صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های ایزابلا روسلینی
ads

بهترین فیلم های ایزابلا روسلینی

فیلم های ایزابلا روسلینی

بهترین فیلم های ایزابلا روسلینی / 10 فیلم برتر ISABELLA ROSSELLINI

فیلم های ایزابلا روسلینی : ایزابلا روسلینی بازیگر “مخمل آبی” و مدل لانکوم فیلم هایی را انتخاب می کند که بیشترین لذت را در قلب او ایجاد کرده اند. او در اینجا با مجوز از Time Out ذکر شده است ، او در حالی که ترکیبی متنوع و گزیده از فیلم ها را ارائه می دهد ، هر یک از گزینه های خود را توضیح می دهد.

با مقاله ( فیلم های ایزابلا روسلینی ) همراه بامدادی ها باشید.

فیلم های ایزابلا روسلینی

فیلم های ایزابلا روسلینی

1. فیلم بعضی ها آن را داغ دوست دارند (وایلدر ، 1959)
او می گوید: “من فکر می کنم مریلین مونرو هرگز در سومین فیلم آخر خود با بازی شوکر کین کوالچایک (uber-zaftig Sugar Kane Kowalczyk) شکل جنسی تری نداشت. به همان زیبایی که اوری-کلی لباس این نبوغ کمیک محکوم را ساخته است ، من نمی توانم کمکی کنم اما آرزو می کنم کاش می توانستم آنها را با انگشتان مشتاقم از بدن داغش جدا کنم ، به خصوص آن شماره که در طول دویدن وحشیانه او با گوزن کوهی تاریکی که مریلین به طور مداوم وارد آن می شود ، حتی در طول صحنه های کمیک خود در این فیلم ، هرگز برهنگی خود را پنهان نمی کند ، و تمایل او برای دادن این مقدار – یا ناتوانی در دادن چیزی غیر از این – به من جرات داد تا با شخصیتی ترسناک ترین شخص خودم کنار بیایم در مخمل آبی کار کنید. “( فیلم های ایزابلا روسلینی )

بیشتر بخوانید: 100 فیلم برتر تاریخ

2. فیلم Bellissima (لوچینو ویسکونتی ، 1951)
او می گوید: “ویسکونتی ، معاصر پدر من ، این فیلم را ساخته است – فیلم مورد علاقه من در مورد تجارت نمایش و صنعت زیبایی. با بازی آنا مگنانی (وقتی مادر وارد صحنه شد هنوز تخت پدر از آنا گرم بود و هر دو زن همان حرفه را انجام می دادند – که هرگز برای یک دوستی محکم ایجاد نمی کند!) به عنوان مادر پشت صحنه که مایل است خانواده اش را ورشکسته کند برای رسیدن به آرزوهای موهوم موفقیت خود برای دخترش. این فیلم ممکن است مسئولیت تلاش در ورود به فیلم های طولانی مدت من را – با توجه به شجره کنجکاوی من – به عهده داشته باشد.( فیلم های ایزابلا روسلینی )

بیوگرافی ونسا کربی
بیشتر بخوانید

3. فیلم بدنام (هیچکاک ، 1946)
او می گوید: “مورد علاقه شخصی من در تمام فیلم های مادرم. من فکر می کنم حتی این عنوان بسیاری از بخش های احساسی را برای من باز می کند ، زیرا من در زمان بدنامی مادر به عنوان کافر هالیوود و غاصب قاره دنیا به دنیا آمدم. وقتی به اندازه کافی بزرگ شدم و می توانم فیلم هیچکاک را درک کنم ، احساس کردم کری گرانت به اندازه بقیه مردم فیلم مادر را قربانی می کند. بعداً من به راحتی انتخاب کردم که خصومت صنعت فیلم را همان گونه از شهوت و حسادت بدانم که شخصیت گرانت را ملتهب می کند. من از جانب مادرم احساس قربانی شدن کمتری کردم و نسبت به او و شخصیت او به خاطر انجام کاری که به آن اعتقاد داشت ، افتخار می کردم – کاری که فقط درست بود. از این گذشته ، چگونه دختر باید از مادر خود به خاطر عاشق شدن پدرش کینه ورزد؟ به هر حال ، این فیلم مرزهای بین فیلم ها و زندگی واقعی را تار کرده و تا زمانی که زندگی کرده ام مرا از همه راه های درست گیج کرده است. و دعا می کنم این کار را ادامه دهم. همچنین این یک فیلم واقعا خوب است. “( فیلم های ایزابلا روسلینی )

بیشتر بخوانید: نقد فیلم بادکنک سفید

4. فیلم سیرک (چاپلین ، 1928)
او می گوید: “من عاشق سیرک ها هستم ، و همیشه سعی می کنم خودم و بچه هایم را حداقل برای یک بعد از ظهر هر سال زیر بالاترین مکان بیرون کنم – اما” سیرک “استاد چارلی چاپلین را با جذابیت تماشا می کنم که بیش از لذت است و به نفیس می کشد رنج ها من در جایی خواندم که چارلی چاپلین برای این فیلم اهمیتی قائل نبود – من می دانم که او در حین تولید یا درست بعد از آن دچار یک ناراحتی عصبی شده بود – اما گاهی اوقات او فقط در مورد کار خود اشتباه می کرد: چرا او شاهکارهای خاموش خود را دهه ها بعد دوباره ویرایش کرد بهبود چنین زیبائی به سادگی غیرممکن بود؟ به نظر می رسد اقدام پر سیم سیم Little Tramp با انبوهی از میمون های سادیستی که به سراسر او می خزند ، “1001 شب” را در زیر یک بالای بزرگ تقطیر می کند ، و پایان آن به اندازه هر چیزی که این طرف “چراغ های شهر” باشد ، تلخ است.( فیلم های ایزابلا روسلینی )

