امروز برابر است با :27 مهر 1400
بازی Battlefield 1

نقد و بررسی بازی Battlefield 1

نقد و بررسی بازی Battlefield 1 : 

جذابیت خام و کهن اسلحه های جنگ جهانی اول شخصیت منحصر به فردی را در تیراندازی اول شخص قوی بازی Battlefield 1 به ارمغان می آورد.

فرمول بازی Battlefield 1 برای جنگ در مقیاس بزرگ و هدفمند همانقدر شدید و تئاتری است که همیشه در برابر جنگ سرد اول جنگ جهانی اول. مبارزات تک نفره بازی Battlefield 1  یک گلچین کوتاه اما شگفت انگیز شگفت انگیز از داستانهای کوچک و انسانی است که کار خوب ، برخی از فناوری های کلیدی آن دوران را مورد توجه قرار می دهد.

اما این بازی چند نفره هیجان انگیز است که به شدت از پتانسیل این زرادخانه قدیمی استفاده می کند و تعدادی تغییرات ظریف را به ارمغان می آورد که باعث حفظ تعادل و هوشمندی جنگ می شود در حالی که هنوز هم اجازه هرج و مرج مشخص را می دهد که بازی Battlefield 1 را به یک سری تیرانداز اول شخص فوق العاده تبدیل می کند.

بازی Battlefield 1

بازی Battlefield 1

سری Battlefield به دلیل کیفیت تک نفره خود در سالهای اخیر شناخته نشده است ، بنابراین مبارزات Battlefield 1 تغییر خوبی در سرعت است. شیوه ای که هر داستان جذابیت و تراژدی را به طور مساوی کنترل می کند ، به انسان سازی جنگ و افرادی که با خویشتن داری آرام و خوشایند در آن جنگیدند کمک می کند.

اهداف بیش از حد ساده مانع از آن می شود که حماسه ای به یاد ماندنی باشد ، اما نمونه برداری قوی از برخی از مهمترین عناصر میدان جنگ – مانند تصرف عینی و جنگ با وسایل نقلیه – آن را دست کم یک آغازگر شایسته برای چند نفره می کند.

بخش تک نفره Battlefield 1 بیشتر به گفتن داستانهای انسانی از جنگ جهانی اول علاقه دارد

رویکرد بازی Battlefield 1 به سبک تک نفره به جای محدود کردن به یک زمان ، مکان و شخصیت ، به آن اجازه می دهد تا به تماشای سینماهای جنگی دست نیافتنی بپردازد که کمپین کابوس انگیز جهانی جنگ جهانی اول را تشکیل دادند. پنج “داستان جنگی” که هر کدام حدود 30 دقیقه تا یک ساعت به طول انجامید ،

من را به سفری هولناک از مزارع تاریک و گل آلود جبهه غرب به بیابان های آفتاب گیر شمال آفریقا برد. به دلیل جهش های وسیع در جغرافیا و گاه شماری ، این کمپین هرگز در پیچیدگی های سیاسی جنگ بزرگ عمیق نمی شود. اما داستان سرایی جالب مانع از آن می شود که شما سطحی به نظر برسید – این ویکت ها بیشتر از آنکه یک درس تاریخ انفجار آمیز ارائه دهند ، به گفتن داستانهای انسانی جنگ جهانی اول علاقه دارند و این کار را عمدتا با قدرت و لطف موثر انجام می دهند.

