بیوگرافی جانی دپ

جانی دپ

جانی دپ، بازیگر نامزد اسکار، به خاطر نقش‌هایش در مجموعه دزدان دریایی کارائیب، چارلی و کارخانه شکلات‌سازی و Finding Neverland شناخته می‌شود.

جانی دپ کیست؟

جانی دپ بازیگر سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار است که به خاطر بازی در نقش کاپیتان جک اسپارو در مجموعه دزدان دریایی کارائیب دیزنی و همچنین نقش‌هایی در فیلم‌هایی مانند ادوارد دست قیچی، اسلیپی هالو، سوینی تاد: آرایشگر شیطان ناوگان شهرت دارد. خیابان، و آلیس در سرزمین عجایب. دپ اولین نقش سینمایی خود را در سال 1984 در فیلم ترسناک Nightmare on Elm Street به دست آورد و چند سال بعد با بازی در نقش تامی هانسون در برنامه تلویزیونی 21 Jump Street به شهرت رسید.

یکی از پولسازترین بازیگران سینما، حرفه ای که زمانی ثابت او بود در اواخر دهه 2010 پس از اینکه امبر هرد همسر سابقش مدعی شد که بازیگر مورد آزار فیزیکی و لفظی او قرار گرفته بود، متوقف شد. محاکمه بعدی آنها در مورد افترا در سال 2022 توجه گسترده ای را به خود جلب کرد.

حقایق کلی

نام کامل: جان کریستوفر دپ دوم
متولد: 9 ژوئن 1963
محل تولد: اونزبورو، کنتاکی
همسران: لوری آلیسون (1983-1985) و امبر هرد (2015-2017)
فرزندان: لیلی-رز ملودی دپ و جان کریستوفر دپ سوم
علامت نجومی: جوزا

اوایل زندگی

جانی دپ در 9 ژوئن 1963، جان کریستوفر دپ دوم، در اوونزبورو، کنتاکی، از پدر و مادر جان و بتی سو دپ به دنیا آمد. پدر دپ به عنوان مهندس عمران و مادرش به عنوان پیشخدمت و خانه دار کار می کرد. جانی که کوچک‌ترین از چهار فرزند است، گوشه‌گیر شده بود و به خودی خود اعتراف می‌کرد.

خانواده بارها برای تطبیق با شغل جان نقل مکان کردند و سرانجام زمانی که جانی 7 ساله بود به میرامار، فلوریدا فرود آمدند. آنها نزدیک به یک سال در یک متل زندگی کردند تا اینکه جان شغلی پیدا کرد. جانی از خانه جدید خود متنفر بود و در سن 12 سالگی به دلیل استرس مشکلات خانوادگی شروع به سیگار کشیدن، آزمایش مواد مخدر و خودآزاری کرد.

جانی دپ

جانی دپ

در سال 1978، زمانی که جانی 15 ساله بود، والدینش طلاق گرفتند. کار جانی شد که به دفتر پدرش برود و پول هفتگی نفقه کودک را بگیرد. این جدایی باعث ایجاد شکاف بین جانی و پدرش شد.

جانی در 16 سالگی دبیرستان را رها کرد و به یک گروه موسیقی گاراژ به نام بچه ها پیوست. این گروه به اندازه کافی موفق شد تا برای Talking Heads و B-52s باز شود، اما آنها به سختی زندگی خود را تامین کردند. جانی ماه‌ها در شوی ایمپالا سال ۶۷ یکی از دوستانش زندگی کرد.

ورود به دنیای بازیگری  : “کابوس در خیابان الم” و “خیابان جامپ 21”

در سال 1983، در سن 20 سالگی، جانی دپ با آرایشگر 25 ساله لوری آلیسون آشنا شد و با او ازدواج کرد. در همان سال، این زوج با گروه دپ به لس آنجلس نقل مکان کردند، به این امید که آن را بزرگ کنند. دپ و هم گروهانش که هنوز با بودجه اندکی زندگی می‌کردند، با فروش خودکار برای یک شرکت بازاریابی تلفنی، زندگی خود را تأمین می‌کردند.

