صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های میشل ویلیامز
ads

بهترین فیلم های میشل ویلیامز

بهترین فیلم های میشل ویلیامز

بهترین فیلم های میشل ویلیامز

بهترین فیلم های میشل ویلیامز : میشل ویلیامز از نهر داوسون مسیری طولانی را طی کرده است! امروز ، ما در حال بررسی بهترین فیلم های او با توجه به Rotten Tomatoes هستیم.
میشل ویلیامز از زمانی که اولین بازی خود را در صفحه بزرگ در فیلم خانوادگی لاسی در سال 1994 انجام داد ، بزرگ شد و به یکی از بهترین بازیگران زن در نسل خود تبدیل شد. چهار سال بعد ، ویلیامز برای نمایش تلویزیونی محبوب Dawson’s Creek انتخاب شد و از آن پس هرگز به گذشته نگاه نکرد.

چهار بار نامزد اسکار و دو بار برنده گلدن گلوب در هالیوود روی سن آمد و با کارگردانان مشهوری چون آنگ لی ، مارتین اسکورسیزی ، تاد هاینز ، چارلی کافمن ، سام رائمی و بسیاری دیگر کار کرد. اخیراً ویلیامز برای کار در نقش گوئن وردون در مجموعه FX Fosse / Verdon موفق به دریافت گلدن گلوب شد. با توجه به بازی فیلم Venom 2 در اکتبر امسال ، به نقل از Rotten Tomatoes ، 10 بهترین فیلم های میشل ویلیامز .

بیشتر بخوانید:جان هیوستون

با مقاله ( بهترین فیلم های میشل ویلیامز ) همراه ما باشید.

I’m Not There (2007) 77٪ فیلم

ویلیامز شانس دوم کار در کنار زندگی مهم دیگری در آن زمان خود ، هیت لجر ، در زندگی نامه آزمایشی تاد هینز ، من آنجا نیستم را داشت. شش هفته پس از انتشار فیلم ، متأسفانه لجر درگذشت.

Said نمودارهای زندگی نامه ، زندگی ، موسیقی و تأثیر فرهنگی بی اندازه باب دیلن ، خواننده و ترانه سرا ، در طول 5 دهه یا بیشتر بر آمریکا داشته است. چندین بازیگر مختلف از جمله لجر ، کیت بلانشت ، کریستین بیل و بسیاری دیگر در فیلم دیلن را بازی می کنند. ویلیامز در نقش یکی از علاقه های دیلن به نام کوکو ریوینگتون بازی می کند.( بهترین فیلم های میشل ویلیامز )

Take This Waltz (2012) 79٪ فیلم

رام-کام کارگردانی و تیزبینی مشاهده شده سارا پولی Take This Waltz Williams را با بعید بعنوان ست روگن جفت می کند. تا زمانی که مارگوت (ویلیامز) خردمند شد و به آن سوی خیابان به سوی هنرمند تیزبین دانیل (لوک کربی) افتاد ، فیلم می توانست به عنوان پیش درآمد Long Shot عمل کند!

بیوگرافی الن برستین
بیشتر بخوانید

مارگوت و لو از ازدواج خود راضی نیستند. وقتی مارگوت با یک غریبه عجیب و غریب دانیل سوار کابین می شود ، خودش را عاشقانه می بیند. آیا مارگوت می تواند وفادار بماند یا اینکه قلب او را دنبال خواهد کرد و راهی جدید به جلو را در پیش خواهد گرفت؟ تماشا کنید و بفهمید!( بهترین فیلم های میشل ویلیامز )

بیشتر بخوانید:بهترین فیلم های جک نیکلسون

My Week With Marilyn (2011) 83٪ فیلم

ویلیامز می تواند در نقش زندگی خود ، بمب جنسی نمادین ، ​​مریلین مونرو را در سالن زندگی نامه من با مرلین با تمرکز کم تصویر کند.

سیمون کورتیس ، کارگردان ، به جای یک مهد گسترده برای بیوگرافی قبر ، عاقلانه زمان خاصی از زندگی مونرو را متمرکز می کند. این فیلم براساس خاطرات کالین کلارک ، دستیار سر لورنس اولیویه ، روابط متلاطم مونرو و اولیویه را هنگام حضور در صحنه فیلمبرداری فیلم شاهزاده و شوگرل 1957 ترسیم کرده است. ویلیامز برای بازی در نقش بهترین بازیگر نقش اول زن جایزه اسکار را بدست آورد.( بهترین فیلم های میشل ویلیامز )

فیلم وندی و لوسی (2008) 85٪

ویلیامز تاکنون سه بار در کارنامه خود با نویسنده مستقل کلی ریخاردت کار کرده است و هر سه فیلم در میان 10 فیلم برتر ویلیامز در هر RT قرار دارند. مطمئناً می توانیم انتظار داشته باشیم که آنها در آینده با هم کار کنند!

اولین همکاری آنها وندی و لوسی است ، یک مطالعه شخصیت بسیار تأثیرگذار و جذاب در مورد یک زن جوان و حیوان خانگی دوست داشتنی او. ویلیامز نقش وندی را بازی می کند ، اورگونیایی که در یک تابستان ناگوار در روزهای سختی به سر می برد. سگی وندی ، لوسی ، بدون مراجعه به کسی ، تمام آرامش وندی را که وندی می خواهد ، فراهم می کند.( بهترین فیلم های میشل ویلیامز )

بیشتر بخوانید:بهترین فیلم های لارس فون تریه

Meek’s Cutoff (2011) 86٪ فیلم

در دومین بار همکاری خود ، ویلیامز و ریچاردت صحنه اورگان را حفظ کردند تا داستانی کاملا متفاوت از وندی و لوسی را بیان کنند.

