صفحه اصلی > سینما : مراسم اسکار 2021
ads

مراسم اسکار 2021

مراسم اسکار 2021

سپاس خداوند را! آخرین مراسم اسکار 2021 هم اکنون پس از دو ماه تأخیر به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا ، سرانجام نزدیک است. نود و سومین دوره جوایز اسکار یکشنبه 25 آوریل برگزار می شود زیرا مردان طلای کوچک در 23 دسته تقسیم می شوند.

هر کسی که پیش بینی این رویداد را داشته باشد ، می داند که بیشتر عناوین رقابتی عمدتا فیلم های مستقل هستند که به خاطر امنیت به صورت آنلاین در سایت های پخش جریانی و VOD نمایش داده می شوند.

بنابراین این زمان مناسب برای پیش بینی پیروزی بر اساس سرنخ های داده شده توسط رویدادهای قبلی مانند گلدن گلوب ، منتقدان ، انجمن بازیگران صفحه و جوایز انجمن تهیه کنندگان است.

اما من به عنوان یک انسان باهوش ، اغلب با چیدن قلب به جای سرم دست و پنجه نرم می کنم – کاری که امسال به خودم اجازه می دهم حداقل در یک رده انجام دهم. پیش بینی های من در اینجا ، با ساده ترین آنها شروع می شود:

با پیش بینی های مراسم اسکار 2021 همراه شما هستیم.

نامزد های بهترین فیلم مراسم اسکار 2021 
“پدر”
“یهودا و مسیح سیاه”
“مانک”
“Minari”
“Nomadland”
“زن جوان امیدوار کننده”
“صدای فلز”
“دادگاه شیکاگو 7”

برنده: “Nomadland”
از زمانی که ” فیلم Nomadland ” ساخته فیلمساز Chloé Zhao ، در مورد گروهی از شهروندان سالخورده ریشه دار که زندگی در RVs خود را انتخاب می کنند ، اولین فیلمی بود که هم جایزه شیر طلایی ونیز و هم جایزه Toronto’s People’s Choice را از آن خود کرده است ، کسی است که به احتمال فراوان برنده قطعی میباشد.

این وضعیت فقط با جوایز برتر در گلدن گلوب ، منتقدان انتخاب و انجمن تهیه کنندگان این وضعیت را تثبیت کرده است. ” فیلم میناری ” ، در مورد یک خانواده کره ای که سعی در تحقق بخشیدن به رویای آمریکایی خود دارند ، نیز بسیار تحسین برانگیز است ، اما سر من نه می گوید.

Nomadland

بهترین کارگردانی

نامزد های بخش بهترین کارگردانی

توماس وینتربرگ ، “دور دیگری”
دیوید فینچر ، “مانک”
لی آیزاک چونگ ، “میناری”
Chloé Zhao ، “Nomadland”
زمرد فنل ، “زن جوان امیدوار کننده”

برنده: کلوئه ژائو
برنده احتمالی: زمرد فنل
در تاریخ نوشته میشود که ژائو برای گرفتن این جایزه به ویژه پس از دریافت جایزه انجمن کارگردانان تلاش بسیاری کرده است. او پس از اسکار کاترین بیگلو برای فیلم The Hurt Locker” 2009 فقط دومین زن برنده در این گروه خواهد بود و اولین زن آسیایی خواهد بود.

مراسم اسکار 2021

نامزدهای مراسم اسکار 2021 بازیگر نقش اصلی
ریز احمد ، “صدای فلز”
چادویک بوسمن ، “ته سیاه Ma Ma Rainey”
آنتونی هاپکینز ، “پدر”
گری اولدمن ، “مانک”
استیون یون ، “میناری”

برنده: چادویک بوسمن
برنده احتمالی: آنتونی هاپکینز برای فیلم پدر
پس از یک حرفه پر از نقش های قهرمان از افسانه بیس بال جکی رابینسون گرفته تا ابرقهرمان سیاه پلنگ ، آخرین نقش بوسمن در صفحه نمایش بزرگ به عنوان یک بازیکن شیپور بلندپرواز و کاکایی بود که می خواست

در حالی که با هم گروهان خود خصمانه است ، وقت زیادی را بگذراند. اگر پیروز شود ، پس از برنده شدن بهترین بازیگر پیتر فینچ برای “شبکه” 1976 و جایزه بازیگر نقش مکمل هیت لجر به عنوان جوکر در سال 2008 “شوالیه تاریکی” ، بوزمن فقط سومین بازیگری است که موفق به دریافت تندیس می شود.

