صفحه اصلی > سینما : سریال نه غریبه کامل
ads

سریال نه غریبه کامل

سریال نه غریبه کامل

سریال نه غریبه کامل (Nine Perfect Strangers)

سریال نه غریبه کامل : نیکول کیدمن در حال اقتباس از یک رمان منحرف و مرموز دیگر از لیان موریارتی در یک سری محدود دیگر از دیوید ای. کلی ، با یک کلاه گیس مضحک و زیبا میباشد. امروز ،سایت استریم هولو پیش پرده مینی سریال بعدی کیدمن ، سریال نه غریبه کامل ، را به اشتراک گذاشت که در آن او نقش یک رهبر “یک تفرجگاه سلامتی” را بازی می کند ، که براساس این تیزر 30 ثانیه ای ، به هیچ عنوان نباید به هیچ وجه اعتماد کرد. نگاهش خیره است؟ یخی موهایش؟ مثل جادوگر گوپ لهجه اش؟ مبهم اروپای شرقی. او می گوید: “خود را به من تسلیم کن ،” زیرا تنتور چیزی را که احتمالاً روانگردان است را در یک آب سبز می ریزد. مثل یوپی میدسومار است. با همبازی شدن به عنوان قربانیان مشتری-اسلش وی ، ملیسا مک کارتی ، مایکل شانون ، لوک ایوانز ، بابی کاناوال ، رجینا هال و سامارا ویوینگ حضور دارند. سریال نه غریبه کامل در اواخر سال جاری در Hulu آغاز به کار کرد و اگر دروغ نگویید ، اگر جمع آوری شود ، ما همچنان به محل سکونت ترسناک Nicole Kidman خواهیم رفت.

معرفی بهترین سریال های خارجی در مجله بامدادی ها.

بازیگران سریال نه غریبه کامل

در کنار اعلامیه سری اول ، گزارش شد که نیکول کیدمن در نقش اصلی سریال نه غریبه کامل انتخاب شده است. ملیسا مک کارتی علاوه بر اعلامیه اجرایی خود ، در یک بازیگر نقش اصلی نیز به جمع بازیگران پیوسته بود. در 27 مه سال 2020 ، مانی جاسینتو به بازیگران اصلی پیوست. در ژوئن سال 2020 ، آشر کدی و لوک ایوانز برای بازی در نقش های اصلی انتخاب شدند. در جولای سال 2020 ، ملوین گرگ ، سامارا ویوینگ ، گریس ون پاتن ، تیفانی بون و مایکل شانون به بازیگران اصلی پیوستند.در آگوست سال 2020 ، رجینا هال و بابی کاناوال برای بازی در نقش های اصلی انتخاب شدند. در 22 اکتبر سال 2020 ، هال کامپستون در یک نقش تکراری به جمع بازیگران پیوست. در 19 نوامبر سال 2020 ، Zoe Terakes در یک نقش تکراری انتخاب شد.

بهترین قسمت های سریال فرندز
بیشتر بخوانید

فیلمبرداری سریال نه غریبه کامل

در 8 ژوئیه سال 2020 ، ایوانز فاش کرد که فیلمبرداری سریال نه غریبه کامل در استرالیا انجام می شود. وی همچنین نشان داد که همه بازیگران به دلیل مقرراتی که دولت استرالیا در واکنش به بیماری همه گیر COVID-19 وضع کرده بود ، مجبور شدند چهارده روز در شهر ورود به استرالیا قرنطینه کنند. علاوه بر این ، قبل از شروع فیلمبرداری ، لازم بود که همه بازیگران در حین قرنطینه آزمایش شوند.  عکسبرداری اصلی در 10 آگوست 2020 ، در بایرون بی ، نیو ساوت ولز آغاز شد. در 21 دسامبر سال 2020 ، کیدمن اعلام کرد که فیلمبرداری به پایان رسیده است.

توسعه سریال نه غریبه کامل

در تاریخ 1 مه 2019 ، گزارش شد که هولو سفارش سری به تولید را داده است. سریال نه غریبه کامل محدود توسط دیوید ای كلی و جان هنری باترورث ساخته شده است كه انتظار می رود در كنار نیكول كیدمن ، پر ساری ، برونا پاپاندریا ، استیو هوتنسكی و كیسی هاور نیز تهیه كننده اجرایی باشند. شرکت های تولیدی که درگیر این مجموعه های محدود هستند ، داستان های ساخته شده ، فیلم های شکوفه و محتوای تلاش هستند. همچنین قرار است در سال 2021 به نمایش عمومی برسد. در 7 ژانویه 2020 ، ملیسا مک کارتی به عنوان تهیه کننده اجرایی به مینی سریال پیوست. در تاریخ 29 ژوئیه سال 2020 ، اعلام شد Jonathan Levine قرار است هر هشت قسمت از این سریال محدود را کارگردانی کند و همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت کند ، در حالی که جیلیان بورر به عنوان تهیه کننده به سریال پیوست. ایو بلانگر به عنوان فیلمبردار فعالیت خواهد کرد.

بازیگران و شخصیت ها سریال نه غریبه کامل
نیکول کیدمن در نقش ماشا
ملیسا مک کارتی در نقش فرانسیس
لوک ایوانز در نقش لارس
ملوین گرگ در نقش بن
سامارا بافندگی در نقش جسیکا
مایکل شانون در نقش ناپلئون
آشر کدی در نقش هدر
گریس ون پاتن در نقش Zoe Marconi
مانی جاسینتو در نقش یائو
تیفانی بون در نقش دلیله
رجینا هال در نقش کارمل
بابی کاناوال در نقش تونی

 

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × سه =