صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Death Stranding Director’s Cut
ads

نقد و بررسی بازی Death Stranding Director’s Cut

بازی Death Stranding Director's Cut

نقد و بررسی بازی Death Stranding Director’s Cut : 

دو سال از انتشار Death Stranding می گذرد. در آن زمان ، نسخه های PS4 و PC شبیه ساز پشت سر هم Kojima در مجموع بیش از پنج میلیون نسخه فروش داشته است و در هر صورت موفقیت آمیز بوده است. با این حال ، به طور حکایتی من به همان اندازه با افرادی روبرو شده ام که بازی Death Stranding را بازی کرده اند و آن را کاملاً دوست داشته اند ،

به همان اندازه با افرادی که در ساعات افتضاح عمدی طاقت فرسای آن کنار رفته اند ، برخورد کرده ام. به نظر می رسد این گروه اخیر افرادی هستند که شاید می خواستند آن را دوست داشته باشند ،

اما نتوانستند ، همراه با حصارگیران دیگر ، این کارگردان PlayStation 5 را در نظر داشته باشند. بهبود کیفیت زندگی و ویژگی های دوستانه بازیکنان به طور خاص به منظور ایجاد خلبان های قابل کنترل از کوههای بسیار ترسناک آن افزوده شده است.

عجیب است که به نظر می رسد بسیاری از این امتیازات مستقیماً با روحیه سخت کوشانه عمدی که بسیاری در مورد نسخه اصلی آن قدردانی می کردند ، در تضاد است ، که باعث می شود مدیر فیلم تا حدی … به خطر بیفتد.

محدوده شلیک جدید قطعاً شامل استقبال می شود. با استفاده از ترمینال در هر مرکز توزیع ، به شما امکان می دهد با هر سلاحی برخورد کنید – و هر یک از آنها به لطف بازخورد ظریف ارائه شده توسط محرک های تطبیقی ​​DualSense ،

اکنون متمایزتر است. علاوه بر انفجار اهداف کاغذی ، حدود 30 تمرین مختلف VR وجود دارد که در آنها به طور شبانه روزی رقابت می کنید-از بندهای نافی که به صورت مخفیانه بریده می شوند تا دست زدن به BT ها و ساختن احمق ها از MULE ها تنها با استفاده از نارنجک.

بازی Death Stranding Director’s Cut

بازی Death Stranding Director's Cut

اینها به تنهایی چالش های کوچک لذت بخشی هستند ، اما مهمتر از همه ، به شما این امکان را می دهند که بدون هیچ گونه خطر از دست دادن محموله گرانبهای ناشی از تلاش برای یادگیری مبارزه در حین کار ، از نبرد Death Stranding مطلع شوید.

محدوده شلیک ممکن است فضایی امن برای تسلط بر نبردهای Death Stranding ایجاد کند ، اما به اندازه ربات دوست و منجنیق بار بازی تغییر نمی کند. قبلاً فقط در صحنه های کوتاه مشاهده می شد یا برای تحویل خودکار دیده نمی شد ، ربات رفیق اکنون می تواند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرد: می تواند پشت سر شما جعبه حمل کند و سم را بدون بار و کمبود تعادل رها کند. یا می توانید آن را با یک محموله بارگیری کنید ،

نقد و بررسی بازی Hades
بیشتر بخوانید

بر روی الاغ ربات خود بکشید ، و تماشا کنید که به سرعت به مقصد مورد نظر می رسد. اگر هنوز هم کار سختی به نظر می رسد ، حتی می تواند کیسه استخوان های نورمن ریدوس شما را تا نزدیکترین مرکز توزیع با خلبان خودکار برساند ، که برای هر کسی که تا به حال فکر کرده است بودن در یک حسی بسیار مهم است ، خبر بزرگی است. گربه خانه بی حوصله سوار رومبا.