در مورد هاپکینز ، او تنها اسکار خود را برای بازی در نقش “هانیبال لکتر” در “سکوت بره ها” 1991 به دست آورد. با توجه به اینکه در سن 83 سالگی ، وی رکورد قدیمی ترین بازیگر اصلی کاندید شده را شکست و به خاطر پرتره خود از یک مبتلا به زوال عقل جایزه BAFTA را به دست آورد ، ممکن است احساساتی در کنار او باشد.

مراسم اسکار 2021

نامزدهای بازیگر نقش اصلی در اسکار 2021
ویولا دیویس ، “ته سیاه Ma Rainey”
آندرا دی ، “ایالات متحده در برابر بیلی تعطیلات”
ونسا کربی ، “تکه های یک زن”
Frances McDormand ، “Nomadland”
کری مولیگان ، “زنان جوان امیدوار کننده”

فیلم آخرین سامورایی
بیشتر بخوانید

برنده: کری مولیگان
برنده احتمالی: ویولا دیویس
اینجا جایی است که من به قلبم گوش می دهم. پیش از این فقط یک بار برای بازی در نقش یک دختر دبستانی زودهنگام در “یک آموزش” نامزد شده بود ، مولیگان اغلب در نقش هایی مانند “Shame” 2011 و “Inside Llewyn Davis” 2013 دست کم گرفته شد.

اما “زن جوان وعده دهنده” احتمالاً به بازیگری و احساساتی بودن دوبرابر نسبت به سایر نامزدهای خود احتیاج داشت ، با توجه به اینکه شخصیت او هر شب یک کلاهبرداری ایجاد می کند

تا به مردانی که طعمه زنان آسیب پذیر مبتلا به آسیب دیدگی می شوند عبرت بگیرد. مولیگان دقیقاً لقمه مناسب نقش خود را برای محصور کردن دوران #MeToo تزریق کرد.

همچنین اینکه او میزبان “Saturday Night Live” بود و نقش تحسین برانگیز دیگری در “The Dig” داشت ، صدمه ای ندید. همانطور که من دیویس را تحسین می کنم ، خصوصاً صحنه ای که افسانه بلوز دیوا با ضبط چندین بطری کوکاکولای سرد یخ ، مراحل ضبط را در استودیو برگزار می کند ، این مورد پسند من برای نقش های او نیست.

اما فکر می کنم این واقعیت که او فقط خودش یک آهنگ می خواند یک اشکال است. همچنین ، فیلم او در لیست بهترین فیلم نادیده گرفته شد. به علاوه ، او قبلاً برای نقش مکمل خود در “حصارها” 2016 اسکار گرفته است. در مورد این فیلم میتوانید به بخش بهترین فیلم های کمدی سری بزنید.

مراسم اسکار 2021

نلمزدهای بازیگر نقش مکمل در اسکار 2021
ساکا بارون کوهن ، “دادگاه شیکاگو 7”
دانیل کالوویا ، “یهودا و مسیح سیاه”
لسلی اودوم جونیور ، “یک شب در میامی”
Paul Raci ، “Sound of Metal”
لیکیت استنفیلد ، “یهودا و مسیح سیاه”

برنده: دانیل کالوویا
برنده احتمالی: پل راسی
در یک مسابقه نزدیک ، کالوویا از این واقعیت که نقش پر زرق و برق او به عنوان رئیس حزب پلنگ سیاه فرد همپتون در یک اکران در سال 2021 بود بهره مند شد و نسبت به فیلم های سال گذشته احساس طراوت می کرد.

این مجری بریتانیایی قبلاً نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کارش در فیلم ترسناک 2017 “بیرون برو” شد. با توجه به اینکه او قبلاً یک جایزه گلدن گلوب ، یک جایزه منتقدان ، یک جایزه SAG و یک جایزه BAFTA را از آن خود کرده است ، وی بیشتر در این مراسم مشهور میباشد. و او به تازگی میزبان “شنبه شب زنده” کار خود را در نشان دادن جنبه طنز خود انجام داد.

