صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد از برنامه نویسی موبایل
ads

کسب درآمد از برنامه نویسی موبایل

کسب درآمد از برنامه نویسی موبایل

چرا کسب درآمد با برنامه نویسی موبایل ؟

کسب درآمد از برنامه نویسی موبایل : بدست آوردن درآمد از برنامه نویسی موبایل با توجه به میزان تجربه ی شما و حرفه ای بودن در این زمینه یکی از جدیدترین ، مدرن ترین و درآمد زا ترین کار های عصر فناوری اطلاعات به شمار می رود. و دلیل صحت این موضوع این است که طبق آمار بدست آمده دست ۹۰ درصد مردمان کشورمون گوشی های هوشمند وجود دارد و سیستم عامل گوشی های همراه بیش از 80 درصد مردم ایران اندروید می باشد.

پس در نتیجه اگر شما به عنوان یک برنامه نویس موبایل تصمیم گرفتید کسب درآمد از برنامه نویسی موبایل داشته باشید باید یکی از زبن هاب سیستم عامل های موجود در بازار (آندروید ، آی او اس) را به خوبی یاد بگیرید. و باید ایت مژده را به شما بدهم که هنوز دیر نشده چون بازار کار برنامه نویسی موبایل خوبی در انتظار شما قرار دارد.

روش های کسب درآمد از تلفن همراه

روشهای کسب درآمد از برنامه نویسی موبایل : اندروید

در بازار توسعه برنامه های موبایل مخصوصا برای سیستم عامل اندروید هیچ نشانه ای از متوقف شدن نیست و همواره در حال رشد و پیشرفته ، این بازار روزانه با اپلیکیشن های جدیدتری رو به پیشرفت و افزایش است طبق یک لیستی که فروشگاه پلی اعلام کرده روزانه حدود 6 الی 140 برنامه موبایل اندرویدی از طریق فروشگاه Google Play نصب و اجرا می شود.

حال نکته اصلی این مقاله اینجاست که در نتیجه به دلیل اینکه سطح رقابت بسیار بالاست، برای درآمد از طریق برنامه نویسی اندروید نیاز به صبر، دانش و خلاقیت زیادی لازم دارید.

وقتی نوبت به کسب بیشترین سود از داخل برنامه می رسد، شما هیجوقت نمی توانید فقط صبر کنید تا برنامه خودش پول بدست بیاورد. اگر واقعا تصمیم گرفتید که کاربران خودشان برای برنامه پول خرج کنند،حتما لازم است برای تبدیل های سودآور آن را مفید و بهینه کنید.

با مجله بامدادی ها همراه باشید تا در ادامه روش های کسب درآمد از برنامه نویسی موبایل را به شما شرح بدهیم.

از یک برنامه نویس اندروید انتظار می‌رود به جاوا مسلط باشد و بتواند در محیط توسعه‌ی اندروید استودیو نیز کار کند. این دسته از برنامه نویسان می‌توانند به درآمدی درحدود 4 تا 8 میلیون در ماه فکر کنند.

کسب درآمد از فروشگاه آنلاین
بیشتر بخوانید

عوامل موثر بر درآمد برنامه نویسی چیست؟

زبان برنامه نویسی؛ جاوا یکه‌تاز میدان درآمد برنامه نویسی است که برنامه نویس‌ها با قابلیت این‌که به چه زبان یا زبان‌هایی تسلط دارند، درآمدشان نیز متغیر است. بعضی زبان‌های برنامه نویسی در ایران خواهان بیشتری دارند، تنها لازم است یکی‌شان را به‌طور حرفه‌ای دنبال کنید و ان موقع است که دیگر درامدتان صعودی می شود و به سادگی پول در می اورید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

هجده − 10 =