یک سال بعد، دپ وارد بازیگری شد که همسرش او را به دوست پسر سابقش، بازیگر نیکلاس کیج معرفی کرد. کیج پتانسیل های دپ را دید و نوازنده امیدوار را به یک مامور هالیوود معرفی کرد. پس از چندین نقش کوچک به عنوان یک فرد اضافی، دپ اولین نقش قانونی خود را در فیلم ترسناک Nightmare on Elm Street (1984) به دست آورد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کریستین بیل

در سال 1985، بچه ها از هم جدا شدند و ازدواج دپ نیز به همین ترتیب بود. دپ پس از جدایی از آلیسون، با بازیگر شریلین فن که در صحنه فیلم کوتاه Dummies (1985) با او آشنا شد، رابطه برقرار کرد. آنها مدت کوتاهی نامزد کردند اما قبل از ازدواج از هم جدا شدند. پس از جدایی، دپ با بازیگر جنیفر گری آشنا شد و از او خواستگاری کرد. عاشقانه آنها نیز کوتاه مدت بود.

جانی دپ به طور جدی شروع به مطالعه بازیگری کرد، ابتدا در کلاس های استودیو Loft در لس آنجلس و سپس با یک مربی خصوصی. این درس‌ها در سال 1987 نتیجه داد که او جایگزین جف یاگر بازیگر در نقش پلیس مخفی تامی هانسون در سریال تلویزیونی محبوب کانادایی 21 Jump Street شد.

این نقش، جانی دپ را تقریباً بلافاصله به ستاره شدن سوق داد. او یک شبه تبدیل به یک بت نوجوان شد، اگرچه از این برچسب عصبانی بود.

او در مصاحبه‌ای در سال 2006 به تلگراف گفت که احساس می‌کند نمایش با پیشرفتش راکد می‌شود: «فقط شروع به دروغ شدن کرد. شروع به تبدیل شدن به این قوطی سوپ پر عمل کرد، می دانید؟ شما فقط آن را بازاریابی کنید و بفرستید.» ظاهراً این بازیگر سعی کرد از نقش اخراج شود و حتی تریلر خود را به زباله دانی زد.

فیلمهای آلفرد هیچکاک
بیشتر بخوانید

هنگامی که قرارداد او در جامپ استریت در سال 1989 به پایان رسید، دپ از این فرصت استفاده کرد تا نقش های سنگین تری را دنبال کند. (در اقتباس سینمایی سال 2012 از مجموعه تلویزیونی، که با بازی چانینگ تیتوم و جونا هیل، دپ در نقش تامی هانسون نقش آفرینی کرد.)

موفقیت اصلی: «بچه گریه کن» و «ادوارد دست قیچی»

در سال 1990، جانی دپ در موزیکال کیچ دهه 50 جان واترز به نام Cry-Baby بازی کرد که به یک کالت تبدیل شد و موفق شد تصویر خود را تغییر دهد. در همان سال، او فرصتی یافت تا تطبیق پذیری خود را به عنوان یک بازیگر در نقش اصلی فیلم فانتزی تیم برتون ادوارد دست قیچی به نمایش بگذارد.

این فیلم نه تنها جانی دپ را به عنوان بازیگر لیست A معرفی کرد، بلکه بیش از 54 میلیون دلار در گیشه فروش داشت. پس از موفقیت فیلم، دپ جایگاهی برای خود به عنوان یک مجری جدی، تا حدودی تاریک و خاص ایجاد کرد و به طور پیوسته نقش هایی را انتخاب می کرد که منتقدان و تماشاگران را شگفت زده می کرد.

در طول فیلمبرداری برای ادوارد دست قیچی، جانی دپ با وینونا رایدر همبازی اش آشنا شد که از زمان ملاقات کوتاهی در اولین نمایش فیلم او در سال قبل، او را دید. این دو در صحنه فیلمبرداری شروع به ملاقات کردند و خیلی زود به یک زوج قدرتمند هالیوود تبدیل شدند.

پنج ماه پس از اولین قرار ملاقات، دپ و رایدر نامزد کردند. دپ برای تثبیت عشق آنها حتی “Winona Forever” را روی بازوی راست خود خالکوبی کرد. با این حال، این زوج در سال 1993 از هم جدا شدند و دپ خالکوبی را به “Wino Forever” تغییر داد.