خبرهای فاحش برای هرکسی که تا به حال فکر کرده است احساس گربه ای بی حوصله در حال سوار شدن روی رومبا چه حسی دارد

در همین حال ، منجنیق های باری ، که می توانید ساخت آنها را در وسط داستان شروع کنید ، به شما این امکان را می دهد که جعبه های خود را بارگذاری کرده و صدها متر از روی نقشه آتش بزنید ، درست مانند استفاده از یکی از پرندگان خشمگین به عنوان کبوتر حامل. محدودیتی وجود دارد که چگونه می توانید بار حمل و نقل خود را قبل از راه اندازی چتر نجات راه اندازی کنید تا بتوانید آن را به صورت دستی به زمین هدایت کنید ،

اما حداقل به اندازه ای است که بتوان برخی از شکاف های بدتر یا رودخانه های وسیع تر را در حیرت انگیز هیدئو کوجیما پاک کرد. (هر چند عجیب و غریب ایسلندی) دیدگاه آمریکا پسا آخرالزمانی.

اگر در تاریک ترین ساعات من با بازی اصلی – مانند تعطیلات طولانی مدت در کوهها تقریباً 20 ساعت از طریق داستان – توپ را به من پیشنهاد می دادید تا جعبه های لوازم پزشکی را حتی در نیمه راه مقصد قله خود بارگیری کنم. آن توپ با اسکناس صد دلاری و مستقیماً آن را به صورت زیبای شما شلیک کرد. با این حال ، در حالی که منجنیق بار و ربات دوست مطمئناً تکمیل سفارشات را در Death Stranding کمتر دردناک می کند ،

لزوماً آنها را واقعاً سرگرم کننده نمی کند. در پایان روز ، شما همچنان مجموعه ای از جعبه های غیرقابل تشخیص را از A به B بارها و بارها منتقل می کنید. فقط به این دلیل که یک کار ساده تر آسان تر شده است ، آن را کمتر کسل کننده یا تکراری نمی کند. برنامه ماشین حساب روی تلفن من ممکن است مانع از شمارش انگشتانم شود ، اما مطمئناً به این معنی نیست که از انجام مالیات هایم هیجان بیشتری به دست می آورم.

فقط به این دلیل که یک کار ساده تر آسان تر شده است ، آن را کمتر کسل کننده یا تکراری نمی کند

در واقع ، اگرچه من مطمئناً از “قطع” اصلی Death Stranding ناامید بودم ، اما هرگز یکبار فکر نکردم که گیم پلی تحویل سخت آن به طور تصادفی سخت بوده است. کوجیما بدون شک یکی از جسورترین طراحان بازی در تمام دوران است و به نظر می رسد که توسط یک تیم فوق العاده با استعداد در Kojima Productions احاطه شده است. Death Stranding ایده خوبی برای بازی نیست که ضعیف اجرا شود. از نظر من ، این ایده ای است که اساساً برای بازی بسیار خوب اجرا نمی شود.

نقد و بررسی بازی Resident Evil 2
بیشتر بخوانید

این امر به ویژه عجیب است که به نظر می رسد برخی از این افزودنیهای Director’s Cut بطور جدی معنای پشت گیم پلی را تضعیف می کنند. اگر اشتباه نکنم ، پاداش های Death Stranding با مدیریت دقیق محموله و ترسیم مسیرهای هوشمند به مقصد شما برای تحویل موفقیت آمیز به دست می آید. ربات رفیق آن چالش سخت را می پذیرد ، آن را روی سینی بار خود بار می کند و به معنای واقعی کلمه آن را تا انتها راه می اندازد و هرگونه احساس رضایت بالقوه را از آن می گیرد.

مطمئناً برای اتکا به droid doting خود برای انجام همه این کارها مجازات جزئی وجود دارد – تحویل ربات دوستان در رتبه بندی A قرار دارد ، به این معنی که لایک های کمتری نسبت به اتمام تحویل بدون کمک و رسیدن به رتبه S دریافت می کنید. و آنها نیز کاملاً معصوم نیستند ، زیرا گاهی اوقات می توانند در قسمتهای شیب دار زمین گیر کنند. اما هر دوی اینها ناراحتی های کوچکی هستند که در ازای چنین کاهش قابل ملاحظه ای در نیروی کار متحمل می شوند.

