امروز برابر است با :2 مرداد 1400
فیلم پدر بودن

نقد فیلم پدر بودن

نقد فیلم پدر بودن / نقد فیلم Fatherhood

” فیلم پدر بودن ” بر اساس دو بوسه برای مادی: خاطره ای از دست دادن و عشق توسط متیو لوگلین ساخته شده است. من نه این کتاب را خوانده ام و نه تاکنون نام لوگلین را شنیده ام. اگر برای شما آشنا به نظر می رسد ، به این دلیل است که او در سال 2008 یک وبلاگ بسیار محبوب داشت که در آن به مرگ ناگهانی همسرش ، لیز ، و سفر خود به عنوان یک پدر تنها به دختری که هرگز مادرش را نمی شناسد ، پرداخت.

با مقاله نقد فیلم پدر بودن با  بامدادی ها همراه باشید.

داستان لوگلین سرانجام در نمایش اپرا ، در مجله People ، پیچید و اکنون در Netflix قرار گرفت. تصور می کنم وقتی یک فیلم در مورد زندگی شما ساخته می شود ، این یک پدیده عجیب است ، اما برای کشف اینکه شما ، یک سفیدپوست ، اکنون توسط کوین هارت بازی می کنید ، باید عجیب باشد.

اگر این بازی انتخاب بازیگران مناسب مردم باشد ، من از ستاره مریل استریپ در “داستان ادی هندرسون” می خواهم. او حتی مجبور نیست لهجه خود را تغییر دهد. او در حال حاضر مال من است.

نقد فیلم پدر بودن

فیلم پدر بودن

من از مقایسه با “مرد هندوانه” ساخته Melvin van Peebles خودداری خواهم کرد ، زیرا انتخاب هارت برای تغییر داستان بسیار کم است. ریخته گری رنگین کورلیند اغلب با توجه به اینکه چقدر یا به چه میزان تأثیر می گذارد در طرح یا تعلیق ناباوری فرد انجام می شود.

گاهی اوقات ، این پتانسیل برای جذابتر شدن مطالب را ایجاد می کند ، فیلم های خیابان به ندرت پایین می روند زیرا فیلم نامه برای قاعده پیش فرض انتخاب بازیگران نوشته شده است ، نه یک استثنا. از آنجا که این یک داستان واقعی است ، بنابراین نمی توانیم انتظار وقایع زیادی را از وقایع رخ داده داشته باشیم.

اما از آنجا که فیلم های کمی در مورد پدران سیاه در رابطه با دخترانشان وجود دارد ، این یک فرصت از دست رفته است که این فیلم بسیار عمومی ، بسیار مسطح و مشتق از فیلم های به مراتب بهتر است.

نقد فیلم منهتن
بیشتر بخوانید

کاملاً می توانم باور داشته باشم که Hart’s Matt از وضعیتی که سرنوشت او را درگیر کرده به همان اندازه ویران خواهد شد ، اما همچنین می دانم که لوگلین واقعی در سفرش با بسیاری از مواردی که همتای سینمایی اش با آنها روبرو بوده روبرو نشده است.

احساسات جهانی هستند اما جزئیات چنین نیستند. اگر فکر می کنید مطرح کردن من غیرعادلانه یا غیرمنصفانه است ، ممکن است من شما را به سمت گفتمانی که هر زمان کسی می گوید ادریس البا یک جیمز باند بزرگ می سازد ، مطرح کنم.

با وجود همه اینها ، هارت در اینجا لنگر بسیار معتبری است. او که تقریباً در هر قاب ظاهر می شود ، فیلم “پدرانه” را به کارگردانی پل ویتز و نویسندگی مشترک ویتز و دانا استیونز بیشتر از آنچه باید تماشا می کند. پدر و مادر شدن ناامید کننده است و هارت در تشدید عالی است. به نوعی علامت تجاری وی است. او با همان تسلطی که جک بنی برای بازی در یک اسکیت ارزان قیمت به خرج داده است ، دلسردی به خرج می دهد.

او همچنین در صحنه ها با بازیگران بزرگی مانند آلفره وودارد که در نقش مادرشوهرش ، ماریان بازی می کند و با عشق DeWanda Wise’s Swan علاقه زیادی به شیمی دارد ، می درخشد. از همه مهمتر ، هارت به طور م withثر با ملودی هرد با استعداد ، که پس از اولین شیطان پرست های مبتنی بر نوزاد ، نقش دخترش ، مادی را بازی می کند ، ارتباط برقرار می کند.

نقد فیلم پدر بودن

فیلم پدر بودن

این افراد شیطان شامل همان جوک هایی است که در فیلم های بی شماری دیده اید ، تکرار تبلیغات در اینجا. لحظات لازم منفجر شدن مایعات بدن از هر دو انتهای کودک است و به دنبال آن صحنه های آشنایی وجود دارد که در آن مردان نمی توانند پوشک را عوض کنند یا کودک را ساکت کنند.

در مورد مورد دوم ، مت ظاهراً آنقدر نابالغ و ناتوان است که بدن همسرش به سختی استراحت کرده است قبل از اینکه ماریان عملاً بخواهد مادی را به او تحویل دهد تا بزرگ شود. مادر خود مت فکر می کند که باید حداقل به مینه سوتا برگردد تا به هر دو مجموعه پدر و مادر نزدیکتر باشد.

