صفحه اصلی > سینما : فیلم یک مکان ساکت 2
ads

فیلم یک مکان ساکت 2

فیلم یک مکان ساکت ۲

فیلم یک مکان ساکت 2

فیلم یک مکان ساکت 2 یک فیلم ترسناک آمریکایی در سال 2020 و در ادامه فیلم A Quiet Place در سال 2018 میباشد ، که هر دو خانواده ای را دنبال می کنند که مجبور به فرار و زنده ماندن در جهان پس از آخرالزمانی میباشند

که موجوداتی کور با حس حاد آن زندگی می کنند تماشایی فیلم یک مکان ساکت 2 به نویسندگی و کارگردانی جان کرازینسکی ساخته شده است و در آن بازیگرانی چون امیلی بلانت ، میلیسنت سیموندز و نوح جوپ حضور دارند که نقش های خود را از فیلم اول تکرار می کنند.

سیلیان مورفی و جیمون هونسو نیز به جمع بازیگران پیسوته است ، در حالی که کرازینسکی هم در یک نقش کوچک از فیلم اول بازگشت ، که در سکانس های فلش بک قبل از فیلم اول دیده شد.
کمپانی پارامونت پیکچرز ، استودیوی پشت فیلم اول ، ساخت دنباله ای را در آوریل 2018 به دنبال موفقیت در فیلم گیشه در گیشه آغاز کرد.

در آگوست بعدی ، کرازینسکی در حال نوشتن فیلم یک مکان ساکت 2 و در فوریه 2019 برای کارگردانی استخدام شد. تولید فیلم یک مکان ساکت ۲ ژوئن تا سپتامبر 2019 در غرب نیویورک انجام شد.
اولین بار فیلم یک مکان ساکت ۲ در 8 مارس 2020 در شهر نیویورک به نمایش درآمد و پس از یک سال تعویق به دلیل همه گیری COVID-19 ، قرار است با نمایش تئاتر در 28 مه 2021 در ایالات متحده آغاز شود

بیشتر بخوانید: فیلم سواران عدالت

آخر هفته تعطیلات روز یادبود در ایالات متحده. همچنین 45 روز پس از اولین نمایش فیلم یک مکان ساکت 2 در پارامونت برای پخش در دسترس خواهد بود.

فیلم یک مکان ساکت ۲

بازیگران فیلم یک مکان ساکت 2

امیلی بلانت در نقش اِولین ابوت ، مادر سه فرزند: ریگان ، مارکوس ، و کودک ابوت و بیوه لی ابوت ، که در فیلم اول درگذشت.

سیلیان مورفی در نقش امت. مورفی شخصیت خود را امت توصیف کرد ، “برای من ، امت جایی را نشان می دهد که قلب جهان در آن قرار دارد ، یعنی: سرانجام احساس می کنم همه آنها دست از کار کشیده اند. در اینجا این دختر [ریگان] می آید که به شما اجازه می دهد بیشتر باور کنید ، این ایده ، من همیشه واقعاً شیفته آن شده ام.

” Millicent Simmonds در نقش Regan Abbott ، دختر ناشنوا Evelyn. سیموندز که در زندگی واقعی ناشنوا است ، توصیف تکامل شخصیت خود را پس از فیلم اول ، “او فشار زیادی دارد تا خیلی زود بزرگسال شود”.

او بیشتر نقش اصلی را در این دنباله دارد و طبق گفته های Syfy Wire ، ناشنوایی و زبان اشاره آمریکایی “ذاتاً با قهرمانی قهرمان آن ارتباط دارند”. سیموندز با یک مربی ASL کار کرد تا مطمئن شود که قراردادش و بیان او تمیز است. وی گفت که احساس “احساس فشار” می کند در موقعیتی که نماینده ناشنوا و کم شنوا است.

نوح ژوپ در نقش مارکوس ابوت ، پسر اِولین.

جیمون هونسو

جان کراسینسکی در نقش لی ابوت ، شوهر متوفی ایولین و پدر فرزندانش. او در سکانس های فلاش بک تازه فیلمبرداری شده ای که قبل از وقایع فیلم اول تنظیم شده اند ظاهر می شود.

