوانید

طبیعتاً سلاح های غوغایی بازی عمر محدودی دارند و استفاده مداوم و خرد کردن استخوان های زامبی ها یا بریدن دست و پا به تدریج آنها را از زندگی می گیرد و از بین می برد. در اینجا کارگاه های معروفی وجود دارد که می توانید برای تعمیر سلاح های خود از آنها بازدید کنید.

تعمیر سلاح نیازی به مواد اولیه یا منابع خاصی ندارد و فقط با پول یا پول نقد قابل تعمیر است. طبیعتاً هر چه سطح سلاح بالاتر باشد، هزینه تعمیر اسلحه نیز بیشتر می شود و میزان کمیاب بودن آن نیز در این زمینه نقش دارد.

جدای از تعمیر اسلحه بد نیست به کار اصلی Workbenches یعنی ارتقا و تغییر اسلحه بپردازیم. برای افزودن قطعات مختلف به سلاح مورد نظر خود، ابتدا به Blueprint های مختلفی نیاز دارید که با قدم زدن در اطراف، تکمیل چالش ها، سطوح و کاوش در دنیای بازی به دست می آورید.

بهترین انیمیشن های مارول : معرفی ۱۱ تا از انیمیشن های مارول
بازی Dead Island 2

بازی Dead Island 2

در مرحله بعد باید منابع مفیدی مانند تیغ، میخ، نوار چسب، مواد شیمیایی و منابع مختلف دیگر را پیدا کنید و در نهایت می توانید عناصری مانند آتش، آتش یا خون را به سلاح خود اضافه کنید. و آن وقت است که می توانید یک قتل عام را شروع کنید و زامبی ها را به روش های مختلف درهم بشکنید.

لازم به ذکر است که هر سلاح در هر زمان فقط می تواند یک عنصر داشته باشد و علاوه بر آن شما می توانید امتیازات مختلفی را برای سلاح خود ایجاد کنید که مواردی مانند آسیب یا دوام را افزایش می دهد.

اگرچه سیستم ساخت و ارتقای بازی به هیچ وجه جدید نیست و ده ها بار در آثار مختلف آن را دیده ام، اما اجرای این ویژگی بسیار استاندارد و اصولی و نسبت به نسخه های قبلی سری و حتی مشابه است. مانند Dying Light عمل می کند. این یک قدم به جلو است.

وظیفه و کارکرد نهایی این میزهای کار، از بین بردن سلاح ها برای به دست آوردن منابع و قطعات است و هر چه سلاح شما خاص و قدرتمندتر باشد، پس از برچیدن یا حذف آن، منابع و ارزش بیشتری دریافت خواهید کرد.

همانطور که گفتم قسمت خلاقانه بازی اصلا جدید نیست. اما اجرای صحیح آن در کنار نبردهای روان و جذاب، ارزش وقت گذاشتن برای ارتقاء سلاح های خود را داشته باشد و به طرز استادانه ای به هم ریخته شود. برای کسانی که سفارشی سازی و گزینه های مرتبط را دوست دارند جذاب خواهد بود.

علاوه بر سلاح‌های غوغا، سلاح‌های گرم نیز به طرز شگفت‌آوری خوب کار می‌کنند و بازی اسلحه معمولاً مناسب و استاندارد است. با توجه به تمرکز اصلی بازی بر روی سلاح های غوغا، این بسیار راضی کننده است. تنوع سلاح های گرم در بازی نیز قابل قبول است و از تفنگ و تپانچه گرفته تا تفنگ شاهد تنوع خوبی در این قسمت هستیم.

همه سلاح های سرد و گرم بازی عملکرد خود را در جایی که بازی به طور خاص قوی عمل می کند، یعنی سیستم قطع عضو نشان می دهد. سیستم جداسازی بازی شگفت انگیز است. هر دو جزئیات این سیستم بسیار عمیق و دقیق بوده و کارایی آن فوق العاده است.

نقد و بررسی بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales
بیشتر بخوانید

به عنوان مثال، حملات قدرتمند از سلاح های مختلف باعث قطع عضوها و انیمیشن های کاملاً متفاوت می شود، در حالی که از طرف دیگر، هدف شما و سلاحی که استفاده می کنید به طور کامل بر قطع عضو زامبی ها تأثیر می گذارد و شما فقط انیمیشن های از پیش تعیین شده را بدون توجه به هدف یا سلاح خواهید دید. ما معمولی نیستیم که خیلی جذاب است.

بازی Dead Island 2 کارایی سینوسی را در بخش طراحی سطح کنار گذاشته است. و به خصوص که مراحل اصلی بازی ما را به مکان های تاریک تر و ترسناک تر مانند فاضلاب ها و مناطق آلوده می برد.

مراحل داستان جالب و متنوع و در فضای «اهداف متفاوت» است. پس زمینه داستان و ساختار این مراحل نیز کمک می کند.از طرفی ساختار دنیای بازی چندان جالب نیست. چون هر دو سایز کوچکی دارند. (جزیره مرده از ده ناحیه کوچک تشکیل شده است) و فعالیت های جانبی بازی بسیار محدود است.

در واقع تمامی فعالیت های جانبی در بازی به سه دسته مختلف تقسیم می شوند. اول، Lockboxes، برای باز کردن آنها باید چند زامبی را بکشید و کلید جعبه ها را بگیرید، زیرا جای بحث زیادی ندارند.

دسته دوم مراحل گم شده و پیدا شده است که باید افراد یا سلاح های گمشده را پیدا کنید و دسته سوم درها یا ساختمان هایی هستند که برای باز کردن فیوز نیاز دارید و پس از قرار دادن فیوز می توانید محل را غارت کنید. منابع و اقلام آنها را دریافت کنید.

