صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های مریل استریپ
ads

بهترین فیلم های مریل استریپ

بهترین فیلم های مریل استریپ

بهترین فیلم های مریل استریپ

بهترین فیلم های مریل استریپ : مریل استریپ یکی از تحسین برانگیزترین و دوست داشتنی ترین بازیگران …  ، هر نسلی است. وقتی با بزرگترین بازیگرانی که این کار را انجام داده اند صحبت می کنید ، استریپ یکی از اولین نام هایی است که مطرح می شود. اسکارها قطعاً با آن موافق هستند. او سه جایزه اسکار گرفته است ، که بسیار چشمگیر است ، اما 21 بار نامزد شده است. این بیش از هر بازیگری است. بازی های او هر فیلمی را که در آن حضور دارد بلند می کند. تلاش برای انتخاب بهترین فیلم های مریل استریپ کاری دشوار است ، اما با این وجود ما این کار را انجام داده ایم. در اینجا فیلم هایی را انتخاب کرده ایم که بسیاری از آنها عشق استریپ را از آکادمی به دست آورده اند.

The Deer Hunter (1978)

اولین نقش استریپ روی صفحه در فیلم “جولیا” بود. فیلم بعدی او “شکارچی گوزن” بود و تمام کاری که کرد این بود که نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در برنده بهترین فیلم شد. او با برخی از بازیگران بزرگ نیرو از جمله رابرت دنیرو ، کریستوفر واکن برنده اسکار و جان کازاله ، شریک زندگی عاشقانه خود ، همبازی شد.این نخستین فیلم از لیست بهترین فیلم های مریل استریپ میباشد.

بهترین فیلم های تام هاردی

منهتن (1979)

بله ، صحبت در مورد فیلم های وودی آلن همیشه ناجور است. صرف نظر از مرد و رفتار او در زندگی ، فیلمبرداری او ، به ویژه در اوایل سال ، کاملاً چشمگیر است. ” فیلم منهتن” با توجه به آنچه اتفاق افتاده است ، شاید حتی طرح دارتر از اکثر موارد باشد ، اما بسیاری نیز بهترین فیلم آلن را این فیلم می دانند.

Kramer vs. Kramer (1979)

این فیلمی بود که استریپ را به عنوان نیرویی که باید از او به عنوان بازیگر حساب کرد ، تثبیت کرد. استریپ و هافمن با بازی در کنار داستین هافمن در یک درام خانوادگی پر آشوب ، اسکار را به خانه بردند. این اولین برد اسکار استریپ بود ، اما مطمئنا آخرین برد نبود. همچنین این دومین برنده بهترین فیلم استریپ است.

ستوان فرانسوی زنان (1981)

بیوگرافی زوئه کراویتز
بیشتر بخوانید

در “زن ستوان فرانسوی” دسیسه ها و عاشقانه های زیادی به نمایش گذاشته شده است و از استریپ خواسته می شود تا رمز و راز زیادی را بر سر میز بگذارد و البته او نیز وظیفه خود را بر عهده دارد. این فیلم کاملاً یک درام عاشقانه دهه 80 British انگلیس است ، با تمام استواهایی که به دنبال دارد. در آن زمان ، تبلیغات بسیار زیادی به دست آورد ، و در این لیست است زیرا در آن سبک با aplomb کار می کند.

بهترین فیلم های برد پیت

بهترین فیلم های مریل استریپ

فیلم Sophie’s Choice (1982)

این یک درام وحشیانه است و وارد فرهنگ لغت ما شده است. این همچنین اولین فیلمی است که استریپ برای آن بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. او در فیلم با عنوان سوفی فوق العاده است ، با ایجاد لهجه و لهجه ای که احساس می شود در آن زندگی می کند ، پاتوک می آورد. برخی از مردم نمی خواهند درام هولوکاست را تحمل کنند ، اما اگر می توانید ، بازی استریپ به تنهایی ارزشش را دارد.

فیلم Silkwood (1983)

استریپ در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 چند فیلم بسیار جدی می ساخت. “Silkwood” ممکن است کمی نسبت به “Sophie’s Choice” تاریک باشد ، اما این دقیقاً آن را به شورش خنده تبدیل نمی کند. استریپ در نقش یک کارن سیلک وود در یک درام بیوگرافی بازی می کند. همچنین مفهوم “دوش Silkwood” را به ما داد که کافی است پوست ما فقط به فکر آن بخزد. جزو بهترین فیلم های مریل استریپ میباشد.