در Cut Meek’s ، ویلیامز در نقش Emily Tetherow ، یک ساکن سخت گیر در سال 1845 اورگان ناامید از عبور ایمن از کوههای آبشار. در حالی که خویشاوندان وی و دو خانواده دیگر در آغوش هستند ، مهاجران به استفن میک (بروس گرینوود) که ادعا می کند از میانبر زمین سخت عبور می کند متوسل می شوند. وقتی طرفین گم می شوند ، یک تلاش هولناک برای بقا در پی می گیرد.( بهترین فیلم های میشل ویلیامز )

بهترین فیلم های هاوارد هاکس
بیشتر بخوانید

Blue Valentine (2010) 87٪ فیلم

ویلیامز در یکی از دلخراش ترین داستان های عاشقانه ترش که تاکنون فیلمبرداری شده است ، در فیلم “ولنتاین آبی” در کنار رایان گاسلینگ بازی می کند ، فیلمی که وی نیز به عنوان مدیر اجرایی تولید کرده است.

ویلیامز همچنین دومین نامزدی اسکار کارنامه خود را برای بازی در نقش سیندی در این فیلم به دست آورد ، زنی که با دین (گاسلینگ) ، یک نقاش خوش تیپ خانه آشنا می شود و به او علاقه مند می شود. ما شاهد روند خواستگاری عاشقانه و کبوترانه آنها هستیم ، دوره ماه عسل کمرنگ می شود ، ازدواج شکست می خورد و یک جدایی وحشیانه به یک عاشقانه پیچیده پایان می دهد.( بهترین فیلم های میشل ویلیامز )

Brokeback Mountain (2005) 87٪ فیلم کوهستان بروکبک

“جک توئیست؟ جک تند و زننده!” چه کسی می تواند چنین خط نفرت انگیزی را بخواند که ویلیامز در هنگام کشف رابطه خارج از ازدواج سرگرمی خود با یک گاوچران همکار ، انیس دل مار (هیت لجر) ، در کوه Brokeback برنده اسکار ، یادش می کشد؟

داستان دلخراش آنگ لی در مورد عشق غیرقابل جبران در میان دو دست مزرعه دار وایومینگ در سال 1963 به سادگی قابل تحقیر است. لجر به عنوان مردی که نمی تواند خواسته های خشمگینانه ای را که در خود دارد ، به صورت شفاهی بیان کند ، یکی از بزرگترین نمایش ها را در همه زمان ها ارائه می دهد. ویلیامز در نقش همسر همیشگی خود ، آلما ، با اعتبار برابر بازی می کند.( بهترین فیلم های میشل ویلیامز )

بیشتر بخوانید:بهترین فیلم های گری کوپر

فیلم لاسی (1994) 88٪

باور کنید یا نه ، اما RT می گوید ، اولین اعتبار فیلم بلند ویلیامز هنوز در میان سه فیلم بالاترین رتبه حرفه ای قرار دارد. بله ، این نوعی نفوذ لاسی در محافل سینمایی است!

در بازسازی آزاد فیلم Lassie Come Home ، سال 1943 درام ناشی از تصمیم خانواده ترنر برای نقل مکان از شهر به روستاهای ویرجینیا است. در حالی که همه اعضای خانواده برای سازگاری تلاش می کنند ، ناگهان از حضور لاسی ، یک کولی عشایری که به عنوان یکی از خودشان پذیرفته می شوند ، خوشبخت می شوند.( بهترین فیلم های میشل ویلیامز )

بیوگرافی ونسا کربی
بیشتر بخوانید

فیلم برخی از زنان (2016) 91٪

هر بار که ویلیامز با نویسنده / کارگردان کلی ریخاردت کار می کند ، امتیاز فیلم آنها افزایش می یابد. به گفته Rotten Tomatoes ، این فیلم برای سومین همکاری آنها با نام “زنان معین” در رتبه دوم بالاترین درجه حرفه ای ویلیامز قرار دارد.

این بار ، ریخاردت سه داستان متفاوت در مورد زندگی زنان روزمره در شهر کوچک مونتانا بافته است. ویلیامز به لورا درن و کریستن استوارت ملحق می شود ، که هر یک در ویینت کوتاه خود بازی می کنند.( بهترین فیلم های میشل ویلیامز )

The Station Agent (2003) 94٪ فیلم

ویلیامز در تله مک کارتی که به طور گسترده ای مورد استقبال و تمجید آمیز از The Station Agent قرار می گیرد ، در نقش امیلی به عنوان بخشی از گروه پشتیبانی ستارگان برنده جایزه بازی می کند.

این فیلم جهان را به پیتر دینكلج معرفی كرد ، وی در این فیلم پس از مرگ تنها دوست خود ، در نقش یك انسان به شدت افسرده مبتلا به کوتولگرایی كه در اندیشه خودكشی است ، بازی می كند. وقتی فینبار (دینکلج) برای تنها ماندن به روستای جرسی نقل مکان می کند ، نمی تواند از پیشرفت دوستانه هل دهنده هات داگ مسخره (بابی کاناوال) و زنی با چمدان شخصی شدید (پاتریشیا کلارکسون) فرار کند. ویلیامز و کاستارهایش نامزد دریافت جایزه SAG برای اکثر بازیگران برجسته شدند! ( بهترین فیلم های میشل ویلیامز )

بیشتر بخوانید:بهترین فیلم های ژان پیر ملویل

پایان مقاله بهترین فیلم های میشل ویلیامز

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جان تراولتا|بهترین فیلم های جودی فاستر|بهترین فیلم های ایزابلا روسلینی|بهترین فیلم های دنیل رادکلیف | فیلم برتر|بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

5 × 1 =