صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : 10 فیلم برتر کریس همسورث
ads

10 فیلم برتر کریس همسورث

کریس همسورث

10 فیلم برتر کریس همسورث :

این یک چالش مداوم برای علاقمندان به سینما است که هر زمان کورس همسورث را می بینند ثور را نبینند ، و البته قابل درک است. با این حال ، در حالی که مطمئناً چند (یا بیشتر) فیلم Marvel در این لیست پیدا خواهید کرد ، مهم است که به یاد داشته باشید که استرالیایی 36 ساله استعدادی دارد که از بازی در God of Thunder گذشته است.

در واقع ، کریس همسورث اغلب به عنوان قوی ترین عنصر برخی از پروژه هایی که در آن شرکت کرده است شهرت دارد. بازی او در فیلم سفید برفی و هانستمن باعث شد تا دنباله ای برای او به دست آید که در آن تمرکز اصلی او بود ، شیمی او با همبازی تسا تامپسون فیلم Men in Black: International را گاهی تماشا کرد و او نمایش را از بازیگران اصلی فیلم راه اندازی مجدد Ghostbusters پل فایگ در سال 2016 دزدید.

البته این لیستی از فیلم هایی نیست که کریس همسورث آنها را بهتر ساخته است. این انتخاب های ما برای بهترین فیلم ها با بازی کریس همسورث است …

10. تعطیلات (2015)

کریس همسورث

شما هرگز از اولین لحظه ای که به او چشم دوختید حدس نمی زنید که کریس همسورث بیش از یک پسر زیبا و جلیقه است که می تواند دیالوگ را با جذابیت مناسب بخواند. این راه اندازی مجدد نرم افزاری/دنباله کمدی کلاسیک 1983 با بازی Chevy Chase که به یک وسیله حق رای دادن غافلگیر کننده تبدیل شد ، به مردم ثابت می کند که بازیگر واقعاً می تواند بامزه باشد.

در حالی که خانواده اش را در یک سفر جاده ای به Wally World می برد ، درست مانند پدرش ، Rusty Griswold (Ed Helms) بزرگتر توقف می کند تا به دیدار خواهرش Audrey (Leslie Mann) برود ، جایی که او با همسر کارآفرین ثروتمندش Stone Crandall زندگی می کند.

(کریس همسورث) ، که با نشان دادن … وسایل خود ، همسر همسر خود را ناراحت می کند. تعطیلات 2015 بهترین سری از مجموعه پس از ماجراهای فاجعه بار گریسولد نیست ، اما همچنان خنده ها را به ارمغان می آورد ، به خصوص با همسورث روی صفحه.

9. زمان های بد در ال رویال (2018)

کریس همسورث

این فیلم هایی مانند انتقام جویان و کابین در جنگل است که ثابت می کند کریس همسورث اغلب درخشش خود را در بخشی از یک گروه نشان می دهد ، و نه فقط به این دلیل که او تصور می شود جزو بلندترین و خوش تیپ ترین گروه است. چیزهای زیادی نیست که بخواهم در مورد ویژگی او در بازی Bad Time at El Royale بیان کنم ، اما می توانم به شما قول دهم که شخصیت او ، بیلی لی ، بسیار مخالف تیپ است.

بهترین فیلم های کیت وینسلت
بیشتر بخوانید

در قصیده نویسنده و کارگردان درو گدارد در سال 1969 برای آگاتا کریستی ، چند غریبه به هتل کم کار و بیش از حد خالی لیک تاهو سر می زنند ، که در آن به نظر می رسد همه در آنجا بی گناه نیستند. Bad Times at the El Royale یک جواهر هیچکاکی است که با پیچ و تاب های زیرکانه ، خشونت های تکان دهنده و کریس همسورث مانند شما جسورانه در حال فروپاشی و کثیف شدن است. قبلاً او را ندیده بودم

8. Avengers: Age Of Ultron (2015)

کریس همسورث

صحبت از کریس همسورث در قطعات گروهی ، دنباله نویسنده و کارگردان Joss Whedon در فیلم The Avengers در سال 2012 ، دومین همکاری این بازیگر با قهرمانان دیگر در MCU ، چهارمین حضور او در نقش ثور و همچنین دومین حضور او در یک فیلم خوب MCU بود. با این حال ، در میان فیلم های رویداد متقاطع MCU ، Avengers: Age of Ultron به ندرت مورد علاقه قرار می گیرد.

