صفحه اصلی > سینما : ۱۰ سریال برتر تاریخی و پربازدید
ads

۱۰ سریال برتر تاریخی و پربازدید

۱۰ سریال برتر تاریخی و پربازدید

۱۰ سریال برتر تاریخی و پربازدید طبق تعداد آرای و امتیاز سایت آی ام دی بی که شامل: سریال رم، سریال تاج،سریال ددوود، سریال وایکینگ ها، سریال اسپارتاکوس، سریال امپراتوری بورداک، سریال پولدارک، سریال آخرین پادشاهی، سریال ویکتوریا و سریال تودورها می باشند.

اختصاصی مجله بامدادی ها ۱۰ سریال برتر تاریخی و پربازدید IMDb را که بر طبق تعداد آرای و امتیاز تقدیم شما خواهیم کرد.

همچنین میتوانید از قسمت زیر به بخش

بهترین سریالهای خارجی

و

بهترین مینی سریالهای نتفلیکس 

دسترسی پیدا بکنید.

1.« رم » ( Rome )

سریال Rome

۸.۸/۱۰ : IMDb نمره سایت

سریال ” رم تولید مابین سالیان ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷  شبکه تلویزیونی HBO میباشد و در حقیقت قصه “رم باستان“، در دوره گذار از جمهوری به امپراتوری را بازگو خواهد کرد، قصه ای که از حمله “ژولیوس سزار” به فرانسه اکنون شروع خواهد شد و به مردن مارکوس آنتونیوس و پیدایش و تشکیل نخستین “امپراتور آگوستوس” منجر خواهد شد. این مجموعه در پی سرنوشت دو شخصیت مهم داستان،  دو سرباز رومی، به اسم “لوسیوس ورنیوس” Vorenus و “تایتیس پولو” Pullo، که سرنوشت آنان با حادثه های با اهمیت سریال رم در هم گره خورده است. سریال Rome در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۶ موفق به به دست آوردن جایزه های امی ساعت های پربیننده تلویزیون شد است.

۱۰ سریال برتر تاریخی و پربازدید

2. « تاج »( The Crown )
« تاج »( The Crown )
۸.۷/۱۰ : نمره

سریال «تاج» یک مجموعه تلویزیونی دراماتیک و تاریخی میباشد که به واسطه پیتر مورگان تولید و به سفارش سایت استریم Netflix تولید و عرضه خواهد شد. این مجموعه سرنوشت ملکه الیزابت دوم از هنگام مراسم ازدواج خویش در سال ۱۹۴۷ تا به الان را معرض دید خواهد گذاشت. فصل نخست سریال تاج ، حادثه ها و سرنوشت ملکه الیزابت دوم را تا  اوایل سال ۱۹۵۵ با هنر نمایی «کلر فوی» به تصویر خواهد کشید. فصل 3 در پاییز ۲۰۱۸ منتشر شد.سریال The Crown در سال ۲۰۱۷ موفق به گرفتن جایزه های مراسم گلدن گلوب برترین بازیگر خانم و برترین سریال درام شده است.

۱۰ سریال برتر تاریخی و پربازدید

3.« ددوود » ( Deadwood )

سریال Deadwood

۸.۷/۱۰ : IMDb نمره سایت

سریال ددوود یه مجموعه تلویزیونی وسترن و دراماتیک آمریکایی میبشاد که در سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ از شبکه تلویزیونی HBO پخش شد. سریال Deadwood در آخرین سالهای قرن ۱۸۰۰ در حال اتفاق میباشد و در ارتباط با «ددوود» شهر کم جمعیای در جنوب ایالت داکوتای میباشد. این دهکده که در اوایل تشکل شدن خویش فاقد هر گونه قانونی اداره میشده است و تمامی قدرت آن در دست شخصی به اسم «سورنجن» که صاحب رستورانی در «ددوود» است که قوانین را به دست خودش اعمال می‌کند. این مجموعه موفق به دست آوردن جوایز گلدن گلوب ۲۰۰۵ برای برترین هنرپیشه مرد و جایزه های امی ساعات پربازدید تلویزیون در سال های ۲۰۰۴، ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ شد است.

نقد فیلم ده فرمان
بیشتر بخوانید

4. « وایکینگ ها‌ » ( Vikings )

« وایکینگ ها‌ » ( Vikings )

4. « وایکینگ ها‌ » ( Vikings )

۸.۶/۱۰ : IMDb امتیاز

سریال وایکینگ ها یک سریال تلویزیونی برای کانادایی-ایرلندی به ژانر دراماتیک و  تاریخی میباشد که به واسطه  «مایکل هرست‌» ساخته شده است و از شبکهٔ هیستوری به نمایش درآمده است. قصه سریال وایکینگ ها در مورد یکی از قهرمانهای باستانی اسکاندیناوی در عصر وایکینگ‌ها میباشد. یک وایکینگ کشاورز برای نخستین بار درخواست جنگ انگلستان را پیش میکشد و در کنار برادر مبارز خویش  و زنش به آنجا مسافرت خواهد کرد. پخش فصل 6 این سریال Vikings شروع خواهد شد.