پس از آن اسب تیره Raci ، یک بازیگر شخصیت 73 ساله با چهار دهه تجربه ، که در کودکی بزرگسالان ناشنوا بزرگ شده و به زبان اشاره آمریکایی تسلط دارد ، و از تجربه خود برای بازی در نقش مربی ناشنوا برای ریز احمد استفاده کرد درامر فلزات سنگین که شنوایی خود را از دست می دهد.

نقش او به عنوان یک تلاش حمایتی واقعی ممکن است به او نسبت به سایرین برتری دهد.

مراسم اسکار 2021

نامزدهای بازیگر نقش اصلی در مراسم اسکار 2021
ماریا باکالوا ، “Borat Moviefilm متعاقب آن”
گلن کلوز ، “Hillbilly Elegy”
اولیویا کلمن ، “پدر”
آماندا سیفرید ، “مانک”
یو جونگ یون ، “میناری”

برنده: یوه-جونگ یون
برنده احتمالی: گلن کلوز
یون 73 ساله – معروف به مریل استریپ کره ای – پس از کسب افتخار SAG و همچنین جایزه BAFTA ، هنگام تلاش برای تشکر از نیروهای انگلیس که به وی احترام گذاشت با اعلام اینکه آنها “لعنتی” بودند ، لج کرد.

پرواز بی گناه او در دوربین باعث شد سخنرانی وی یکی از نکات جالب توجه در فصل اسکار تاکنون باشد. او در حال حاضر این افتخار را دارد که اولین مجری کره ای برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن باشد.

فیلم Eternals
بیشتر بخوانید

شیمی وی با آلن کیم به عنوان نوه هشت ساله اش ، که هر دو در دام شبنم کوهستان گیر کرده اند ، کمک می کند تا عملکرد او به سطح بالاتری برسد. این به جنگ مادربزرگ ها برمی گردد.

بستن واضح است که بهترین دلیل برای تماشای نسخه فرعی فیلم “Hillbilly Elegy” از ران هوارد است. اما او همچنین به خاطر یک شهروند مسن دوست داشتنی “نابودگر” معروف به ماماو نامزد دریافت جایزه شد. متأسفانه ، او احتمالاً رکورد هشت باخت مرحوم Peter O’Toole را بدون پیروزی یکشنبه شب خواهد شکست.

نامزدهای بهترین فیلمنامه اقتباسی مراسم اسکار 2021
“Borat Subventioning Moviefilm” توسط ساکا بارون کوهن و آنتونی هینز و دن سویمر و پیتر بینهام و اریکا ریوینوجا و دن مازر و جنا فریدمن و لی کرن
“پدر” نوشته کریستوفر همپتون و فلوریان زلر
“Nomadland” ساخته Chloé Zhao
“یک شب در میامی” ساخته کمپ پامپ
“ببر سفید” ساخته رامین بحرانی

برنده: “Nomadland”
برنده احتمالی: “Borat Subiefent Moviefilm”
در حالی که فیلمنامه ژائو صلاحیت حضور در جوایز صنفی نویسندگان را نداشت ، شتاب فیلم او احتمالاً در این رده نیز ادامه خواهد یافت.

نامزد های بهترین فیلمنامه اصلی در اسکار 2021
“یهودا و مسیح سیاه” نوشته ویل برسون و شاکا کینگ
“Minari” ساخته لی آیزاک چونگ
“زن جوان امیدوار کننده” توسط زمرد فنل
“Sound of Metal” نوشته داریوش ماردر و آبراهام ماردر
“دادگاه شیکاگو 7” نوشته آرون سورکین

برنده: “زن جوان امیدوار کننده”
برنده احتمالی: “The Trial of the Chicago 7”
زمرد فنل جایزه WGA را بدست آورد ، که به او اجازه می دهد جلوتر از بقیه مورد توجه قرار گیرد. اگر جایزه را از آن خود کند ، او اولین زنی خواهد بود که در این گروه از زمان دیابلو کودی در سال 2008 برای فیلم “Juno” برنده شده است.

و همچنین اولین بار است که نویسندگان زن در هر دو دسته فیلمنامه پیروز می شوند. آرون سورکین به دلیل نوشتن کلامی تیزبینش بسیار مورد تحسین است ، اما نداشتن نامزد کارگردانی ممکن است علیه او کار کند.

