صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های کیت بلانشت
ads

بهترین فیلم های کیت بلانشت

فیلم های کیت بلانشت

بهترین فیلم های کیت بلانشت : من شک دارم که هرگونه استدلال می کنید که کیت بلانشت یکی از بازیگران بزرگ جهان است ، چه در صحنه و چه در صفحه نمایش. خاصیت تطبیق پذیری گسترده ای که در نمایش هایش از فیلم به نمایش گذاشته است ، به خصوص او را به یکی از پرطرفدارترین ستاره های صفحه نمایش در طول دو دهه گذشته تبدیل کرده است. او اکنون با FX در سری محدود جدید Hulu “Mrs. America “، که وی را به عنوان فعال ضد اصلاح حقوق برابر فیلیس شلافلی معرفی می کند.

با مقاله بهترین فیلم های کیت بلانشت با بامدادی ها همراه باشید.

بلانشت با دو پیروزی برای “هوانورد” (2004) و “یاس آبی” (2013) هفت بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است ، که برای اولین بار به عنوان بازیگر نقش مکمل زن و سپس به عنوان بازیگر برتر شناخته می شود. او ده نامزد گلدن گلوب با سه برد برای “الیزابت” (1998) ، “من آنجا نیستم” (2007) و “یاس آبی” دریافت کرده است. بلانشت همچنین با سه برد برای “هوانورد” ، “یاس آبی” و به عنوان بخشی از بازیگران گروه “ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه” (2003) 14 بار نامزد دریافت جایزه انجمن بازیگران نمایشگر شده است.

او هرگز کاندیدای امی نشده است ، اما مطمئناً می تواند با عملکرد تحسین برانگیز او به عنوان فعال محافظه کار Schlafly تغییر کند. در ضمن ، در اینجا نگاهی داریم به 14 بهترین نمایش صفحه نمایش بلانشت که از بدترین به بهترین رتبه بندی شده است. با پیمایش در گالری عکس ما ، موافقت خود را بررسی کنید.

بهترین فیلم های کیت بلانشت

بهترین فیلم های کیت بلانشت

1. BLUE JASMINE (2013) فیلم
نویسنده / کارگردان: وودی آلن. کیت بلانشت ، سالی هاوکینز ، الک بالدوین ، بابی کاناوال ، اندرو دایس کلای در این فیلم بازی می کنند.

به نظر من ، این بهترین عملکردی است که بلانشت تا به امروز روی فیلم اجرا کرده است. هنگامی که وی برای انجام یک فیلم وودی آلن به امضا رسید ، من معتقدم بیشتر ما فکر می کردیم که تصور می کنیم که چه انتظاری می توان داشت ، اما این عظیم کاری بود که او با شخصیت یاسمین هریس ، زنی که در بالای آن زندگی می کرد ، انجام داد دنیا با شوهرش برنی مادوف ، هال (الک بالدوین) هنگامی که توسط بانک های مالی از بین رفته است و دولت تمام پول زن و شوهر را می گیرد که باعث شد بسیاری از ما مهارت های قابل توجه او را دو برابر کنیم. اگرچه یاس را لگدمال می کنند ، او به سانفرانسیسکو پرواز می کند (البته در کلاس اول) تا با خواهر نه چندان خوب خود جینجر (نامزد اسکار سالی هاوکینز) زندگی کند ، اما نزدیکان جینجر انگیزه های یاسمن را زیر سوال می برند. این یک اجرای خیره کننده است که برای بلانشت دومین جایزه اسکار ، سومین جایزه گلدن گلوب و سومین جایزه انجمن بازیگران صفحه را به ارمغان آورد.( فیلم های کیت بلانشت )

زندگینامه بازیگر و موسیقی دان جان استاموس
بیشتر بخوانید

2. CAROL (2015) فیلم
کارگردان: تاد هینز. نویسنده: فیلیس ناگی ، براساس رمان پاتریشیا هایسمیت. کیت بلانشت ، رونی مارا ، سارا پاولسون در آن بازی می کنند.

