صفحه اصلی > بیوگرافی/مشاهیر : 10 نکته ای که شاید درباره جو بایدن ندانید
ads

10 نکته ای که شاید درباره جو بایدن ندانید

جو بایدن

10 نکته ای که شاید درباره جو بایدن ندانید : 

جو بایدن که برای اولین بار در سال 1972 به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد ، نزدیک به نیم قرن است که در افکار عمومی حضور دارد. او که 36 سال در سنای ایالات متحده خدمت کرد و پس از آن دو دوره به عنوان معاون رئیس جمهور در دوران باراک اوباما ، با رای دهندگان آمریکایی که او را به عنوان 46 امین رئیس جمهور ایالات متحده در نوامبر 2020 انتخاب کردند ، بیگانه نیست.

غالباً موضوع میم های ویروسی در مورد “برومنس” او با اوباما یا عینک آفتابی هوانوردی که از زمان نجات غریق در دهه 1960 ، پدر چهار فرزند (هانتر ، اشلی و فرزندان دیرین بو و امی) استفاده می کرد ، بسیار زیاد است. او به دلیل قوانین مهم شغلی خود ، از جمله قانون خشونت علیه زنان در سال 1994 ، به دلیل ریشه های یقه آبی خود شناخته شده است. در اینجا 10 حقیقت دیگر که ممکن است درباره رئیس جمهور ندانید آورده شده است:

او بر لکنت دوران کودکی غلبه کرد

بایدن که در اسکرانتون ، پنسیلوانیا بزرگ شده بود ، گفته بود که به دلیل لکنت “ناتوان کننده” دوران کودکی ، مورد آزار و اذیت بی رحمانه قرار گرفته است. وی در سخنرانی خود در سال 2008 در انستیتوی لکنت زبان آمریکا گفت: “من نمی توانم به چیز دیگری فکر کنم که تا به حال به سرعت و عمیق و کامل من را از کرامت من محروم کرده باشد.”

جو بایدن

جو بایدن

همانطور که او در خاطرات خود در سال 2008 نوشت ، معلمی که راهبه هم بود ، حتی او را مسخره کرد و او را “آقای بو-بو-بو-بایدن ، “او را مجبور کرد که یک روز از کلاس خارج شود. مادرش ، کاترین فینگان بایدن ، بعداً با معلم روبرو شد ، او به زن گفت: “اگر بار دیگر با پسرم اینطور صحبت کنی ، من برمی گردم و آن کلاه را از سرت جدا می کنم.”

بایدن توضیح داد که با خواندن و خواندن اشعار ایرلندی ، از جمله اشعار ویلیام باتلر ییتس ، جلوی آینه برای کنترل و کنترل اعوجاج صورت خود ، بر لکنت غلبه کرد. تا به امروز ، او هنوز می تواند قسمت های طولانی شعر ایرلندی را از حافظه بخواند.

لورین هانسبری
بیشتر بخوانید

او ستاره فوتبال دبیرستان بود

بایدن ، که در سال آخر تحصیل خود در آکادمی ارمیر دلاور در 1960 فعالیت می کرد ، در پست دروازه بان و مدافع وسط بازی می کرد ، گلزن اصلی تیم فوتبال شکست ناپذیر مدرسه خصوصی کاتولیک بود. مایکل فی ، یکی از هم تیمی هایش ، در نوامبر 2020 به نیویورک تایمز گفت: “او مردی بود که گیرنده اصلی پاس بود.” ما در سال 1960 بزرگسال بودیم ، بنابراین پرتاب توپ تقریبا یک گناه مرگبار بود. اما او در هشت بازی هفت یا هشت پاس تاچ داون گرفت که برای آن زمان بسیار زیاد بود. “

در سال 2008 ، مربی سابق بایدن ، E. John Walsh ، بایدن را لاغر توصیف کرد ، “اما او یکی از بهترین پاسورهایی بود که من در 16 سال مربیگری داشتم.”

او دو سگ داشت

ژانویه بیایید ، دو شبان آلمانی بایدن ، قهرمان و سرگرد ، با او و همسرش ، جیل بایدن ، در کاخ سفید همراه می شوند. خانواده بایدن در سال 2018 سرگرد را از انجمن انسانی دلاور به عنوان توله سگ نجات دادند. در حال حاضر ، چامپ ، 12 ساله ، که توسط نوه های خود نامگذاری شده است ، مدت زیادی را در کاخ سفید گذرانده است ، و در دوران وی به خانواده خود در واشنگتن دی سی پیوست. وی در زمان رئیس جمهور سابق اوباما معاون رئیس جمهور بود.

