صفحه اصلی > سینما : فیلم سفر به آمریکا 2
ads

فیلم سفر به آمریکا 2

فیلم سفر به آمریکا 2

فیلم سفر به آمریکا 2

فیلم سفر به آمریکا 2 : در سال 2019 ، روت ای. کارتر برای ایجاد مدهای واکاندا اسکار گرفت. این تنها شایسته است که او با محکم کردن بخیه های خود بر روی لباس زاموندا ، دیگر بهشت سینمایی آفریقایی مورد علاقه سینما ، اولین بار در سال 1988 ” فیلم آمدن به آمریکا 1 ” دیده شود.

فیلم پرسونا

فیلم سفر به آمریکا 2

تحت هدایت استادانه او ، همه در ” فیلم سفر به آمریکا 2 ” بسیار جذاب به نظر می رسند ، از شاهزاده آکیم (ادی مورفی) به زودی پادشاه می شود ، تا زنان پرتاب کننده گلبرگ گل رز بار دیگر به رهبری گارسل بوو. نتایج خواب آور هستند. نمی توانید چشمان خود را از صفحه بگیرید زیرا مبادا یک الگوی با شکوه یا یک زاویه ظریف پارچه ای را که با شدت واقعی در هوا بالا می رود از دست دهید. شیک پوشان خوشحال می شوند ، زیرا همانطور که در محله قدیمی من می گوییم ، روت ای. کارتر هنگام طراحی این لباس ها ، پا را در آن قرار داد.

لباس های کارتر ارزش پذیرش را دارند. فقط بدانید که یک بار پرداخت ، فقط اگر از طرفداران فیلم اصلی باشید از هر چیز دیگری ناامید خواهید شد. زیرا حتی اگر از این سفر کاملا غیرضروری به Zamunda لذت ببرید ، ” فیلم سفر به آمریکا 2 ” نمی تواند با سلف خود رقابت کند. کارگردان کریگ بروور با بازگشت به کلیپ های فیلم اصلی هیچ لطفی به فیلم نمی کند و فیلمنامه نویسان باری دبلیو بلاوستین و دیوید شفیلد با کنیا باریس همکاری می کنند تا از همان ضربات پیرنگ فیلم اول لذت ببرند.

فیلم فانی و الکساندر

احساس آشنایی اغلب برای نگه داشتن فیلم سفر به آمریکا 2 در کنار دریای حسن نیت کافی است ، اما برخی از ایده های خلاصه داستان باعث می شود که چند ابرو بالا رفته و چند پلک پایین برود. یک داستان عاشقانه مخالف همه موارد دیگر وجود دارد ، اما این بار ، عاشقان بسیار جالب تر و جذاب تر از Akeem و Lisa (Shari Headley) هستند. و اگر نیمی از آن را با تعجب اینکه آیا شخصیتی مورد حمله جنسی قرار گرفته است ، ممکن است یک کمدی دچار مشکل شود.

فیلم ملک‌الموت
بیشتر بخوانید

همانطور که تریلرها به شما می گویند ، پرنس آکیم پسری دارد که هرگز در آمریکا نمی شناخت. سازندگان فیلم سفر به آمریکا 2 با ویرایش مجدد آن صحنه جذاب کلوپ شبانه ، صحنه ای با MC Peaches و زنی که شیطان را پرستش می کرد ، این را به روایت اصلی تبدیل می کنند.

فیلم یک محکوم به مرگ گریخت

سمی (آرسنیو هال) در این باشگاه با مری جودسون (لسلی جونز) و دوستش ملاقات می کند و در تلاش برای خوابیدن با دوست ، یک اکیم پریشان را به محل ماری می کشاند. مری ، اوکیم را آنقدر بالا می برد که نمی تواند به خاطر بیاورد چه اتفاقی برای او افتاده است ، وولا ، وارث فوری که هیچ کس از آن اطلاع نداشت / دستگاه توطئه متولد شد. اگر فکر نمی کنید این باعث الهام بخشیدن به یک میلیون نفر شود ، من یک آرایشگاه در کوئینز دارم که می خواهم به شما بفروشم.

“پسر حرامزاده” ، همانطور که آکیم مدام او را صدا می کند ، لاول (جرمین فاولر) است ، یک جوان 31 ساله است که تلاش می کند راه خود را در جهان باز کند. آكیم سه دختر دارد و هیچ پسری ندارد ، به این معنی كه هرکس با بزرگتر خود میكا (كیكی لاین) ازدواج كند ، تخت سلطنت را به ارث می برد ، زیرا زاموندا قانون “فقط پادشاهان” دارد.

