صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلمهای جانی دپ
ads

بهترین فیلمهای جانی دپ

بهترین فیلمهای جانی دپ

بهترین فیلمهای جانی دپ

بهترین فیلمهای جانی دپ : جانی دپ ، یکی از جالب ترین بازیگران خارج از خانه ، تولد 57 سالگی را در 9 ژوئن سال 2021 جشن می گیرد. از آغاز کمی متواضع خود به عنوان یک سریال تلویزیونی “21 Jump Street” ، جانی دپ مجموعه بسیار متنوعی از نقش های سینمایی را تهیه کرده است. ، در بیشتر آنها یک چیز مشترک وجود دارد – او به بازی در بیرون رانده ها یا افرادی که در حاشیه جامعه هستند و راه خودشان را می کشند ، کشیده می شود – و رفتن به راه خودش مطمئناً چیزی است که مشخصه بارز این حرفه بازیگر بسیار پر افتخار است .

بهترین فیلم های تام هاردی

در کار 35 ساله فیلم جانی دپ  (شروع با فیلم “کابوسی در خیابان نارون” 1984) ، جانی دپ 10 نامزد قابل توجه جایزه گلدن گلوب را کسب کرده و برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای موزیکال 2007 “سوئینی تاد: سلطان شیطان” شده است. از خیابان ناوگان. ” این فیلم همچنین سومین نامزدی اسکار را برای دپ به ارمغان آورد (همراه با “دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه” 2003 و “یافتن Neverland” 2004). دپ همچنین نامزد دریافت سه جایزه انجمن بازیگران سینما (برنده فیلم “دزدان دریایی کارائیب”) و دو جایزه BAFTA به عنوان بهترین بازیگر مرد شده است.

او بارها با تیم برتون کارگردان همکاری کرده است ، از جمله نقش های قوی در “ادوارد قیچی” ، “اد وود” ، “چارلی و کارخانه شکلات” و “سوئینی تاد”.

بهترین فیلمهای نیکول کیدمن

گالری عکس ما را با نمایش همه این فیلم ها در یک جمع بندی از 12 نمایش عالی نمایش خود در رتبه بدترین و بهترین قرار دهید.

این لیست بهترین فیلمهای جانی دپ میباشد.

بهترین فیلمهای جانی دپ

1.دونی براسکو (1997)

کارگردان: Mike Newell. نویسنده: Paul Attanasio. بازیگران آل پاچینو ، جانی دپ ، مایکل مادسن.

دپ با چندین فیلم عجیب و غریب زیر کمربند خود ، تغییر ناگهانی چهره در این داستان واقعی از مأمور جوان FBI ، جوزف پیستون (دپ) ایجاد کرد که در نقش “مرد جواهر” مخفی می شود ، دونی براسکو. دونی به زودی خود را در اعماق خانواده جنایتکار بونانو درگیر می کند و به عنوان محافظ گانگستر پیر لفتی روژیرو (آل پاچینو) در می آید. “دونی براسکو” کارهای زیادی برای پیشرفت حرفه ای دپ انجام داد – این نه تنها ثابت کرد که دپ ، که در درجه اول به خاطر انواع فیلم های هنری معروف بود ، می تواند در یک فیلم ژانر کار کند و به س theالات پاسخ داد که آیا می تواند با بزرگ بازی کند بچه ها ، و تعداد کمی بزرگتر از آل پاچینو هستند. این نخستین فیلم از لیست بهترین فیلمهای جانی دپ میباشد.

بیوگرافی کمدین آمریکایی کوین هارت
بیشتر بخوانید

بهترین فیلمهای دیکاپریو

2. سری PIRATES OF THE CARIBBEAN (2003 ، 2006 ، 2007 ، 2011 ، 2017)

نویسندگان / کارگردانان: متنوع. با بازی جانی دپ ، جفری راش. نویسندگان / کارگردانان: متنوع.

دپ با تصمیم خود برای ساخت مدل دزد دریایی خود جک اسپارو پس از نماد راک کیت ریچاردز از رولینگ استونز ، صاعقه را در یک بطری گرفت. گفته می شود که رویکرد جسورانه دپ باعث شده برخی از مدیران دیزنی هنگام مشاهده روزنامه ها بسیار مضطرب شوند ، برخی می خواهند به طور کامل تولید را متوقف کنند و مطمئن باشند که این یک فلاپ است. فلاپی که قطعاً نبود و مرکز آنچه که اکنون به عنوان یک فیلم پنج فیلم شناخته می شود ، دزد دریایی است که اکنون نمادین دپ است. برای اولین فیلم “دزدان دریایی” ، “نفرین مروارید سیاه” ، دپ برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از انجمن بازیگران صفحه شد و نامزدی اسکار و گلدن گلوب و دزدان دریایی 2 “سینه مرد مرد” 2006 را به دست آورد. هفتمین نامزد گلدن گلوب دپ را به خود اختصاص داد.

3. What’s EATING GILBERT GRAPE (1993)

کارگردان: Lasse Hallström. نویسنده: پیتر هجز ، براساس رمانش. با بازی جانی دپ ، ژولیت لوئیس ، مری استینبورگن ، لئوناردو دی کاپریو.