در خارج از زندگی شخصی، جانی دپ به شکوفایی خود ادامه داد و تحسین منتقدان را به دست آورد و محبوبیت کار خود را افزایش داد. دو نقش برجسته از این زمان عبارتند از انسان دوست اجتماعی سام در بنی و جون (1993) که برای او جایزه گلدن گلوب را به ارمغان آورد، و گیلبرت در What’s Eating Gilbert Grape؟ (1993) ، که او را به عنوان یک مرد جوان ناراضی از محدودیت های زندگی در شهر کوچک خود نشان می دهد.

تصویر مشکل دار و فیلم های موفق بیشتر

در آگوست 1993، جانی دپ و دو شریک تجاری The Viper Club در لس آنجلس را خریداری کردند که بلافاصله تبدیل به هیپ ترین نقطه در Sunset Strip شد. دپ شروع به استفاده از این باشگاه به عنوان فرصتی برای معرفی کاربران به موسیقی از گروه تازه تاسیس خود P کرد که نمایش های محبوبی را در محل برگزار می کرد.

اما در 31 اکتبر همان سال، زمانی که ریور فینیکس، بازیگر نوجوان تحسین‌شده و دل‌باز، در خارج از باشگاه دچار مصرف بیش از حد مواد مخدر شد، یک تراژدی برای باشگاه رخ داد. فونیکس بعد از ظهر همان روز درگذشت.

جانی دپ

جانی دپ

جانی دپ همچنین با مواد مخدر سروکار داشت و به افسردگی عمیق فرو رفت. در همین زمان، او یک رابطه عمومی را با سوپر مدل کیت ماس آغاز کرد. دپ و ماس به دلیل رفتار پرشور و غیرقابل پیش بینی خود مدام تیتر خبرها می شدند. در سال 1994، دپ پس از یکی از دعواهای زیاد این زوج، یکی از اتاق‌های هتل نیویورک را به زباله‌دانی انداخت.

رفتارهای وحشیانه دپ تأثیری بر زندگی حرفه‌ای او نداشت، زیرا او از یک جریان ثابت کار لذت می‌برد. در سال 1994، او در فیلم زندگینامه ای اد وود، درباره کارگردان بدنام B-movie، دوباره با برتون همکاری کرد. این فیلم مورد تحسین منتقدان دپ و نامزدی گلدن گلوب دیگر قرار گرفت. فیلم مهم بعدی او «دونی براسکو» در سال 1997 بود که دپ را در نقش یک مامور مخفی اف‌بی‌آی نشان می‌داد که به دنبال نفوذ به خانواده جنایتکار بونانو بود.

در سال 1998، جانی دپ از دوست دختر دیرینه ماس جدا شد و در اقتباس تری گیلیام از ترس و نفرت در لاس وگاس نقش آلتر ایگوی روزنامه نگار هانتر اس. تامپسون را بازی کرد. در طول فیلمبرداری، جانی دپ دوستی قوی با تامپسون ایجاد کرد که تا زمان مرگ تامپسون در سال 2005 ادامه داشت. دپ بعداً هزینه مراسم خاکسپاری نویسنده را تأمین کرد.

در پایان دهه 90، دپ یک بار دیگر در Sleepy Hollow با برتون همکاری کرد و در نقش ایچابود کرین نقش اول را بازی کرد.

ستاره باکس آفیس: «دزدان دریایی کارائیب» و «آلیس در سرزمین عجایب»

چرخش هزاره آغاز یک دوره پربار – و به ویژه موفق – در حرفه جانی دپ بود. او در درام رمانتیک کوچک اما پرطرفدار Chocolat در سال 2000 ظاهر شد و پس از آن نقش پرهزینه ای را در نقش جورج جونگ، پادشاه واقعی کوکائین در فیلم Blow در سال 2001 ایفا کرد.

نیکولو ماکیاولی کیست ؟
بیشتر بخوانید

در سال 2003، دپ برای بازی در نقش کاپیتان جک اسپارو در فیلم ماجراجویی خانوادگی دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه، نامزد جایزه اسکار شد. این فیلم در گیشه شکست خورد و به ایجاد سری دزدان دریایی دامن زد. دنباله سال 2006، دزدان دریایی کارائیب: سینه مرد مرده، رکورد باکس آفیس را در رسیدن به بالاترین آمار آخر هفته تا کنون شکست.

