بیوگرافی آرمی همر

آرمی همر

آرمی همر، بازیگر، نوه آرماند همر، سرمایه دار نفتی، در فیلم هایی مانند «شبکه اجتماعی»، «رنجر تنها» و «مرا به نامت صدا کن» ظاهر شده است.

آرمی همر کیست؟

هنرپیشه آرمی همر، نوه بزرگ نفت و نیکوکار آرماند همر است. او علیرغم اینکه از خانواده ای از تاجران موفق بود، به عنوان بازیگر تلویزیون و سینما در مسیری کاملا متفاوت قرار گرفت.

همر اولین بار برای بازی در نقش دوقلوهای Winklevoss واقعی در فیلم موفق شبکه اجتماعی، درباره ایجاد فیس بوک، شهرت گسترده ای به دست آورد. او پیش از اینکه برای بازی در فیلم Call Me By Your Name نامزدی گلدن گلوب را به دست آورد، در فیلم هایی مانند Mirror، Mirror، The Lone Ranger و The Man From U.N.C.L.E بازی کرد.

سال های اولیه

آرماند داگلاس همر در 28 آگوست 1986 در لس آنجلس در خانواده مایکل آرماند همر و همسرش درو آن موبلی به دنیا آمد. پدر همر صاحب یک شرکت تلویزیونی و تولیدی در لس آنجلس بود، اما همچنین یک ایستگاه رادیویی غیرانتفاعی مسیحی و همچنین آکادمی گریس مسیحی در جزایر کیمن را اداره می‌کرد. برای چکش جوان، این به معنای رفت و آمد بین دو منطقه بود.

آرمی همر

آرمی همر

او ابتدا در مدرسه ای که توسط پدرش تأسیس شده بود شرکت کرد اما بعداً به دبیرستان باپتیست لس آنجلس منتقل شد. هامر تصمیم گرفت به جای فارغ التحصیلی به حرفه بازیگری بپردازد که با مخالفت والدینش روبرو شد. او به Spy.com فاش کرد که تصمیمش با پاسخ زیر مواجه شد: “شما در حال ترک تحصیل در دبیرستان هستید؟

تلویزیون و فیلم

نقش های اولیه: «توسعه دستگیر شده»، «ورونیکا مارس»، «دختر شایعه پراکنی»

در سال 2005، این ستاره مشتاق اولین فیلم کوتاه تلویزیونی خود را در کمدی کمدی Arrested Development به نمایش گذاشت. یک سال بعد، او خود را در نقشی کوچک در درام شبیه به نانسی درو ورونیکا مارس یافت. همر در سال 2009 با ایفای نقش مکرر در درام نوجوان Gossip Girl، خود را تثبیت کرد. او نقش گابریل ادواردز را ایفا کرد که به شخصیت بلیک لایولی، سرنا ون در وودسن علاقه داشت. در همان سال این بازیگر در چندین قسمت از درو نیز ظاهر شد.

بهترین فیلم های جسیکا چستین
بیشتر بخوانید

«شبکه اجتماعی»، «جی. ادگار، “آینه آینه”

اولین اعتبار رسمی فیلم بلند همر، لحظه کوتاهی از نمایش در فیلم خانوادگی فلیکا در سال 2006 بود که درباره دختری بود که اسبی را بزرگ می‌کرد. چهار سال بعد، او در فیلم شبکه اجتماعی دیوید فینچر با بازی دوقلوهای کامرون و تایلر وینکلوس، واقعاً به عرصه سینما راه یافت.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کمدین مشهور تیم آلن

این برادران از مارک زاکربرگ شکایت کردند و ادعا کردند که او ایده فیس بوک را از آنها دزدیده است. نقدهای تحسین برانگیز برای نقش آفرینی دوگانه هامر منجر به ساخت فیلم های بلندتری شد، از جمله جی. ادگار (2011) و آینه آینه (2012).

“تکاور تنها”، “مردی از عمو”

در سال 2013، هامر اولین نقش اصلی خود را در نقش مرد نقابدار در The Lone Ranger با جانی دپ در نقش تونتو بازی کرد. در تابستان 2015، او در فیلم The Man from U.N.C.L.E همبازی شد. با هنری کاویل پروژه کارگردانی گای ریچی از سریال تلویزیونی محبوب دهه 1960 درباره دو مامور مخفی الهام گرفته شده است.

آرمی همر

آرمی همر

“مرا به نامت صدا کن”، “بر اساس رابطه جنسی”

آرمی همر که از ایفای نقش های جنجالی نمی ترسد، در فیلم تحسین شده مرا به نام خودت صدا کن (2017) به عنوان یک دانش آموز آمریکایی که توسط پسر نوجوانی در ایتالیا تعقیب می شد، بازی کرد.

این فیلم نامزدی گلدن گلوب متعددی از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای همر را به دست آورد. سال بعد، او مارتین گینزبورگ جوان، شوهر روث بادر گینزبورگ را در فیلم زندگینامه ای بر اساس جنسیت به تصویر کشید.

زندگی شخصی

در حالی که حرفه بازیگری او ریشه دوانده بود، هامر در سال 2006 با همسر آینده خود، مدل و شخصیت تلویزیونی الیزابت چمبرز آشنا شد. برای داشتن دو فرزند با هم

این زوج در سال 2012 نانوایی Bird را در سن آنتونیو، تگزاس، جایی که در آن زندگی می کنند، افتتاح کردند. چمبرز، بومی سن آنتونیو، این مکان را مدیریت می کند، اما هامر از آنها به عنوان یک تیم زن و شوهر یاد می کند و به نظر می رسد با زندگی زناشویی بسیار راحت است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کمدین آمریکایی کوین هارت

آرمی همر به مجله Elle گفت: “من به یاد دارم که مجرد بودم و سعی می کردم قرار بگذارم، و این فقط استرس زا و سخت بود.” “این سرگرم کننده نبود. این سرگرم کننده است.”

بیوگرافی لنگستون هیوز
بیشتر بخوانید

آرمی همر و چمبرز پس از 10 سال زندگی مشترک در جولای 2020 از جدایی خود خبر دادند.

نقل قول ها

“تمام زندگی من این گفتگوی طولانی و تحت فشار در مورد خانواده ای بود که نماینده آن بودم.”

آرمی همر

آرمی همر

حقایق فوری

نام کامل: آرماند داگلاس همر
متولد: 28 اوت 1986
محل تولد: سانتا مونیکا، کالیفرنیا
همسر: الیزابت چمبرز (م. 2010-2023)
علامت نجومی: باکره

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × دو =