کرازینسکی گفت که او خودش را در این دنباله نوشت زیرا اولین فیلم “چنین تجربه شخصی بود” و “نامه عاشقانه” او به فرزندانش. وی گفت ، “ادامه استعاره برای من واقعاً مهم بود و ما در واقع شروع به کار با نحوه شروع این کار می کنیم.”

فیلم یک مکان ساکت ۲

تولید فیلم یک مکان ساکت 2

توسعه ، نگارش و انتخاب بازیگران فیلم یک مکان ساکت 2

سریال مندلورین
بیشتر بخوانید

کمپانی پارامونت پیکچرز با هزینه 17 میلیون دلاری فیلم اول ، یک مکان آرام را تولید کرد. این استودیو این فیلم را در آوریل 2018 در ایالات متحده و کانادا منتشر کرد و در آخر هفته افتتاحیه 50.2 میلیون دلار فروخت ، که بسیار بالاتر از پیش بینی میانه 20 میلیون دلار بود. بعداً در ماه آوریل ، جیم جیانوپولوس و مدیر عامل پارامونت اعلام کردند که دنباله ای در دست ساخت است. فروش فیلم اول 188 میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا و در نهایت 340.9 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

بیشتر بخوانید: فیلم راندرز

جان کرازینسکی ، که نویسنده ، کارگردان و بازیگر فیلم اول بود ، گفت که او این فیلم را “یکبار مصرف” می داند. وی در ابتدا از اطمینان از یافتن موفقیت مشابه در دنباله ، به پارامونت گفت كه به دنبال نویسنده و كارگردان دیگری باشد. اسکات بک و برایان وود نویسندگان فیلمنامه فیلم اول برای ادامه این فیلم برنگشتند. وودز گفت آنها علاقه ای به رویکرد حق رای دادن ندارند و ترجیح می دهند “برای ایجاد ایده های اصلی” تلاش کنند و از اعتبار نوشتاری خود “به عنوان فرصتی برای فشار دادن چندین پروژه” استفاده کنند.

بک گفت ، “به جای تمرکز بر دنباله ها به خودی خود ، این کار در مورد سرمایه گذاری مجدد در اکوسیستم ایده های اصلی در یک بازار عظیم است.” سه ماه پس از انتشار یک مکان آرام ، کراسینسکی تصمیم گرفت که ایده های دنباله ای را ایجاد کند. طبق گفته کراسینسکی ، پارامونت سایر نویسندگان و کارگردانانی را که بیش از حد حق رای دادن به حساب می آمدند ، رد کرد. او گفت ، “من این ایده کوچک را داشتم ، این بود که Millie [Simmonds] را به عنوان سرآمد فیلم معرفی کنم … شخصیت او در را به تمام موضوعاتی که در فیلم اول با آنها سر و کار داشتم باز می کند.”

  استودیو او را به نوشتن متن براساس ایده خود دعوت كرد. تا آگوست 2018 ، کرازینسکی در حال نوشتن فیلم بود.در فوریه بعد ، او برای کارگردانی دنباله استخدام شد و بازیگران امیلی بلانت ، میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ تأیید شدند که دوباره نقش های خود را بازی می کنند. در ماه مارس ، سیلیان مورفی به جمع بازیگران فیلم یک مکان ساکت 2 پیوست. در ماه ژوئن بعدی ، برایان تیری هنری به جمع بازیگران فیلم یک مکان ساکت 2 پیوست ، اما او به دلیل مشکلات برنامه ریزی فیلم را ترک کرد. در اوت جیمون هونسو جایگزین او شد.

بیشتر بخوانید: فیلم شیرینی شانس

طراحی صدا فیلم یک مکان ساکت 2

برای طراحی صدای دنباله ، سردبیران نظارت بر صدا ، اریک آداهل و اتان ون در راین و میکسر ضبط مجدد ، براندون پروکتور ، نقش های آنها را دوباره بازی کردند. کراسینسکی به آنها دستور داد که “طبق قوانین” تعیین شده در فیلم اول تلاش کنند و در مورد این تجربه گفت: “آنچه که ما با این کار پیدا کردیم و سعی نکردیم خونسرد باشیم ، در نهایت چیزهای بیشتری از گذشته کشف کردیم. توانسته ام [در غیر این صورت]. »

من هنوز نمی توانم باور کنم که جان کرازینسکی علاقه مندان به سینما را در سال 2018 ساکت نگه داشته است. “A Quiet Place” (که با همکاری اسکات بک و برایان وودز نوشته شده است) در گیشه فیلم فراتر از مراقبت از شخصیت هایی بود که سعی در زنده ماندن در سکوت داشتند – مخاطبان ناراحت از این کار پیروی می کنند و سالن های تئاتر را با ناظران ساکت پر می کنند.

