صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : معرفی بهترین عطر های خنک برند ویکتوریا سکرت
ads

معرفی بهترین عطر های خنک برند ویکتوریا سکرت

b927edd0 642d 4e18 8ad3 5cb463085d1d

ویکتوریا سکرت عطرهای خود را بر اساس علاقه و ظرافت بانوان طراحی کرده است و می تواند هر سلیقه و سبکی را با رضایت زیاد پوشش دهد. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین عطرهای برند ویکتوریا سکرت آشنا کنیم.

a9193b0e 13c3 44b9 8868 61115f8f17eb

1. عطر ادوپرفیوم بامبشل ویکتوریا سکرت

عطر ادو پرفیوم بامبشل یکی از پرفروش ترین محصولات برند ویکتوریا سکرت می باشد که در سال 2010 روانه بازار جهانی شد. ویکتوریا سکرت بامبشل رایحه ای خنک و شیرین دارد و انتخاب مناسبی برای روزهای گرم بهار و تابستان است.

نت ابتدایی این عطر از ترکیب رایحه های خنک و جذاب مرکبات مانند نارنگی و گریپ فروت و میوه های شیرین مانند آناناس و توت فرنگی تشکیل شده و روحی تازه به شما می بخشد. در نت میانی شاهد ترکیبی خاص و منحصر به فرد از رایحه های گلی و میوه ای هستیم. رایحه فوق العاده گل صد تومانی، ارکیده وانیلی و بوی شیرین زنبق با رایحه یاس و در نهایت رایحه میوه‌ای و شیرین توت قرمز را احساس می کنیم. در نهایت هم ترکیبی از رایحه های شرقی مشک با رایحه چوبی جذاب چوب صندل و رایحه سبز و جنگلی گلسنگ به مشام شما خواهد رسید. دوستداران عطر ویکتوریا سکرت می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند.

2. عطر ادوپرفیوم هونلی ویکتوریا سکرت

عطر ادو پرفیوم هونلی یکی از اصیل ترین محصولات این برند محسوب می شود. عطر ادو پرفیوم هونلی ویکتوریا سکرت رایحه ای گرم و خنک و شرقی دارد. عطر گرم و درخشان هونلی ویکتوریا سکرت انتخابی مناسب برای خانم های جوان است. این عطر مناسب فصل زمستان و پاییز است و ماندگاری بالایی دارد.

این عطر از ترکیب آکوردهای گرم و درخشان شرقی و رایحه مخملی و شیرین وانیل، رایحه بهشتی مشک، رایحه چوبی و گرم چوب صندل با رایحه گلی اغوا کننده گل صد تومانی تشکیل شده و عطری جذاب را ایجاد کرده است. دوستداران عطر ویکتوریا سکرت می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند.

b927edd0 642d 4e18 8ad3 5cb463085d1d

3. عطر ادوپرفیوم نوآق تیس ویکتوریا سکرت

عطر Noaq Thies عطری فوق العاده خوشبو است که در سال 2010 به بازار معرفی و عرضه شد. نوآق تیس رایحه ای گلی-میوه ای و شیرین دارد و مناسب خانم های جوان می باشد.

کاربردهای پادری آلومینیومی برای بهبود ورودی ساختمان
بیشتر بخوانید

نت آغازین این عطر از ترکیب میوه های شیرین و مطبوع گلابی، پرتقال ماندارین، لیچی و سیب قرمز تشکیل شده و در نت میانی بوی گل گاردنیا، مگنولیا، یاسمین و فریزیا به مشام می رسد. نت پایانی هم از ترکیب رایحه های وانیل و چوب صندل و رایحه کمیاب عنبر و رایحه اصیل و شرقی مشک تکمیل می شود. دوستداران عطر ویکتوریا سکرت می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی گلی و میوه ای در حجم های 100 میل بسته بندی شده و به فروش می رسند.

4. عطر ادوپرفیوم انجلز انلی ویکتوریا سکرت

عطر Angels Enli یکی از گران ترین و ماندگارترین عطرهای ویکتوریا سکرت است. این عطر ترکیبی گلی-میوه ای و شیرین و خنک دارد و مناسب بانوان شیک پوش می باشد. نت آغازین انجلز انلی رایحه ای گلی، ملایم و ماندگار از شکوفه های سیب در دل خود دارد. پس از مدتی در نت میانی رایحه ای لطیف و گلی فریزیا به مشام می رسد و در نت پایانی ادوپرفیوم Angels Enli رایحه شیرین و جذاب گل های بنفشه حس فریبندگی و جذابیت این عطر را دوچندان می کند.

