صفحه اصلی > سینما : بهترین سریال های خارجی
ads

بهترین سریال های خارجی

بهترین سریال های خارجی

زمانی که سخن از بهترین سریال های خارجی تاریخ به میان می آید نمیشود فاکتور خیلی دقیقی را مورد استفاده قرار داد، این مسئله صدرصد در سینما ممکن است بعد سلیقه‌ای به خود بگیرد اما این سریال ها در دسته بهترین سریال‌های خارجی از منظر سایت IMDB است که به شما همراهان بامدادی ها تقدیم خواهد شد.در این مقاله از برنامه های تلویزیونی شبکه hbo تا بهترین سریال های خارجی 2019 حضور خواهند داشت.

بنده در این مطلب بهترین سریال‌ های خارجی از دیدگاه بینندگان سعی دارم تا در همه ی ژانرها به بررسی و معرفی آثار برتر مشغول بشوم تا به همه سلیقه ها احترام گذاشته بشود.

این مطلب همیشه و با نظر شما عزیزان ، با افزوده شدن بهترین سریال های خارجی از منظر بینندگان در حال بروزرسانی خواهد بود.

امید داریم این مجموعه که دارای سریال‌های بروز است به شما برای تماشایی یک مجموعه ارزشمند کمک بسزایی کرده باشد.

وانداویژن - WandaVision

سریال وانداویژن – WandaVision

  • سبک: فانتزی، علمی-تخیلی، اکشن، سیت کام
  • وضعیت نمایش: 1 فصل به اتمام رسیده
  • هنرپیشه گان: الیزابت اولسن، پل بتانی، کاترین هان، ایوان پیترز
  • شبکه تلویزیونی تولید کننده: دیزنی پلاس
  • نمره سایت: 8.2 از 10

مجموعه واندا ویژن، جزو بهترین سریال‌های خارجی 2021 به شمار میرود که با بازی بینظیر بازیگر این سالهای هالیوود یعنی الیزابت اولسن توانسته است محبوبیت بسیاری را از آن خود بکند.

مینی سریال وانداویژن به کارگردانی مت شکمن و جک شفر ساخته شد و به واسطه پخش شبکه استریم Disney+ منتشر میشود. مگ گافین این سریال در مورد اتفاقات میباشد که بعد از فیلم انتقام جویان 4: پایان بازی رُخ داده و به شکلی میشود عنوان کرد این سریال، شروع کننده داستان های به روز دنیای سینمایی مارول میباشد.

در این مجموعه الیزابت اولسن در قامت واندا ماکسیمف، و پل بتانی در قامت ویژن به ایفای نقش مشغول میباشند.

چنانچه به سینمای مارول تمایل دارید دیدن این مجموعه قطعا در کنار موقعیت های کمدی و جالب خویش، موقعیت های اکشن مهیج و چذابی را برای شما به ارمغان می آورد. و همانگونه لازم به توضیح میباشد که قبل از آغاز فاز تازه مارول که با فیلم سینمایی Eternals شروع خواهد شد، دیدن این مینی سریال الزامی میباشد.

نقد سریال وانداویژن

بهترین سریال های خارجی

سریال گامبی وزیر (The Queen’s Gambit)

  • سبک: درام ,ماجراجویی
  • وضعیت نمایش: 1 فصل، پایان سریال
  • هنرپیشه گان: آنیا تیلور جوی، کلویی پری، بیل کمپ، توماس برودی-سنگستر
  • شبکه تلویزیونی: نتفلیکس
  • نمره: 8.7 از 10

گامبی وزیر (The Queen’s Gambit) در گروه مجموعه های مینی سریال پرطرفدار سایت نت‌فلیکس محسوب میشود که در سال 2020 پخش شده است. سریال گامبی وزیر طبق داستانی به این اسم اثر والتر تویس تولید شد است و بسیار سریع موفق شد توجه زیادی از بینندگان فیلم و سریال را به طرف خودش جلب بکند. کارگردانی این مجموعه توسط اسکات فرانک قرار گرفته است.

نقد سریال گامبی وزیر موفق شد با تشویق منتقدین روبرو بشود و نمره های خیلی عالی را از طرف آن‌ها دریافت بکند. منتقدین از این مجموعه به خاطر قصه عالی و مهیج و نیز بازی بینظیر تیم بازیگری تمجید کردند ه اند.

