صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Astria Ascending
ads

نقد و بررسی بازی Astria Ascending

بازی Astria Ascending

نقد و بررسی بازی Astria Ascending : 

در مورد بازی JRPG جدید همیشه چیزی هیجان انگیز وجود دارد که از یکی از فرنچایزهای محبوبی نیست که قبلاً می شناسیم و دوستش داریم ، بیشتر برای این که ببینیم چگونه از بسته متمایز می شود.

اما در حالی که مبارزه نوبتی بازی Astria Ascending عالی است ، داستان متوسط و طراحی ضعیف تلاش آن را به پایین می کشاند. این برنامه کارهای سرگرم کننده زیادی دارد ، اما این کاستی ها مانع از تبدیل شدن به JRPG شکست احتمالی می شود.

بازی Astria Ascending یک پیچش رو به پهلو روی یک پوسته RPG سنتی و نوبتی قرار می دهد. شما به عنوان یک پلتفرمر دو بعدی دنیای Orchanon را کاوش می کنید ، وارد اتاق های جداگانه می شوید ، گنجینه ها را جمع آوری می کنید و در حین حرکت روی صفحه با دشمنان روبرو می شوید.

اما در حالی که ارائه آن جدید است ، تنظیم داستان آن چیزی است که ما قبلاً چندین بار دیده ایم: شما در نقش اولان ، رهبر 333 مین شرکت Demi-Gods بازی می کنید که سعی می کند جلوی یک تهدید بی نظم و بی نظمی را بگیرد که می خواهد هارمونی را از جهان حذف کند.

هر یک از اعضای حزب شما نیز انگیزه بزرگتری دارند ، اما به طور کلی ، داستان بسیار کلیشه ای است. دنیای بازی Astria Ascending دارای ظاهری منحصر به فرد است و نژادهای آن تازه طراحی شده اند ، اما تفاوت آنها فقط در عمق پوست است. به همین دلیل ، بازیگران اصلی از گفتگوی ملایم و فقدان شخصیت رنج می برند و باعث می شود آنها ده ها ساعت را با آنها بگذرانند.

و مانند بسیاری دیگر از داستانهای JRPG ، مبارزه آنها با سندیکای دیگری از شرورهای عمومی است که می خواهند جهان را به دلایل ضعیف و قانع کننده نابود کنند. این بدان معنا نیست که این ساختار داستان هرگز کار نمی کند ،

زیرا لحظات سرگرم کننده یا قلبی را اینجا و آنجا دارد. بسیاری از اعضای حزب به گونه ای درگیر رویدادها شده اند که می تواند قانع کننده باشد ، اما با توجه به مبهم بودن بسیاری از نقاط طرح ، این قلاب های بالقوه هرگز نتوانسته اند توجه من را جلب کنند.

نقد و بررسی بازی Daymare: 1998
بیشتر بخوانید
بازی Astria Ascending

بازی Astria Ascending

جستجوهای جانبی بسیار کم می کنند تا جهان احساس گوشتی کند

جای تعجب نیست که تکمیل جستجوی شما به معنای ورود به مشتی سیاه چال های پر از معما است. برخی از این موارد شما را ملزم به استفاده از قدرتهای اساسی برای حل آنها می کند ، مانند استفاده از باد برای انتقال جعبه ها به موقعیت صحیح آنها. اما بیشتر آنها به دلیل سادگی زیاد جذاب نیستند.

ساختار سیاه چال ها نیز معمولاً یکسان است: هر کدام دارای یک رئیس معروف به نام Astrae هستند که می توانید پس از پیروزی در نبرد او را احضار کنید و پس از آن رئیس دیگری در انتها ، و آنها را بیش از حد قابل پیش بینی می کند تا بتوانید راه خود را طی کنید.

این تکرار با قسمتی که در آن دشمنان را مانند یک تیرانداز اسکرول جانبی در آسمان شلیک می کنید ، تا حدودی عمیق می شود ، اما خیلی دیر نشده است. شما فقط این پیچ و تاب را بین مکان های خاص در نیمه دوم داستان مشاهده می کنید ، و در آن مرحله شما قبلاً آنقدر پیشرفت کرده اید که معرفی آن تصادفی و جدا از هم به نظر می رسد.

هنگام کاوش در Orchanon ، جستجوهای جانبی زیادی نیز پیدا خواهید کرد ، اما اینها به طور مستقیم و بدون الهام هستند ، و کاری چندان نمی کنند که جهان را گوارا احساس کنند. غالباً از شما خواسته می شود که تعداد معینی از دشمنان را شکست دهید یا مورد خاصی را که تلاش می کند پیدا کنید و کمی دیگر.

در حالی که هیچ یک از آنها چندان جالب نیستند ، ماموریت های صنفی اضافی که شما را مجبور به کشتن دشمنان ویژه برای پول ، تجربه و مهارت می کند ، می تواند باشد. هر نوع دشمن دارای توانایی های متمایزی است بنابراین مبارزه با این مینی باس ها تنوع بیشتری را به موجوداتی که شما با آنها روبرو می کنید می افزاید ، این امر به ویژه هنگامی مورد استقبال قرار می گیرد که نبرد درخشنده در اینجا باشد.