مراسم اسکار 2021

نامزد های بخش بهترین انیمیشن مراسم اسکار 2021
“به بعد”
“روی ماه”
“فیلم Shaun the Sheep: Farmageddon”
“روح”
“Wolfwalkers”

برنده: “روح”
برنده احتمالی: “Wolfwalkers”
عناوین Pixar و Disney معمولاً در این گروه قرار می گیرند. در دهه گذشته ، فقط دو برنده کارتون از استودیوهای دیگر به غیر از خانه موش آمدند: “Rango” 2011 از پارامونت و “Spider-Man: Into the Spider-Verse” 2018.

نامزد های بخش بهترین مستند در مراسم اسکار 2021
“جمعی”
“Crip Camp”
“عامل مول”
“معلم هشت پا من”
“زمان”

برنده: “معلم هشت پا من”
برنده احتمالی: “Time”
این سند غیرمعمول یک فیلمساز را دنبال می کند که در زندگی خود احساس قطع ارتباط می کند و تصمیم می گیرد در یک جنگل سرد آب زیر دریایی نزدیک کیپ تاون ، آفریقای جنوبی شیرجه بزند.

وی سرانجام با اختاپوس ماده کنجکاو مواجه می شود و با موجودی که به او درس هایی درباره زندگی و بقا می آموزد رابطه برقرار می کند. برندگان جوایز BAFTA و PGA اخیراً نشان داده اند که این نسخه اصلی Netflix پیشرو آشکار است.

نامزد های بخش بهترین مستند کوتاه مراسم اسکار 2021
“کولت”
“کنسرتو مکالمه است”
“تقسیم نشوید”
“بخش گرسنگی”
“آهنگ عشق برای لاتاشا”

برنده: “کنسرتو مکالمه است”
برنده احتمالی: “A Love Song for Latasha”
در حالی که هر پنج مدعی آماده دریافت جایزه میباشند، این مختصر درباره یک پیانیست سیاه پوست که اصل و نسب خانواده خود را به جیم کلاو جنوبی برمی دارد الهام بخش ترین گروه است.

نامزد های بخش بهترین انیمیشن کوتاه در اسکار 2021
“Burrow”
“نابغه لوکی”
“اگر اتفاقی بیفتد دوستت دارم”
“اپرا”
“بله-مردم”

برنده: “اگر اتفاقی بیفتد دوستت دارم”
برنده احتمالی: “Burrow”
این ویژگی ساخت انیمیشن نشان می دهد که چگونه اندوه بر والدین کودکی تأثیر می گذارد که با خشونت اسلحه کشته شده اند در حالی که ارواح زندگی قبل از وقوع فاجعه آنها را آزار می دهد.

فیلم جانوران بی مرز و بوم
بیشتر بخوانید

با توجه به موقع بودن موضوع ، این کارتون به احتمال زیاد رای دهندگان را به حرکت در می آورد و این صدمه ای نمی زند که در Netflix ، جایی که هم اکنون در دسترس است ، به عنوان یک جریان محبوب شناخته شده است.

نامزد های بخش بهترین فیلم کوتاه مراسم اسکار 2021
“احساس کردن”
“اتاق نامه”
“حال”
“دو غریبه دور”
“چشم سفید”

برنده: “دو غریبه از راه دور”
برنده احتمالی: “The Letter Room”
این داستان کوتاه با الهام از اعتراض جورج فلوید در یک بازه زمانی تنظیم شده است و خواننده رپ جوی بادا است و برخی از تولید کنندگان برتر در قالب شان کمبز ، آدام مک کی و کوین دورانت ستاره NBA را دارد.

در مورد “The Letter Room” هرگز صدمه ای نمی بیند که یک ستاره کوتاه مدت به عنوان بازیکن اصلی خود یک ستاره بزرگ را بگیرد – در این مورد اسکار ایزاک با سبیل. او نقش یک زندانبان مهربان را بازی می کند که به اتاق نامه منتقل می شود. طولی نمی کشد که او درگیر زندگی شخصی زندانیان می شود.

