صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Amnesia: The Bunker
ads

نقد و بررسی بازی Amnesia: The Bunker

بازی Amnesia: The Bunker

امروز قصد داریم آخرین قسمت از سری محبوب Amnesia را بررسی کنیم. با بررسی این اثر با بامدادی ها همراه باشید

نقد و بررسی بازی Amnesia: The Bunker همیشه تاثیرگذارترین انحصار در ژانر ترسناک بوده و پایه و اساس بسیاری از بازی های ترسناک مدرن شده است و المان های این بازی را می توان در دیگر عناوین ترسناک مشاهده کرد.

یک یا دو نسخه اخیر این بازی سرگرم کننده بوده اند، اگرچه به اندازه The Dark Descent تجربه ای منحصر به فرد نیستند. بازی Frictional تصمیم گرفت تا گیم پلی و احساس تاثیر را تغییر دهد. محور ضربه.

اما آیا بازی Amnesia: The Bunker انتظارات طرفداران این ژانر را برآورده خواهد کرد و در نهایت شاهد یک تجربه ترسناک ترسناک خواهیم بود؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

بازی Amnesia: The Bunker شما را در نقش یک سرباز معمولی قرار می دهد، درست در اواسط جنگ جهانی اول و یکی از جنگ های فرانسه و آلمان که پس از یک مقدمه و درگیری کوتاه (برای یادگیری مکانیک بازی)، دچار حادثه می شود. و بعد از مدتی یک پناهگاه زیرزمینی به ذهنم می رسد. مانند فراموشی معمول، شخصیت اصلی حافظه و هوشیاری خود را تا حدودی از دست می دهد.

معرفی و تاریخ پخش فیلم ناپلئون ۲۰۲۳
بازی Amnesia: The Bunker

بازی Amnesia: The Bunkerاکنون به نظر می رسد که پناهگاه به طور کامل تخلیه شده و افراد باقی مانده به طرز فجیعی به قتل می رسند. در این میان شما و موش های خونخوار در سیاه چال ها و البته هیولاهای وحشتناک باید با دور زدن یا مخفی شدن از آنها و در عین حال با مطالعه دست نوشته های باقی مانده راهی برای خروج از این پناهگاه نفرین شده پیدا کنید. در گوشه و کنار این سکه، اگر کنجکاو هستید، اسرار داستان را کشف کنید.

به شخصه از صحنه ها و فضای ترسناک یک شبیه ساز سفر انتظار داستان شگفت انگیزی ندارم و در نهایت این بازی طوری طراحی شده که برای مدت کوتاهی مخاطب را بترساند.

با این حال دست نوشته های پراکنده در فضای بازی اطلاعات موثق و جالبی از دنیای او در اختیار مخاطب قرار می دهد و می توان گفت این داستان در نیمه که در دنیای بازی پراکنده است می تواند دست در دست هم فضای هیجان انگیزی را ارائه کند و رضایت مخاطب از توضیحات

نقد و بررسی بازی High On Life | بازی بر پایه مواد
بیشتر بخوانید

اما قبل از اینکه به مکانیک بازی بپردازیم، می خواهم شما را با حال و هوای بازی آشنا کنم. در بازی Amnesia: The Bunker شما یک پایه اصلی دارید که توسط دو در فلزی محافظت می شود و این اتاق اتاق امن شما است که دارای یک جعبه ذخیره سازی و یک ژنراتور است. یک فانوس نیز موجود است که با هر بار از دست دادن بازی ذخیره می شود.

فضای آسایشگاه بسیار تاریک است و شما فقط دو راه برای روشن کردن محیط اطراف خود دارید. ابتدا از یک چراغ قوه شارژی استفاده کنید که در عرض چند ثانیه نور خود را از دست می دهد و برای روشن شدن باید آن را با صدای زیادی شارژ کنید یا با جمع آوری بنزین و روغنی که در هر گوشه از محیط موجود است از ژنراتور استفاده کنید. در پایه اصلی جایی که صدا نمی دهد و الکترونیک پناهگاه را روشن می کند.