بلانشت در یکی از تحسین برانگیزترین اجراهای خود در نقش کارول ایرد ، یک زن خانه دار ثروتمند در نیوجرسی که به طور تصادفی دستکش های خود را در یک فروشگاه نیویورک رها می کند ، با کارگردان “من آنجا نیستم” تاد هینز برای کارول “کارول” دوباره پیوست. یک کارمند ، ترز بلیوت (رونی مارا) ، دستکش ها را برمی گرداند و کارول ، که طلاق دردناکی را پشت سر می گذارد ، برای تشکر از او ترز را برای ناهار دعوت می کند. هر دو زن جذابیت فوری برای یکدیگر دارند و رابطه ای را شروع می کنند که ناخوشایند به پایان می رسد. شاید. بلانشت برای بازی در نقش کارول ، هفتمین نامزدی اسکار ، نهمین نقض گلدن گلوب و چهاردهمین نامزدی انجمن بازیگران سینما را به دست آورد.( فیلم های کیت بلانشت )

3. NOTES ON A SCANDAL (2006) فیلم
کارگردان: Richard Eyre. نویسنده: پاتریک ماربر. با بازی جودی دنچ ، کیت بلانشت ، بیل نایگی.

هر وقت مردم به اجرای عالی کیت بلانشت فکر می کنند ، گاه گاهی این گوهر 2006 را که فیلمی به کارگردانی ریچارد ایر و نویسندگی پاتریک ماربر ساخته است ، نادیده می گیرند. بلانشت در نقش Sheba Hart ، معلم جدید هنر در یک مدرسه جامع لندن بازی می کند که زیر نظر عاشقانه معلم تاریخ اسپینستر باربارا کووت (جودی دنچ) قرار می گیرد. وقتی باربارا می فهمد که شبا با یک دانش آموز 15 ساله رابطه دارد ، او از این اطلاعات برای اهداف خود استفاده می کند. اگرچه سهم توجه شیر به دلیل عملکرد نسبت به نوع خود به دنچ رسید ، اما مشاهده کنید که بلانشت در اینجا چه کار می کند ، و شخصیتی را خلق می کند که می خواهد با یک همکارش فقط دوستی کند تا این مخالفت با او باشد. بلانشت برای بازی در نقش Sheba سومین نامزدی اسکار ، پنجمین اشاره سر گلدن گلوب و هشتمین نامزدی SAG را دریافت کرد.( فیلم های کیت بلانشت )

4. فیلم مورد عجیب بنجامین باتن (2008)
کارگردان: David Fincher. نویسنده: اریک روت. بازیگران برد پیت ، کیت بلانشت ، تاراجی پی هنسون ، جولیا اورموند.

بهترین فیلم های نیکلاس کیج
بیشتر بخوانید

“بنجامین دکمه” در نقش دیزی فولر ، رقاصی که زندگی اش عاشقانه با بنجامین (برد پیت) گره می خورد ، چالش بی نظیر بازیگری دیگری را برای بلانشت فراهم کرد. مشکل عمده پیوند آنها این است که ، در حالی که دیزی از لحاظ زمانی پیرتر می شود ، بنجامین در عین حال جوانتر می شود. تحت هدایت دیوید فینچر ، بلانشت قادر است سردرگمی زنی را که عاشق یک مرد است اما قادر به صلح نیست با این واقعیت که هرچه سالها پیشرفت می کند ، دورتر و دورتر از سن خود کند. بلانشت برای بازی در نقش دیزی ، دوازدهمین نامزدی انجمن بازیگران صفحه را به خود اختصاص داد.( فیلم های کیت بلانشت )

بهترین فیلم های کیت بلانشت

بهترین فیلم های کیت بلانشت

5. AVIATOR (2004) فیلم
کارگردان: مارتین اسکورسیزی. نویسنده: جان لوگان. با بازی لئوناردو دی کاپریو ، کیت بلانشت ، کیت بکینسیل ، آلن آلدا.

بلانشت برای بازی در نقش اسطوره صفحه نمایش Katharine Hepburn در نگاه مارتین اسکورسیزی به هوارد هیوز (لئوناردو دی کاپریو) اولین جایزه اسکار را دریافت کرد. آنچه در مورد تفسیر بلانشت بسیار شگفت انگیز بود این بود که این تقلبی همانطور که بسیاری از مراجع تقلید انجام داده اند تقلبی نبوده است ، اما در عوض به نظر می رسد او نه تنها در صدای خود بلکه در فیزیک بدن خود مجسم ستاره صفحه نمایش است ، و با اطمینان در شلوارهای سیاه راه می رود به گونه ای که تعداد معدودی از همرزمان او که هرگز تلاش نکرده اند. بلانشت برای بازی در نقش هپبورن ، دومین جایزه انجمن بازیگران سینما را نیز به دست آورد و نامزد چهارمین جایزه گلدن گلوب شد.( فیلم های کیت بلانشت )

6. فیلم من آنجا نیستم (2007)
کارگردان: تاد هینز. نویسندگان: تاد هاینز ، اورن موورمن. کریستین بیل ، کیت بلانشت ، ریچارد گیر ، هیت لجر در آن بازی می کنند.