نامزد های بخش بهترین فیلم خارجی زبان مراسم اسکار 2021
“دور دیگر”
“روزهای بهتر”
“جمعی”
“مردی که پوست خود را فروخت”
“Quo Vadis ، Aida؟”

برنده: “دور دیگری”
برنده احتمالی: “جمعی”
پس از نامزدی غافلگیرکننده فیلمساز توماس وینتربرگ برای بهترین کارگردانی ، این عنوان در مورد گروهی از مردانی که راه خود را از رکود در اواسط زندگی خود می نوشند که مادز میکلسن درجه یک را بازی می کند ، پیشرو در این گروه است.

اگر حمایتی که منجر به نامزدی کارگردان می شود به معنای پیروزی در اینجا نباشد ، تکان دهنده خواهد بود.

نامزد های بخش بهترین فیلمبرداری اسکار 2021
شان بابیت: “یهودا و مسیح سیاه”
“مانک” ، اریک مسرشیمیت
داریوش ولسکی ، “اخبار جهان”
جوشوا جیمز ریچاردز ، “Nomadland”
“دادگاه شیکاگو 7” ، پدون پاپامیکل

برنده: “Nomadland”
برنده احتمالی: “مانک”
نکته کلیدی در حدس زدن صحیح دسته بندی های زیر خط انتخاب فیلم با بیشترین بازخورد مورد احترام است. در این حالت ، مادر طبیعت عملاً همبازی مک دورماند است زیرا دوربین عظمت کویرهای غربی ، آسمان های چند رنگ ، زمین های صخره ای و جانوران و گیاهان عجیب و غریب را جشن می گیرد در حالی که در تابلوهای با شکوه ساعت جادویی غرق می شود.

در مورد یک ناراحتی احتمالی ، آخرین باری که یک امیدوار اسکار با سیاه و سفید بودن سر و صدای زیادی به پا کرد ، “هنرمند” سال 2011 بود. این فیلم همانند “مانک” ساخته دیوید فینچر در اوایل صنعت فیلم سازی تنظیم شده بود. “مانک” می تواند رقابت سنگینی را برای پیشرو فراهم کند.

نامزد های بخش بهترین تدوین اسکار 2021
“پدر” ، یورگوس لامپرینوس
کلوئه ژائو ، “Nomadland”
فریدریک توراوال ، “زن جوان امیدوار کننده”
“صدای فلز ،” Mikkel E. G. Nielsen
“دادگاه شیکاگو 7” ، آلن باومگارتن

برنده: “دادگاه شیکاگو 7”
برنده احتمالی: “Sound of Metal”
اگر ما به فلسفه بهتر کمک کنیم ، “Sound of Metal” پیروز خواهد شد. اما من شرط بندی را از آنجا که “دادگاه شیکاگو 7” جایزه ACE Eddie را برای ویژگی دراماتیک دریافت کرد ،میبندم.

نامزد های بخش بهترین صدا در مراسم اسکار 2021
“تازی”
“مانک”
“اخبار جهان”
“روح”
“صدای فلز”

برنده: “Sound of Metal”
برنده احتمالی: هیچ کدام.
امسال آکادمی سرانجام فهمید که متداول ترین افراد هرگز تفاوت در ویرایش صدا و میکس صدا را نمی دانند. بنابراین ، آنها فرآیند را با دسته بندی واحد آن ساده کردند.

با توجه به اینکه کلمه “sound” در عنوان اصلی این کفش بازی در مورد یک درامر راک است که شنوایی خود را از دست می دهد یکی از مطمئن ترین شرط های عصر است.

بهترین فیلم های 2021
بیشتر بخوانید

نامزد های بخش بهترین موزیک متن در مراسم اسکار 2021
“ترنس بلانچارد” “Da 5 Bloods”
“مانک” ، ترنت رضنور و آتیکوس راس
“میناری” ، امیل ماسری
“اخبار جهان” ، جیمز نیوتن هاوارد
“روح” ، ترنت رضنور ، آتیکوس راس و جون باتیست
برنده: “روح”
برنده احتمالی: “Minari”
با توجه به اینکه “Soul” تماما در مورد ساخت موسیقی است ، احتمالاً بیشترین امتیاز را از بین این مدعیان دارد. این صدمه ای نمی بیند که استعداد مسئول در قالب ترنت رزنور و آتیکوس راس است – که قبلاً برای کار خود در “شبکه اجتماعی” 2010 برنده شده بودند و امسال دو بار نامزد شده اند – همراه با جون باتیست ، پیانویست اصلی ، که عضو موسیقی جاز است.