بهترین فیلمهای جانی دپ

فیلم خارج از آفریقا (1985)

یکی دیگر از بهترین فیلم های مریل استریپ ، برنده دیگری برای بهترین فیلم با بازی استریپ. مسلماً ، “خارج از آفریقا” کلاسیک همیشه محسوب نمی شود و به نوعی از بیننده تعصب در میان برندگان اسکار خارج شده است. هنوز هم فیلم به یک دلیل برنده شد و یک دلیل بزرگ همبازی شدن استریپ با رابرت ردفورد است. این دو بازیگر شاخص هستند که کارهای خود را انجام می دهند. تعجبی ندارد که رای دهندگان به آن اسکار بزرگ را بردند.

فیلم دل درد (1986)

این دومین فیلم استریپ در لیست کارگردانی شده توسط مایک نیکولز ، فقید ، بزرگ است و اولین فیلم ” دل درد ” است. “دل درد” کمی سبک تر از آن است و به استریپ و جک نیکلسون اجازه می دهد فضای کمی جذاب و حتی کمی سرگرم شوند. به هر حال ، این اولین فیلمنامه انفرادی نورا افرون بود ، اگرچه نوشتن آن برای او آسان بود. به هر حال ، این رمان براساس زندگی نامه ای است که خودش نوشته است. این فیلم از بهترین فیلم های مریل استریپ میباشد.

بهترین فیلم های رابرت زمکیس
بیشتر بخوانید

فیلم گریه در تاریکی (1988)

“گریه در تاریکی” که در استرالیا به “فرشتگان شیطانی” معروف است ، عمدتاً به خاطر یک چیز شناخته شده است. این فیلمی است که “یک دینگو کودک من را خورد!” خط ، معمولاً با لهجه گسترده استرالیایی گفته می شود. اول ، خط اصلی فیلم که توسط استریپ گفته شده ، “Dingo’s got my baby!” همچنین ، این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است ، دلهره ای بیش از آنچه تصور می کنید از نقل قول احمقانه ای است که در “Seinfeld” استفاده شده است. این فیلم از بهترین فیلم های مریل استریپ میباشد.

فیلم کارت پستال از لبه (1990)

ما یک بار دیگر به نیکلز بازمی گردیم ، و همچنین به فیلمی با فیلمنامه اقتباسی از یک رمان زندگینامه ای بازمی گردیم. “کارت پستال از لبه” بر اساس یک رمان محجبه و نازک نوشته شده توسط کری فیشر افسانه ای است. استریپ اساساً در حال بازی فیشر است و این چیزی است که می توانیم با تمام وجود از آن عقب بیفتیم. جزو بهترین فیلم های مریل استریپ میباشد.

فیلم دفاع از زندگی شما 1991

اولین فیلم استریپ “جولیا” بود و در اینجا او نقش شخصیتی به نام جولیا را بازی می کند. در کمدی پس از مرگ آلبرت بروکس ، استریپ مجبور است اساساً تجسم یک فرد کامل را بازی کند. این آسان نیست ، اما استریپ این کار را انجام می دهد در حالی که جذاب و سرگرم کننده است. یک دلیل وجود دارد که بروکس بازیگری مانند استریپ را در این نقش انتخاب کرده است.

فیلم Death Becomes Her (1992)

بعد از بهترین فیلم های مریل استریپ و همه این درام های جدی ، خوب است که چند کمدی در این لیست قرار دهید. استریپ می تواند همه کارها را انجام دهد! “مرگ تبدیل به او می شود” یک کمدی تاریک و واضح است که در مورد استریپ و گلدی هاون به عنوان دو زن در تلاش زیاد برای زیر بار قرار دادن یکدیگر و حفظ جوانی و زیبایی خود هستند. این امر منجر به برخی خشونتهای شدید سیلیکون می شود ، اما “مرگ او می شود” در سالهای مداخله ای تبدیل به یک کلاسیک فرقه شده است.

بهترین فیلم های تام هنکس
بیشتر بخوانید

فیلم رودخانه وحشی 1994

بله ، استریپ واقعاً می تواند همه کارها را انجام دهد. این یک فیلم اکشن است که استریپ را بازی می کند ، اتفاقی که شاید تصور آن را نداشته باشید. یک فیلم در مورد یک سفر رفتینگ در آب سفید به طرز وحشتناکی به بیراهه رفته است ، استریپ می تواند جاذبه های زمین را حفظ کند تا “رودخانه وحشی” یک چیز کوچک عملی نباشد.

