صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم Holler
ads

نقد فیلم Holler

فیلم Holler

نقد فیلم Holler : اولین نمایش ” فیلم Holler ” نیکول ریگل فیلمی برای گنجینه است – یک درام صمیمی درباره خانواده و کار ، غرق در جزئیاتی که فقط می تواند توسط یک داستان نویس زندگی کند. این یک پیرمرد دبیرستان تاب آور و زیرک به نام روت (جسیکا باردن) را دنبال می کند که خانواده اش برای زنده ماندن در یک جامعه صنعتی در حال مرگ در اوهایو تلاش می کنند.

با مقاله نقد فیلم Holler با بامدادی ها همراه باشید.

روت بین رفتن از شهر برای استفاده از شانس خود در دانشگاه یا ماندن از احساس مسئولیت در برابر برادر بزرگش Blaze (گاس هالپر) و مادرش Rhonda (پاملا آدلون) ، معتاد به مواد مخدر که در زندان شهرستان خشک می شود ، دچار اختلاف شده است. همه شخصیت ها به وضوح حکاکی شده اند و دارای واقعیتی ناچیز و مقاوم در برابر سیم هستند که در سینمای آمریکا نادر شده است.

اما اگر عقب بایستید و به هر آنچه اتفاق می افتد نگاه کنید ، ” فیلم Holler ” چیزی فراتر از یک داستان روی سن است. این یک پرتره آزار دهنده از ایالات متحده در اوایل قرن 21 است.

این کشوری است که احساس مسئولیت جامعه خود در پنجاه سال پیش را از دست می دهد ، و نه تنها آنچه را که از شبکه ایمنی آن باقی مانده است خرد می کند ، بلکه بقایای زندگی طبقه متوسط ​​را به فروش می رساند ، دقیقاً مانند اسقاط های فلزی در مرکز این فیلم که شهر را به دلیل مواد قابل فروش مجدد جستجو می کند زیرا در غیر این صورت امرار معاش می کند.

نقد فیلم Holler

فیلم Holler

داستان ساده است: اینجا یک شهر است ، اینها برخی از افرادی هستند که در آنجا زندگی می کنند ، و اینها برخی از کارهایی است که آنها برای بدست آوردن آنها انجام می دهند. بیشتر ” فیلم Holler ” نه از طریق گفتگوی مکمل (به استثنای چند بیت ضروری اما ناخوشایند در ابتدا) بلکه مشاهدات دوربین گرفته شده است.

ما افراد را در حال کار ، بازی ، برقراری ارتباط با عزیزان و همکارانشان و حرکت از نقطه A به نقطه B مشاهده می کنیم و این تنها چیزی است که برای دیدن تصویر بزرگتر به آن نیاز داریم. همانطور که توسط ریگل ، داستین لین ، فیلمبردار و کیت هیکی ، تدوینگر فیلمبرداری شده است ، ” فیلم هولر” یک فیلم مستند ساخته شده توسط یک گروه فیلم نامرئی است که با شخصیت ها در خانه ها و محل کار آنها زندگی می کند ، احساس ترسناک شما را در آنجا نشان می دهد.

فیلم رود
بیشتر بخوانید

فیلم Holler با دویدن روت در کوچه و خیابان در حالی که دو کیسه قوطی آلومینیومی که از تجارت محلی دزدیده بود در حالی که کارمندی پیاده بدرقه اش می کند ، در دست دارد. روت سوار یک وانت بار می شود که توسط برادرش بلیز رانده می شود و آنها به یک اسکله محلی متعلق به هارک (آستین آملیو) می روند ، و آنچه را که فکر می کنند ناعادلانه کم است از آنها نقل می کند.

هارک – یک هوتل مغناطیسی ، مو بلند ، سیگار کشیدن زنجیره ای ، با علاقه و علاقه توسط آملیو ، بازیگر “مردهای متحرک” و “از مردگان متحرک بترس” – به روت و بلیز می گوید که روزگار سخت است و این بهترین قیمت او است می تواند پیشنهاد کند ، اما اگر آنها می خواهند پول واقعی بدست آورند ، می توانند به او و خدمه او در دوره های اسقاط با بازده بالاتر ملحق شوند.