بازی Death Stranding Director’s Cut

بازی Death Stranding Director's Cut

برخی از این افزودنیهای Director’s Cut به طور کلی کل معنای گیم پلی را تضعیف می کنند

بازگرداندن مراحل خود

در همین حال ، تعداد انگشت شماری از ویژگی ها وجود دارد که احتمالاً برای جلب طرفداران سرسخت Death Stranding-یا Die-Hardfans همانطور که کوجیما ترجیح می دهد آنها را صدا کند (احتمالاً)-اما مانند محتویات کوله پشتی سام پس از اینکه او دومین سقوط خود را با شیب متوسط ​​انجام داد.

، اینها کمی کیسه مخلوط هستند. حداقل ، می توانید بدون نیاز به شروع مجدد کل کمپین ، به اکثر ویژگی های جدید دسترسی سریع داشته باشید. تا زمانی که هنوز به ذخیره کامل PS4 خود دسترسی دارید ، می توانید آن را با تمام پیشرفت خود و ساختارهای مختلف مشترک دست نخورده به نسخه PS5 وارد کنید.

من برای پیست مسابقه جدید یک خط شروع کردم ، که می تواند با تحویل مواد لازم به یک سایت اختصاصی در جنوب مزرعه Timefall ساخته شود. متأسفانه ، معلوم شد که به سختی ارزش تلاش را دارد: پیست مسابقه فقط دارای دو پیست غیر قابل توجه است که فقط در مسابقات آزمایشی ساده انفرادی (با امکان اضافه شدن هر دو به صورت معکوس) قابل پیاده روی است. از قضا ، برای یک بازی که درگیر مدیریت وزن و اینرسی است ،

نقد و بررسی بازی Terminator: Resistance
بیشتر بخوانید

سه وسیله نقلیه ارائه شده در اینجا کمبود قابل توجهی را نشان می دهند. کامیون و تریلی هر دو آهسته و بسیار آسان هستند و می توانند دور کامل را بدون نیاز به نیاز به ترمز حرکت دهند. در همین حال ، وسیله نقلیه جدید رودستر براق حداقل به اندازه کافی سریع است که در گوشه ای تیز به پهلو پرتاب شود ،

بازی Death Stranding Director’s Cut

بازی Death Stranding Director's Cut

اما راهی که با یک میدان نیروی نامرئی به سرعت متوقف می شوید ، حتی اگر نوار غوغایی کنار جاده را لمس کنید به نوعی لذت بخش است. بیرون از آن. جای تعجب نیست که Monster Energy ظاهراً محصولات خود را از کادر مدیر خارج کرده است ، زیرا مارک نامرغوب مسابقات اتومبیلرانی Death Stranding تا آنجا که می توانید از ورزشهای شدید دور است.

مارک نامرغوب مسابقات اتومبیلرانی دث استرندینگ تقریباً تا آنجا که می توانید از ورزشهای افراطی فاصله بگیرید

نکته مثبت ، تکمیل آزمایشات زمانی مسابقه به شما این امکان را می دهد که رودستر را برای استفاده عمومی در جهان بسازید. فقط بیرون آوردن آن در یکی از مسیرهای بزرگراهی که بازیکنان آن را آسفالت کرده اند بسیار کاربردی است ، زیرا تلاش برای هدایت سیستم تعلیق پایین خودروی اسپرت بر روی زمین و در غیر این صورت ناهموار Death Stranding به همان اندازه صاف به نظر می رسد که بخواهید چین و چروک های پیراهن را از بین ببرید. از بدلیجات

در مورد محتوای داستانی جدید ، نمی توانم بگویم که بیش از حد توضیح داده شده در پایان باعث شده است که خواهان جزئیات بیشتر باشم ، اما این کارگردان فیلم به هر حال آنها را به من داد ، اگرچه فقط در یک سرویس بسیار متوسط. کارخانه ویران شده جدید در شمال شرقی مرکز توزیع در غرب شهر گره پایتخت واقع شده است.