قسمت سوم نیز خوب بود: Pirates of the Caribbean: At World’s End در آخر هفته روز یادبود در سال 2007 منتشر شد و 138.8 میلیون دلار فروش داشت. دو قسمت دیگر در سال‌های 2011 و 2017 منتشر شد که دپ بار دیگر در نقش اسپارو در دریاهای آزاد رفت و آمد کرد.

همانطور که مجموعه فیلم دزدان دریایی شروع به کار کرد، دپ به کار در ژانرهای مختلف ادامه داد. در سال 2004، او در فیلم Finding Neverland به یک اجرای تحسین برانگیز پرداخت که در آن نقش خالق پیتر پن، جی ام باری را بازی کرد. این فیلم برای او بیش از 10 نامزدی جایزه، از جمله جایزه اسکار و گلدن گلوب را به همراه داشت.

سپس، دپ در فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی در سال 2005 که اقتباسی از رمان رولد دال به همین نام بود، نقش آب نبات ساز خیالی ویلی ونکا را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: زندگینامه میشل یو

جانی دپ سپس یکی از بدنام ترین شخصیت های تئاتر را در سوئینی تاد پذیرفت: آرایشگر شیطان خیابان فلیت (2007). این فیلم موزیکال تیره و تاریک به کارگردانی برتون و با بازی هلنا بونهام کارتر، داستان آرایشگری را روایت می کند که مشتریانش را قبل از اینکه ببیند توسط همسایه طبقه پایینش به کیک تبدیل شده اند، می کشد. دپ برای بازی در این فیلم جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد.

موفقیت بعدی او در باکس آفیس، اقتباس سینمایی دیگری بود، این بار از فیلم کلاسیک لوئیس کارول، آلیس در سرزمین عجایب. برای این پروژه، جانی دپ دوباره با برتون همکاری کرد تا شخصیت کلاهدوز دیوانه را به عهده بگیرد. فیلم 2010 با بازی میا واسیکوفسکا در نقش آلیس، در آخر هفته افتتاحیه خود بیش از 116 میلیون دلار فروش داشت.

مشکلات باکس آفیس

در کمدی برتون سایه های تاریک (2012) ، جانی دپ نقش بارناباس کالینز، خون آشامی را بازی کرد که از زندان فرار می کند و به خانه خانواده اش باز می گردد. در آنجا، کالینز سعی می‌کند به نوادگانش با بازی میشل فایفر، کلوئی گریس مورتز و جانی لی میلر کمک کند. دپ یکی از طرفداران دیرینه منبع فیلم – سریال گوتیک اواخر دهه 1960 سایه های تاریک – بود و برتون را تشویق کرد که آن را به پرده بزرگ بیاورد.

متأسفانه، تلاش پرهزینه بعدی دپ تقریباً به خوبی فیلم های قبلی او نبود. در سال 2013، بازیگر لیست A با جری بروکهایمر، تهیه کننده دزدان دریایی، بار دیگر در فیلم Disney The Lone Ranger همکاری کرد. این فیلم که بیش از 215 میلیون دلار برای تولید آن هزینه کرد، در باکس آفیس ضعیف عمل کرد و نقدهای ضعیفی دریافت کرد.

جانی دپ سپس نقش رئیس جنایی بدنام وایتی بولگر را در فیلم بیوگرافی Black Mass در سال 2015 بر عهده گرفت. در سال 2016، جانی دپ در فیلم Burton’s Through the Looking Glass، بر اساس دنباله کارول برای Alice’s Adventures in Wonderland، دوباره نقش خود را به عنوان کلاهک‌دار دیوانه بازی کرد. سال بعد، او برای اقتباسی از فیلم Murder on the Orient Express به گروه بازیگران پیوست.

در سال 2018، جانی دپ پس از حضور کوتاهی در قسمت اول فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (2016) با نقش جادوگر شیطان صفت گلرت گریندل والد در Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald وارد مجموعه دیگری از فیلم های بلند شد.