در حالی که اگر بیش از حد پر سر و صدا باشید، هیولای وحشتناک با زیرکی از سوراخ سوراخ شده در پناهگاه بیرون می آید و شما را می کشد، پس باید مراقب صدایی که می کنید باشید.

در نهایت برای تکمیل بازی باید یک سری وسایل مهر و موم شده را در رختکن سرباز پاک کنید و در نهایت از آن برای دسترسی به اتاق های مختلف پناهگاه استفاده کنید تا دینامیت و چاشنی آن را پیدا کنید و خروجی خود را باز کنید. ; تنها راه موجود برای باز کردن قفل این دستگاه، کاوش در محیط های مختلف پناهگاه برای یافتن پلاک سربازان و نوشتن کدهای حک شده بر روی آنها است.

بازی Amnesia: The Bunker

بازی Amnesia: The Bunker
در واقع در طول تجربه تقریباً 5 ساعته خود، با معمای خاص و خلاقانه ای مواجه نمی شوید و فقط می چرخید و پلاک ها را پیدا می کنید. با اینکه انتظار نداشتم قسمت رزمی بازی باشه و اسلحه موجود اونقدر در تیرهایش محدود شده که بیشتر حالت دفاعی داره، اما حداقل انتظار می رفت که پازل های خلاقانه ای در محیط وجود داشته باشه و بازی رو کامل کنه، خلاقیت و ذهن بازیکن

در کل سری Amnesia به خاطر پازل های خلاقانه اش معروف است که تقریبا در این نسخه وجود ندارد و مهمتر از همه شاهد یک شبیه ساز کامل راه رفتن هستیم که هیچ تفاوتی با دیگر عناوین ترسناک و مستقل ندارد که بارها در ویدیوهای یوتیوب دیده ایم. و این تجربه که متأسفانه منبع الهام برای خلق چنین آثاری است.

نقد و بررسی بازی Beat Saber
بیشتر بخوانید

از زمانی که این بازی را تجربه کرده ام، حدود نیمی از نسخه های دیگر این سری را گفته ام، این سوال قابل قبول نیست. افزودن موارد ذکر شده در پاراگراف قبل ممکن است باعث شود بازی کمی بیشتر دوام بیاورد، اما در حال حاضر اینطور نیست، حتی اگر این امکان وجود داشته باشد که بتوانید از کد قفل موجود برای دسترسی به ابزاری مانند کلید استفاده کنید. ، شاید بتوانید بازی را در کمتر از 2 ساعت تمام کنید، خیلی جالب نیست.

اما برای رسیدن به اصل مطلب، آیا پناهگاه ترسناک است؟ اصلا! خوشبختانه، باید بگویم، اگر به دنبال تجربه ای هستید که گاهی اوقات سیستم خود را از ترس خاموش کنید، این همان چیزی است. هوش مصنوعی شگفت انگیز، هیولاهای مرموز بازی و در نهایت صدا و فضای بی نظیر محیط دست در دست هم می تواند شما را کاملا مسموم کند.

یکی از قابل توجه ترین نقاط قوت بازی، قرار دادن تصادفی منابع، آیتم ها و تله ها در هر مرحله بازی است که بازی را بسیار تکراری می کند و تا حدودی مشکل کوتاه بودن را کاهش می دهد.

از نظر ترسناک، بازی از هر لحظه نهایت استفاده را می‌کند و درست زمانی که فکر می‌کنید هیچ خطری وجود ندارد، صدای وهم‌آوری از تونل‌های زیرزمینی متروکه می‌شنوید یا ناگهان یک هیولا شما را از پشت می‌گیرد و به شما شام می‌دهد. انجام دادن!