5. عطر ادوپرفیوم بادی بای ویکتوریا سکرت

عطر بادی بای ویکتوریا سکرت عطری جذاب که در سال 2012 به بازار عرضه شد. این عطر جذاب رایحه ی گل های دریایی و خنک دارد و مناسب بانوان می باشد. نت آغازین این عطر از ترکیب گل و میوه های هلو، تمشک ترش و مرکبات پرتقال ماندارین و گل خاص سنبل آبی می باشد. در نت میانی رایحه های گلی و دلچسب ارکیده، مگنولیا و شکوفه ماندارین به مشام می رسد. در نهایت هم ترکیب چوب شرقی ماندگاری و پایداری بسیاری به این عطر می بخشد. دوستداران عطر ویکتوریا سکرت می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند.

3b5c7e6b c89d 48a1 abd2 e41f63d243ab

6. عطر ادوپرفیوم نایت ویکتوریا سکرت

عطر نایت یکی از جدیدترین محصولات ویکتوریا سکرت است که در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد.این عطر جذاب رایحه ی گل های شرقی و چوبی و میوه ای دارد. این عطر طبع ملایم و شیرین و خنکی دارد و یک انتخاب مناسب برای همه ی فصول می باشد و مناسب بانوان خوش سلیقه می باشد. دوستداران عطر ویکتوریا سکرت می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند.

شهرک غرب تهران کجاست؟
بیشتر بخوانید

7. عطر ادوپرفیوم دریم انجل ویکتوریا سکرت

عطر دریم انجل Dream Angel در سال 2019 به بازار عرضه شد شد. این عطر رایحه های گلی دارد و ترکیبی اغوا کننده و لطیف از رایحه های گلی و شرقی دارد. عطر دریم انجل طبعی معتدل و شیرین دارد و مناسب بهار و پاییز می باشد و مناسب خانم های شیک پوش می باشد.

نت های اولیه این عطر رایحه گلی فوق العاده یاس با رایحه میوه ای و ترش توت قرمز و رایحه مخملی و شیرین وانیل دارد. در نت میانی رایحه کهربا و چوبی مشاهده می شود که ماندگار و پخش بوی فوق العاده ای را برای این عطر فراهم می کند. دوستداران عطر ویکتوریا سکرت می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی گلی و شرقی در حجم های 100 میل بسته بندی شده و به فروش می رسند.

8.عطر ادوپرفیوم لاو ایز هونلی ویکتوریا سکرت

عطر Love Is Hunley در سال 2012 تولید و روانه بازار شد.عطر و ادکلن Love Is Hunley عطری زنانه و جذاب است که رایحه ی گلی-میوه ای دارد. این عطر ویکتوریا به صورت ادوپرفیوم تولید شده و ماندگاری بالایی دارد. این عطر طبعی خنک و شیرین دارد و مناسب فصل بهار می باشد.

نت آغازین این عطر ترکیبی از گل مرکبات و شکوفه های ماندارین و رایحه ترش پرتقال و کیوی و شاتوت است که رایحه ای خنک و جذاب ایجاد می کند. نت میانی Love Is Hunley ترکیبی کاملاً گلدار دارد و از رایحه گل صد تومانی و فریزیا با عصاره سنبل تشکیل شده و نت پایانی نیز از ترکیب رایحه چوبی و جذاب چوب آبنوس، چوب صندل سفید و چوب ماهون و رایحه شیرین و بی نظیر مشک تشکیل شده است. دوستداران عطر ویکتوریا سکرت می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند.

9. عطر ادوپرفیوم نو بیچ

این عطر رایحه معطر و گلی شکوفه پرتقال و نارگیل دارد و رایحه ای شیرین و خنک دارد و مناسب روزهای گرم تابستان می باشد. عطر ادوپرفیوم بیچ ماندگاری بالایی دارد و مناسب بانوان می باشد. دوستداران عطر ویکتوریا سکرت می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی معطر و گلی در حجم های 100 میل بسته بندی شده و به فروش می رسند. شما برای خرید اینترنتی عطر مورد نظرتان با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا می توانید از فروشگاه اینترنتی عطر 19 استفاده کنید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

5 × 4 =