اینها شامل شکستن و ورود به مشاغل برای جمع آوری لوله های دور ریخته شده و سایر تکه های قراضه و – جام مقدس برای اسقاط ها – سیم کشی مس است. به نظر می رسد برخی از اهداف آنها رها شده است ، اما برخی دیگر در حال کار هستند. این یک سرقت سطح پایین است.

بیشتر قسمت اول فیلم در سه مکان اصلی تنظیم شده است: خانه رامشکن که Blaze به عنوان نگهبان موقت روت عمل می کند (قبل از شروع داستان آب خاموش بود و ما هرگز شاهد روشن شدن آن نیستیم). زندان شهرستان که خواهر و برادرها از آنجا بازدید می کنند. و کارخانه غذای منجمد که قبلاً Rhonda در آن کار می کرد.

بهترین دوست Rhonda لیندا هنوز شاغل است ، اگرچه شایعاتی در مورد اخراج کارگران وجود دارد. لیندا ، زنی سخت ، عاقل و با لبخندی نادرست ، توسط بازیگر شخصیت بزرگ شخصیت بکی آن بیکر بازی می شود ، بازیگری با چنان عمقی که می تواند در یک عکس العمل کل زندگی را ترسیم کند.

هنگامی که روت و بلیز به تیم رنده کننده هارک پیوستند ، تأکیدات تغییر می کند و فیلم کمی به یک تصویر جنایی تبدیل می شود. فعالیت شروع می شود به دور خانه هارک در جنگل ، که احساس خانه مهمانی یا مقر یک باند را دارد: آبجو ، علف های هرز ، موسیقی کر کننده ، خنده های خنده دار ، تظاهرات ماچو ، زنان عجیب و غریب که در دامان بچه های خدمه نشسته اند. هارک کمان را نشان می دهد. روی دیوارها اسلحه وجود دارد.

نقد فیلم جوخه انتحار 2 | نجات دنیا با اوباش
بیشتر بخوانید

می توانید بگویید که بلیز و (به میزان کمتری) روت ، که زندگی های پناه بیشتری داشته اند ، با خطر و رفاقت خسته کننده ای که در مدار هارک مواجه می شوند ، آزاد می شوند. هیچ کس ماشین زرهی یا بانک را سرقت نمی کند. آن نوع فیلم نیست. اما این نوع اسقاط شبه قانونی یا غیرقانونی است و از انبوه اره وزوز و دستگاه های خرد کن تا خطر تیراندازی توسط مأموران امنیتی ، هیچ راهی در زمینه معلولیت یا کشته شدن فرد وجود ندارد.

روت در کنسرت جدید خود طبیعی است – آنقدر خوب است که هارک شروع به آراستن او به عنوان یک یار و یا شاید چیز دیگری می کند – اما او همچنین آنقدر هوشمند است که می داند مسیری که طی می کند راهی تاریک است.

بسیار خوب است که بیکر ، آدلون ، آملیو و دیگر بازیگران عالی و کمتر شناخته شده را در حال بازی در نقش شخصیت های فرعی باورپذیر و واقعی که همگی به اندازه کافی ثروتمند هستند و شایستگی یک ویژگی خاص خود را دارند ، بازی کنید. کار آنها واقعاً پدیدار می شود.

و متناسب با اجرای اصلی هالپر (از “Cold Pursuit” و تلویزیون “Madam Secret”) و باردن (از شبکه 4 “پایان جهان ***** g جهان”) ، ساکت تر ، واکنش پذیر تر هستند و درونی شما دو نفر را همانطور که دیگران را تماشا می کنند تماشا می کنید.

اوج کار تیمی آنها صحنه ای است که در یک سالن غلتکی قرار دارد. Blaze از طریق بازی های ویدیویی با دوست دخترش ، یک کارگر جوان کارگر ، جوانمرد و کارگزار که روت فکر می کند سعی دارد با داشتن کودک خود برادرش را در شهر به دام بیندازد.

در همین حال ، روت با هارک ، که در حال مستی است و به طور عمومی با او معاشقه می کند ، در اطراف زمین اسکیت بازی می کند. نگاه مضطرب هر خواهر و برادر به دیگری هم ملامت و هم هشدار است. هیچ صحبتی در صحنه وجود ندارد. بازیگران همه چیز را با چهره می گویند. وقتی مردم از کلمه “سینمایی” استفاده می کنند ، این یکی از صحنه هایی است که باید به آن فکر کنند.