مشکل من با پروژه های جانبی بازی این است که می توانیم پروژه های جالب و متفاوت تری را ببینیم. مانند تمیز کردن ساختمان های آلوده یا نجات بازماندگان، متاسفانه بازی در این عرصه خوب عمل نمی کند.

معرفی و نقد سریال Extrapolations
بازی Dead Island 2

بازی Dead Island 2

البته باید بگویم که ماموریت های فرعی بازی هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت خوب است. بازی دارای 32 سطح مینی است که با توجه به کلیت بازی عدد خوبی است، از طرفی سطوح مینی بازی از نظر داستان و ماموریت و ساختار جالب هستند. از پیدا کردن یک جعبه گران قیمت سیگار، یک بازیگر بازنشسته هالیوود در حال سلاخی زامبی ها تا ساخت یک ویدیوی محبوب در یوتیوب!

در مجموع می توان گفت که عملکرد بازی در قسمت اکشن جانبی می تواند بسیار خوب باشد و جای پیشرفت زیادی در این قسمت وجود دارد.

نوع بالای زامبی ها در یک اثر آخرالزمانی زامبی بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا با این سوال در ارتباط است تا مبارزه و بازی جذاب شود. بیش از 10 نوع زامبی مختلف در بازی وجود دارد،

از زامبی های عظیمی که با نام Crusher شناخته می شوند تا زامبی های سریع مانند Runner و جهش یافته های دیگر که از تکنیک های مختلف برای آسیب رساندن به شما استفاده می کنند. من شخصا از تنوع زامبی های بازی راضی هستم، اگرچه در نهایت طراحی بازی به گونه ای است که در نهایت درشت است که تا حدودی اجتناب ناپذیر است.

نقد و بررسی بازی GTFO
بیشتر بخوانید

کاوش در بازی Dead Island 2  بسیار مهم و مهم است زیرا شما به پول (برای خرید، ارتقا و تعمیر اسلحه) و منابع و مواد اولیه کاملا ضروری نیاز دارید که به دلیل سیستم ساخت بازی در بازی بسیار استفاده می شود. کاربرد فراوان و مواد و مواد اولیه مورد نیاز در این قسمت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

خوشبختانه سیستم پاداش و لوت بازی بسیار خوب است، منابع زیادی در محیط و مکان های بازی یافت می شود و زمان لازم برای بازگرداندن آیتم ها بسیار کوتاه است. خواص خانه ها و مکان های مختلف

او در طول بازی تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بازیکنان را راحت کند. سیستم چک پوینت بازی بسیار راحت است، لوت بازی زیاد است، بازی سخت نیست، به عبارتی سازندگان تمام تلاش خود را انجام داده اند تا مخاطب با تجربه خود سردرگم نشود.

با آلوده شدن شخصیت اصلی، کشتن زامبی ها و نوشیدن نوشابه های انرژی زا عملکرد Fury را پر می کند و با فعال شدن این عملکرد، شخصیت شما برای مدت بسیار کوتاهی وارد حالت زامبی می شود و می تواند با دست خالی دشمنان را سلاخی کند!

بازی فاقد هر گونه عنصر نقش آفرینی و فاقد درخت مهارت است، در عوض از سیستم مهارت کارتی استفاده می کند. تکمیل چالش‌ها، انجام اقدامات یا کاوش در یک منطقه، کارت‌های مهارتی مختلفی را برای شما به ارمغان می‌آورد، برخی فعال و برخی دیگر غیرفعال، که یک کار را در موقعیت‌های خاص فعال و تکمیل می‌کنند.

گرافیک هنری بازی به لطف رنگ بندی متنوع و درخشان دنیای بازی بسیار جذاب و زیبا می باشد. البته اگر به اشیا و محیط های بازی مانند چمن، دیوارها، زمین یا چهره ها دقت کنید، متوجه خواهید شد که جزئیات بافت آنقدرها هم عمیق و عالی نیست و سازندگان به نوعی به این موضوع پرداخته اند. با استفاده از رنگ های مختلف و صادقانه بگویم آنها در این زمینه کار خوبی انجام داده اند

اما هنر پدیدآورندگان در عرصه مهندسی و بهینه سازی ظاهر شده است. عملکرد بازی روی کنسول PS5 بسیار راضی کننده و عالی است و به شخصه در 30 ساعت بازی شاهد افت فریم یا حتی باگ یا مشکل گرافیکی یا فنی خاصی نبودم که قابل تقدیر است. این کمک کرده است تا تجربه بازی برای مخاطب بسیار لذت بخش باشد. و آسیب نبینید

در قسمت موسیقی و صدا باید بگویم کار صداپیشگان درست و درست است و جای بحث و انتقاد در این زمینه نیست. از طرفی من به شخصه لحن بازی را دوست دارم و به نظرم با فضای کلی این اثر همخوانی دارد.

نقد فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves
بازی Dead Island 2

بازی Dead Island 2

Dead Island 2

بازی Dead Island 2 یک بازی بسیار سرگرم کننده و لذت بخش است که بهانه های مختلفی برای کشتن زامبی ها در اختیار شما قرار می دهد. شاید اگر کاستی‌هایی در فعالیت‌های جانبی و دنیای بازی نبود، این اثر می‌توانست بسیار جذاب‌تر و استادانه‌تر باشد، اما در هر صورت اگر به دنبال سرگرمی ناب با چاشنی جنون در دنیای آخرالزمانی هستید. برای تجربه بازی Dead Island 2 لحظه ای درنگ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

15 + 9 =