صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلمهای جنیفر لارنس
ads

بهترین فیلمهای جنیفر لارنس

بهترین فیلمهای جنیفر لارنس

بهترین فیلمهای جنیفر لارنس

بهترین فیلمهای جنیفر لارنس : جنیفر لارنس بازیگر با استعدادی است که می تواند نقش های نمایشی و کمدی را کاملاً بازی کند. این بهترین فیلم های او بر اساس رتبه بندی IMDb است.

جنیفر لارنس فقط 29 ساله است ، اما او قبلاً در هالیوود نام خود را به دست آورده است. این بازیگر با استعداد در فیلم های سینمایی متعددی بازی کرده است ، از یک سری ماجراهای دیستوپی بزرگسالان بزرگ تا چندین قسمت در فیلم ابرقهرمانی پرفروش. ما اینجا هستیم تا بهترین فیلمهای جنیفر لارنس که در آن بازی کرده مشاهده کنیم .

برای انجام این کار ، ما به آمارهای IMDb خواهیم پرداخت. به هر فیلم در وب سایت سرگرمی معروف ، امتیاز رایانه ای براساس آرا users کاربران ثبت شده در مقیاس 1 تا 10 داده شده است. ما برای امتیاز دادن به هر یک از فیلم های لارنس از این امتیازات استفاده خواهیم کرد. قبل از اینکه به چیزهایی بپردازیم ، لازم به ذکر است که ما فقط فیلم های سینمایی او را جمع آوری کرده ایم ، به این معنی که مستندها (مهم نیست که چقدر رتبه بالایی دارند) شمرده نمی شوند.

به روز شده در شانزدهم اکتبر سال 2020 ، توسط شاون اس. لئالوس: جنیفر لارنس همچنان یکی از برترین استعدادهای بازیگری هالیوود است. وی علاوه بر نقش های بزرگش در سری فیلم های Hunger Games و سری X-Men ، در همه صحنه ها از درام های بیوگرافی گرفته تا فیلم های علمی تخیلی ، فیلم های جاسوسی و عجیب و غریب بازی کرده است. در طول راه ، او هرگز چیزی را که باعث شد از همان روزهای اول بازیگر مدعی جایزه شود ، از دست نداد.

لارنس اکنون چهار نامزدی اسکار را برای کارهای خود برگزیده است ، یک برنده و چهار نامزدی گلدن گلوب که 3 بار در آنجا برنده شده است. علاوه بر این ، او یک لژیون از طرفداران فداکار ساخته است که منتظر حضور در نقش بعدی فیلم بزرگ او هستند.

بهترین فیلم های کوروساوا

با مقاله بهترین فیلمهای جنیفر لارنس همراه ما باشید.

بهترین فیلمهای جنیفر لارنس

The Beaver (2011) – 6.6

نخستین فیلم از لیست بهترین فیلمهای جنیفر لارنس : بیور یک فیلم مستقل دمدمی مزاجی بود که در سال 2011 به کارگردانی جودی فاستر ساخته شد. این فیلم همچنین بازگشت مل گیبسون را نشان می داد ، که قبلاً به دلیل رفتارهای عجیب و غریبش در زندگی واقعی از هالیوود طرد شده بود. گیبسون والتر بلک ، شوهر افسرده ای است که یک عروسک خیمه شب بازی بیور را در سطل آشغال پیدا می کند و متوجه می شود که هنگام صحبت از طریق آن می تواند هر چیزی را در ذهن خود بگوید و به او اجازه می دهد از پوسته خود بیرون بیاید.

بهترین فیلم های آدری هپبورن
بیشتر بخوانید

جنیفر لارنس در نقش نورا ، عشق مورد علاقه پسر سیاه پورتر ، با بازی آنتون یلچین بازی می کند. او از پورتر می خواهد که سخنرانی فارغ التحصیلی خود را بنویسد ، اما سپس در پایان ، شکست می خورد و درباره برادرش که درگذشت صحبت می کند ، و باعث می شود پورتر تصمیمات خود را در مورد پدرش زیر سوال ببرد.

