صفحه اصلی > سینما : نقد سریال see
ads

نقد سریال see

نقد سریال see

نقد سریال see

نقد سریال see : تلاش های شبکه استریم Apple TV + حاصلش شد سریال دیدن ، سریال See عاقلانه سعی ندارد مقدمه خودش را از طریق گفتگوی مناسب توضیح دهد.

در عوض ، زیرنویس ها مستقیماً در حال حرکت میباشند ، بیایید همین کار را بکنیم: ما صدها سال در آینده هستیم ، ولی زمانی که ویروس قرن بیست و یکم را رد کرد ، بجز دو میلیون انسان همه را از بین برد ، زندگی در آن زمان قرون وسطایی بوده است. بازماندگان نه تنها نابینا باقی ماندند ، بلکه این امر را به فرزندان خود نیز منتقل کردند که به این باور رسیده اند که بینایی انسان افسانه ای بدعت آمیز است.

اکنون ، در یک جامعه کوهستانی فروتن که توسط درختان و دره ها محصور شده است ، کودکی که پدر غریبه ای دارد قرار است به دنیا بیایید.

نقد سریال see

نقد سریال see : جیسون موموآ ، رهبری آن جامعه الكن  است ، یك قطعه انتخابی تقریباً اجتناب ناپذیر در نقش رئیس جنگجوی ترسناک بابا واس. هیچ کس از نوارهای بافتنی ، جای زخم و یک شنل پوست گوساله با احشای با احترام به اندازه موموآ استفاده نمی کند. وقتی شاخ استخوان می زند ، دمیده می ماند. و الکنی به همه کمکی که می توانند داشته باشند نیاز خواهد داشت ، زیرا آنها در آستانه ترک مخفیگاه آلپ خود و ورود به دنیای وسیع تری هستند که اولین غریزه غریبه ها این است که گلوی شما را ببرند و زنان شما را بدزدند. آنها همچنین یک یا دو خائن در میان خود دارند ، و یک معضل معضل والدین را در افق دارند.
نقد سریال see: ببینید ، بنابراین ، یک حماسه در مورد پیوندهای شکننده و خشونت غریزی در مکانی است که تمدن پشت واقعیت فعلی ما است: این انعکاس از Frontier (که در آن موموآ مردم نیز برای سرگرمی مردم را فرو می برد) است ، اما با وحشیانه بدوی تر و عرفان خنده دار شدید از Britannia Sky ، همه این اتفاقات در واقعیتی متناوب رخ می دهد که در آن نابینایی جهانی به هر صحنه جریانی از دنیای دیگر می بخشد.

نقد سریال see
بینندگان می توانند انتخاب کنند که آیا “آیا یک نابینا واقعاً چنین کاری می کند؟” بازی: اگرچه احتمالاً بهتر است بخشش کرد ، وقتی مثلاً یک بازیگر بینا کاملاً پنهان نمی کند که می تواند شخصی را که با او صحبت می کند ببیند ، اما لحظاتی وجود دارد که سختگیری بیشتر می تواند تفاوت قابل توجهی ایجاد کند. به عنوان مثال ، یک توالی شامل مبارزه تن به تن ، پر از دویدن و مشت زدن دقیق است.

بهترین سریال های خارجی
بیشتر بخوانید

همچنین بهتر نیست قبل از ورود ، بفهمید که چگونه این جهان ارتباط برقرار می کند ، دعا می کند ، عدالت را توزیع می کند یا سفر می کند ، زیرا بسیاری از سرگرمی های قسمت های اولیه ساخت این تصویر است.

اگرچه هشدار داده شود که دیده نشدن توانایی بشریت در نشان دادن محبت نسبت به شرکا destroyed را از بین برده است – ما بسیار نگران کننده شده ایم – و آماده می شویم تا اشک شرم آور را از این اخبار که بطری های پلاستیکی از معدود اشیای قرن بیست و یکم هستند ، هنوز شواهد نشان می دهد ، نابود کنیم. .
اگر این پیام اکولوژیکی ظریف نباشد ، و نه مضمون در حال توسعه بشریت از ترس اینکه ممکن است بار دیگر ، دانش خود را بدست آورد که نمی تواند آن را کنترل کند ، با هزینه طبیعت – شخصیت طبیعت که در اینجا با یک جنگل عالی بازی می کند ، کوه ها ، دشت ها و آبشارها ، که گران قیمت با شفافیت سرد است.

نقد سریال see
وقتی بهترین گانگستر عشایری عشایر را معرفی می کند ، در بهترین حالت است ، در آن زمان می توانید بگویید که خلق نویسنده Peaky Blinders استیون نایت است ، یا هنگامی که موموآ با یک دشمن که می خواهد مردم خود را تهدید کند از نزدیک و بی رحم می شود.

بابا ووس یک کلوپ تیز استفاده می کند ، و حداقل دو روش بسیار به یادماندنی برای کشتن مردم با آن دارد. تعداد قطعه های مهیج کافی وجود دارد که خون را در لنزهای دوربین پراکنده می کند تا طلسم غول انگیز بین آنها را جبران کند.
امید به یک روایت باشکوه تر از ظواهر نادر است – حداقل ، آنها در سه قسمت پرتاب ، که منتقدان برای پیش نمایش نشان دادند ، نادر هستند – توسط سیلویا هوکس به عنوان کین ، آنتاگونیست آینده ، ملکه کشنده ، نفسانی ، دمدمی مزاجی در یک بازی به سبک تاج و تخت. تعاملات وی با موموآ تعیین خواهد کرد که آیا نمای دیدنی در ابتدا می تواند زنده بماند یا خیر.

همچنین میتوانید به بخش بهترین سریال های خارجی سری بزنید و برترین عنوان های تاریخ را جستجو بکنید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

سیزده − سه =