تصنیف ها “Minari” به لطف آهنگساز Emile Mosseri یک امتیاز ناک اوت به دست آورد ، اما بعید به نظر می رسد تهدیدی برای دستگاه تبلیغاتی Pixar باشد.

مراسم اسکار 2021

نامزد های بخش بهترین موزیک تیتراژ مراسم اسکار 2021
“برای تو بجنگ” ، “یهودا و مسیح سیاه”
“صدای من را بشنو” ، “دادگاه شیکاگو 7”
“Husavik” ، “مسابقه آهنگ یوروویژن: داستان حماسه آتش”
“Io Si (Seen)” ، “The Life Ahead”
“حالا صحبت کن” ، “” یک شب در میامی ”

برنده: “Husavik”
برنده احتمالی: “حالا صحبت کن”
“The Story of Fire Saga” ، یکی از ترفندهای مسابقه آواز Eurovison ، به اندازه کافی نت های کمدی کمپی را نمی زند ، اما با این تصنیف قدرتمند سر به فلک کشیده به یادماندنی به پایان می رسد که احساس می شود مدتها پس از پایان فیلم به کرم گوش خوش آمد تبدیل خواهد شد.

این اسپویلر احتمالی توسط لسلی اودوم جونیور که به عنوان بازیگر شیطان صفت کوک در فیلم Regina King’s بازی می کند ، به طور مشترک نوشته شده است. او فقط چهارمین نفری است که در همان سال آواز و پیشنهاد بازیگری کسب کرده است.

نامزد های بخش بهترین طراحی لباس در اسکار 2021
“اما” ، الکساندرا بیرن
“آن رات” “ته سیاه Ma Rainey”
“مانک” ، تریش سامرویل
“مولان” ، بینا دایگلر
“پینوچیو” ، ماسیمو کانتینی پارینی

برنده: “ته مشکی Ma Rainey”
برندهاحتمالی: “اما”
چیزهای بهتر میباشد و صفحه نمایش پر زرق و برق دوران دهه 1920 که توسط stalwart Ann Roth ایجاد شده است ، احتمالاً جایزه را به خانه خواهد برد ، جیمز ایوروی ، فیلمنامه نویس “با نام خود مرا صدا کن” به عنوان قدیمی ترین برنده اسکار تاکنون.

نامزد های بخش بهترین گریم مراسم اسکار 2021
“اما”
“Hillbilly Elegy”
“ته مشکی Ma Rainey”
“مانک”
“پینوکیو”

برنده: “ته مشکی Ma Rainey”
برنده احتمالی: “Hillbilly Elegy”
فقط نگاه کردن به آرایش درخشان صورت ویولا دیویس و همچنین لباس غنی شده اش که بسیار حفظ شده است به ما این امکان را می دهد که باور کنیم او مادر بلوز است.

نامزد های بخش بهترین طراحی تولید مراسم اسکار 2021
“پدر”
“ته مشکی Ma Rainey”
“مانک”
“اخبار جهان”
“اصول”

برنده: “مانک”
برنده احتمالی: “پدر”
هر پروژه ای که بتواند قلعه هرست را بازسازی کند ، که در “Citizen Kane” به آن Xanadu گفته شد ، روی صفحه سزاوار طلا و موارد دیگر است. در مورد “پدر” ، یک عنصر کلیدی که خط داستانی را تکمیل می کند این است که مجموعه های این درام برای همیشه تغییر می کنند.

آنها نشان دهنده بی نظمی و اضطرابی است که بیمار زوال عقل آنتونی هاپکینز متحمل می شود ، زیرا وضعیت سلامتی او از بد به بدتر می رود و شرایط زندگی و سرپرستان او تغییر می کند.

نامزد های بخش بهترین جلوههای بصری مراسم اسکار 2021
“عشق و هیولا”
“آسمان نیمه شب”
“مولان”
“ایوان یک و تنها”
“اصول”

برنده: “Tenet”
برنده احتمالی: “The Midnight Sky”
من به طرح پیچیده انگشت شست می پردازم ، اما کریستوفر نولان کارگردان به ندرت در مورد جلوه های ویژه فک انداختن اشتباه می کند.

گردآورنده رضا حقی ( نویسنده مجله هنری بامدادی ها )

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

2 × 1 =