طوفان فولاد ، مأموریت مقدماتی ، این کار را با صداقت تراژدی تنظیم می کند. شما نقش چندین تن از نیروهای پیاده نظام 369 ایالات متحده را بر عهده می گیرید ، یک هنگ تمام سیاهپوست که به نام هارلم هات فایترز معروف است. خوشحال بودم که اهمیت تاریخی این سربازان را که عمدتا متشکل از مردان آفریقایی-آمریکایی و آمریکایی پورتوریکو بودند ، خیلی زود تشخیص دادم ، اما ترجیح می دهم داستان نادر آنها را برای یک شخصیت کامل نجات دهم. ماموریت هدایت شده

شجاعت نبرد را بدون بی احتیاطی به تصویر می کشد

همانطور که شما و همکاران شما در جهنم جنگجویان به شدت تلاش می کنید تا نیروهای آلمانی ورودی را عقب برانید ، بارها و بارها با مرگ روبرو خواهید شد ، اما این لزوماً تقصیر شما نیست. در صورت زنده ماندن بیشتر از آنچه که فیلمنامه انتظار می رود ، گاهی اوقات به طرز ناخوشایندی شما را مجبور می کنند ،

زیرا مرگ بخشی از برنامه است. حداقل به طرز شگفت انگیزی رسیدگی می شود. در حالی که Storm of Steel به طور م asثری به عنوان راهی برای آشنایی شما با برخی از اصول اولیه میدان جنگ – نحوه شلیک ، تغییر موقعیت و بارگذاری مجدد عمل می کند – یادآورهای تلخ تعداد کشته شدگان جنگ جهانی اول ، لحن غم انگیز را ثابت می کند.

این یک کمپین غم انگیز است – شاید نه آن بازی وحشتناکی که ویرانی جنگ بزرگ مستحق آن است ، اما هنوز یک بازی است که با اطمینان از شکوه وطن پرستی وطن پرستی وطنی که در اکثر تیراندازان نظامی مدرن دیده می شود ، چشم پوشی می کند. این بدان معنا نیست که هیجان یا قهرمانی وجود ندارد – وجود دارد. اما بازی Battlefield 1  موفق می شود سنگدلی و شجاعت نبرد را بدون بی احتیاطی به تصویر بکشد. هر داستان جنگ در کوچک بودن خود بزرگ است.

یک شروع ضعیف

اولین مأموریت داستان محور ، از طریق گِل و خون ، در مورد شخصیت بسیار ضعیف ترین است ، و جهش عظیم کیفیتی که به دنبال آن ایجاد می شود باعث می شود من تعجب کنم که چرا DICE این ماموریت را در آغاز کار نگه داشته است. پاسخ احتمالاً آشنایی است – شما در نقش دانیل ادواردز بازی می کنید ، یک سرباز جوان و بی تجربه بخشی از یک واحد تانک بریتانیایی Mark V که از خطوط آلمانی به کامبرای فرانسه می رود.

اینطور نیست که داستان بد باشد ، اما ادواردز ، مانند مأموریتش ، دردناک است. گرفتن نقاط در طول راه به Cambrai به عنوان آغازگر آسان برای یکی از محبوب ترین حالت های چند نفره Battlefield ، Conquest ، و همچنین نحوه استفاده از تانک های عملیاتی عمل می کند ، اما چیزهای دیگری را در زمینه فرصت های قصه گویی ارائه نمی دهد.

نقد و بررسی بازی Uncharted 4: A Thief's End
بیشتر بخوانید

ادواردز یک جهش کلیشه ای از یک تازه کار در تلاش برای کار با مارک V به یک ارتش تک نفره انجام می دهد که در نهایت بیشترین مأموریت واحد تانک خود را بر عهده دارد: پیاده روی برای ردیابی اردوگاه های دشمن ، مبارزه با پیاده نظام دشمن و FT-17 در حالی که تانک وی ، بلک بس ، نیاز به تعمیر دارد و سرانجام در موج وسایل نقلیه دشمن در حیاط خراب شده ایستادگی می کند. نه اینکه سنگینی آهسته تانک ها جالب نباشد – آخرین قسمت در حیاط قطار در واقع نقطه اوج ماموریت اول است.

این یک نبرد هیجان انگیز بود که من را ناامیدانه Mark V را در داخل و خارج از پوشش بافت ، بیرون آمدم تا با آچار تعمیر کنم (یک جایگزین سریعتر ، اما در نتیجه خطرناک تر برای تعمیر از داخل) ، و برای حرکتی بهتر در اطراف حریفان چرخیدم. از عقب های زرهی کمتر تانک هایشان.

