صفحه اصلی > بیوگرافی/مشاهیر و بازیگران و کارگردان ها : بیوگرافی کمدین آمریکایی کوین هارت
ads

بیوگرافی کمدین آمریکایی کوین هارت

کوین هارت

کوین هارت کمدین و بازیگر به عنوان یک کمیک استندآپ به شهرت رسید و در فیلم هایی مانند «درباره شب گذشته»، «سخت گرفتن» و «هوش مرکزی» بازی کرد.

کوین هارت کیست؟

کوین هارت مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان به عنوان یک کمدین استندآپ شروع به کار کرد و در نهایت به کلوپ های بزرگتر در نیویورک و لس آنجلس مهاجرت کرد.

او در سال 2009 اولین استندآپ آلبوم خود را با نام من یک مرد کوچک بزرگ شده منتشر کرد. تور سال 2011 او، به درد من بخند (همچنین نام مستند بعدی) 15 میلیون دلار فروخت و از آن زمان هارت به موفقیت بزرگی در هالیوود دست یافت و در کمدی هایی مانند Think Like a Man، About Last Night، Get حضور یافت. هارد، هوش مرکزی و دو ویژگی جومانجی.

اوایل زندگی و شغل

کوین هارت در 6 ژوئیه 1979 در فیلادلفیا، پنسیلوانیا به دنیا آمد. هارت که کوچکترین پسر از میان دو پسر است، توسط مادرش نانسی بزرگ شد که در نتیجه نبردهای مزمن شوهرش با کوکائین و قانون، نقش یک والد مجرد را بر عهده گرفت.

در تمام دوران کودکی هارت، پدرش، هنری هارت، در داخل و خارج از زندان بود و به ندرت در آنجا بود. هارت جوان به عنوان یک مکانیسم مقابله، طنز را برای مقابله با درد دوران کودکی خود یافت. هنری از آن زمان زندگی خود را تمیز کرد و پدر و پسر دوباره با هم ارتباط برقرار کردند.

کوین هارت

کوین هارت

تجربه آن سال‌های سخت بعدها منبعی برای بسیاری از کمدی‌های هارت شد. او درباره استندآپ خود گفته است: «شوخی‌ها از یک تجربه واقعی سرچشمه می‌گیرند». هارت در دوران کودکی علاقه زیادی به استندآپ کمدی و به طور کلی کمدین ها داشت و کریس تاکر و جی.بی اسموو را به عنوان برخی از تاثیرگذاران مهم معرفی کرد.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، هارت به شهر نیویورک و بعداً به براکتون، ماساچوست نقل مکان کرد. اما در زادگاهش فیلادلفیا بود، در حالی که به عنوان فروشنده کفش کار می کرد، حرفه استندآپ هارت شروع به شکوفایی کرد.

شروع سختی بود. برای مدتی، کوین هارت روی پیاده‌روی انواع کلوپ‌های کمدی کوچک می‌کوبید و با نام هنری لیل کیو حرامزاده کار می‌کرد. تعداد کمی هارت را دیدند و آنهایی که دیدند، او را آنقدر خنده دار ندیدند. او یک بار گفت: “من سعی می کردم همه باشم.” “من خیلی گیج شده بودم. نمی دانستم چه کار کنم.”

آرتور شوپنهاور کیست : زندگی، اندیشه‌ها، و تأثیرات
بیشتر بخوانید

تحت هدایت کیت رابینسون، یک کمدین کهنه کار که شروع به مربیگری کمیک جوانتر کرد، هارت شروع به اجرا با نام خودش کرد و مطالبی را برگرفته از تجربیات زندگی واقعی خلق کرد. در نهایت موفقیت به دنبال داشت. او پس از برنده شدن در چندین اجرای استندآپ آماتور، شروع به اجرای منظم در باشگاه های سراسر کشور کرد.

Stand-Up Stardom، آلبوم ها و تورها

کمدی کوین هارت با چهار “پادشاه کمدی” مقایسه شده است که عناصری از استیو هاروی، سدریک سرگرم کننده، دی.ال. هاگلی و برنی مک.

با شروع فعالیت های استندآپ هارت، ABC کمیک کمیک خود را به نام خانه بزرگ تحویل داد. هارت در این سریال نقش خود را بازی کرد، مرد جوان موفقی که پس از گرفتار شدن در یک طرح اختلاس مجبور به ترک خانه خود در هاوایی و نقل مکان با برخی از اقوام دور در فیلادلفیا می شود. با این حال، خط داستانی عجیب و غریب هرگز مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت و نمایش تنها پس از شش قسمت لغو شد.

“من یک مرد کوچک بزرگ شده ام”، “به طور جدی خنده دار”

کوین هارت به سرعت برگشت. او در سال 2006 اولین استندآپ آلبوم خود را با نام I’m a Little Grown Man منتشر کرد که موقعیت او را به عنوان یکی از بهترین مجریان جوان کمدی بیشتر تثبیت کرد. آلبوم دوم او، به‌طور جدی خنده‌دار، که چهار سال بعد منتشر شد، حتی بزرگ‌تر بود.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم پدر بودن

«به درد من بخند»، «بگذار توضیح بدهم»، «حالا چی؟»

با این حال، تور خنده به درد من در سال 2011 بود که بعداً به یک مستند کنسرت تبدیل شد و هارت را به یک ستاره تمام عیار تبدیل کرد.

