صفحه اصلی > سینما : فیلم ونوم 2
ads

فیلم ونوم 2

فیلم ونوم 2

فیلم ونوم 2

اولین تریلر ‘ فیلم ونوم 2 ‘ عجیب ترین جفت شدن ابرقهرمان ها را به ارمغان می آورد.

Venom برگشته ، با انتقام! اولین تریلر از فیلم Venom: Let There Be Carnage به تازگی توسط سونی منتشر شد و در فصل بعدی در Sony Pictures Universe of Marvel Character یا SPUMC (که می گویند پنج برابر واقعا سریع است) آنها را تحریک کرد.

بیشتر بخوانید : بهترین فیلمهای تارانتینو

داستان فیلم ونوم 2

ما واقعاً چیزهای زیادی در مورد فیلم ونوم 2 نشنیده ایم: فیلم ونوم 2 از وقتی که عنوان آن در آوریل سال گذشته اعلام شد ، باعث می شود فکر کنیم شاید این فیلم حتی واقعی نبوده است. فیلم Venom 2 نه تنها واقعی است ، بلکه ما به تاریخ اکران تئاتر آن نزدیکتر و نزدیکتر می شویم ، زیرا فیلم برای جلوگیری از درگیری با F9 تحت فشار قرار گرفت.

اگر فیلم اول دارای حال و هوای عجیب و غریب رام-کام بود ، اولین تریلر فیلم ونوم 2 کاملاً یک فیلم پلیس رفیق است ، اما با یک ضد قهرمان بازنده و همچنین تام هاردی همراه است. فیلم اول به دلیل پوچی کارتونی اش نه تنها به طرز شگفت انگیزی لذتبخش بود ، بلکه با کسب بیش از 850 میلیون دلار در سراسر جهان یک موفقیت غافلگیرکننده بود و این حتی با کلاه گیس وحشتناک وودی هارلسون هم بود! خوشبختانه ، کلاه گیس در دنباله دنباله گم شده است ، زیرا در غیر این صورت ، همه ما می دانیم که خبر اصلی 55٪ از بررسی های فیلم خواهد بود.

بیشتر بخوانید : بهترین فیلمهای دیوید لینچ

عوامل Venom 2

فیلم ونوم 2 به کارگردانی اندی سرکیس ساخته شده و شاهد بازگشت هاردی ، هارلسون و همچنین میشل ویلیامز و رید اسکات است. فیلم ونوم 2 قرار است استیفن گراهام و همچنین نائومی هریس را به عنوان شرور شرور مرد عنکبوتی معرفی کند. کلی مارسل فیلمنامه را نوشت ، اگرچه هاردی در واقع اعتبار داستان را با او در این فیلم به اشتراک می گذارد ، زیرا او نقش بزرگتری را در شکل گیری ادامه ماجراهای ادی بروک و دوستش ، ونوم بازی می کند.

بیشتر بخوانید : بهترین فیلمهای رابرت دنیرو

تاریخ پخش Venom 2

Venom 2 قرار است در تاریخ 24 سپتامبر اکران شود. در این بین ، می توانید اولین تریلر فیلم Venom: Let There Be Carnage را در زیر تماشا کنید و خوشحال باشید زیرا دومین دوست صمیمی Venom ، بانوی bodega ، بازگشته است!

فیلم مهاجمان صندوقچه گمشده
بیشتر بخوانید

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.