همانقدر که از فیلم پرفروش 2015 لذت می برم که در آن تونی استارک (رابرت داونی جونیور) و هوش مصنوعی بروس بنر (مارک روفالو) به نام اولترون (جیمز اسپایدر) به جای آنکه “زرهی در سراسر جهان” باشند ، به نظر می رسد. به عنوان بزرگترین تهدید آنها ، من اعتراف می کنم که با همه پیچ و خم های تاریک و خرده توطئه های شلوغ اش ، می تواند یک تجربه طاقت فرسا باشد. با این وجود ، این یک فیلم انتقام جویان است ، که هر اتفاقی بیفتد همیشه قابل ملاحظه است و تلاش را آغاز می کند که ثور را به راگناروک می رساند … اما بیشتر در مورد آن بعدا.

7. Star Trek (2009)

کریس همسورث

با وجود اینکه کریس همسورث امروز در لیست A قرار دارد ، شگفت آور به نظر می رسد که شروع کار سینمایی او شبیه به اولین بازی کوین کاستنر در The Big Chill به عنوان الکس درگذشته در یک فلش بک بود که در قسمت نهایی ویرایش شد. بزرگترین تفاوت بین آن و نقش همسورث در Star Trek این است که او هنوز باید در فیلم حضور داشته باشد ، اما نه برای مدت طولانی.

این بازیگر در واقع اولین نمایش خود را پس از شروع کار در تلویزیون استرالیا در J.J. راه اندازی مجدد آبرامز از مجموعه داستان های علمی تخیلی به عنوان جورج کرک ،

بهترین فیلم های دنی بویل
بیشتر بخوانید

افسر بدشانس ناوگان ستاره و پدر کاپیتان آینده Enterprise جیمز تی کرک (کریس پاین). علیرغم این واقعیت که ظاهر اولیه کریس همسورث از تیتراژ ابتدایی Star Trek فراتر نمی رود ، شخصیت او برای قوس کاپیتان کرک در طول فرنچایز مهم شد ، که در سال 2013 در Star Trek Into Darkness نیز تلافی شد.

6. انتقام جویان (2012)

کریس همسورث

در حالی که فیلم انتقام جویان: عصر اولترون فوق الذکر به خوبی ساخته شده بود ، اما گاهی اوقات بسیار زیاد بود ، نسخه قبلی آن یک درمان مطلق بود. پس از معرفی شش قهرمان اصلی اصلی MCU در فیلم های قبلی ، انتقام جویان گرد هم می آیند و در رویداد حماسی 2012 متقاطع گرد هم می آیند که در آن نیک فیوری (ساموئل ال جکسون) وظیفه دارد تا به شکست لوکی کمک کند ( تام هیدلستون) ، برادر خوانده ثور.

گردهمایی ناخوشایند خانوادگی به عنوان هسته دوست داشتنی فیلم ساخته شده توسط جاس ودون ساخته شده است و سرگرم کننده و بی وقفه سرگرم کننده است که لحظاتی را برای فصل های آینده در MCU رقم خواهد زد. انتقام جویان به وظیفه غیرممکنی دست یافتند که چندین ابرقهرمان را در یک فیلم قرار دهد بدون آنکه واقعیتی را که طرفداران کتاب های کمیک و تماشاگران معمولی سینما به آن افتخار می کنند ، شکست دهند.