جو بایدن

جو بایدن

Champ و Major همچنین ممکن است خانه جدید خود را با یک گربه به اشتراک بگذارند. بعد از اینکه دکتر بایدن اشاره کرد که اگر شوهرش به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود “دوست دارد گربه ای بگیرد” ، جین پلوی از CBS Sunday Morning در اواخر نوامبر 2020 گزارش داد که برنامه پذیرش گربه در حال اجرا است.

عکس ها: آلبوم خانوادگی جو بایدن
او عاشق ماشین است

پدر بایدن ، جوزف بایدن ارشد ، مدیر یکبار نمایندگی خودرو ، از کوروت استینگری سبز 1967 برای او به عنوان هدیه عروسی حمایت مالی کرد و رئیس جمهور هنوز ماشین را رانندگی می کند. پسران او حتی موتور را به عنوان هدیه کریسمس بازسازی کردند. “من عاشق این ماشین هستم. بایدن چیزی جز خاطرات باورنکردنی ندارد. “بایدن در ویدئویی در توئیتر اوت 2020 گفت. “هر بار که وارد می شوم ، به پدر و بو فکر می کنم. خدایا ، آیا پدرم می تواند ماشین سواری کند. “

بیوگرافی پدرو پاسکال | لیست فیلم ها و زندگی شخصی
بیشتر بخوانید

به گزارش پولیتیکو ، بایدن همچنان یک “چرخ دنده واقعی” است و در آیفون خود در هشدارهای Car and Driver مشترک است.

جو بایدن

جو بایدن

او یک کاتولیک تمرین می کند

پس از تحلیف ، بایدن ، که تسبیح بو را در جیب خود دارد و به طور منظم در مراسم یکشنبه شرکت می کند ، پس از جان اف کندی ، دومین رئیس جمهور کاتولیک ایالات متحده می شود. در سخنرانی پیروزی خود در نوامبر 2020 ، او به سرود کاتولیک “در بال عقاب” اشاره کرد ، که به گفته وی برای خانواده و پسر فقیدش بو ، که در سال 2015 بر اثر سرطان مغز درگذشت ، مهم بود.

او قبل از خواندن سطرهایی از آهنگ به مردم گفت: “این ایمانی است که من را حفظ می کند ، که من معتقدم آمریکا را حفظ می کند. و من امیدوارم و امیدوارم بتوانم کمی آرامش و آرامش را برای شما فراهم کنم.” “و او شما را بر بال عقاب بلند می کند ، در نفس سحر شما را تحمل می کند. شما را مانند خورشید بدرخشد و شما را در کف دست خود نگه دارد.”

وی در یک بیمارستان در مجلس سنای ایالات متحده سوگند یاد کرد

به دنبال تصادف رانندگی دسامبر 1972 که جان اولین همسرش نیلیا و دختر 13 ماهه اش ، نائومی “امی” بایدن را گرفت ، سناتور تازه منتخب ایالات متحده در ژانویه 1973 در کنار تخت پسرهای بو و سوگند یاد کرد. هانتر که در این تصادف به شدت مجروح شد. بایدن در سن 30 سالگی یکی از جوانترین سناتورهای منتخب بود ، اگرچه به دنبال این فاجعه تصمیم به استعفا داشت.

مایک منسفیلد ، رهبر اکثریت ، سرانجام او را متقاعد کرد که تجدید نظر کند و مجلس سنا قطعنامه ای را تصویب کرد که به او اجازه می دهد در بیمارستان دلاور سوگند یاد کند. با این وجود ، پدر مجرد آن زمان وعده داد که اگر وظایف سنای وی زمان زیادی از بو و هانتر فاصله بگیرد ، استعفا می دهد و حتی در آمتراک به واشنگتن رفت. بایدن می گوید: “آنها همیشه می توانند سناتور دیگری بگیرند ، اما پسران من نمی توانند پدر دیگری بگیرند.”

بیوگرافی زندایا
بیشتر بخوانید

وی سه بار نامزد ریاست جمهوری شد

بایدن اولین نامزدی ریاست جمهوری خود را در سال 1987 آغاز کرد ، سپس در پاییز همان سال از رقابت کنار رفت. در آن زمان ، پس از انتشار ویدئویی از سخنرانی بایدن در سخنرانی در نمایشگاه ایالتی آیووا ، که در آن از نیل کینوک ، رهبر حزب کارگر بریتانیا بدون ذکر قول ، به نقل از ویدئویی رسید ، کمپین وی با رسوایی روبرو شد.