پدر آکیم ، پادشاه جافه جوفر (جیمز ارل جونز) به معنای واقعی کلمه در بستر مرگ خود قرار دارد و نگران این است که تنها پسرش آنقدر “نرم” باشد که “او در یک هفته ترور شود” توسط رهبر کشور رقیب زاموندا ، Nextdoria. آن سرزمین افسانه ای توسط ژنرال ایزی (وسلی اسنایپس) ، برادر ایمانی ایزی (ونسا بل کالووی) اداره می شود ، زنی که در فیلم اول به نام ایکیم نامزد شد. بله ، او هنوز مثل سگ پارس می کند و روی یک پا می پرید.

بهترین فیلمهای جنیفر لارنس

پسر Izzi یک مسابقه احتمالی برای Meeka است ، اما او هیچ بخشی از او را نمی خواهد ، در نتیجه نتواند دو پادشاهی را متحد کند. اینجاست که لاول وارد می شود. ژنرال ایزی دختری به نام بوپوتو (تیانا تیلور) دارد که ورود او به فیلم چیزی باورنکردنی نیست. اگر اکیم یک وارث مرد داشت می توانست با او ازدواج کند. پس از اینکه بابا (آرسنیو هال ، دوباره) پیشگویی یک وارث مرد را فاش کرد و سمی آن را تأیید می کند ، اکیم سممی را به عقب به کوئینز می کشد تا لاول را انتخاب کند.

فیلم سردار نوه
بیشتر بخوانید

همه جودسون ها ، از جمله پدرش عمو ریم (تریسی مورگان) ، مایل به خرید این مرد عجیب و غریب هستند که می گوید پدرش لاول است ، وقتی متوجه شوند ثروتمند زاموندا است. مری قطعاً او را به یاد می آورد. فقط می توانم تصور کنم که ، اگر این فیلم به جای الاغ پانک PG-13 که با آن زین شده است ، دارای درجه R باشد ، این صحنه با سفر به “نمایش موری” پایان می یافت.

بهترین فیلم های کوروساوا

وقتی Lavelle به زاموندا رسید ، ” فیلم سفر به آمریکا 2 ” ​​داستان اصلی را با تعویض مکان های قهرمان جوان خود بازی می کند. اما بسیار کمتر موثر است. کوئینز یک مکان واقعی است و محله ای که آکیم در آن قرار گرفته است پر از شخصیت ها ، مکان ها و موقعیت هایی است که برای بینندگان سیاه پوست آشنا است.

بیشتر کمدی های “آمدن به آمریکا” ناشی از نقش آکیم به عنوان ایستاده تماشاگر بود ، در جهانی که ما قبلاً با آن آشنا بودیم و به شکلی مبهم و تقریباً بی گناه به آن پاسخ می دادیم. همه چیز در Zamunda این فیلم در درجه اول ناشی از تخیل فیلمنامه نویسان آن است ، و در نتیجه ، از نظر طنز قابل قبول چیزهای زیادی از دست می رود. اشتباه نکنید – من علی رغم شیرهای انسان خوار (که در اینجا نقش مکمل را دارند) هنوز هم در ضربان قلب به زاموندا می روم – اما لاول هیچ شاهزاده ایکیم نیست.

فاولر از شیرینی یا شادی کمی برخوردار است که مورفی در اولین دیدار خود از کوئینز به ارمغان آورد. به نظر می رسد لاول و خانواده اش از یک فیلم مادا جدا شده اند. این در استودیوی تایلر پری گرفته شده است ، بنابراین شاید من اشتباه نکنم.

بهترین فیلمهای دیوید لینچ

بین Lavelle و Meeka نیز خون بدی وجود دارد که به سختی عصبانی شده است که پس از تمام آموزش ها و تحصیلاتش ، او را به نفع خواهر و برادر جدید بی هدف که اخیراً ملاقات کرده لگد می زند. شما می توانید نتیجه نهایی قوس داستان Meeka را که از یک مایلی دورتر است مشاهده کنید ، اما فیلم هنوز هم او را مجبور می کند تقریباً بلافاصله به لاول نرم شود و اساساً به او کمک کند کار خود را انجام دهد.