 Spartacus: War of the Damned 5.« اسپارتاکوس »( Spartacus: War of the Damned )
۸.۶/۱۰ : IMDb امتیاز

۱۰ سریال برتر تاریخی و پربازدید در ادامه میطل میرسیم به سریال اسپارتاکوس: جنگ نفرین شدگان نام سریال تلویزیونی میباشد که بعد از سریال اسپارتاکوس: خون و شن و اسپارتاکوس: خدایان میدان نبرد تولید شده. این مجموعه میان سالیان ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳  از شبکه تلویزیونی استارز  پخش شد. سریال تلویزیونی اسپارتاکوس به پرسوناژ تاریخی اسپارتاکوس یک گلادیاتور تراکیانی که در سال‌های ۷۱ تا ۷۳ پیش از تولد مسیح، لیدر شورش بزرگ بردگان در مقابل امپراطوری رم بود خواهد پرداخت.

6.« امپراتوری بوردواک »( Boardwalk Empire )

 6.« امپراتوری بوردواک »( Boardwalk Empire )

۸.۶/۱۰ : IMDb نمره

سریال امپراتوری بوردواک یک سریال آمریکایی مرتبط به زمان ممنوع بودن الکل در این مملکت میباشد که میان سالیان ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴  از شبکه تلویزیونی HBO عرضه شده است. سریال امپراتوری بوردواک به دلیل ژانر بصری و نگاه ویژهواقعیت های تاریخ و نیز به دلیل هنرنمایی بینظیر استیو بوشمی در مقام نقش اول این مجموعه از طرف منتقدین به شکل ویژه ای مورد تشویق قرار گرفته است. این مجموعه موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۱ در مقام برترین مجموعه درام و برترین بازیگر نقش نخست مرد، جوایز امی ساعت های پر بازدید تلویزیون و  جوایز انجمن منتقدین فیلم ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ شده است.

best hostorical series Poldark 1

7.« پولدارک » ( Poldark )

۸.۴/۱۰ : IMDb امتیاز

در ادامه لیست بهترین سریال های تاریخی میرسیم به سریال پولدارک سریال دراماتیک بریتانیایی-آمریکایی میباشد که طبق داستان تاریخی پولدارک اثر وینستون گراهام تولید شده است و از اوایل سال ۲۰۱۵ تا الان در حال نمایش میباشد. این مجموعه تلویزیونی داستانی از سال ۱۷۸۳ و راس پولدارک میباشد که از نبرد استقلال آمریکا به منزل برگشته و می بایست سرنوشت نوی را شروع بکند. فصل 4 این سریال تابستان ۲۰۱۸ پخش میشود.

نقد و بررسی فیلم nomadland
بیشتر بخوانید

8.« سریال آخرین پادشاهی » ( The Last Kingdom )

در ادامه لیست بهترین سریال های تاریخی میرسیم به سریال آخرین پادشاهی یک سریال تلویزیونی انگلیسی، نوشته شده هشت قسمتی از مجموعه داستان های تاریخی آقای برنارد کورن ول به اسم رمان های ساکسون نام برده میشود. سریال در سالیان بین ۸۰۰ و ۹۰۰ \یش از میلاد در حال گذار میباشد که بریتانیا به ۷ پادشاهی استقلال یافته تقسیم شده است. فصل ۴ این مجموعه قطعا از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ پخش میشود \.
The Last Kingdom

9.« سریال ویکتوریا »( Victoria )

۸.۲/۱۰ : IMDb امتیاز

سریال ویکتوریا که در سال ۲۰۱۶  پخش شد به سرنوشت ملکه ویکتوریا خواهد پرداخت که از سنین 18 سالگی بر تخت پادشاهی خواهد نشست . این سریال تا به الان 3 مرتبه نامزد جوایز امی لحظه های پربازدید تلویزیون شده است و فصل 3 آن به تازگی آغاز شده.

سریال ویکتوریا

10« تودورها » ( The Tudors )

۸.۱/۱۰ : IMDb امتیاز

سریال تودورها سریال تلویزیونی انگلستان در سبک تاریخی و دراماتیک میباشد که از شبکه BBC و در طول سالیان ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ به نمایش گذاشته شد است و به قصه سرنوشت هنری 8 خواهد پرداخت. سریال تودورها در سالیان ۲۰۰۷، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ موفق به کسب جوایز امی ساعات پربازدید تلویزیون میباشد.

The Tudors

این مطلب ادامه دارد با مجله بامدادی ها همراه باشید.

سریالهای برتر تاریخی

همچنین میتوانید برترین بهترین فیلم های تاریخی را مشاهده بفرمایید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × چهار =