بهترین فیلمهای دیوید لینچ

Joy (2015) – 6.6

Joy در سال 2015 اکران شد ، یک فیلم زندگی نامه ای از دیوید او راسل است که وی همچنین لارنس را در کتاب Silver Linings Playbook نامزد دریافت جایزه با بردلی کوپر (که در این فیلم هم بازی است) نیز کارگردانی کرد. لارنس نقش جوی مانگانو را بازی می کند ، میلیونر خودساخته ای که با اختراع یک جاروبرقی خود ساخته امپراطوری خود را ایجاد کرد. لارنس برجسته ترین فیلم بود ، با دریافت نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن و برنده جایزه گلدن گلوب برای بازی در این فیلم.

بهترین فیلم های تام هاردی

Mother! (2017) – 6.6

دارن آرونوفسکی اغلب فیلم هایش را مورد تحسین منتقدان قرار می دهد در حالی که مورد نفرت تماشاگران اصلی قرار می گیرد. این به دلیل حساسیت های او در خانه هنری است. این چیزی بیشتر از فیلم 2017 مادر او نیست! لارنس در اینجا به عنوان “مادر” همسر شاعری به نام او (خاویر باردم) بازی می کند.

زندگی آنها با رسیدن برخی از طرفداران همسرش وارونه شده و به زودی خانه اش مملو از جمعیت می شود و او دیگر جایی برای رفتن ندارد. لارنس گفت که شخصیت او مادر زمین را نشان می دهد و افراد متقابل افرادی هستند که زمین را عذاب می دهند.

Red Sparrow (2018) – 6.6

در سال 2018 ، جنیفر لارنس نقش اصلی تریلر جاسوسی ، گنجشک قرمز را به عهده گرفت. در این فیلم ، دختران جوان به برنامه گنجشک سرخ منتقل می شوند و به عنوان آدم کش برای دولت روسیه آموزش می بینند. لارنس در نقش یک بالرین سابق بازی می کند که در صورت امتناع از مرگ تهدید به مرگ می شود. او سپس با یك مأمور سیا در تلاش برای یافتن خال ملاقات می كند و تصمیم می گیرد برای بدست آوردن آزادی خود ، هر دو طرف را مقابل هم بازی كند.

بیوگرافی بندیکت کامبربچ
بیشتر بخوانید

بهترین فیلمهای رابرت دنیرو

Like Crazy (2011) – 6.7

Like Crazy یک درام عاشقانه با بازی جنیفر لارنس ، فلیسیتی جونز و آنتون یلچین در سال 2011 است. جونز در نقش یک دانشجوی مبادله ای در انگلیس بازی می کند که عاشق یک دانشجوی آمریکایی (یلچین) می شود ، اما به دلیل انقضای ویزای دانشجویی وی اجازه بازگشت به ایالات متحده را ندارد.

لورنس نقش سامانتا را بازی می کند که پسر به دلیل فشارهای طولانی مدت در روابط جدید رابطه جدیدی با او ایجاد می کند. این فیلم از آن جهت منحصر به فرد بود که فیلمی با بودجه بسیار کم بود که فقط با هزینه 250 هزار دلار تهیه شده بود ، تقریباً تمام دیالوگ های بازیگران بداهه بود. این فیلم جایزه هیئت داوران گراند از جشنواره فیلم ساندنس را از آن خود کرد.

The Burning Plain (2008) – 6.8

ما در حال شروع کار با فیلم درام سال 2008 دشت سوخته هستیم. این فیلم که در قالبی غیرخطی روایت می شود ، سیلویا (شارلیز ترون) را در حالی که در حال حاضر یک رستوران را مدیریت می کند ، رفتار خود تخریبی خود را پنهان می کند. در گذشته ، یک ماریانا (جنیفر لارنس) نوجوان سعی می کند بفهمد که چرا مادرش (کیم باسینجر) رابطه برقرار کرده است. در همین حال ، او روابط خودش و پسر معشوق مادرش را متعادل می کند.

اگرچه این فیلم نقدهای انتقادی ضعیفی دریافت کرد ، اما نظرات مخاطبان این فیلم را به سمت یک امتیاز مثبت مثبت سوق می دهد.