بیوگرافی رابین ویلیامز
بیشتر بخوانید

5. صد و یک Dalmations (Geronimi / Luske / Reiterman ، 1961)
او می گوید: “من می دانم که والت دیزنی این کار را انجام نداده است ، اما چه کسی از کارگردانان این مرد افسانه ای به یاد می آورد که اثر تهیه کننده اش بسیار واضح است. من فکر می کنم عشق من به حیوانات وقتی این را در کودکی دیدم ، و صدها حیوان خانگی عجیب و غریب و دو فرزند خودم بعد ، من هنوز این فیلم را دوست دارم و فکر می کنم هنوز از Cruella de Vils این ترس دارم جهان – من در تعدادی از هیئت های خیریه هستم که تا امروز با نوع او مبارزه می کنم. من حتی یک بار برای دخترم یک قلک خوشمزه خریدم ، فقط به این دلیل که مرا به یاد یکی از آن توله سگهای متحرک انداخت و همه ما با آن اوقات بسیار خوبی داشتیم تا اینکه تبدیل به یک گراز غول پیکر و تجاوز کننده مبلمان شد. خوشبختانه ، قبل از اینکه بخواهم تصمیمات کرولا را خودم بگیرم ، از بین رفت.( فیلم های ایزابلا روسلینی )

بیشتر بخوانید: نقد فیلم ۲۴ فریم

6. فیلم پائیزا (روسلینی ، 1946)
او می گوید: “این اولین فیلم پدر من بود که به یاد دارم که آن را دیدم. من آن را از بچگی دیدم و به یاد دارم بعضی از دوستانم گفتند که آنها خسته شده اند ، بنابراین من شرمنده شدم. بعداً شنیدم بعضی از بزرگترها همین حرف را می زدند. اما وقتی در نوجوانی دوباره این تصویر را مرور کردم ، تصمیم گرفتم خودم تصمیم بگیرم. من به سختی می توانستم تعجب عاطفی را همراه داشته باشم که با آگاهی از اینکه پدرم کاری را که انجام می داد جدید است همراه بود. من سالها بود که به طور مخفیانه و شرم آور کوتاه او را تغییر می دادم و حالا ، بدون اینکه کلمه ای به من بگوید ، او از طریق این فیلم به من می گفت که او نیرویی است که باید حساب شود ، نیرویی که برای من هرگز از بین نخواهد رفت.( فیلم های ایزابلا روسلینی )

فیلم های ایزابلا روسلینی

فیلم های ایزابلا روسلینی

7. فیلم جاده (فلینی ، 1954)
او می گوید: “من آنقدر خوش شانس بودم که وقتی بزرگ شدم ، غالباً با ستاره لا استرادا ، جولیتا ماسینا ملاقات می کردم. چه سبکی و اندوهی در او بود! او به معنای واقعی کلمه یک چاپلین زن بود – کوچکترین ولگرد – چه در داخل و خارج از صفحه نمایش. Gelsomina او در اینجا حتی یک اختراع فیلم صامت است! آیا وودی آلن هرگز اعتراف کرد که طرح “Sweet and Lowdown” را از “La Strada” ساخته فلینی (به پایین لال با بازی سامانتا مورتون) سرقت کرده است. اگر این یک ادای احترام بود ، یک شیرینی شیرین بود ، اما اگر او سعی می کرد ارواح Giulietta و Federico را فریب دهد ، در خانه آقای آلن برای بقیه روزهای او ضرب و شتم و جغجغه عجیب و غریب وجود خواهد داشت.( فیلم های ایزابلا روسلینی )

بیشتر بخوانید: نقد فیلم طعم گیلاس

8.فیلم فانوس قرمز را بالا ببرید (ژانگ ، 1991)
او می گوید: “چگونه زیبایی القا کننده نفس نفس نفس گونگ لی می تواند به همان اندازه که نقش دارد ، در نقش های مختلف موفق شود ، چطور حتی تلاش کرد این آرایه را از بین ببرد ، یکی از رمز و رازهای عالی است که تاریخ فیلم با من روبرو می شود . مردم گونگ و کارگردان ژانگ ییمو را با دیتریش و استرنبرگ مقایسه کرده اند ، اما برای من این زوج چینی در طراحی خود حتی به طرز چشمگیری رمزآلود هستند و این فیلم بهترین آنهاست. به نظر می رسد که تاریخ یک کشور ، فرهنگ و حتی یک جنسیت در هر قاب انتخاب شده به طور تصادفی از این شعر آرام و زیبا وجود دارد.( فیلم های ایزابلا روسلینی )

بیشتر بخوانید: نقد فیلم پری

پایان مقاله بهترین ( فیلم های ایزابلا روسلینی )

بیوگرافی تام هاردی
بیشتر بخوانید

منبع سایت مداد

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

20 + نه =