“آنچه گیلبرت گریپ می خورد” مطمئناً برای دپ یک تغییر سرعت بود – یک درام مستقیم در یک شهر کوچک آیووا که در آن دپ به عنوان سرایدار مادر چاق چاق خود بانی (پرونده دارلین) و برادر کوچکترش آرنی () لئوناردو دیکاپریو). عملکرد دپ قلب و روح پر جنب و جوش “گیلبرت گریپ” است و به ویژه شیمی بین دپ و دی کاپریو به خصوص متقاعد کننده است و مخاطب را ترغیب می کند که گیلبرت و آرنیر واقعاً برادر هستند.

بهترین فیلم های مریل استریپ

4. FINDING NEVERLAND (2004)

کارگردان: مارک فورستر. نویسنده: دیوید مگی. بازیگران این فیلم جانی دپ ، فردی هایمور ، کیت وینسلت ، جولی کریستی هستند.

علاقه مندان به فیلم که به دنبال “اقتباس از Neverland” رفتند و انتظار داشتند اقتباس دیگری از “پیتر پن” کلاسیک J.M. Barrie انجام شود ، احتمالاً از یافتن فیلمی با محوریت خود باری و چگونگی نوشتن فیلم مورد علاقه کودکان محبوب تعجب کردند. بازیگری که شهرت شایسته ای را برای اجراهای بزرگ دارد ، به هیچ وجه مشخص نیست که دپ از باری بازی می کند و بسیاری از منتقدان خاطرنشان می کنند که در گرفتن باری به چه میزان از لحن صحبت شده است. صنعت موافقت کرد و دپ نامزدی بهترین بازیگر نقش اول مرد برای اسکار ، گلدن گلوب و انجمن بازیگران نمایش را دریافت کرد.

بهترین فیلم های دنزل واشنگتن
بیشتر بخوانید

بهترین فیلم های برد پیت

5.ادوارد دست قیچی

کارگردان: تیم برتون. نویسنده: کارولین تامپسون. با بازی جانی دپ ، وینونا رایدر ، دیان وایست ، وینسنت پرایس.

دپ اولین نامزدی خود را در مراسم گلدن گلوب برای بازی در نقش ادوارد ، خالق فیلم The Inventor (وینسنت پرایس) دریافت كرد كه به جای دست ها ، به قشر جوان مصنوعی قیچی می داد. دپ در اولین همکاری های طولانی مدت فیلم با کارگردان تیم برتون ، دپ توانایی قابل توجهی برای همدلی به ادوارد می دهد حتی اگر این جوان عجیب و غریب از محیط اطراف خود مطمئن نباشد – خانه یک خانواده حومه با یک دختر زیبا (وینونا رایدر) ادوارد عاشق او می شود. در بسیاری از فیلم هایی که دپ و برتون در سال های بعد خلق کرده اند ، هیچ کدام به اندازه ادوارد قیچی دست شیرین نبوده اند.

6.اد وود

کارگردان: تیم برتون. نویسندگان: اسکات الکساندر ، لری کاراسوزکی. بازیگران این فیلم جانی دپ ، مارتین لاندو ، سارا جسیکا پارکر ، پاتریشیا آرکت هستند.

دپ برای این پروژه ، بار دیگر با كارگردان تیم برتون همکاری كرد – بیوگرافی سیاه و سفید اد وود ، یك ترانس استیتی كه بسیاری او را “بدترین كارگردان تاریخ” می دانند. (از قضا ، این فیلم در کمپانی والت دیزنی به پایان رسید.) با وجود همه ناامیدکننده ها از زندگی وود ، دپ نوعی نگاه آفتابی به سبک کاپرا را از شخصیت خود در زندگی به ارمغان آورد ، اگرچه این احتمال وجود دارد که وود اندکی خودش به آن شک دارد. دپ برای اجرای خود چهارمین بار نامزدی گلدن گلوب را دریافت کرد. بدون شکا این اثر در گروه بهترین فیلمهای جانی دپ جایگاه ویژه ای دارد.

7.فیلم سوئنی تاد

کارگردان: تیم برتون. نویسنده: جان لوگان ، بر اساس موزیکال استیون سوندهایم ، هیو ویلر. با بازی جانی دپ ، هلنا بونهام-کارتر ، آلن ریکمن.

اولین ورود دپ به دنیای آهنگساز تئاتر  و در لیست بهترین فیلمهای جانی دپ  موسیقی Stephen Sondheim بسیار سودمند بود – دپ برای بازی در نقش سوئینی تاد برنده گلدن گلوب شد و همچنین نامزدهای اسکار و SAG را دریافت کرد. سوینی یکی از تاریک ترین نقش هایی است که هر بازیگری می تواند بازی کند چون سلمانی انتقام جویانه گلوگاه دشمنانش را شکافته و شغل شلوغ پای گوشتی شریک زندگی اش را پر می کند ، همه این آهنگ های مهیج Sondheim است. یکی از بهترین فیلمهای جانی دپ  .

بهترین فیلم های لارس فون تریه
بیشتر بخوانید

مقاله بهترین فیلمهای جانی دپ ادامه دارد با بخش بازیگران همراه ما باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.