فیلم پل های مدیسون کانتی 1995

وقتی کلینت ایستوود فیلم را کارگردانی می کند ، احتمالاً انتظار یک اتفاق خشن و تاریک را دارید. “پل های مدیسون کانتی” ، یک درام عاشقانه آرام است. و با این حال ، به نوعی ، کار می کند؟ ایستوود و استریپ در حومه ای سرسبز عاشقانه یکدیگرند و ایستوود می تواند به خوبی با یک برتری عاشقانه روبرو شود. البته ، استریپ در حال انجام کار سنگین وزن از دید بازیگری است و لهجه ای بی عیب دیگر را جمع می کند. بهترین فیلم های مریل استریپ

فیلم اقتباس

“اقتباس” پس از تلاش برای اقتباس از “دزد ارکیده” ساخته سوزان اورلین توسط چارلی کافمن نوشته شد. این … فیلمی درباره نیکلاس کیج به عنوان نویسنده فیلمنامه چارلی کافمن است که سعی می کند “دزد ارکیده” را اقتباس کند. به نوعی ، حتی سرحال تر از آن است. استریپ در این فیلم خودش نقش اورلئان را بازی می کند. این یک ذهن ساز واقعی است ، اما در پایان واقعاً نتیجه اش را می دهد. بهترین فیلم های مریل استریپ

فیلم نامزد منچوریان

بازسازی “The Manchurian Candidate” به اندازه نسخه اصلی مورد استقبال قرار نگرفته است ، اما طرفداران خود را دارد. همچنین بازیگران فوق العاده ای هستند که توسط دنزل واشنگتن و استریپ هدایت می شوند. استریپ قدم در نقشی می گذارد که در آن نقش اصلی توسط آنجلا لانسبری مشهور شده بود ، در حالی که به او اجازه می داد ریزه کاری های شرور خود را گسترش دهد.

فیلم شیطان پرادا می پوشد

صحبت از شرور ، “شیطان پرادا می پوشد” استریپ را به عنوان یک نقش شرور آشکارا بازی نمی کند ، اما او قطعاً در این فیلم قلب هایش را از بین می برد. این مورد علاقه بسیاری است و به نظر می رسد استریپ به عنوان میراندا پریستلی ، شیطان تیترولر که در این فیلم از دنیای مد ، پرادا می پوشد ، بسیار لذت می برد.

بهترین فیلم های آنجلینا جولی
بیشتر بخوانید

فیلم ماما میا

ببینید ، شما یا در یک موزیکال jukebox با موسیقی ABBA شرکت می کنید یا نیستید. اگر “ماما میا!” کوچه شماست ، احتمالاً از این کار لذت خواهید برد. اگر اینطور نیست ، می توانید از این یکی دور شوید. استریپ می خواهد ABBA بخواند. پیرس برازنان نیز همین کار را می کند. این کمتر خوب است ، اما هنوز هم سرگرم کننده است.

فیلم جولیا جولیا

“جولی و جولیا” نیمی از فیلم خوب است. چیزهایی که امی آدامز به عنوان زنی به خودش یاد می دهد از آشپزی کتاب جولیا کودک آشپزی یاد می دهد؟ کاملاً مسخره است با این حال ، استریپ به عنوان کودک کار خود را به عنوان یک افسانه آشپزی آغاز می کند؟ این چیزها واقعاً خوب است ، بیشتر به این دلیل که استریپ بسیار عالی مانند Child است ، و به دلیل اینکه Child یک شخصیت سرگرم کننده برای دیدن روی صفحه است.

فیلم پیچیده گی

واو ، 2009 کاملاً سال استریپ بود ، حتی اگر او بیش از 30 سال از زندگی حرفه ای اش گذشته بود. جمع آوری سه نفره خوب فیلم از آن سال ، “این پیچیده است” ، یک کمدی عاشقانه از نانسی مایرز است. مایرز نوعی نویسنده آن ژانر است و به عقیده برخی این بهترین پیشنهاد وی است. استریپ ، به طور طبیعی ، دلیل بزرگی برای آن است.

مقاله بهترین فیلم های مریل استریپ همراه بخش بازیگران هالیوود سایت بامدادی ها باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

16 + 7 =