بهترین فیلمهای دیوید لینچ

X-Men: Apocalypse (2016) – 6.9

این فیلم X-Men 2016 دارای آخرالزمان قدرتمند و جاودانه Apocalypse (اسکار آیزاک) است که پس از هزاران سال بیدار می شود. در حالی که وی از Magneto (مایکل فاسبندر) برای سرنگونی نظم در جهان درخواست کمک می کند ، پروفسور X (جیمز مک آوی) و جهش تغییر شکل دهنده Raven (جنیفر لارنس) مردان X را دور هم جمع می کنند تا به نقشه های شوم پایان دهند.

اگرچه فیلم بخاطر احساس هیجان انگیز اما تکراری بودن بازبینی های مختلط و متوسطی را دریافت کرد ، اما لارنس به طرز ماهرانه ایفای نقش کرد.

بهترین فیلم های برد پیت
بیشتر بخوانید

Passengers (2016) – 7.0

از دیگر فیلم های لیست بهترین فیلمهای جنیفر لارنس فیلم مسافران یک عاشقانه علمی-تخیلی 2016 درباره گروهی از مسافران است که به امید استعمار به سیاره ای دور از زمین می روند. این مشکل پس از آن رخ می دهد که مردی (کریس پرات) زود از خواب زمستانی خارج می شود و تنهایی او باعث می شود زنی را که نمی شناسد (جنیفر لارنس) از خواب خارج کند.

برخی از نوشتن شخصیت پرات انتقاد کردند ، که مانند استالکر بیرون آمد ، از عملکرد قوی بازیگران محدود تعریف و تمجید شد.

بهترین فیلم های مریل استریپ

Winter’s Bone (2010) – 7.2

این هیجان انگیز ایندی ، که در سال 2010 منتشر شد ، جنیفر لارنس دالی است که سعی در سرپرستی خانوار و مراقبت از خواهر و برادرش دارد … یعنی تا زمانی که پدر جنایتکارشان خانه آنها را برای پیوند دادن. این باعث می شود که دالی برای یافتن پدرش و بازیابی آنچه که متعلق به خودش است ، سفری خطرناک را آغاز کند.

این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و معتقد بودند که عملکرد لارنس وی را به ستاره تبدیل کرده است. و همچنین جایگاه ویژه در بین بهترین فیلمهای جنیفر لارنس دارد.

American Hustle (2013) – 7.2

American Hustle با الهام از FBI Abscam دهه 70 و 80 ، داستان مجموعه ای از هنرمندان موافق (کریستین بیل و ایمی آدامز) را روایت می کند که از آنها خواسته می شود مجموعه ای از سیاستمداران از جمله شهردار در نیوجرسی را برکنار کنند (جرمی رنر ) در حالی که بردلی کوپر در نقش یک عامل فاسد FBI بازی می کند ، جنیفر لارنس در نقش همسر بی پروا بیل بازی می کند.

در حالی که گروه بازیگران به دلیل کمرنگ شدن در نقش هایشان مورد ستایش قرار گرفتند ، اما داستان به دلیل داشتن شخصیت زیاد مورد ستایش قرار گرفت.

X-Men: Days Of Future Past (2014) – 8.0

در پایین لیست بهترین فیلمهای جنیفر لارنس فیلم X-Men: Days of Future Past قرار دارد. این فیلم ابرقهرمانی 2014 ، دکتر بولیوار تراسک (پیتر دینکلج) را در تلاش برای نابودی جهش ها با ایجاد سلاح های رباتیک معروف به Sentinels دارد که آنها را ردیابی می کند. همانطور که انقراض کامل جهش ها به یک تهدید تبدیل می شود ، ولورین (هیو جکمن) به گذشته سفر می کند تا با متوقف کردن Mystique قبل از اینکه تراسک را بکشد ، آینده را نجات دهد.

بهترین فیلمهای فلینی
بیشتر بخوانید

بهترین فیلم های برد پیت

با تمام کارهای ایده آل یک فیلم موفق ، از جمله بازیگران قوی ، اکشن هیجان انگیز و یک داستان جذاب ، این یک عشق کاملاً دوست داشت.

پایان مقاله بهترین فیلمهای جنیفر لارنس امیدواریم لذت برده باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»