صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلمهای آل پاچینو
ads

بهترین فیلمهای آل پاچینو

بهترین فیلمهای آل پاچینو

بهترین فیلمهای آل پاچینو

بهترین فیلمهای آل پاچینو : آل پاچینو امروز 81 ساله می شود. ستاره برنده اسکار فرنچایز “پدرخوانده” یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ با بازی های استادانه بی شماری در محبوب ترین فیلم های هالیوود است.

او در سال 2019 با حضور در فیلم های جدید مارتین اسکورسیزی و کوئنتین تارانتینو بسیار بزرگ ظاهر شد و به جهانیان نشان داد هنوز هم ریزه کاری هایی که باعث شد او را به یک افسانه تبدیل کند ، در نهایت نهمین نامزدی اسکار خود را به دست آورد. او بعداً در “House of Gucci” ساخته ریدلی اسکات ظاهر خواهد شد که قرار است اواخر امسال برگزار شود.( بهترین فیلمهای آل پاچینو )

بهترین فیلم های درام تاریخ سینما

بهترین فیلمهای آل پاچینو

این لیست شامل بهترین فیلمهای آل پاچینو میباشد.

فیلم The Godfather Part II (1974)

ویتو کورلئونه یک قاتل شرور بود که تجارتش به مردم آسیب می رساند ، اما او این کار را با کمال مهربانی انجام می داد که پسرش نمی توانست تکرار کند. هنگامی که مایکل از سوراخ خرگوش خلافکار سقوط کرد ، سرنوشت او ظلم و تراژدی بود و 10 برابر هیولای پدرش شد.

بهترین مینی سریال های نتفلیکس

در طول حماسه 3 ساعته فرانسس فورد کاپولا ، پاچینو به سختی لبخند را به عنوان رئیس جنایی که قصد داشت از این سرنوشت جلوگیری کند ، تصور می کند. طبیعت خونسرد او ، چیزی را که پدرش برای آن بسیار ارزش قائل بود – خانواده – را از دست می دهد ، در هر مرحله کنترل خود را از دست می دهد. این نخستین فیلم و بهترین فیلم از لیست بهترین فیلمهای آل پاچینو میباشد.( بهترین فیلمهای آل پاچینو )

2) فیلم Serpico (1973)

پاچینو هر اونس پارانویا و اضطراب را به عنوان یک پلیس مخفی نیویورکی صادق ، فرانک سرپیکو می پوشد که با فساد بی نظیر در این نیرو سوت می کشد تا رفقایش علیه او روی بیاورند. او رشوه یا گاف نگرفت و نزدیک بود که به خاطر تلاش برای انجام کار درست در مقاله بی نظیر Sidney Lumet ، فداکاری نهایی را انجام دهد.( بهترین فیلمهای آل پاچینو )

3) فیلم بعد از ظهر روز سگ (1975)

سیدنی لومت درام جذاب بروکلین ، پاچینو را مردی ناامید و ناامید می داند که برای پرداخت هزینه های جراحی تغییر جنسیت معشوق خود ، قصد سرقت از یک بانک را دارد. با به اشتراک گذاشتن صحنه های شدید ، دلخراش و اغلب خنده دار با افسانه های اواخر صفحه مانند John Cazale و Charles Durning ، پاچینو ثابت کرد تعداد کمی می توانند انرژی او را به عنوان یکی از با استعدادترین مردان برجسته هالیوود مطابقت دهند.( بهترین فیلمهای آل پاچینو )

بهترین فیلم های پل توماس اندرسون
بیشتر بخوانید

فیلم سفر به آمریکا 2

4) فیلم پدرخوانده (1972)

مارلون براندو به دلیل چرخش نمادین خود به درستی اسکار گرفت زیرا مطمئناً پدرخوانده ، ویتو کورلئونه و جیمز کان و رابرت دووال فصل هایشان را به سرقت بردند. اما ضربان قلب حماسه گانگستر فرانسیس فورد کوپولا تغییر شکل آرام و غم انگیز پاچینو در نقش مایکل بود. قهرمان جوان جنگ ، که وعده داده بود هرگز تسلیم نیرو های جنایت خانواده اش نخواهد شد ، در نهایت جهشی به تاریکی می کشد که فقط فکر می کرد می تواند از آن جلوگیری کند.( بهترین فیلمهای آل پاچینو )