رابطه با ونسا پارادیس و بچه ها

جانی دپ هنگام فیلمبرداری درام علمی تخیلی The Ninth Gate (1999) در فرانسه، با بازیگر، خواننده و مدل فرانسوی ونسا پارادی آشنا شد. پارادیس در اواخر همان سال اولین فرزند این زوج را باردار شد. در می 1999، این زوج به دختر لیلی رز ملودی دپ خوش آمد گفتند. دپ و پارادیس سه سال بعد صاحب فرزند دوم خود، پسر جان کریستوفر «جک» دپ سوم شدند.

لیلی رز دپ در 15 سالگی مدل شنل شد و مانند پدرش وارد عرصه بازیگری شد. او اولین حضور سینمایی خود را در کمدی ترسناک تاسک در سال 2014 انجام داد که در آن جانی نیز حضور داشت و همچنین نقش‌هایی در فیلم‌های Planetarium (2016) ، پادشاه (2019) ، مسافران (2021) و بحران (2021) داشت. او نقش اصلی را در سریال HBO The Idol دریافت کرد که اولین بار در ژوئن 2023 به نمایش درآمد.

زندگینامه امینم | زندگی شخصی و حرفه ای
بیشتر بخوانید

جک دپ تا حد زیادی از انظار عمومی دور مانده است و پیوند نزدیکی با خواهر لیلی رز دارد. خواهر و برادرها دو زبانه هستند و طبق مقاله ای در سال 2021 توسط Interview، اغلب در مدرسه برای به اشتراک گذاشتن رازها و مکالمات به زبان فرانسه صحبت می کردند. پدرش به رگه های هنری جک اشاره کرد و گفت که جک می تواند به خوبی نقاشی بکشد و گروه خود را راه اندازی کرد.

جانی دپ

جانی دپ

در سال 2012، داستان هایی مبنی بر جدایی جانی دپ و پارادیس آغاز شد. دپ در ابتدا این شایعات را تکذیب کرد، اما نماینده او جدایی این زوج در ژوئن را تایید کرد. دپ و پارادیس حدود 14 سال با هم بودند که از هم جدا شدند.

محاکمه امبر هرد و سایر مشکلات حقوقی

جانی دپ در حالی که هنوز به طور علنی با پارادیس درگیر بود، در سر صحنه فیلمی با عشق دیگری آشنا شد. او در حین فیلمبرداری The Rum Diary (2011) با همبازی اش امبر هرد آشنا شد. این زوج برای اولین بار در سال 2012 به صورت علنی با هم دیده شدند، اندکی پس از جدایی دپ از پارادیس. دپ و هرد در شب کریسمس در سال 2013 نامزد کردند و در فوریه 2015 ازدواج کردند.

هرد در ماه مه 2016 درخواست طلاق داد و اندکی پس از آن، او همچنین دستور منع تعقیب داد و مدعی شد که دپ مورد آزار و اذیت کلامی و فیزیکی قرار گرفته است. این دو در آگوست در همان اوت به توافق رسیدند و طلاق در ژانویه 2017 نهایی شد. با این حال، عقده‌های قانونی آن‌ها به پایان نرسیده بود.

پس از آنکه هرد در دسامبر 2018 مقاله‌ای نوشت که تجربیات او را در مورد خشونت خانگی توصیف می‌کرد، دپ چند ماه بعد شکایتی 50 میلیون دلاری علیه همسر سابقش تنظیم کرد. پس از آن که یکی از وکلای دپ این اتهامات را “ساختگی” خواند، هرد متعاقباً از دپ به دلیل افترا شکایت کرد.

محاکمه آنها در 11 آوریل 2022 آغاز شد و توجه ملی را به خود جلب کرد. در طول شهادت، هرد مواردی از سوء استفاده ادعایی توسط دپ، از جمله “جستجوی حفره ای” که او در حین جستجوی کوکائین روی او انجام داد را توصیف کرد. دپ ادعا کرد که هرد مشاجره‌ها را برانگیخت و اختلافات آنها را تشدید کرد. او شدیدترین اتهامات را «همگی نادرست» خواند.