اما شاید ناامیدکننده تر از داستان ماموریت اول ، اشکال آن باشد ، چیزی که خوشبختانه در بقیه کمپین وجود نداشت. برای اولین بار ، 15 دقیقه در اطراف یک میدان جنگ خالی دویدم و سعی کردم هر رویدادی را که باعث حرکت من به صحنه بعدی می شد ، آغاز کنم.

سرانجام متوجه شدم که یک تانک دشمن در سنگر نزدیک لبه سطح گیر کرده و فیلمنامه ماموریت را متوقف کرده است. بخش دیگری که در آن شما یک کبوتر حامل را کنترل می کنید باید به عنوان یک انحراف متفکرانه از وحشت جنگ عمل می کرد ، اما به لطف کنترل های عجیب ، دوربین و برخورد (من مستقیماً از یک ساختمان عبور کردم) ، متأسفانه کمدی بود.

نقطه قوت

مجموعه ای مناسب از ماجراهای با تعداد انگشت شماری از نکات برجسته به یاد ماندنی

در ابتدا ، من فکر می کردم این بخش پرنده به عنوان راهی برای آموزش نحوه استفاده از هواپیماهای دوقلو طراحی شده است ، اما این بعداً ، در سطح دوم بسیار قوی تر ، Friends in High Places ، که هم در گیم پلی و هم در قصه گویی برتری دارد ، انجام می شود. این سطحی است که مملو از نقاط عالی است – به صورت مجازی و واقعی.

شما بیشتر وقت خود را به عنوان یک خلبان خودخواه آمریکایی در هوا سپری می کنید که برای سرگرمی خود به سپاه پرواز بریتانیا نفوذ کرده است و این شانس را دارد که با هواپیمای دو هواپیمای بریستول F2.A پرواز کند. پرواز با هر دو هواپیمایبازی Battlefield 1 ، به صورت تک نفره و چند نفره ، یک تجربه رایگان است. آنها هوا را به صورت کره صاف بریده و با سهولت و دقت کنترل می کنند.

همانطور که مشکل آفرین آمریکایی فرارهای خود را با کمک خلبان انگلیسی خود در میان می گذاشت ، من آسمان را از بین می بردم و آنها را با سرعت تمام به سمت موج های رگبار سوق می دادم ، قبل از بالا کشیدن و تماشای سقوط آنها ، در حالی که هنوز وقت می گذاشتم تا به زمین بیفتم و کامیون های ضدهوایی زیر را بمباران کنید.

اما Friends in High Places حتی بعد از اینکه هواپیمای دوقلو خود را از این نبردهای هیجان انگیز سگ پایین آوردید و در پشت خطوط دشمن سقوط کردید عالی است. من این قسمت پیاده را به روشهای متعددی بازی کردم ، ابتدا از طریق سنگرها راه خود را مخفی نگه داشتم و تنها با کشتن غوغا و پس از آن دوباره با اسلحه شلیک کردم. هر سطح تک نفره به اندازه کافی بزرگ و نسبتاً باز است که بیش از یک گزینه برای رویارویی با یک مانع در اختیار شما قرار می دهد ،

اما همچنان محکم و متمرکز است تا بتواند بدون محدودیت آزادی شما را در مسیر خود نگه دارد. رویکردی مانند مخفی کاری با قابلیت پرتاب کردن گلوله برای حواس پرتی دشمنان ، اما همچنین با استفاده از هوش مصنوعی ضعیف که دویدن از نقطه ای به نقطه دیگر را بسیار آسان می کند ، بسیار کارآمد است.

بازی Battlefield 1

بازی Battlefield 1

هر شخصیت برای چیزی بسیار کوچکتر از خود جنگ می جنگد

در مورد رویکرد شلیک اسلحه: مهمات بسیار محدود است ، اما جعبه های سلاح بسیار زیاد است ، و شما همیشه می توانید اسلحه را از دشمنان کشته شده نیز بگیرید. من دریافتم که بازی در این راه بدون شگفتی بهترین بود.

