صفحه اصلی > معرفی سریال : معرفی سریال آینه سیاه
ads

معرفی سریال آینه سیاه

معرفی سریال Black Mirror

معرفی سریال آینه سیاه : سریال آینه سیاه یک سری از مجموعه سریال های تلویزیونی گلچین علمی تخیلی بریتانیایی می باشد که توسط شخصی به اسم چارلی بروکر تولید شده است. ایشون و خانم آنابل جونز مجری های این برنامه می باشند و این جامعه مدرن را مورد تحلیل قرار می دهند ، به ویژه با توجه به اتفاق های پیش بینی نشده فناوری های جدید.

قسمت ها از استقلال کامل نسبت به کل فصل برخوردار میباشند.و معمولا با لحجه ای تلخ و منتقدانه ظاهر میشوند.

آینه سیاه با ایده گرفتن از مجموعه های قدیمی آنتولوژی ، مثل منطقه گرگ و میش ، که چارلی بروکر این احساس را داشت که قادر به پرداختن به مسائلی بحث برانگیز و معاصر می باشد و با کاهش ترس از سانسور نسبت به مابقی برنامه های واقع گرایانه تر.

بروکر سریال Black Mirror را برای مهم دانستن مباحث مرتبط به رابطه بشریت با فناوری ایجاد کرد و داستان هایی را درست کرد که ما الان در آن زندگی می کنیم و راهی است که اگر ما دست و پا چلفتی باشیم امکان دارد در عرض 10 دقیقه در آن زندگی کنیم).

معرفی سریال آینه سیاه

سریال آینه‌ی سیاه

این سریال برای دو سال در دسامبر 2011 و فوریه 2013 برای نخستین بار در شبکه 4 پخش شد.مجموعه Netflix بعد از اضافه شدن به فهرست در دسامبر 2014 ، سریال آینه سیاه را در سپتامبر 2015 خریداری کرد.

سریال Black Mirror را در 12 قسمت در سری های سوم و چهارم سفارش داد ، هر بخش از این مجموعه شامل شش قسمت است. اولی در 21 اکتبر 2016 و دومی در 29 دسامبر 2017 اکران شد. یک اثر تعاملی و مستقل با عنوان آینه سیاه: Bandersnatch در 28 دسامبر 2018 اکران شد. و سری پنجم ، شامل سه قسمت ، در 5 ژوئن 2019 اکران شد.

بعد از معرفی سریال آینه سیاه این اثر با استقبال مثبت منتقدان روبرو شده است ، جوایز و نامزدهای بسیاری دریافت کرده و بعد از ملحق شدن به نت فلیکس ، در سطح جهانی از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. این سریال موفق به کسب ۸ جایزه امی برای “San Junipero” ، “USS Callister” و Bandersnatch شده است ، از جمله سه پیروزی متوالی در گروه فیلم های تلویزیونی برجسته.

اسپین اف گیم اف ترونز : دو انیمیشن دیگر در حال توسعه است
بیشتر بخوانید

مجموعه Netflix در شروع ماه ژوئن فصل پنج سریال مجموعه علمی-تخیلی “آینه سیاه” را برای بررسی های فرعی منتشر کرد.

فصل سه اپیزودی با 64٪ در Rotten Tomatoes بدترین بازبینی این نمایش است ، ولی سریال آینه سیاه هنوز هم یکی از محبوب ترین نمایش های Netflix است.

در کل بعد از معرفی سریال آینه سیاه ، 23 قسمت از جمله “Bandersnatch” وجود دارد (همه آنها در Netflix پخش می شوند). مانند هر نمایش ، ناامیدکننده ها و بهترین ها نیز وجود دارد. مجله بامدادی ها همه 23 را از بدترین به بهترین رتبه بندی کرده است و برای شما علاقه مندان سریال آینه سیاه معرفی میکند.

معرفی سریال Black Mirror

معرفی سریال black mirror

23) نقد و خلاصه‌ی قسمت سوم فصل پنجم سریال آینه سیاه : ( ریچل ، جک و اشلی تو )

“راشل ، جک و اشلی تو” نه تنها بدترین اپیزود “آینه سیاه” در فصل پنجم ، بلکه بدترین قسمت سریال بودند. این قسمت مایلی سایرس را با قرار دادن در کما در بیشتر مدت اجرا در حاشیه قرار می دهد و در خارج از آن ، او مواد کمی برای استفاده می گیرد. در پایان روز ، نماد نکته اصلی این قسمت است: ما در مورد سوپراستارهایی که بت می کنیم اطلاعات کمی داریم. اما “راشل ، جک و اشلی تو” یک مقدار پتانسیل از دست رفته دارد: در حالی که اشپی او شخصیت فوق العاده پاپ کوروش در کما است.

22)نقد و خلاصه‌ی قسمت پنجم فصل سوم سریال آینه سیاه : (مردان در برابر آتش)

“آینه سیاه” در بهترین حالت ممکن می باشد که یک داستان احتیاط آمیز  بدون اینکه مضامین بزرگتر اپیزود را در گلوی ما فرو ببرد. بهترین قسمت های “آینه سیاه” بسیار ظریف می باشند ، یا اجازه دهید بیننده نتیجه گیری کند.

“مردان در برابر آتش” در مورد یک نفر می باشد که وقتی متوجه می شود موجوداتی شبیه به انسان زنده که به او دستور داده شده است شکار کند ، یک توطئه را کشف می کند ، توسط فناوری نقاشی می شود که خاطرات سربازان را پاک می کند و آنچه را که می بینند کنترل می کند. این یک نمایش نشان می دهد و گویای بسیار گویاتر از نمایش است و اوج این قسمت انفجار نمایش است.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.