در 1 ژوئن 2022، هیئت منصفه به نفع دپ در دعوای افترا رای داد و هرد را ملزم به پرداخت 15 میلیون دلار غرامت تنبیهی کرد که قاضی بر اساس محدودیت های قانونی آن را به 10.35 میلیون دلار رساند. هیئت منصفه همچنین به نفع ادعای متقابل هرد که توسط وکیل دپ بدنام شده بود، رای داد و جانی دپ را ملزم به پرداخت 2 میلیون دلار غرامت کرد.

هر دو طرف به جنبه‌های تصمیم هیئت منصفه اعتراض کردند و در دسامبر 2022 اعلام کردند که تصمیم گرفته‌اند که دعوای افترای مربوطه را به مبلغ یک میلیون دلار حل و فصل کنند. چندین رسانه در ژوئن 2023 گزارش دادند که دپ قصد دارد این پول را به پنج موسسه خیریه اهدا کند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی و زندگینامه برندان فریزر | زندگی شخصی و اثرهای بجامانده

جانی دپ در اواخر دهه 2010 با مشکلات حقوقی دیگری نیز مواجه شد. در اکتبر 2017، او یک شکایت 25 میلیون دلاری علیه مدیران تجاری سابق خود تنظیم کرد و مدعی شد که آنها 650 میلیون دلار از درآمدهای دو دهه گذشته او را به اشتباه مدیریت کرده اند. آوریل بعد، دپ در آن سوی دعوا قرار گرفت و دو محافظ شخصی سابق از او به دلیل دستمزد پرداخت نشده و قرار گرفتن در معرض شرایط کاری خطرناک شکایت کردند.

در ژوئیه 2018، گزارش شد که جانی دپ به اتهام ضربه زدن به یک مدیر لوکیشن در صحنه فیلم آینده اش City of Lies، درباره قتل رپر Notorious B.I.G مورد شکایت قرار گرفت. طبق این کت و شلوار، ستاره سینما وقتی به او گفتند که تولید آن روز به پایان رسیده است.

عصبانی شد، در آن زمان او دو بار به مدیر لوکیشن به زور به سمت چپ پایین قفسه سینه‌اش کوبید و تا زمانی که او را به سمت بیرون کشیدند، به شدت عصبانی شد. توسط محافظانش در نتیجه، این فیلم یک ماه قبل از تاریخ اکران برنامه ریزی شده اش در 7 سپتامبر از توزیع خارج شد. دپ در ژوئیه 2022 این دعوا را قبل از محاکمه حل کرد.

بیوگرافی جیمز هاردن
بیشتر بخوانید

بازیگری رکود و بازگشت

در میان نبرد عمومی او با هرد، نقش های سینمایی دپ از نظر کمیت و بدنامی کاهش یافت. در نوامبر 2020، برادران وارنر از او خواسته شد که از فرنچایز Fantastic Beasts استعفا دهد و مدز میکلسن در نقش گلرت گریندل والد برای سومین قسمت سریال انتخاب شد. دپ در سال‌های 2019 و 2020 هر کدام تنها یک قسمت و همچنین صداپیشگی داشت.

اولین نقش مهم سینمایی دپ پس از محاکمه افترا در نقش پادشاه فرانسه لوئیس پانزدهم در فیلم Jeanne du Barry بود. این فیلم برای اولین بار در جشنواره سالانه فیلم کن در ماه می 2023 به نمایش درآمد و دپ با استقبال گرم طرفداران و تشویق ایستاده در پایان فیلم مواجه شد. دیگران معتقد بودند که دپ با توجه به ادعاهای هرد نباید به این رویداد دعوت می شد.

جانی دپ در جشنواره به خبرنگاران گفت که اگرچه می‌خواست به کار در فیلم ادامه دهد، اما «نیاز بیشتری به هالیوود» نداشت و اعتراف کرد که در حماسه حقوقی‌اش بایکوت شده است. طبق گزارشات، او به دنبال بودجه برای پروژه بعدی خود، زندگینامه ای از هنرمند ایتالیایی آمدئو مودیلیانی بود.