(دادن راهنمایی در Death Stranding مطمئناً گیج کننده است – جای تعجب نیست که این افراد هرگز سنگرهای خود را ترک نمی کنند.) این یک مکان فرسوده است که در کنار کوه فرو رفته است و فضای جالبی برای کاوش فراهم می کند ،

بازی Death Stranding Director’s Cut

بازی Death Stranding Director's Cut

اما به اندازه کافی برای ترک آن کافی نیست. علامت. این به طور موثر از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که هر کدام مجموعه ای کوچک از محافظان را در اختیار دارند ، یک اشاره مرجع Metal Gear Solid ، و سپس یک سکانس کوتاه که بینش تازه ای از پشت صحنه یکی از نزدیک ترین متحدان سام به دست می دهد. اگر مجذوب افسانه پایان جهان که کوجیما پروداکشنز ایجاد کرده است باشید ، احتمالاً این کار را انجام می دهید ، اما انتظار کشف حجم عظیمی از اطلاعات جدید را نداشته باشید.

نقد و بررسی بازی Deathloop
بیشتر بخوانید

در صورت تمایل به رفتن از Postman Pat به Evil Knieval ، در سایر نقاط رمپ هایی برای ساخت وجود دارد. یک اسلحه میزر جدید وجود دارد که برق را می سوزاند و به شما این امکان را می دهد که MULE ها را مانند یک بسته پروتون Ghostbusters تسلیم کنید. این گزینه وجود دارد که دعواهای رئیس را دوباره انجام دهید و نمرات خود را با سایر بازیکنان مقایسه کنید.

شما حتی می توانید غلاف BB را با تعدادی گزینه آرایشی از جمله “دانه چوب” و “چرم” سفارشی کنید ، اگرچه متأسفانه هیچ یک از گزینه ها “ضد صدا” نیستند. تعداد زیادی اضافات کوچک دیگر وجود دارد که لیست نسبتاً طولانی از ویژگی های جدید را تشکیل می دهند ، اما هیچ یک از آنها به اندازه ربات دوست تفاوت چشمگیری در گیم پلی بازی ندارند.

حکم

لیست طولانی بهبود کیفیت زندگی مطمئناً PS5 Director’s Cut را غنی ترین و در دسترس ترین نسخه از Death Stranding می کند. اگر هنوز چشم اندازهای شگفت انگیز و عجیب علمی تخیلی آن را تجربه نکرده اید و در فکر جستجوی واکشی 40 ساعته خاموش نشده اید ، این بهترین راه برای لذت بردن از داستان های آن با کمترین اصطکاک است.

به با این حال ، با ارائه ابزارهای قدرتمند جدید برای جابجایی محموله که به ما امکان می دهد تا از پیاده روی های سنگین به منظور حرکت در مسیر کمترین مقاومت چشم پوشی کنیم ، به بهای هر گونه لذت ارضاء سختی ، ناامیدی را کاهش می دهد. این ممکن است “برش کارگردان” نامیده شود ، اما من نمی توانم احساس کنم که خوب یا بد ، اصل PS4 شاید بیشتر شبیه دیدگاه کارگردان باشد.

بازی Death Stranding Director’s Cut

بازی Death Stranding Director's Cut

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Death Stranding Director’s Cut

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

بررسی گوشی Moto E7i Power | بهترین فیلم های ایناریتو | اکسپرسیونیسم در ادبیات | بهترین فیلم های آنا هاتاوی | لیست لوازم ضروری آرایش | نحوه نوشتن بیانیه مطبوعاتی : ۵ نوع بیانیه مطبوعاتی | معرفی موسیقی کلاسیک | بررسی کفش Asics Magic Speed | ۵ فیلم برتر اکشن دهه ۷۰ | بهترین فیلمهای دیوید لینچ |

دیدگاهتان را بنویسید

2 × 3 =