نقد فیلم آپارتمان | The Apartment | « غریبه‌ای در نیویورک »
بیشتر بخوانید

هیچ علاقه مند به سینما دوست ندارد کرازینسکی دقیقاً برای دنباله این ترور را تکرار کند ، اما تغییراتی که او در این پیگیری ایجاد کرده است پس از آن احساس سرسختی می کند: بزرگتر ، سریعتر ، بلندتر و معمولی تر برای ژانر پرفروش های ترسناک است. “قسمت دوم” تقریباً برابر با سه برابر دیالوگ اصلی است و وحشت آن بسیار واقعی تر و ساده تر است. اگر بیش از آنکه از چالش احشایی سکوت کامل باشید ، از هیولاهای خرچنگ / عنکبوتی متناسب با صدا متنفر بودید ، بیش از آنکه چالش احمقانه سکوت کامل باشید ، ” فیلم یک مکان ساکت 2 ” ویژه شماست.

کراسینسکی در نوشتن و کارگردانی این دنباله ، هوش و اولویت های غیر براندازانه خود را در مورد کارگردان ژانر بودن اثبات می کند. او همچنین استعداد خود را در تنظیم صحنه های پرتنش زندگی یا مرگ با حس هیجان انگیز اینکه چه زمانی باید آهسته پیش رود و چه زمانی کفپوش می کند ، اعلام کرد.

در بهترین لحظات ، ” فیلم یک مکان ساکت 2 ” من را به یاد بریدگی استیون اسپیلبرگ با “دنیای گمشده: پارک ژوراسیک” انداخت ، که به حیوانات خود اجازه می داد به طرز حیرت انگیزی در یک محیط جدید غرق شوند. حتی اگر این دنباله محکم در سایه نسخه اصلی باقی بماند ، من قسمت سوم را به محض تمام شدن آن می خواستم.

بیشتر بخوانید: فیلم بالهای کبوتر

فیلم اول در اوج خود به پایان رسید ، در حالی که قهرمانان ما ، Abbotts ، سرانجام پس از 400 روز چند روز وحشت در زیر اسیرکننده های سر و صدا کشنده خود ، مقیاس ها را از بین بردند. ” فیلم یک مکان ساکت 2 ” با یک تنظیم مجدد بسیار ظالمانه و بی رحمانه آغاز می شود ، یکی از این همه چیز به روز قبل بازمی گردد ، وقتی کسی چیزی نمی دانست. ما بعنوان مخاطب می دانیم که سرانجام چه اتفاقی می افتد (برنامه ریزی کراسینسکی فیلم اول را به عنوان تماشای مورد نیاز تلقی می کند) ، و این باعث می شود صحنه ای در یک بازی بیس بال لیگ کوچک – یک فضای باز سر و صدا – به خصوص عصب کوبنده سکانس جعبه در فیلمی که تعداد زیادی از آنها را دارد.