میدان جنگ واقعاً برای مخفی کاری ساخته نشده است و فرصتی برای آزمایش تعداد زیادی از سلاح های دوران جنگ جهانی اول (مانند اسلحه های کمری تازه اختراع شده یا تفنگ های ساده ، اما م bolثر بولت) و تغییر تاکتیک های من بسته به چیزی که می توانستم از اردوگاه های دشمن نجات دهم ، تجربه لذت بخش تری بود.

این حرکت کوتاه و مخفیانه در سنگرها و سپس گورستان گل آلود مخازن مارک V ، اجساد ، درختان خراب و سیم خاردار که این منطقه سرزمین هیچکس را تشکیل نمی داد ، گسستی شگفت انگیز از نبردهای حماسی قبل از آن بود.

نقد و بررسی بازی Unravel
بیشتر بخوانید

1 دسته با ظرافت در حالی که اکثر تیراندازان نظامی سعی می کنند در مورد جنگ یک اظهار نظر بزرگ داشته باشند در حالی که وحشت آن را یک ماجراجویی سرگرم کننده می دانند ، بازی Battlefield 1  از قصه گویی هوشمندانه برای حفظ تعادل استفاده می کند.

سطوح بعدی این تعادل را به روش خود حفظ می کنند. ماجراجویی شما به عنوان یک سرباز نخبه ایتالیایی که برای نجات برادرش از قلعه دشمن دفاع می کند ، با اندوهی آرام از پدر به دختر روایت می شود.

در آخرین و شگفت انگیزترین سطح ، شما نقش یک شورشی بادیه را بر عهده می گیرید زیرا او در کنار لارنس عربستان برای آزادی از عثمانی می جنگد. هر شخصیت در هر داستان جنگی برای چیزی بسیار کوچکتر از خود جنگ می جنگد و این در بسیاری از تصاویر با قدرت زیبا و غم انگیز می درخشد.

به طور کلی ، مبارزات تک نفره بازی Battlefield 1 یک سری ماجراجویی مناسب با تعداد قابل توجهی از نکات برجسته به یاد ماندنی است ، اما بیشتر به عنوان راهی برای نمونه گیری از برخی از وسایل نقلیه ، کلاس های نخبه و سلاح های گرم استفاده می شود که در چند نفره بسیار جالب تر استفاده خواهید کرد. به

به طور طبیعی ، چند نفره Battlefield چیزی است که همه ما برای آن اینجا هستیم. اینجاست که درگیری های وسیع به عنوان داستانهای نوظهور شکل می گیرد و همه چیز واقعاً می درخشد.

اسلحه های بازی Battlefield 1 در جایی که اهمیت دارد متمایز ، متنوع و قابل تنظیم هستند

بازی Battlefield 1 به دلیل انتخاب برجسته سلاح های جنگ جهانی اول از سلف های جدید خود متمایز می شود. در حالی که زرادخانه Battlefield 4 از داشتن تعداد زیادی سلاح گرم و تعداد زیادی ضمیمه رنج می برد ، مجموعه ای از SMG ها ، LMG ها ، تفنگ ها (نیمه اتوماتیک و پیچ و مهره) ،

کارابین ها و سلاح های جانبی متمایز ، متنوع و قابل تنظیم در مکان های مختلف ، بازی Battlefield 1 هستند. مهم است. جذابیت قدیمی و وزن هر یک از آنها همچنین به ظاهر و احساس چندنفره آشفته آن کمک می کند.

آنچه در مورد نحوه کار بازی Battlefield 1  با این زرادخانه کهن خاص است این است که از ترکیب تسلیحات “تاکتیکول” اکثر تیراندازان نظامی امروزی چیزی کم نمی ماند. از اسلحه کمری MP 18 کلاس Assault و طبل حلزون جداگانه آن استفاده کنید. اگر مناظر پیش فرض آهنی را دوست ندارید ، می توانید از لیست کوچکی از مناظر بداهه “نقطه قرمز” (یک لنز شیشه ای با یک نقطه قرمز که به طرز دلپذیری رنگ آمیزی شده است) ، خطوط متقاطع ، و موارد دیگر را انتخاب کنید.