خلاصه قصه این سریال به این صورت میباشد: گامبی وزیر یک قصه خیالی در باره سرنوشت یک نابغه شطرنج بدون پدر و مادر به اسم بث هارمون از سن نه تا بیست و دو سالگی میباشد. او تلاش دارد تا مبدل شدن به برترین شطرنج باز جهان بشود؛ بث در این حال با مشکل های عشقی و وابستگی به مواد مخدر و الکل دست و پنجه نرم خواهد کرد. قصه از اواسط دهه 1950 شرو میشود و تا دهه 1960 ادامه خواهد داشت.

سریال دانشکده حقوق
بیشتر بخوانید

با نقد سریال گامبی وزیر همراه ما باشید.

سریال راچد – Ratched 

مجموعه تلویزیونی راچدسریال Ratched

  • سبک: هیجان انگیز، روانشناسی
  • وضعیت: پایان فصل 1 –  فصل 2
  • هنر پیشه گان: فین ویتراک، شارون استون، سینتیا نیکسون و جودی دیویس
  • شبکه پخش: نت‌فلیکس
  • نمره: 7.3 از 10

سریال راچد (Ratched) یک مجموعه هیجان انگیز و روانشناختی میباشد که فصل اول آن در سال 2020 به واسطه سایت استریم نت‌فلیکس پخش شد است. پس از موفق شدن سریال راچد در جلب کدن نظرات بینندگان، تولیدکنندگان به سرعت این مجموعه را برای فصل بعدی نیز تمدید خواهند کرد.

سریال راچد با نظرات متفاوت منتقدین روبر شد و نمراه های کمی را از طرف آن‌ها کسب کرد. منتقدین با وجود ستایش از کارایی تیم بازیگری و سازندگی، معتقد بودند قصه این سریال دارای ضعف های میباشد و تولیدکنندگان نتوانسته اند بر روی شخصیت ‌پردازی‌های این مجموعه کار بکنند.

سریال راچد با اینکه نقدهای مختلف دریافت کرد، در جلب نظرات بینندگان موفق شد و توانست توجه بینندگان بسیاری را به طرف خویش بکشاند. ازجمله با اهمیت ترین بازیگرانی که در این مجموعه به ایفای نقش مشغول شدند میشود به فین ویتراک، شارون استون، سینتیا نیکسون و جودی دیویس اشاره داشت.

خلاصه قصه سریال راچد به این شرح میباشد: حادثه های سریال در سال 1947 در جریان میباشد. پرستاری به اسم میلدرد راچد برای مشغول شدن در یک بیمارستان روانی به کالیفرنیای شمالی سفر میکند. در این بیمارستان اسرار آمیز آزمایش‌ات شک برانگیزی را بر روی ذهن بیماران صورت می داد. پس از گذشت مدتی چهره زیبا و درون مهربان میلدرد با تغییری بنیادی روبر شد و بیینده روی سیاه را از او خواهد دید.

Raised by Wolves - بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها

سریال Raised by Wolvesبزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها

  • سبک : درام، علمی-تخیلی
  • وضعیت: پایان فصل 1 – در انتظار فصل جدید
  • بازیگران: Travis Fimmel, Amanda Collin, Niamh Algar
  • شبکه پخش: Hbo Max
  • نمره: 8.6 از 10

سریال بزرگ‌ شده توسط گرگ‌ها یا با نام گرگ ‌پرورده یک سریال علمی-تخیلی با بیشمار مفهوم های اخلاقی و فلسفی است که به واسطه شبکه HBO Max تولید و پخش میشود. این مجموعه آغاز گنگ و عجیبی خوهد داشت اما به هر میزان که سریال پیش می‌رود مثال یک گل برای تماشاگر شکفته خواهدشد.

چنانچه علاقه مند مجموعه های علمی-تخیلی و به خصوص آخرالزمانی میباشید این سریال را به هیچ عنوان از دست ندهید. این مجموعه یک سریال متفاوت میباشد که با داشتن مسئله تاریک خود تم تاریکی نخواهد داشت و بدون شک با موج به روزتری از سینما این قبیل اثرها علاقه مندان بسباری را جذب خود میکند.