همانطور که از عنوان پیداست، هارت برای مطالبی عمیق در تاریخچه شخصی خود، از مرگ مادرش بر اثر سرطان گرفته تا رفتارهای عجیب و غریب بستگانش، کاوش کرد. جمله تکراری او، “خیلی خب، خوب، خوب” به سرعت تبدیل به یک عبارت جذاب در بین مخاطبان شد. در مجموع، به درد من بخند 90 شهر را در بر گرفت و 15 میلیون دلار فروخت که آن را به یکی از موفق ترین تورهای کمدی سال تبدیل کرد.

بیوگرافی برترین ژنرالنظامی تاریخ و اوسطوره فرانسوی ناپلئون بناپارت
بیشتر بخوانید

کوین هارت در ادامه موفقیت خود در فیلم خنده به درد من، نسخه های فیلمی از استندآپ شوهایش اجازه بده توضیح بدهم (2013) و حالا چی؟ (2016).

فیلم ها

«سربازان کاغذی» برای «همراهی سوار»

حرفه کوین هارت فهرست متفاوتی از فیلم ها را شامل می شود، از جمله سربازان کاغذی (2002)، باکره 40 ساله (2004)، هواپیمای روح (2004)، فاکرهای کوچک (2010) و نامزدی پنج ساله (2011). در زمان Ride Along (2014)، یک کمدی رفیق پلیسی با آیس کیوب که در سال 2016 دنباله آن را ایجاد کرد، هارت در میان بازیگران کمدی پیشرو در صفحه نمایش بزرگ بود.

«درباره شب گذشته»، «هوش مرکزی»، «جومانجی»

کوین هارت

کوین هارت

پس از کمدی رمانتیک درباره شب گذشته (2014)، هارت در The Wedding Ringer (2015) پیشتاز شد و با ویل فرل در سخت شدن (2015) و با دواین جانسون در اطلاعات مرکزی (2016) همبازی شد. او سپس به جانسون، جک بلک و کارن گیلان برای اکشن ماجراجویی Jumanji: Welcome to the Jungle (2017) پیوست، گروه چهارگانه بعداً برای Jumanji: The Next Level در سال 2019 متحد شدند.

“زندگی مخفی حیوانات خانگی”، “بالا”

این بازیگر همچنین صدای خود را در پروژه های انیمیشنی از جمله زندگی مخفی حیوانات خانگی (2016) و کاپیتان زیرشلواری: اولین فیلم حماسی (2017) ارائه کرد. او سپس با تیفانی هدیش در کمدی بی‌نظیر مدرسه شبانه (2018) همبازی شد، قبل از اینکه با اولین حضورش در درام در کنار برایان کرانستون در The Upside در سال 2019، نقدهای بهتری به دست آورد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بن افلک

حضوره تلویزیونی

تلویزیون نیز با کوین هارت رفتار خوبی داشته است: در سال 2012 او مجری جوایز موسیقی ام تی وی بود و تقریباً در همان زمان، نقشی تکراری در کمدی خانواده مدرن ABC داشت. او همچنین در سریال هایی مانند شوهران واقعی هالیوود و معتادان به کار ظاهر شده است. هارت در سال 2015 میزبان برنامه کمدی مرکزی روست جاستین بیبر بود.

کوین هارت

کوین هارت

این کمدین همچنین در اواخر سال 2018 دعوتی را برای میزبانی جوایز اسکار پذیرفت، اگرچه مدت کوتاهی پس از آن به دلیل سر و صدایی که در مورد اظهارنظرهای همجنسگرا هراسی در اوایل دوران حرفه ای اش مطرح شد، از این نقش کناره گیری کرد.

بیوگرافی خواننده سبک کانتری زک برایان
بیشتر بخوانید

تصادف ماشین

در اوایل صبح 1 سپتامبر 2019، کوین هارت در یک تصادف رانندگی در کالاباساس، کالیفرنیا درگیر شد. بر اساس گزارش ها، این کمدین در سال 1970 مسافری در پلیموث باراکودا خود بود که راننده، جرد بلک، کنترل خود را در بزرگراه معروف مالهالند از دست داد و ماشین را از جاده خارج کرد و به یک خاکریز افتاد. هر دو برای مداوا به بیمارستان های مجاور منتقل شدند و هارت به جراحی اورژانسی کمر نیاز داشت.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم تراژدی مکبث

این کمدین برای اولین بار پس از تصادف در اواخر اکتبر در انظار عمومی ظاهر شد، زمانی که او در یک رستوران بورلی هیلز به همراه جی زی و سایر دوستانش مشاهده شد. هفته بعد او ویدیویی در اینستاگرام از تمرینات توانبخشی خود منتشر کرد که شامل بازتاب هایی در مورد چگونگی تغییر دیدگاه او نسبت به زندگی بود.

همسر و خانواده

کوین هارت در سال 2003 با کمدین توری هارت ازدواج کرد. این زوج که اکنون از هم جدا شده اند دارای دو فرزند به نام های هون لی و هندریکس هستند.

در سال 2014 هارت با مدل انیکو پریش نامزد کرد و دو سال بعد با او ازدواج کرد. این زوج در سال 2017 صاحب پسری به نام کنزو کش شدند. مدت کوتاهی پس از تولد پسرش، هارت اعتراف کرد که به پریش خیانت کرده است. در سپتامبر 2020، هارت و پریش به دخترش، کائوری مای، خوش آمد گفتند.

کوین هارت

کوین هارت

حقایق کلی

تاریخ تولد: 6 جولای 1979
ایالت تولد: پنسیلوانیا
شهر تولد: فیلادلفیا
کوین هارت کمدین و بازیگر به عنوان یک کمیک استندآپ به شهرت رسید و در فیلم هایی مانند «درباره شب گذشته»، «سخت بگیرید» و «هوش مرکزی» بازی کرد.
علامت نجومی: سرطان

دیدگاهتان را بنویسید

یک × یک =