و در حالی که فقدان ضمیمه های کاهش دهنده عقب نشینی ، کنترل کننده گسترش ، به این معنی است که شما نمی توانید هر سلاح را به دلخواه خود سفارشی کنید ، اما در نهایت آزمایش دقیق و صمیمیت با نقاط قوت و ضعف ذاتی خود سلاح های گرم را می طلبد.

متوجه شدم که به کلاس پشتیبانی سبک ، با اسلحه کمری مخصوصاً MG15 n.A. و کلاس Medic و اسلحه های نیمه اتوماتیک مانند Mondragon Sniper متمایل شده ام. اکثر اسلحه های بتلفیلد 1 در صورت استفاده بدون نظم و انضباط بسیار نادرست هستند و از آنجایی که برای سرنگونی دشمنان بسیار بیشتر از بازیهای قبلی میدان نبرد آسیب و صبر لازم است ، شلیک لحظه به لحظه اول شخص بسیار بیشتر مبتنی بر مهارت است به

تاکتیک های اسپری و دعا موثر نیست مگر اینکه نحوه برخورد و گسترش منحصر به فرد هر سلاح را بیاموزید. به عنوان مثال ، اسلحه های نیمه اتوماتیک هر بار که شلیک می کنید به شدت عقب می افتند-سعی کنید در اسرع وقت شلیک کنید بدون اینکه زمان عقب نشینی برای نشستن مهیا شود و به احتمال زیاد فقط اولین شلیک را انجام می دهید. اما صبور باشید ، دشمن را ردیابی کنید و با صدای متوسط تعدیل کنید و هر بار به هدف خود ضربه خواهید زد.

بازی Battlefield 1

بازی Battlefield 1

قانون متعادل سازی

وسایل نقلیه بیش از هر زمان دیگری سرگرم کننده هستند و عملکرد طولانی تری در میدان نبرد دارند

مانند اسلحه ، مجموعه ابزارهای موجود در بازی Battlefield 1  نیز متناسب با زمان است. به عنوان مثال ، به جای واحدهای defib از میدان های نبرد مدرن ،

Battlefield 1 Medic دارای یک سرنگ بزرگ است که بار دیگر به جذابیت خام و تقریباً کمیک می افزاید. گاز خردل ، یک افزودنی بسیار جذاب ، اما بسیار مفید ، هم به عنوان نفی منطقه عمل می کند و هم راه هوشمندانه ای برای مساوی کردن زمین بازی با محروم کردن هر کسی که از ماسک گاز استفاده می کند ، توانایی هدف قرار دادن جاهای دیدنی را ندارد.

و باید ماسک گاز را بپوشید ، که به سرعت با کلید T پیش فرض قابل دسترسی است و به راحتی برای همه کلاس ها در دسترس است. به نظر من گاز خردل به عنوان آخرین تلاش برای پاکسازی دشمنان از فضاهای تنگ و فرار مخفیانه ، مه زدن پست های تلگرافی در راش و به تأخیر انداختن تلاش دشمن برای خنثی سازی بمب ، یا خلع سلاح تک تیراندازانی که در آنجا اردو زده بودند ، مفید بود. یک نقطه به خصوص دردسرساز

نقد و بررسی بازی Detroit: Become Human
بیشتر بخوانید

بسیاری از بازی Battlefield 1 از این نظر با ریسک و پاداش متعادل است

وسایل نقلیه ، از قلعه متحرک که تانک A7V است گرفته تا جنگنده های سریع و دو هواپیمای بمب افکن ، بیش از هر زمان سرگرم کننده هستند و همچنین عملکرد بسیار مهم تر و طولانی مدت را در میدان جنگ انجام می دهند.