جانی دپ

جانی دپ

دارای مالی جانی دپ

از ماه می 2023، سلبریتی نت ورث تخمین می‌زند که جانی دپ دارایی خالص حدود 150 میلیون دلار است. بر اساس پایگاه داده درآمد فیلم The Numbers، فیلم‌هایی که دپ در آن به عنوان یک بازیگر برجسته حضور دارند، در مجموع تنها ۸.۳ میلیارد دلار در باکس آفیس داخلی و بین‌المللی فروش داشته‌اند. نقش‌های خود را به‌عنوان بخشی از یک گروه پیشرو بازی کنید و دپ در رده دوازدهم در میان قابل پرداخت‌ترین بازیگران تا به حال در باکس آفیس جهانی قرار گرفت.

باندها

جانی دپ علاوه بر استعداد بازیگری، یک موسیقیدان آماتور نیز هست. او بیشتر گیتار می‌نوازد، اما پشتیبان هم می‌خواند و کیبورد می‌نوازد. دپ در نوجوانی در یک گروه موسیقی گاراژ به نام بچه ها بود. در دهه 1990، گروه تازه تاسیس او به نام P اغلب در The Viper Club در لس آنجلس اجرا می کرد.

جدیدترین سرمایه‌گذاری موسیقایی او – که به دلیل استعداد مشهورش قابل توجه است – گروه راک هالیوود خون آشام‌ها است. دپ در اوایل تا اواسط دهه 2010 در کنار جو پری از آئروسمیت، آلیس کوپر و تامی هنریکسن به تشکیل گروه کمک کرد.

بیشتر بخوانید: زندگینامه لیل وین | زندگی شخصی و لیست اثار

نام این گروه برگرفته از یک باشگاه مشروب خوری مشهور است که توسط کوپر در دهه 1970 تشکیل شد، که شامل رینگو استار و کیت مون بود. این گروه دو آلبوم استودیویی منتشر کرده است، از جمله آلبوم خود در سال 2015 که شامل هنرمندانی مانند دیو گرول، پل مک کارتنی و جو والش می‌شود.

نقل قول ها

من بیش از هر چیزی در دنیا از [رقصیدن] می ترسم. ساختن یک فیلم زمانی که طراحی رقص است و شما یک شخصیت هستید، اشکالی ندارد. اما در زندگی، من ترجیح می دهم یک کیسه مو را قورت دهم.

تنها موجوداتی که به اندازه کافی برای انتقال عشق خالص تکامل یافته اند سگ ها و نوزادان هستند.

دوران بلوغ خیلی مبهم بود. به معنای واقعی کلمه خودم را در یک اتاق حبس کردم و گیتار زدم.

از اینکه یک محصول بودم آنقدر ناراحت بودم که به خودم قسم خوردم که راه خودم را انتخاب کنم.

درباره بازی در نقش کاپیتان جک اسپارو در دزدان دریایی کارائیب: اینطور نیست که من هرگز به دنبال تبدیل شدن به پسر فرنچایز باشم، هرگز به دنبال تبدیل شدن به چنین چیزی نبودم. من فقط به شخصیتی که دوستش داشتم چسبیدم.

در مرحله‌ای سر صحنه برای من صادق‌تر شد. من آن را درک می کنم – همه چیز تعریف شده است … بسیار طبیعی شده است، در حالی که دنیای بیرون غیر طبیعی شده است.

جانی دپ

جانی دپ

من فکر می کنم، به عنوان یک بازیگر، اگر به جایی رسیدی که راضی بودی، از آن راضی بودی، پس مرده ای – تمام شده است.

من به کسی که به نحوی خود ویرانگر نبوده است اعتماد ندارم… باید کمی خودت را بکوبی تا خودت را بشناسی.

من نمی توانم خودم را از نظر سلبریتی تصور کنم. خیلی عجیب است. اگر انتخاب بین زیرک زدن مداوم و نشستن روی صندلی در یک اتاق تاریک باشد، من اتاق تاریک را ترجیح می دهم.

وقتی 12 سالم بود، می خواستم نواختن گیتار را یاد بگیرم و در یک مغازه یک کتاب آکورد پیدا کردم و آن را روی شلوارم انداختم. و اینگونه بود که نواختن گیتار را یاد گرفتم.

تصور می‌کردم که جورج بوش چگونه سنگسار شده است. و به این ترتیب نسخه من از ویلی ونکا متولد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

یک × 1 =