وقتی چیز خاصی به خصوص در آسمان منفجر می شود ، مسابقه خاتمه می یابد. همه خانه را مرتب می کنند. بسیاری از شهروندان پس از اینکه بیگانگان ناگهان وارد شهر شدند ، شانسی ندارند و لی ابوت (کرازینسکی) را با دخترش ریگان (Millicent Simmonds) مخفی می کنند ، در حالی که مادر Evelyn (امیلی بلانت) با عصبانیت با دو پسرش رانندگی می کند. این مانند یک پیروزی با اکتان بالا برای کاری است که کراسینسکی در فیلم اول به دست آورد ، به ویژه خشونت مهار کننده آن ، ما را به ترس از صدا نزدیک می کند ، در حالی که ما را در مدت زمان طولانی سعی می کنیم تا در نقطه نظرات شخصیت های مختلف قفل کنیم . ” فیلم یک مکان ساکت 2 ” در اینجا اعلام می کند که بازی متفاوت و قابل توجهی کمتر جالب را انجام می دهد ، اما این یک دنباله شجاعانه است.
“قسمت دوم” سپس دقیقاً به انتهای قسمت آخر می پرد ، لحظاتی پس از آنکه اِولین پیروزمندانه یک اسلحه را کوبید. با سوختن انبار خانواده آنها ، و مردسالار لی در مزارع مرده ، وقت آن است که خانه را ترک کنیم. ایولین با حمل نوزاد تازه متولد شده خود ، با دخترش ریگان و پسرش مارکوس (نوح ژوپ) از ماسه ای که قبلاً توسط لی گذاشته بود عبور می کند و از کنار قبر پسر کوچکشان از ابتدای فیلم اول عبور می کند. ریگان کاشت حلزون خود را در دست دارد ، و پس از اثبات بازخورد در پایان اولین فیلم ، به دنبال سلاح سازی بیشتر آن برای ایجاد سردردهای ناتوان کننده هیولاها (یا چیزی شبیه به آن) است. جستجوی او برای یافتن افراد بیشتر آنها را در مسیر سیگنال و ناشناخته بودن بشریت قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: فیلم جیغ

با دنبال کردن بخش اول ، فداکاری برای خانواده ، این دنباله اکنون به آنچه که برای کمک به دیگران کنار گذاشته می شود ، مربوط می شود. سیلیان مورفی در نقش Emmett ، جدیدترین ساخته شده در این مجموعه ، یک دوست خانوادگی از بازی با توپ بازی می کند که وقتی از کمک به Abbotts پس از ورود به کارخانه متروکه ای که او بر آن سلطنت می کند امتناع می ورزد ، این سوال را تأمل می کند. او در ابتدا فوق العاده مقاوم است ، خصوصاً با توجه به از دست دادن خودش و کاهش عرضه غذا. و او به ایولین هشدار داد که به دنبال دیگران است ، و در مورد اینکه چگونه اکنون “افرادی که ارزش پس انداز ندارند” وجود دارد صحبت می کند. امت تلخی جذابی دارد ، تا جایی که رشد عاطفی کلی فیلم به یادگیری امت برای پیروی از انجیل لی قهرمان همه آمریکایی کاهش می یابد ، که تنها ایده شیرین کاری نیست که کراسینسکی خیلی جدی می گیرد. و با وجود ترس فیلم از انسان های دیگر ، بعداً ترس زیادی را در مورد افرادی ایجاد می کند که نسبت به Abbotts کمتر هدیه می دهند: وقتی گروهی از مردم به شما خیره می شوند و حتی یک کلمه نمی گویند ترسناک است.

فیلم دزد دوچرخه
بیشتر بخوانید

همانطور که شخصیت های او وارد قلمرو جدید می شوند ، این صنعتگر محکم کراسینسکی است که به طور محسوسی خطرات زیادی را قبول نمی کند. او با قصد هدایت می کند ، و با چندین موضوع در یک زمان مطمئن است و هر عضو بازیگر (از جمله نوزاد!) را در معرض خطر ناخوشایند قرار می دهد. و با این حال هر زمان که او کاری کاملاً رادیکال انجام دهد – مانند آوردن ریگان ، به تنهایی با تفنگ در دست ، او سرانجام برای پیشرفتی که به مراتب آسان تر است از آن دور می شود. یا در برخی موارد ، او به یک ترساندن آسان با یک جسد مرده که درون قاب ظاهر می شود ، اعتماد خواهد کرد و برای ترساندن بر روی صداهای بلند و زیاد فیلم انباشته می شود.

جذابیت اصلی سریال در مورد حداقل گفتگوهای بی سر و صدا نیز مورد توجه قرار گرفته است ، زیرا “قسمت دوم” برخی از قوانینی را که به خاطر مکالمه های ساکت و آرام اجرا می شود ، خنثی می کند و احساسات را به روشی بسیار کمتر از زبان اشاره ساده می کند در اصل اجراها همچنان صوت و شدید باقی می مانند ، حتی اگر داستان فضای کمی برای آنها ایجاد کند. بلانت در حالت اکشن و سرراست قرار دارد ، زیرا قبلا ثابت کرده است که در فیلم اول چقدر بد دهن است ، اما هنوز هم استرس جسمی زیادی را نشان می دهد و اصرار مادر برای محافظت از اوست. Jupe و Simmonds وقتی صحبت از گریه ، وحشت فریاد می کشند ، حرفه ای واقعی هستند و هر دو با یک بارقه امید ، لطافت را به این داستان کشف می کنند.