او درباره اتهامات سرقت ادبی در کتاب خاطراتش در سال 2008 وعده هایی برای حفظ: درباره زندگی و سیاست ، نوشت: “وقتی از تلاش برای توضیح برای همه دست کشیدم و فکر کردم ، تقصیر به گردن من افتاد.” شاید روزنامه نگاران که با من سفر می کردند بارها و بارها به من اعتبار کینوک را دیده بودند ، اما این جو بایدن بود که در مناظره نمایشگاه ایالتی اعتبار کینوک را فراموش کرد.

او بعداً برای نامزدی دموکرات ها در سال 2008 نامزد شد و پس از پایان یافتن در مکان پنجم در گروه های انتخاباتی آیووا در ژانویه 2008 کنار رفت. سناتور وقت اوباما اعلام کرد بایدن در آگوست همان سال به بلیط وی ملحق شده است.

بایدن و کامالا هریس ، در سومین دوره خود ، به ترتیب در نوامبر 2020 به عنوان رئیس جمهور و معاون ریاست جمهوری انتخاب شدند.

جو بایدن

جو بایدن

او و رئیس جمهور اوباما ناهار هفتگی داشتند

هنگام خدمت به عنوان معاون رئیس جمهور سابق اوباما ، دوستان برای ناهارهای هفتگی ملاقات می کردند. به عنوان بخشی از مشارکت آنها ، اوباما موافقت کرد که معاون وی همیشه آخرین فردی است که قبل از تصمیم گیری بزرگ با او صحبت می کرد. به نوبه خود ، بایدن به نیویورک تایمز تعهد وفاداری داد. به گفته دوست و مشاورش تد کافمن ، بایدن گفت: “شما تصمیمی می گیرید ، و من آن را تا سرحد مرگ دنبال می کنم.”

اوباما قبل از ترک سمت خود در سال 2016 ، به تصمیم خود مبنی بر انتصاب بایدن به عنوان معاون رئیس جمهور به عنوان “بهترین تصمیم” او اشاره کرد و مدال آزادی ریاست جمهوری را به وی اعطا کرد.

او برای بستنی فریاد می زند

بایدن در سال 2016 درباره میان وعده مورد علاقه خود که به خوبی مستند شده بود ، گفت: “من نمی نوشم. من سیگار نمی کشم. اما من مقدار زیادی بستنی می خورم.” Eater در آوریل 2020 گزارش داد که مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری او حتی 10،000 دلار برای بستنی هزینه کرده است – اگرچه آنها هدیه ای به اهدا کنندگان کمپین بودند.

بیوگرافی میشل فوکو
بیشتر بخوانید

در طول کنوانسیون مجازی ملی دموکراتیک 2020 ، چندین نوه هفت بایدن در یک ویدئوی از قبل ضبط شده ظاهر شدند که عشق او را به دسر یخ زده توصیف می کرد. آنها گفتند: “او همیشه بستنی می خورد.” وان های شکلاتی و وانیلی Breyer را مخفی می کند تا “مادربزرگ نبیند.” پس از پذیرفتن نامزدی حزب دموکرات ، نوه بزرگترش ، نائومی ، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که به او یک پیمانه بستنی هدیه داده اند.

فیلم مورد علاقه او “ارابه های آتش” است

در سال 2008 ، رئیس جمهور به کتی کوریک گفت که درام ورزشی 1981 بریتانیا ارابه های آتشین مورد علاقه او بود. او گفت: “نکته ای که وجود دارد این است که جایی وجود دارد که شخصی شهرت و جلال شخصی را پشت اصول قرار می دهد.” “این برای من نشانه قهرمانی واقعی است ،

وقتی کسی این کار را انجام می دهد.” بایدن افزود یکی از صحنه های مورد علاقه او صحنه ای است که یکی از دونده های اصلی فیلم به دلیل اعتقادات مذهبی از شرکت در مسابقه در روز یکشنبه امتناع می کند.

جو بایدن

جو بایدن

پایان مقاله 10 نکته ای که شاید درباره جو بایدن ندانید

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

مکتب نیهیلیسم | معرفی دستگاه همایون | موسیقی تلفیقی چیست؟ | نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2 | سریال های پرطرفدار سال ۲۰۲۱ | تحلیل نقاشی شب پرستاره | نحوه نوشتن فیلم کوتاه : راهنمای گام به گام | بررسی تخصصی اپل موزیک | نقد و بررسی بازی Returnal | فیلم عشق سیلوی |

دیدگاهتان را بنویسید

18 − نه =