در این مجموعه پرطرفدار بازیگر نامدار سریال Vikings یعنی تراویس فیمل در مقام یکی از بازیگران کلیدی داستان حضور خواهد داشت .

The Mandolorian - مندلورین

The Mandolorian – مندلورین

  • سبک : اکشن، مهیج، علمی-تخیلی
  • وضعیت: درانتظار فصل 3
  • هنر پیشه گان: Pedro Pascal, Carl Weathers, Rio Hackford
  • شبکه پخش: Disney+
  • نمره منتقدین: 8.8 از 10

سریال مندلورین جزو برترین سریال های تاریخ سینما میباشد که در سال 2019 پخش آن از سایت Disney+ آغاز شد. یک مجموعه ای بسیار عالی از دل یک جهان بدون محدودیت که حدود 50 سال میباشد که اثرهای آن را به دیدن نشسته ایم یعنی فیلم جنگ ستارگان. این مجموعه سبک متفاوتی را در پیش گرفته است و موفق شده است با مخلوط کردن قصه مجموعه با ایده‌های فیلم‌های وسترن بینندگان را راضی نگاه دارد.

سریال Mandalorian اتفاق های پس از فیلم سینمایی return of the jedi را به نمایش خواهد گذاشت و سرنوشت یک جایزه بگیر ماندلوری را به تصویر کشیده است که در کهکشان‌ها با متنوع ترین موجودات در حال نبرد میباشد تا آنکه روزی در یکی از ماموریت‌ های خویش با یک کودک برخورد میکند و این کودک عجیب سرنوشت او را به طور کامل دچار تغییر خواهد کرد.

نقد فیلم سینما پارادیزو
بیشتر بخوانید

بامدادی ها پیشنهاد میکند که قسمت‌های 30 دقیقه‌ای این سریال را حتما به تماشا نشسته تا دریابید شوید که یک سریال به چه شکل توانایی آن را دارد تا شما را برای چند ساعت متوالی سرگرم نگه دارد.

Watchmen - نگهبانان
سریال Watchmenسریال نگهبانان

  • سبک : اکشن، درام، مهیج
  • وضعیت: پایان فصل اول – پخش فصل 2 به زودی
  • بازیگران : Yahya Abdul-Mateen II, Frances Fisher, Louis Gossett Jr.
  • شبکه پخس: HBO
  • نمره سایت : 8.1 از 10

سریال کمیک نگهبانان (Watchmen) که از آن در مقام برترین و پر بیننده ترین کمیک‌ها در تاریخ سریال سازی نام برده می‌شود پس از در دست اقتباس قرار داشتن در سال 2008، از نو اقتباسی قوی از آن صورت گرفت اما این دفعه در مجموعه یک سریال تلویزیونی که در HBO شاهد انتشار آن خواهیم بود، HBO هدف خود را در تولید سریال های بسیار بینظیر پیش از این اثبات کرده و با تولید سریال نگهبانان به واسطه شخصی چون لیندلوف دوباره نمایان کرد که این شبکه تلویزیونی بدون رغیب میباشد. سریال نگهبانان بینندگان را درگیر خواهد کرد و مسئله قابل پیش بینی نیز در آن وجود نخواهد داشت و شما چنانچه پیش از این از قصه این سریال مطلع بوده اید می بایست متوجه بشوید که قصه این مجموعه بعد از کمیک را روایت خواهد کرد.
سریال واچمن مجموعه به شدت بینظیری میباشد از هر منظری اما از سمتی نیز کاملا بسته به انتخاب تماشاگر خواهد داشت، در مجموعه این مجموعه تلویزیونی به جنگ میان قهرمان ها و نقش منفی خلاصه نخواهد شد و جزئیات عجیبی تری خواهد داشت که می بایست آن را با دقیق بودن و وسواس زیاد تجربه بکنید. پیش از تماشایی این مجموعه، مهمترین عمل مطالعه کمیک است چرا که هم قصه و هم شخصیت‌ها را به صورتی عالی میشناسید و نیز ارتباط زیادی را با داستان برقرار خواهد کرد.

Witcher - جادوگر

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.