و کراسینسکی در انتخاب چهره های جالب توجه از نظر شدت مهارت کافی دارد – چهره مورفی می تواند در نورهای مختلف خستگی خاصی را نشان دهد ، و در اینجا او ضرب و شتم ، مرموز ، اما انسانی به نظر می رسد. Djimon Hounsou و Scoot McNairy نیز حضور منحصر به فرد خود را به این فیلم بخشیده اند ، اما این تمام چیزی است که واقعاً می توان گفت.

بیشتر بخوانید: فیلم جهان گمشده: پارک ژوراسیک

تنها موجودی که سریعتر از ویرایش Michael P. Shawver حرکت می کند ، خود هیولاها هستند. اما از داستان هیچ علاقه ای به آنها وجود ندارد – آنها مانند بازیگری در یک گروه هستند که باید به طور قراردادی آنجا باشند ، حتی اگر کسی آنها را به مهمانی دعوت نمی کند. گذشته از سقوط از آسمان ، آنها دیگر توسط کراسینسکی توسعه نیافته اند و میزان تمرکزی که این داستان به آنها می دهد ، به میزان ضعف تصور آنها (هرچند بی نقص توسط ILM ارائه می شود) روشن می کند. علاقه کراسینسکی به مخالفت با فرهنگ طرفداران مفسر – موفق باشید با این یوتیوب – جذاب است ، اما عدم وجود پیش زمینه احساس می کند که او فقط چیزهای زیادی برای گفتن در مورد هیولاهای خود دارد. آنها در اینجا کاملاً خائنانی کسل کننده می شوند و با یک ضربه جدی یا فشار دادن ، انسانها را خاموش می کنند ، و هوم ، این تمام است. دو فیلم در حال حضور است و رمز و راز آنها شروع به اشاره به این نکته می کند که آنجا دیگر وجود ندارد.

نقد انیمیشن up
بیشتر بخوانید

آنچه در مورد کل تجربه عاطفی ” فیلم یک مکان ساکت 2 ” تعجب آور است ، در اینجا تا حد زیادی کمرنگ می شود ، به خصوص که همه این موارد با حجم بی نظمی از صدای ضرب و شتم ، ضربه های مضراب و گنگ های بیس گسترش می یابد. امتیاز مارکو بلترامی مضامین مراقبه ای اصلی را هنگامی که سعی در ضربه زدن به پشت تئاتر ندارد به ارمغان می آورد.

اما لحظاتی که انسان و هیولا درگیر می شوند فوق العاده نیرومند و جنبشی هستند و موفق می شوند شما به هیچ چیز دیگری از داستان به جز وحشت روی صفحه فکر نکنید. کراسینسکی در کنار پالی مورگان ، فیلمبردار و شوور ویراستار ، در ساخت و لایه بندی سکانس های چهره شما بسیار ماهرانه اثبات می کند ، به خصوص که سه خط داستانی متفاوت با اوج شخصیت های محبوب برای زندگی خود اوج می گیرند.

بیشتر بخوانید: فیلم شورش بی دلیل

یکی از بهترین لمس های تصویری کرازینسکی شامل دو صحنه است که بیننده را در یک منظره از قرار گرفتن در یک اتومبیل تند گیر می اندازد ، مانند ابتدای کار وقتی که اولین سعی می کند از یک اتوبوس ربوده شده سرعت را برگرداند. این سکانس های مهیج در ابتدای و انتهای خود مقدار زیادی آدرنالین به فیلم می دهند و مانند یک گره از کرازینسکی که هنوز در حال تکامل است بازی می کنند: او فیلم “از سواری خود لذت ببرید” را در آغوش می کشد ، حتی اگر این می تواند انفعال بیننده را تشویق کند. امیدوارم که “قسمت سوم” فضای بیشتری برای آنچه در وهله اول باعث صحبت مردم شده است ، بگذارد.

پایان مقاله فیلم یک مکان ساکت 2 با بخش سینما و تلویزیون سایت مجله بامدادی ها همراه باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید

3 × 2 =