این دوره ای با کلاسی مانند Engineer Battlefield 4 ، که می تواند یک RPG را شلیک کرده و خودروها را با خیال راحت بیرون بیاورد ، ناسازگار است. در عوض ، کلاسهایی مانند Assault و Scout اکنون باید با یکدیگر برای مقابله با وسایل نقلیه همکاری کنند ،

و تعامل جالبتری بین ابزارهای مخصوص کلاس و ثروت اسلحه های صحرایی در اکثر نقشه ها ایجاد می شود. حمله می تواند مین های ضد تانک را زمین بگذارد یا از موشک استفاده کند ،

که یک انفجار نسبتاً قوی را با خطر ملزم شدن شما به استفاده مستعد می کند. پیشاهنگ می تواند از گلوله های K زره پوش استفاده کند ، که خسارت جبران ناپذیری به وسایل نقلیه وارد نمی کند ، اما می تواند تلاش دشمن را برای تعمیر لغو و بازنشانی کند و دهانه های مهمی را برای حرکت تیم شما ایجاد کند.

کلاسهای جدید مخصوص خودرو ، که می توانند مستقیماً در تخم ریزی خودروهای موجود بارگیری شوند ، می توانند به راحتی مخازن و هواپیماها را از داخل تعمیر کنند. تلاش برای تعمیر مانند بازیهای قبلی Battlefield بسیار سریعتر است ، اما همچنین گزینه خطرناکتری است ، و باعث می شود بازی تیمی و پویایی تیم از همیشه مهمتر شود.

فاصله تخم ریزی خودروها در طول مسابقه بسیار بیشتر است ، از قدرت بیش از حد آنها جلوگیری می کند و در دراز مدت آنها را بسیار کمتر دور ریختنی می کند.

بسیاری از Battlefield 1 از این نظر با ریسک و پاداش متعادل است. شاید یکی از تغییرات مورد علاقه من این باشد که چگونه DICE عملکرد لکه بینی را محدود کرده است. بازی های قبلی Battlefield به شما امکان می دهد دکمه “spot” را برای مشخص کردن دشمنان در بازی و در حداقل نقشه ، اسپم کنید ، و با هر دشمن مشاهده شده امتیاز پاداش به شما می دهد. هدف قرار دادن حریفان بسیار ساده تر شد ، اما برخی از شلیک های مستقیم مستقیم را به بازی “شلیک مثلث ها” کاهش داد.

در Battlefield 1 ، علامت گذاری به دشمنان نیاز به دقت بیشتری دارد و جلوه های برجسته چندان دوام ندارند و احتیاط و موقعیت دقیق تری را از هر دو تیم می طلبید و منجر به آتش سوزی های غیرقابل پیش بینی و سرگرم کننده می شود.

عملیات بیشتر شبیه یک کمپین به هم پیوسته “واقعی” است

Battlefield 1 با حالت جدید بازی به نام Operations ، تنش را به طریقی دیگر افزایش می دهد ، که شدت وسیع و طولانی مدت Conquest را با عملکرد نزدیک Rush ترکیب می کند. در عملیات ، دو تیم با هم در تلاش شدید برای تسلط بر روی کل نقشه با هم برخورد می کنند. بر خلاف فتح ،

جایی که آتش سوزی ها بصورت متوالی در میان دو سرعت استراتژیک بین اهداف رخ می دهد ، عملیات بیشتر شبیه خشم بی امان جنگ های خط مقدم است. مهاجمان و مدافعان در وسط با یکدیگر ملاقات می کنند و برای کنترل تعداد انگشت شماری از پستها مبارزه می کنند و ریسک هر تیراندازی را با فوریت چشمگیری افزایش می دهند. اگر تیم مدافع نتواند دشمن را بیرون کند ، به نقطه بعدی باز می گردند.