فیلم هندی مردانگی 2
بیشتر بخوانید

اما مت می خواهد شغل فعلی خود ، خانه ای که او را به یاد لیز می اندازد و شهر محل زندگی خود را حفظ کند. او همچنین می خواهد با دوستانش جوردن (Lil Rel Howery) و اسکار (آنتونی کارریگان) معاشرت کند.

جردن و اسکار اولین نشانه ای هستند که این فیلم قرار است مانند یک صحنه کمدی دهه 80 بازی کند. آنها غارنشینانی به طرز وحشتناکی نفرت انگیز ، بدجنس و غارنوردی بدون سر و صدا و بی وقفه حرف می زنند. در واقع ، اسکار آنقدر زمزمه می کند که تنها عبارتی کرواتی که می داند “خفه شو” است زیرا همسرش دائماً آن را می گوید.

جوردن در صحنه های آغازین مراسم تشییع جنازه لیز اظهارنظرهای نامناسبی می کند ، و احساسات اصلی را که ویتز هدفش بود وقتی آنها را با تلاش متاثر کننده و غم انگیز مت برای یک مداحی متوقف می کند ، از بین می برد. گرچه اسکار کاتالیزور ملاقات مت با سوان است ، اما او و جردن به عنوان یک کمدی کمرنگ کننده کار می کنند. وقتی ماریان به مت می گوید دوستانش عجیب هستند ، این کم توجهی است.

علاوه بر آزمایش ها و مصیبت های مربوط به والدین مجردی ، ما همچنین باید یک لیست از عناوین “پدرانه” را که می خواهیم به آن بپردازیم پایین بیاوریم. در صحنه هایی که احساس عجله و تمرکز ندارند ، به موضوعاتی مانند لباس های مبتنی بر جنسیت ، کمبود گروه های پشتیبانی که به پدران مجرد غذا می رسانند و زندگی در محل کار / زندگی در آنها لب به لب ارائه می شود.

پاول رایزر به عنوان رئیس مت ظاهر می شود که مانند ماریان در ابتدا به عنوان یک آنتاگونیست قرار می گیرد. صحنه های اداری ، که شامل “یک کنفرانس مهم” است که توسط یک کودک در حال گریه قطع می شود ، فاقد تعلیق یا حتی گرانش است زیرا آنها در چنین سطح سطحی بازی می کنند.

بنابراین صحنه هایی را در مدرسه کاتولیک انجام دهید که یک راهبه سختگیر عصبانی است که مت به سیاست یکنواخت دامن و پیراهن پایبند نخواهد بود. مدی می خواهد به جای آن شلوار و لباس زیر پسرانه بپوشد ، این نشانه ای از استقلال است که می تواند از گوشت و لباس بیشتری استفاده کند.

نقد فیلم کشتن دو عاشق
بیشتر بخوانید

اگرچه هدف اصلی او ایجاد یک تقارن برای لحظه ای است که گناه فیلم مت را بخاطر اینکه می خواهد وقت خود را با یک بزرگسال بگذراند ، متوقف کند ، اما حداقل به Swan بصیرت تیز و خطوطی شوخ داده می شود. رفاقت او با مدی دل انگیز و شیرین است.

و وقتی همه چیز برای او و مت به سمت جنوب پیش می رود ، احساسات او به اندازه کافی احترام گذاشته می شوند تا بتوانند ما را تحت تأثیر قرار دهند. عاقل بسیار عالی است ، با هر ظاهر صفحه نمایش را روشن می کند ، و او به اندازه کافی خنده دار است تا بیننده را متقاعد کند که می تواند تمرکز خود را از ستاره لیگ برتر فیلم دور کند. همچنین سرقت صحنه ها همیشه مورد استقبال فرانکی فیسون است که نقش پدر زن مت را بازی می کند.

” فیلم پدر بودن ” هنگامی که فقط روی صفحه نمایش “هارت” و “هورد” باشد ، در بهترین حالت و قابل تماشا است. عشق غیرقابل انکار و متقابل مت و مدی به یکدیگر ، حتی در گسترده ترین صحنه های کمدی آنها ، از بازیگران ساطع می شود. هارت بازیگر خوبی است که در تجارت کمدی و درام مهارت دارد (به کار عالی او در “درباره آخرین شب” مراجعه کنید).

نقد فیلم پدر بودن

فیلم پدر بودن

وقتی او سوال می کند که آیا پدر به اندازه کافی خوبی است ، نگرانی های او را احساس می کنید. با این حال ، من نمی توانم در این فیلم سوگوار نباشم ، اگر فیلم سازان به جای استفاده از هارت به عنوان جانشین ، فیلمی متناسب با هارت می نوشتند.

پایان مقاله نقد فیلم پدر بودن 

منبع سایت مداد

بهترین فیلم های تاریخ ایران|بهترین فیلم های سلما هایک|بهترین فیلم های دارن آرنوفسکی|میکا والتاری|کلود مونه|بیوگرافی جان اشتاین بک|بیوگرافی مرلین مونرو|سبک موسیقی لاتین|سبک موسیقی نیو ایج|سبک موسیقی ملل|سبک موسیقی فولک|فیلم احمد جوان|فیلم معجزه آبی|نقد فیلم نشانی از شر

نویسنده و منتقد سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 3 =