خبر خوب این است که وجود عناصر تصادفی مانند کدها و آیتم هایی که در طول تجربه شما تغییر می کنند و برخی تغییرات تله می تواند ارزش تکرار بازی را افزایش دهد و بازیکن را هر بار در موقعیت متفاوتی قرار دهد که این اتفاق خواهد افتاد. در تعجب بازیکنان

بازی Amnesia: The Bunker

بازی Amnesia: The Bunker

نقد و بررسی بازی Watch Dogs 2

اما این قسمت کامل نیست زیرا بعد از گذراندن 60-65 درصد بازی و تنها در جایی که تمام اتاق ها و بخشی از ساختار را حفظ کرده اید، بازی از نظر ترساندن چیز جدیدی برای ارائه ندارد و به هر حال می توانید آن را بدست آورید.

الگوریتم ها و انواع حملات انتظار داشته باشید به جایی بروید که کمی گستاخانه به نظر برسد. بهتر بود سازندگان در قسمت آخر بازی کمی بیشتر پیشرفت می کردند و با افزودن اتفاقات جدید مخاطب را به وسط حفره حساب شده می بردند که به همین دلیل انجام نشد. در سیستم رایگان حالت بازی.

نقد و بررسی بازی Fort Solis
بیشتر بخوانید

راستش را بخواهید، گرافیک فنی در افتتاحیه و معرفی بازی Amnesia: The Bunker بسیار ناامید کننده بود، زیرا حتی به عنوان یک رویداد مستقل، بازی خیلی سنگین به نظر می رسید و من گاهی اوقات ناامید می شدم. اما با گذشت زمان و ورود من به بخش مسکونی و مناطق مستحکم و بسته، کم کم اوضاع بهتر شد و نمودار قابل قبولی را دیدم که خیلی آزاردهنده نبود، بلکه به عنوان یک پدیده مستقل کوچک بود.

نورپردازی به خوبی محقق شده است و محیط های عمیقا تاریکی را می بینیم که گاهی اوقات در قسمت هایی با نور چراغ های اضطراری تزیین می شود و در این بین اگر از چراغ قوه استفاده کنید کاهش و افزایش نور آن در میدان دید شما کاملا محسوس خواهد بود. بود. .

بازی یک تجربه واقعا روان ارائه می دهد و شما نیازی به یک سیستم عجیب و غریب برای بازی ندارید و خوب است بدانید که من در طول تجربه بازی خود با هیچ مشکل فنی مواجه نشدم. مطمئن شوید که عنوانی بهینه و روان ارائه کرده اید.

بازی Amnesia: The Bunker از منظر هنری و جوی سعی در ایجاد فضایی قدیمی با حال و هوای جنگ جهانی اول دارد و تا حد زیادی موفق می شود از مکان و پتانسیل های آن بهره برداری کند و حال و هوای مورد نیاز را برای بازیکن به ارمغان بیاورد.

اما در طراحی محیط بازی حس قدمت خاصی به چشم می خورد که یادآور عناوین معمولی این سبک است و چندان به مذاق کسانی که به دنبال خلاقیت و طراحی هنری منحصر به فرد هستند خوشایند نخواهد بود. نوع طراحی تو در تو اغلب مورد استفاده قرار می گیرد، ما بارها دیده ایم.

در آخر بد نیست باز هم از صدای خاص بازی بگوییم که در کنار سوت موش های گرسنه در اعماق پناهگاه و البته روی تجربه کلی تماشاگران و صدای شلیک توپ و تفنگ تاثیر می گذارد. ، حیوانات عبور عمیق از سوراخ های محیط موثر به نظر می رسد.

30 نکته برای تقویت بازی پوکر | نکات استراتژی

بازی Amnesia: The Bunker

بازی Amnesia: The Bunker

Amnesia: The Bunker

بازی Amnesia: The Bunker قرار نیست تغییر بزرگی در ژانر وحشت ایجاد کند، ساختار قدیمی طراحی صحنه و عدم نوآوری در کنار فقدان پازل های مناسب از جمله مواردی است که بر تجربه کلی بازی تاثیر می گذارد. . . با این حال، اگر به دنبال یک تجربه ترسناک 5 ساعته با فضای جذاب جنگ جهانی دوم هستید، بازی Amnesia: The Bunker همچنان به عنوان یک تجربه ترسناک باورپذیر خواهد بود و می تواند بسیار لذت بخش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

بیست + 2 =