نقد و بررسی فیلم انیمه Weathering with You
بیشتر بخوانید

” فیلم Holler ” یک ویژگی طبل محکم است (90 دقیقه با احتساب تیتراژ) که به اندازه کافی برای یک فیلم طولانی تر طراحی شده است ، اما آن را با چنان اقتصادی بسته بندی می کند که به نظر می رسد با یادآوری آن داستان در مغز شما گسترش می یابد.

این صحنه براساس جکسون ، اوهایو ، زادگاه این فیلمساز ساخته شده است و بیشتر داستان از دیدگاه روت روایت می شود. به راحتی می توان درک کرد که حس تجربه شده و حقیقت احساسی فیلم نامه از کجا ناشی می شود.

برخلاف بسیاری از افراد در صنعت سرگرمی ، ریگل نه نماینده نسل سوم یا چهارم در یک سلسله نمایش است و نه از خانواده ای که زندگی راحت خود را در مشاغل دیگر انجام می دهند و از او حمایت می کنند در حالی که چندین سال را سپری کرده است. کارآموزی در دیزنی یا CAA. او فقیر شد و قبل از روی آوردن به فیلم سازی در ارتش خدمت کرد.

فیلمسازانی از زمینه های ممتاز هستند که معنای مبارزه را درک می کنند ، اما حتی بهترین ها گاهی اوقات به شما احساس می کنند که انگار همه اینها برای آنها کمی انتزاعی است. شما احساس همدردی آنها را نسبت به وزن مبارزه احساس می کنید ، اما نه وزن خود را.

در مورد ” فیلم هولر” هرگز چنین نیست. با تماشای فیلم ، شما راهی ندارید که بدانید چه جزئیاتی از زندگی و آنچه ساخته شده است ، گرفته شده است ، اما همه چیز نه فقط به نظر می رسد ممکن است اتفاق بیفتد ، بلکه انگار اتفاق افتاده است.

و می توانید بگویید که توسط شخصی که عادت دارد زیبایی را در جاهایی که به ما گفته می شود زیبا نیستند و به دنبال آرامش درونی است در حالی که زندگی می کند و حتی می تواند یک فرد قوی را از بین ببرد ، دراماتیک شده است.

احساس می شود که ریگل می تواند داستان های بیشتری درباره این مکان و مردمش برای شما تعریف کند. او این سرزمین را به روشی که روت از دست های خودش می داند ، می داند که با گسترش داستان ، قراضه به طور فزاینده ای مورد آزار قرار می گیرد.

نقد فیلم نیمه شب در چمن‌زار | Midnight in the Switchgrass
بیشتر بخوانید

هر قاب زنده بودن تجربه یادآوری شده را دارد ، از عکس گربه های ولگرد چاق و چله در حال بالا رفتن از نرده ها و لوپ شدن در حیاط های حیاط خلوت گرفته تا تصاویر ذوب شدن یخچال ها ، بلند شدن دودهای دود و چراغ های خیابان که در بالای سرشان باران باران می زند چرا که یک کامیون شبانه راهی تاریک می کند.

” فیلم Holler ” که با نور موجود در مکانهای واقعی با دوربین فیلم دستی 16 میلی متری گرفته شده است ، ظاهری کاملاً دانه ای از مستندهای آمریکایی اواسط قرن 20 دارد – نمونه ای که “فروشنده” برادران میلس و بارلارا کوپل “شهرستان هارلان” آن را مثال زدند. ایالات متحده آمریکا ، “جایی که یک گروه فیلمبرداری کوچک فقط به جایی می رفتند و مدتی را در جامعه می گذراندند و با یک عکس فوری از آنچه زندگی آنها زندگی می کرد بازگشتند. فیلم Holler یک کلاسیک متوسط ​​است – امیدوارم اولین مورد از صدای جدید اصلی در سینمای آمریکا باشد.

پایان مقاله نقد فیلم Holler / فیلم هولر

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا|سریال ارباب حلقه ها|فیلم ترس روح را می‌خورد|هوش مصنوعی و کاربرد های آن|سریال مداخله سگ|اشکال هندسی در طراحی لوگو|فیلم شنیده‌ها و دیده‌ها|نقد فیلم سرگیجه|نقد فیلم بی نهایت|انیمیشن رایا و آخرین اژدهاپنقد فیلم عروس فرانکنشتاین

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

2 − 1 =