هنگامی که آنها به بخش نهایی سطح سقوط می کنند ، در واقع نبرد با همه بازیکنان مشابه بر روی نقشه ای کاملاً جدید ادامه می یابد. Cutscenes با قرار دادن نتیجه هر نبرد در چارچوب جنگ جهانی اول ، روایت تاریخی جالبی را برای گذار به ارمغان می آورد. این امر ، همراه با نبردهای چند نقشه ای ، یک ساعته ، باعث می شود عملیات بیشتر شبیه یک کمپین به هم پیوسته “واقعی” باشد. درگیری های انتزاعی و منفرد فتح.

اما حالت طولانی عملیات نمی تواند جایگزین Conquest شود ، که همچنان به عنوان بهترین و فوری ترین راه برای تجربه هر چیزی که Battlefield 1 ارائه می دهد ، با آزادی بیشتر یک نقشه گسترده باز می شود.

تئاترهای جنگ

میدان جنگ 1 وحشت ، سنگریزه و تراژدی بسیاری از جبهه های جنگ جهانی اول را با جزئیات جذاب به تصویر می کشد

ناحیه ای که Battlefield 1 به اندازه بازی های قبلی من را تحت تأثیر قرار نداده است در طراحی نقشه بوده است. تعداد کمی از آنها نقاط دیدنی قانع کننده ای را ارائه می دهند ، مانند ظرف رادیویی عظیم در Battlefield 4’s Rogue Transmission یا نقاط خفه کننده با فعالیت بالا مانند تونل های دانک عملیات قفل بازی Battlefield 4.

بازی Battlefield 1

بازی Battlefield 1

در حال حاضر نقشه های نزدیک به خصوص ضعیف هستند ، با سطوحی مانند قلعه فائو چیزی جز فرصت های اصلی کمپینگ ارائه نمی شود. یک دور Deathmatch در Ballroom Blitz عملاً هیچ بازیکنی در حیاط های باز داخل یا خارج از Chateau فرانسه در مرکز سرگردان نبود ، زیرا همه به بالکن ها بالا می رفتند و منتظر بودند ، در هر نردبان دیدنی ها آموزش دیده بودند.

نقد و بررسی بازی Stronghold Warlords
بیشتر بخوانید

با این اوصاف ، رویکرد مقیاس بزرگ هنوز در این محیط جدید جنگ جهانی اول در Conquest and Operations به خوبی کار می کند. آمیان یک نقشه بسیار قوی است که در شهری ویران شده و مملو از نماهای خراب ، کوچه ها و پل ها با خط آهن که از آن عبور می کند ، تنظیم شده است ،

که تنوع زیادی از محیط ها را برای آتش نشانی های جذاب ایجاد می کند. شاید نقشه نزدیک من مورد علاقه من جنگل آرگون باشد ، یک منطقه جنگلی بسیار متراکم و سرسبز و پر از دره های مار و با قطار خراب شده در مرکز آن.

در همین حال ، صحرای سینا یک زمین بازی وسیع از صحرای وسیع را ارائه می دهد که مشتی اهداف متراکم و مبتنی بر شهر را احاطه کرده است و با یک صخره طاق نمایی بزرگ در سمت راست احاطه شده است. این نقشه بهترین استفاده برای استفاده از کلاس سرگرم کننده سواره نظام جدید بود ، زیرا فقدان نسبی سیم خاردار و موانع دیگر به معنای حملات زیاد بدون مانع در جنگ ، با شمشیر در دست است.

به دلیل سرعت و ریسک سوار شدن بر روی اسب ، برخورد با یک اسلحه یا حتی یک ضربه سر تمیز بسیار رضایت بخش است ، اما متأسفانه نقشه های بسیار کمی وجود دارد که اسبها بر خودروهای زرهی یا امکانات جمع و جور FT- ترجیح داده شوند. 17

اما حتی خسته کننده ترین نقشه های Battlefield 1 با افزودن وسایل نقلیه کلاس Behemoth مانند زپلین دلهره آور و قطار زرهی ویرانگر تقویت می شود. اینها در تسخیر ، تسلط و عملیات برای تیم بازنده هنگامی که اختلاف قابل توجهی در امتیازات حاصل می شود ، ایجاد می شود و راهی هیجان انگیز برای تغییر روند نبرد و جذابیت باقی مانده برای هر دو طرف ارائه می دهد.