“من آنجا نیستم” ساخته تاد هینز به بلانشت به عنوان یکی از شش بازیگر (و تنها زن) فرصتی بی نظیر در بازیگری را ارائه داد تا بتواند اصل و اساس باب دیلن را ارائه دهد. بخش بلانشت ، دیلن را به عنوان شخصیتی به نام جود کوین تنظیم می کند و دوره ای را برطرف می کند که دیلن در جشنواره جاز نیوپورت برق می زند و هنگامی که در تور انگلیس همین مسیر را دنبال می کند ، هو می شود. در اینجا هیچ تلاشی برای آندروژنی وجود ندارد – این فقط بلانشت است که دیلن را کانال می کند. بلانشت برای دومین جایزه گلدن گلوب ، پنجمین اشاره سر اسکار و یازدهمین نامزدی انجمن بازیگران سینما ، به خاطر جذابیتش در نقش “جود” (بهترین بازی در این فیلم) مورد تقدیر قرار گرفت.( فیلم های کیت بلانشت )

بیوگرافی بندیکت کامبربچ
بیشتر بخوانید

7.فیلم سریال THE THE THE RINGS (2001 ، 2002 ، 2003)
کارگردان: Peter Jackson. نویسندگان: پیتر جکسون ، فران والش ، فیلیپا بوینز ، استیون سینکلر (فقط برای “دو برج”). با بازی الیجا وود ، یان مک کلن ، لیو تایلر ، ویگو مورتنسن ، کیت بلانشت.

اگرچه “هابیت” 60 سال زودتر اتفاق می افتد ، J.R.R. سه گانه “ارباب حلقه ها” از تالکین ، به کارگردانی پیتر جکسون ، اولین بار در صفحه نمایش کشور ظاهر شد و مخاطبان اولین طعم را از نظر بلانشت در مورد Galadriel ، هم حاکم مهربان اما قدرتمند لوتلورین دریافت کردند. اگرچه عملکرد او همچنان در فیلم دوم سه گانه به عنوان یک برجسته باقی ماند ، “دو برج” (2002) و سومین فیلم “بازگشت پادشاه” (که بلانشت اولین جایزه SAG خود را به عنوان بخشی از بازیگران گروه آن فیلم به دست آورد) ، مسلماً این قسمت در قسمت اول سریال بود ، “یار حلقه” ، جایی که بلانشت تازه ترین و ماندگارترین تأثیر خود را به عنوان ملکه خیرخواه جن ، گالادریل ایجاد کرد.( فیلم های کیت بلانشت )

8. BABEL (2006) فیلم بابل
کارگردان: Alejandro González Iñárritu. نویسنده: گیلرمو آریاگا. بازیگران برد پیت ، کیت بلانشت ، گائل گارسیا برنال ، آدریانا بارازا ، رینکو کیکوچی.

در پانورامای چند طبقه کارگردان Alejandro González Iñárritu ، بلانشت سوزان جونز ، یک جهانگردان آمریکایی را به تصویر می کشد که با همسرش ریچارد (برد پیت) در حال مسافرت است و این زوج در تلاشند تا برای بهبودی ازدواج خود ، که به دلیل مرگش متزلزل شده است ، در مراکش سفر کنند. از نوزاد خود به SIDS. سوسن در حالی که در یک اتوبوس مسافرتی بود ، ناخواسته توسط یک جفت پسر جوان مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و هنگامی که به زندگی می چسبد ، ریچارد برای جستجوی مراقبت های پزشکی مورد نیاز خود ، تلاش می کند حساس به زمان باشد. بلانشت برای بازی در “بابل” ، نهمین نامزدی انجمن بازیگران سینما را دریافت کرد.( فیلم های کیت بلانشت )

بهترین فیلم های کیت بلانشت

فیلم های کیت بلانشت

پایان مقاله بهترین فیلم های کیت بلانشت

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

بهترین آثار موتزارت|بهترین فیلم های تام هاردی|معرفی سریال آینه سیاه|بهترین فیلمهای فلینی|مکتب سورئالیسم|فیلم یک مکان ساکت ۲|هنر ما قبل تاریخ|سریال The Great|فیلم جعبه سیاه|بهترین فیلم های جودی فاستر|بهترین فیلم های ویم وندرس|بهترین فیلم های ایزابلا روسلینی|بهترین فیلم های دنیل رادکلیف|بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی

دیدگاهتان را بنویسید

هفت + شانزده =