5) فیلم Heat (1995)

مایکل مان در هیجان هیجان انگیز بانکی یکی از بزرگترین فیلمهای جنایی ساخته شده را نشان می دهد ، سرانجام پاچینو را با همتای همیشگی بازیگر رابرت دنیرو که روی صفحه است جفت کرد مسابقه غذاخوری مورد انتظار و گفتگوی سنگین که بیش از حد انتظار داشت ، بیش از حد مطابق با هیاهو بود ، و تجارت سنگین وزن قبل از یک سرقت صفحه نمایش بزرگ و تیراندازی برای قرن ها ، ضربات زیادی وارد می کرد. اما فراتر از گلوله ها ، کارآگاه پریشان پاچینو داستان را از طریق مشکلات زناشویی و مبارزه با وحشیانه کار پلیس به فروش می رساند.( بهترین فیلمهای آل پاچینو )

فیلم فانی و الکساندر

6) فیلم Scarface (1983)

“Over the top” شروع به توصیف مقدمه (و نمادین) پاچینو در مورد پناهنده کوبایی تونی مونتانا نمی کند که به دهه 1980 میامی مهاجرت کرد و به یک ارباب قدرتمند مواد مخدر تبدیل شد. این فیلم به نویسندگی الیور استون و کارگردانی برایان دی پالما بدست آمده است ، و بیشتر به دلیل موسیقی فیلم ، تیراندازی های شدید و تحویل افسانه ای خطوطی مانند “سلام به دوست کوچک من سلام!”( بهترین فیلمهای آل پاچینو )

7) فیلم دیک تریسی (1990)

زیر لایه هایی از آرایش برنده اسکار مدفون شد ، پاچینو آن را بیش از هر زمان دیگری به عنوان گنگستر Big Boy Caprice چسباند و به دیک تریسی وارن بیتی تبدیل کرد. پاچینو کاملاً روحیه کمیک استریپ را در اقتباس پر جنب و جوش و رنگارنگ بیتی تجسم می بخشد ، با بازیگران همه ستاره بازی به همان اندازه. تماشای او در آموزش مدونا به آواز خواندن و رقصیدن چیز دیگری است.( بهترین فیلمهای آل پاچینو )

بیوگرافی جری ساینفلد
بیشتر بخوانید

فیلم پرسونا

8) فیلم The Irishman (2019)

به نظر می رسد مارتین اسکورسیزی دوباره به داخل چرخ چرخ وسایل گانگستری سریع و خشن گام برد ، تا فقط با مراقبتی مرگبار ، گناه و پشیمانی نگاهی مراقبه تر به ما بدهد ، معضل اخلاقی شایسته اسکار ، پاچینو اولین نامزدی خود را از زمان پیروزی در سال 1993 انتخاب کرد.( بهترین فیلمهای آل پاچینو )

9) فیلم دونی براسکو (1997)

جانی دپ در نقش یک مامور مخفی FBI بازی می کند که به میان جمعیت نفوذ می کند و با گونی غمگین پاچینو ، Lefty ، گانگستری که دوران اوج خود را سپری می کند ، دنج می شود. تلخ اما فصلی ، پاچینو کاملاً خلاف تیپ است ، چیزی فراتر از “Scarface”.

10) فیلم عطر زن (1992)

به آخرین فیلم از لیست بهترین فیلمهای آل پاچینو رسیدیم . شاید فکر کنید تنها برد اسکار پاچینو سزاوار جایگاه بالاتری در این لیست است ، اما بیایید صادقانه بگوییم ، این مرد مدتها قبل از آنکه در سال 1992 جایزه اسکار را دریافت کند ، لیاقت اسکار را داشت.( بهترین فیلمهای آل پاچینو )

بهترین سریال های خارجی

درام مارتین برست دنبال یک دانشجوی مقدماتی است که به عنوان دستیار کار می کند یک سرهنگ تحریک پذیر ، نابینا ، پزشکی بازنشسته ارتش (پاچینو). بعنوان یک اسکار همدردی دیده می شود و بعداً به دلیل “هو-آه!” مورد تمسخر امپرسیونیست ها قرار گرفت ، اما مطمئناً چیزی بیش از این است که پاچینو در بهترین حالت جنون است.

مقاله ( بهترین فیلمهای آل پاچینو ) به پایان رسید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.