5. راش (2013)

کریس همسورث

شرم آور است که جیمز هانت اسطوره فرمول یک انگلیس مدت ها قبل از اینکه بتواند اوج دوران مسابقه ای خود را در فیلم زندگی نامه راش 2013 نشان دهد ، درگذشت. او احتمالاً بسیار افتخار می کرد که هیچ کس را نبیند که نقش کریس همسورث را در نقش او بازی کند.

درام تاریخی نامزد گلدن گلوب ، کارگردان ران هوارد ، عمدتاً رقابتی تلخ بین پلیبوی جیمز هانت و مسابقه استرالیایی نیکی لائودا (دانیل برول ، آنتاگونیست آینده MCU) است ،

که در اواسط دهه 1970 بحث دور مسابقات فرمول یک بود. راش نه تنها به عنوان بیوگرافی دو نفر از شجاع ترین رقبای مسابقات فرمول یک به کار خود ادامه می دهد ، بلکه سوء استفاده ای هیجان انگیز از خطر ایجاد یا شکستن این ورزش است و باعث می شود مسابقه دهندگان جایی برای اشتباهات نداشته باشند.

4. انتقام جویان: جنگ بی نهایت (2018)

کریس همسورث

تا زمان اکران فیلم متقاطع ابرقهرمانی دیگری که بعداً به آن اشاره خواهم کرد ، Avengers: Infinity War بزرگترین اتفاقی بود که برای دنیای سینمایی مارول رخ داد. نه تنها فرهنگسرای فرهنگی آنتونی و جو روسو به عنوان جشن 10 سال داستان نویسی شگفت انگیز فیلم کمیک بوک عمل کردند ، بلکه یکی از بزرگترین اشرار سینما در سال های اخیر ، تانوس (جاش برولین) را نیز به طور کامل معرفی کردند.

بهترین فیلمهای دیوید لینچ
بیشتر بخوانید

جستجوی ثور در انتقام جویان: جنگ بی نهایت ، از تنها بازمانده ناامید کننده کشتار Asgardian دیوانه تایتان تا رستگاری رعدآسا با اولین بازی Stormbreaker ،

تنها با یادآوری تانوس که او “باید سر را هدف گرفته بود” دوباره از بین می رود. این تنها یکی از بسیاری ، بسیاری از داستانهای شخصیت محور است که به طرز ماهرانه ای مدیریت می شوند. وظیفه غیرممکنی که جاس ویدون در فیلم انتقام جویان در سال 2012 تنها با شش شخصیت روبرو شد در مقایسه با کاری که برادران روسو در این فیلم انجام دادند تقریباً با تمام شخصیت هایی که قبلاً در MCU معرفی شده بودند انجام شد. و داستان تازه شروع شده بود…

3. کابین در جنگل (2011)

کریس همسورث

کریس همسورث جوان قبل از همکاری با کارگردان درو گدار در زمانهای بد در ال رویال و جاس ویدون برای دو فیلم اول انتقام جویان ، در ساختارشکن درخشان ژانر وحشت در آن دو بازی کرد.

در حالی که Scream ، احیای ناگهانی 1996 از کارگردان وس کریون ، گروهی از شخصیت ها را با آگاهی فراگیر از نقش آنها در یک فیلم ترسناک دنبال کرد ، فیلم The Cabin in the Woods در سال 2011 راهی مشابه اما بسیار دیوانه کننده تر برای تصور این مفهوم داشت. به

این یک فیلم دیگر از فیلمبرداری کریس همسورث است که توصیه می کنم اگر قبلا آن را ندیده اید از خرابکاری اجتناب کنید ، اما می گویم که بازیگر نقش یکی از پنج دانشجوی کالج را بازی می کند که در یک کابین دور افتاده با یک سری اتفاقات آزاردهنده روبرو می شوند و دلیل مشکلات آنها پیچ و تاب درخشانی است که هرگز نمی بینید. با وجود همه اتهامات فوق العاده هوشمندانه و شوخ در مورد ژانر وحشت که ما در طول این سالها از آن برخوردار بوده ایم ، The Cabin in the Woods در لیگ خودش است.