بازی Astria Ascending

بازی Astria Ascending

مهارت های خود را متمرکز کنید

بازی Astria Ascending واقعاً در نبردها و سبک هنری خود برجسته است. هر منطقه به طرز چشمگیری زیبا شده است ، به ویژه در سیاه چال ها. از آنجا که این بازی به عنوان یک پلتفرمر دو بعدی در خارج از دعوا ارائه می شود ، دنیای Orchanon احساس می کند که در یک کتاب داستان خلق شده است – هر یک از شخصیت های آن با عشق و مراقبت ملایم کشیده شده اند و به ویژه در مبارزه می درخشند. اعم از حمله ، طلسم ، بوف یا وضعیت ، همه چیز بی عیب و نقص و با هدف متحرک می شود.

نقد و بررسی بازی Last Stop
بیشتر بخوانید

این نبرد به خودی خود یکی از بهترین بازی هایی است که در یک JRPG مبتنی بر نوبت سنتی دیده ام. این به دلیل مکانیک عالی فوکوس است ،

که باعث می شود حزب هنگام ضربه زدن به نقطه ضعف دشمن Focus Points را به دست آورد. فوکوس می تواند روی هم قرار بگیرد و به شما این امکان را می دهد که پس از حداکثر رساندن آسیب های فراوانی را متحمل شوید. اما در حالی که شما فوکوس را جمع آوری می کنید ،

دشمنان می توانند نقاط ضعف شما را از بین ببرند و دقیقاً همان کار را انجام دهند ، و این باعث افزایش خطر می شود تا مبارزه طولانی تر شود. همچنین باید مراقب باشید زیرا استفاده از حمله اشتباه به دشمن باعث می شود تمرکز خود را از دست داده و یک لایه تنش اضافی به هر نبرد اضافه کنید. آن سیستم هیجان انگیز را با هنر و انیمیشن ها ترکیب کنید و واقعاً مبارزه را به یک بسته چشمگیر تبدیل می کند.

تقریباً هر برخوردی شبیه یک چالش است که برای پیروزی نیز رضایت بخش است. یک سیستم شغلی بصری انواع مختلفی از توانایی ها را برای استفاده فراهم می کند و برنامه ریزی قدرت تیم شما جایی است که معماهای واقعی بازی Astria Ascending در آن نهفته است.

بازی Astria Ascending

بازی Astria Ascending

اعضای مهمانی شما با یک کار آغازین شروع می کنند اما در طول داستان سه نفر دیگر به دست خواهند آورد ، که بر اساس ترجیحات شخصی شما و ضعف های دشمنانی که با آنها روبرو هستید مهارت های مختلف بی نظیری را برای ترکیب و مطابقت با آنها فراهم می کند.

متأسفانه ، بازی Astria Ascending نیز دارای سختی های وحشتناکی است. این بدان معناست که شما گاهی اوقات باید زمان قابل توجهی را صرف سنگ زنی کنید تا از دشمنان سرسخت عبور کنید.

اگر مایل به مقابله با این جهش های مزاحم نیستید ، حداقل یک گزینه دشواری وجود دارد که می توان آن را کاهش داد – اما در سختی های معمولی ، معمولاً چند ساعت طول نمی کشد که سطح را صرف کنید تا تنها یک مبارزه خاص را پشت سر بگذارید. دوباره برای یکی دیگر نه چندان دور از جاده.

نقد و بررسی انیمیشن Vivo
بیشتر بخوانید

حکم

نبردها و سیستم های شغلی باورنکردنی بازی Astria Ascending با هنر و انیمیشن های فوق العاده آن کاملاً تکمیل شده است ، اما بقیه این JRPG تقریباً چندان درخشان نیست. به طور قابل ملاحظه ای با یک داستان ملایم ، بازیگران تک نت و سختی های وحشیانه در سراسر آن مانع می شود.

این امر نبردهای ارزشمند را از بین می برد و باعث می شود این سفر به عنوان یک کار سخت و نه شروع هیجان انگیز چیزی جدید که می توانست باشد ، به عنوان یک کار سخت به نظر برسد.

بازی Astria Ascending

بازی Astria Ascending

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Astria Ascending

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم پدرخوانده 1 | The Godfather | عزیمتی به عظمت هنر هفتم | بیوگرافی برتولت برشت | نقد و بررسی بازی Cyberpunk 2077 | بهترین فیلم های اسپایک لی | فیلم مهاجمان صندوقچه گمشده | سریال Sweet Tooth | نقد و بررسی بازی Just Cause 3 | نقد انیمیشن up | کسب درآمد از کوتاه کننده لینک | معرفی ابزار های گرافیکی |

دیدگاهتان را بنویسید

2 + 19 =