مستند معلم اختاپوس من
بیشتر بخوانید

در ” فیلم سفر به آمریکا 2 ” مقدار زیادی “قدرت دختر” در سطح سطح وجود دارد ، اما آنقدر سطحی است که کمی اهانت به دختران Akeem است. هنگامی که Meeka سرانجام قدرت کامل خود را در یک صحنه نبرد هیجان انگیز آزاد می کند ، با تقاطع فیلم بین خط داستانی برادرش غصب می شود.

علاوه بر این ، فیلم سفر به آمریکا 2 زمان زیادی را صرف یک داستان عاشقانه می کند که هیچکدام از جذابیت های اکیم و لیزا را ندارد. علیرغم تمام تلاش هایشان ، به فاولر و نامزامو مباتا در هنگام ساخت عاشقانه چیز کمی برای کار داده می شود. بخصوص Mbatha به خوبی Mirembe خوب است اما او نمی تواند این رابطه را بفروشد.

بهترین کتاب های ادبیات هند

باز هم ، ادعا می شود که فیلم سفر به آمریکا 2 همه در مورد خانم ها است ، اما آنها بارها و بارها کمانچه دوم بازی می کنند و از شخصیت های مرد حمایت می کنند. هر زمان Lavelle و Mirembe روی صفحه بودند ، من مدام فکر می کردم “فکر می کنم در حال حاضر در My-T-Sharp چه می گذرد؟”

خوشبختانه ، ما پاسخ این سوال را دریافت کردیم ، مورفی که نقش خود را به عنوان آرایشگاه B.S تکرار کرد. آقای کلارنس هنرمند او دوباره با حکمت یهودی مورفی ، سائول ، و هال و کلینت اسمیت در آرایش پیرمرد به او پیوست. آنها هنوز در مورد بوکس و سایر مواردی که شما به یاد می آورید بحث می کنند.

” فیلم سفر به آمریکا 2 ” در بهترین حالت – و خنده دارترین حالت آن است – وقتی این تماس های 2021 را به افرادی که به یاد می آوریم به ما می دهد. بهترین صحنه احساسی فیلم ، یک دیدار غافلگیرکننده از مک داول است ، جایی که آکیم و کلیو (با بازی دوباره جان آموس) مکالمه ای دارند که فریاد مهیبی برای ماد سینکلر فقید دارد.

من آرزو نخواهم کرد که هیچ یک از شگفتی های بزرگ فیلم را از بین ببرم ، زیرا آنها واقعاً همان چیزی هستند که باید در اینجا منتظر آنها باشید. اینها و عملکرد وسلی اسنایپس است که یک بار دیگر به یک فیلم ادی مورفی تبدیل می شود و آن را در روز روشن و بدون ماشین فراری می دزد.

فیلم Moby Doc
بیشتر بخوانید

بهترین کتاب های ادبیات آمریکا

اسنایپس می داند شخصیت او مضحک است ، بنابراین او آن را نسبت به کناری یک انبار بازی می کند. او از پوشیدن لباسهای کارتر لذت می برد ، به حدی که تعجب می کنید آیا اسنایپس آن وسایل را از کمد خودش آورده است. ژنرال ایزی فقط خنده دار نیست ، او همچنین تهدیدآمیز است و به این روند ضربه خوبی می زند.

” فیلم سفر به آمریکا 2 ” فیلم جزیره کویر من است. من آن را یک میلیون بار دیده ام ، تا جایی که فقط می توانم گفتگو را از حافظه بخوانم. من نه به سختی خندیده ام و نه به اندازه خنده های مداوم که در سال 1988 وقتی خانواده داریل لکه های فعال کننده Jheri Curl را روی کاناپه رها کردند ، شنیدم.

می توان استدلال موجهی ارائه داد که این بررسی برای دنباله آن بسیار سخت است. با این حال ، من معتقدم که اگر من فیلم اصلی را نمی شناختم ، لذت بردن از اینجا بسیار کم و هیچ لذتی نخواهد داشت.

بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا

من خندیدم ، و وقتی خندیدم ، با صدای بلند و بدون مجازات بود. متأسفانه ، بین این خنده ها زمان خرابی کافی وجود داشت که من شروع به رفع مشکلات زیادی در مورد طرح کردم.

” فیلم سفر به آمریکا 2 ” مانند حضور در مراسم دبیرستان است: شما از دیدن چهره های آشنا کسانی كه قبلاً چنین تجربیات خوبی را با آنها داشته اید لذت خواهید برد ، اما سپس خواهید فهمید كه نوستالژی آن گذشته بسیار بیشتر از واقعیت های خشن تر از زمان حال.

پایان نقد فیلم سفر به آمریکا 2

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.