2. Thor: Ragnarok (2017)

کریس همسورث

کریس همسورث که از شخصیتی که باعث شهرت او شده بود خسته شده بود ، مصمم بود که در سال 2017 بازگشت خود را به فرانچایز انفرادی تور تبدیل کند. بنابراین ،

با یک مدل موی جدید ، کنار گذاشتن موجلنیر معروف ، و راهنمایی فیلمساز نیوزلندی تایکا وایتیتی (که در آن زمان بیشتر برای فیلم مستند خون آشام آنچه ما در سایه ها انجام می دهیم) مشهور بود. فیلمی که خدای تندر می تواند به آن افتخار کند

بیوگرافی رایان گاسلینگ | لیست فیلم ها و زندگی شخصی
بیشتر بخوانید

بعد از اینکه خواهر هلا (کیت بلانشت) او را به قصد تصاحب آسگارد تبعید کرد ، ثور باید با لوکی ، والکیری (تسا تامپسون) جنگجوی سابق آسگاردی و بروس بنر “دوست قدیمی کار” خود برای فرار از یک سیاره وحشیانه همکاری کند. و خانه خود را نجات دهید زیرا رویداد آخرالزمانی که به عنوان راگناروک قریب الوقوع پیش بینی شده است.

ثور: راگناروک با اجرای فوق العاده خنده دار جف گلدبلوم به عنوان استاد بزرگ ، نقطه عطف تازه ای برای نقش کریس همسورث در MCU است که راه را برای بزرگترین چالش شخصیت او هموار می کند.

1. انتقام جویان: پایان بازی (2019)

کریس همسورث

همانطور که قبلاً گفتم ، انتقام جویان: جنگ بینهایت تنها آغاز یک داستان بسیار بزرگتر بود که نزاع کتاب مقدس قهرمانان مارول ما با ثانوس را شرح می داد. روشی که برادران روسو آن داستان را در سال بعد در انتقام جویان به پایان رساندند: پایان بازی یکی از هیجان انگیزترین ، از نظر احساسی ویرانگر و فراموش نشدنی داستانهای خوبی بود که نوار فیلم های کمیک را بالاتر از آنچه تصور می کردیم بالا برد.

سالها پس از پیروزی تانوس ، به انتقام جویان فرصتی داده می شود تا گروه را دور هم جمع کنند ، اوضاع را درست کنند و در آخرین تلاش برای انتقام از دست رفته خود ، از موجودیت ناگوار خود نجات پیدا کنند و هیچکس به تقویت نیاز ندارد. بیشتر از ثور در حالی که توصیف شخصیت کریس همسورث به عنوان اضافه وزن و مبتلا به افسردگی در انتقام جویان: Endgame با جنجالی روبرو شد ، زیرا برخی معتقد بودند که این بازی فقط برای خنده بازی شده است ،

اما من می گویم که تلاش ثور برای رستگاری پس از شکست در جلوگیری از ثانوس یکی از قوی ترین و قوی ترین است. عناصر اصلی داستان و یک مثال درخشان از توانایی بازیگر در ایجاد حس انسانی نسبت به شخصیتی شبیه خدا.

پایان مقاله 10 فیلم برتر کریس همسورث

مجله بادوربین 

بیشتر بخوانید:

کسب درآمد از کوچینگ | بهترین فیلم های تاریخی | Adobe Photoshop | نقد فیلم رقصنده با گرگ ها | نقد فیلم کشتن دو عاشق | نقد فیلم آخرین مزدور | فیلم The Last Mercenary | نقد و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales | بررسی آمازون کیندل | نقد فیلم کارخانه آمریکایی | نقد و بررسی بازی Demon’s Souls |

دیدگاهتان را بنویسید

3 × یک =