حذف مفهوم “تحولات” در Battlefield 4 و افزایش محیط های تخریب پذیر پویا به این معنی است که تحول فیزیکی هر سطح یک فعالیت هیجان انگیز ، ظهور کننده و مداوم است تا یک رویداد ساخته شده.

استراتژی ها با از بین رفتن محل پوشش و کمپینگ اصلی تغییر می کنند ، اما هر بار به روش های مختلف. آیا از یک سنگ طبیعی در صحرای سینا مورد تیراندازی قرار گرفته اید؟ یال منتهی به آن را منفجر کنید و دشمن (و خودتان) آن موقعیت را نفی کنید.

علی رغم طراحی نقشه فاقد هرگونه ویژگی خاص ، Battlefield 1 یک بازی بسیار شگفت انگیز است. این فیلم وحشت ، سنگریزه و تراژدی بسیاری از جبهه های سیم دار خاردار با جزئیات جذاب را به تصویر می کشد. شلیک های شبح باران آسمانی به طرز وحشتناکی در آسمان بالای زخم های سیاه و گل آلود سنگرهای سنت کوئنتین اسکار آویزان است.

یک عمارت نمایان فرانسوی مرکز یک نبرد طاقت فرسا برای قدرت می شود ، زیرا دو هواپیما به دور خود می پیچند و از راه دور سقوط می کنند. راه آهن شهری در حال فروریختن توسط قطار هیولا و سوار بر توپ مرگ به تصرف خود در می آید. همه چیز خاک ، گل ، سیم خاردار و آوار است.

آب و هوای پویا نیز به خوبی تصاویر را ارائه می دهد ، از باران ملایم گرفته تا مه و طوفان شن بسیار مضرتر. به طور کلی جلوه های دود فوق العاده به نظر می رسند ، از توده های زرد وحشتناک گاز خردل گرفته تا دود اسلحه ترانشه ها ، همه بر روحیه و سبک کثیف و ناهموار می افزایند که Battlefield 1 را از سایر نسخه های قبلی خود متمایز می کند.

بازی Battlefield 1

بازی Battlefield 1

حکم

بازی Battlefield 1 کار خارق العاده ای را در پیوند شیمی فوق العاده بازی چند نفره سنتی سری به سلاح ها و وسایل نقلیه جنگ جهانی اول انجام می دهد. این دوران نه تنها یک پس زمینه بصری چشمگیر برای حالت های بازی کلاسیک مانند Conquest و عملیات جدید و جذاب را به همراه دارد. ،

اما یک شخصیت متمایز است که همه چیز را از ترکیب غنی اسلحه های قدیمی و طراحی شده متمایز گرفته تا گلچین های تیره داستان های شخصیت محور در سناریوهای مختصر اما شگفت آور تکان دهنده تک نفره خود لمس می کند. در حالی که نقشه ها نقطه قوت آن نیستند ، اما محیط های تخریب پذیر Battlefield 1 و مکانیک دقیق متعادل کلاس ها و گجت های آن باعث می شود عکسبرداری لحظه به لحظه اول شخص متفاوت و جذاب باشد.

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Battlefield 1

مجله نگاه 

بیشتر بخوانبد:

معرفی موسیقی سنتی ایران | نقد و بررسی کنسول PS5 | انواع ساعت های هوشمند شیائومی | وکتور آرت چیست | وکتور چیست و چه کاربردی دارد؟ | بررسی Atari VCS | کسب درآمد از برنامه نویسی موبایل | نقد و بررسی بازی Cyberpunk 2077 | نحوه ساخت میز کار : راهنمای ساخت میز کار خانگی | راهنمای موسیقی انجیل : تاریخچه مختصری از موسیقی انجیل | نکته های مهم در تدوین فیلم |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهارده =