صفحه اصلی > سینما : بهترین فیلم های 2021
ads

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های 2021 : فصل تابستان در راه است ، و دنیای فیلم همچنان در جریان میباشد ، و بلاک باسترها نه تنها تاریخ اکران خود را عقب می اندازند ، بلکه در مورد Disney Cruella و فیلم بیوه سیاه ، تصمیم به اولین حضور در سینما و خانه دارند. باید دید که چه زمانی به احساسی واقعی از سینما برخواهیم گشت – و احتمالاً به روند واکسیناسیون مداوم در اینجا و خارج از کشور بستگی دارد. در عین حال ، در حال حاضر بسیاری از سنگهای قیمتی ابتدایی در دسترس هستند که توسط مجموعه ای از بهترین فیلم های درام خارجی ، تریلرهای دلهره آور و مستندهای مبتکرانه هدایت می شوند که چیزی بیش از جبران کمبود پیشنهادات برجسته استودیویی هستند. در حال حاضر ، این ها بهترین فیلم های سال 2021 هستند.

1.The Vigil ( فیلم شب زنده داری )

فیلم شب زنده داری (دیو دیویس) ، جوانی که – که جامعه یهودی فوق العاده ارتدکس خود را برای یک زندگی سکولار بروکلین ترک کرده است – به سختی اشتباه می رود و یک شب زنده داری را برای یک بازمانده هولوکاست که اخیراً درگذشته است ، می پذیرد. این وظیفه نه تنها او را به محله (و ایمانی) که او رد کرده بازمی گرداند ، بلکه او را در تیررس یک نیروی شیطانی شیطانی قرار می دهد که معلوم می شود هم مرده ای را که او تماشا می کند آزار می دهد و هم همسرش (لین کوهن) ، که رفتار وحشتناکی در اطراف دیوید در خانه اش در تاریکی پارک Borough Park دارد. اولین نمایش کیت توماس حس خوبی در مورد محیط جزیره ای خود و همچنین ضربه و استرس ناشی از فرار از یک محیط مذهبی افراطی و نویسنده دارد.

2.Kuessipan

درام کوسیپان کارگردان Myriam Verreault به دنبال یک جفت دوست از دوران کودکی (شارون ایشپاتائو فونتین و یامی گرگور) که با پیشرفت زندگی آنها به طرق بسیار متفاوت ، دوستی آنها آزمایش می شود ، به این ایده که چیزهای خاص می تواند جهانی باشد ، معنای جدیدی می دهد. وراو و نویسنده فیلمنامه مشترک ، نائومی فونتین ، داستان دو دختری را که در بسیاری از سن و سال خود وعده یکسانی دارند ، مخاطبان را جذب می کند: اینکه برای همیشه در کنار یکدیگر باشند. سازندگان فیلم با استفاده از جامعه ملتهای اول خود به عنوان زمینه ای برای برجسته کردن شیوع عشق و حمایت از خانواده ، و همچنین گسترش مواد مخدر و سو استفاده مصرف ، بر روابط پیچیده زنان جوان که زندگی و خواسته های آنها را برعکس می کند ، تمرکز می کنند. همانطور که بزرگ می شوند شانیس (Grégoire) مشتاق در اوایل زندگی مادر می شود و اغلب برای حمایت از زندگی به Mikuan (فونتین) و خانواده اش تکیه می کند. در همین حال ، میكوان به شعر علاقه مند و پسری سفیدپوست می شود كه صرف حضورش به شانیس این را می گوید كه میكوان از ریشه های اینو خودداری می كند. همه اینها به محض آزمایش دوستی محوری به یک سوال از وفاداری و تعلق منجر می شود. مهم این نیست که چه کسی درست یا غلط است. کوئسیپان بیشتر آرمانهای دوستی و بزرگسالی زن را به چالش می کشد و اینکه آیا فیزیکی و کشمکش های خانه تنها مواردی است که پیوند آنها را تأمین می کند.

فیلم بالاتر از سوظن
بیشتر بخوانید

3.The Father ( پدر )

تاریخ انتشار: 26 فوریه
کارگردان: Florian Zeller
بازیگران: آنتونی هاپکینز ، اولیویا کلمن ، مارک گاتیس ، ایموژن پوتز
در لیست بهترین فیلم های 2021 : در میان تعداد فزاینده ای از فیلم های بررسی زوال عقل عاطفی که می تواند خانواده ها را به خود اختصاص دهد ، پدر به خاطر نبوغ خود برجسته است. این فیلم با اقتباس از نمایشنامه ای از كارگردان فلوریان زلر ، روش های هوشمندانه و مهیجی را برای نمایشی كردن موضوع خود پیدا می كند و باعث می شود بیننده به ذهن آدمی برسد كه آهسته آهسته خاطراتش را از دست می دهد. آن (اولیویا کلمن) در حال ناامیدی از پدرش آنتونی (آنتونی هاپکینز) ، مهندس سابق سرسخت و عادت بد ترساندن پرستاران استخدام شده برای مراقبت از او در سن پیری است. او فکر می کند شاید بهتر باشد با او زندگی کند یا در یک خانه بازنشستگی زندگی کند. او برای استقلال و فضای خود ارزش قائل است ، حتی اگر هرگز به نظر نرسد ساعت لعنتی خود را پیدا می کند. درگیری بین این دو در جهات شگفت انگیزی به وجود می آید ، به عقب خودش می چرخد ​​و با بدتر شدن اوضاع آنتونی به گره ها می پیچد. در حالی که همه بازیگران به خصوص کلمن بازی های تیزبینی را ارائه می دهند ، در نهایت این هاپکینز است که می تواند ویران کننده ترین لحظات فیلم را بفروشد و بازی های مفهومی را لنگر بیندازد. خوشبختانه این بازیگر 82 ساله بیش از حد وظیفه است. – دن جکسون. همچنین میتوانید نقد فیلم پدر به نوشته رضا حقی را مطالعه بفرمایید.

4. فیلم یهودا و مسیح سیاه

تاریخ انتشار: 12 فوریه
کارگردان: Shaka King (Newlyweeds)
بازیگران: Daniel Kaluuya، LaKeith Stanfield، Jesse Plemons، Dominique Fishback
بهترین فیلم های 2021 : فکر کردن در مورد یک فیلم درخشان اخیر به عنوان یک فیلم درام تاریخی با سر و صدای قابل توجه اسکار در مورد قتل رئیس سیاه پنتر ، فرد همپتون ، که توسط دانیل کالوویا و مخبر FBI (لاکیث استنفیلد) به رهبری قاتلان به درب او. فیلم شاکا کینگ همزمان از نظر لحنی کاملاً رادیکال است و از لحاظ تنش نیز تنش زا است ، و باعث تغییر دیدگاه بین همپتون و ویلیام اونیل می شود ، یک سارق اتومبیل که استنفیلد با انرژی ناخوشایند بازی می کند ، اگر به دفتر ج. ادگار هوور احتیاج به له شدن داشته باشد ، به او لطف می شود جنبش قدرت سیاه ، با اطلاعاتی درباره رهبر و سخنور کاریزماتیک. فیلم یهودا و مسیح سیاه از هرگونه احساساتی که به طور معمول می تواند به داستان های واقعی حمله کند ، جلوگیری می کند ، این کار به کمک کار ماهر استنفیلد به عنوان مردی که به آرامی متوجه خطر عدم سیاست خود است ، می شود.

معرفی و نقد انیمه Suzume
بیشتر بخوانید

5. فیلم Minari

میناری
تاریخ انتشار: 12 فوریه
کارگردان: Lee Isaac Chung (مونیورگابو)
بازیگران: Steven Yeun، Alan Kim، Yeri Han، Youn Yuh-Jung
فیلم بعدی لیست بهترین فیلم های 2021 به فیلم میناری در مورد یک خانواده کره ای است که از کالیفرنیا به آرکانزاس نقل مکان می کند تا آرزوی پدر یاکوب (استیون یون) برای کشاورز شدن را بدرقه کند. لحظه رسیدن آنها به خانه تریلی که جیکوب در یک زمین وسیع خریداری کرده است ، همسرش مونیکا (یری هان) پریشان است. به عنوان سازش ، این زوج مادربزرگ مونیکا (یون یو-یونگ) را دعوت می کنند تا با آنها زندگی کند. چونگ بیشتر این سفر را از نگاه دیوید 7 ساله (آلن کیم باورنکردنی) ثبت می کند. او اشتیاق پدرش را به این مکان پذیرفته و از مادربزرگش ، زنی حیله گر که مانند ایده آل آمریکایی شده یک پدرسالار که تصور می کند ، رفتار نمی کند ، شکایت دارد. گستاخی شایان ستایش دیوید اغلب خنده های بزرگی را ایجاد می کند ، اما پرتره ناخوشایند یک زن و شوهر که همیشه با هم اختلاف دارند همیشه در پس زمینه است.

نقد فیلم Minari به قلم رضا حقی.

6.فیلم شب پادشاهان

تاریخ انتشار: 26 فوریه
کارگردان: Philippe Lacôte (اجرا)
بازیگران: Bakary Koné ، Issaka Sawadogo ، Steve Tientcheu
بهترین فیلم های 2021 : این فیلم از فیلیپ لاکاته افسانه هایی را در بالای افسانه ها برای مستند کردن یک شب در زندان بدنام ساحل عاج طبقه بندی می کند. مکانی که در آبیدجان با نام MACA شناخته می شود بسیار واقعی و محل خشونت مکرر است ، اما یک کیفیت عرفانی وجود دارد که در داستان جنگ های مختلف و تحولات سیاسی در فیلم Night of the Kings آویزان است. در گفته های لاکاته ، مرکز اصلاح و تربیت توسط ریش سیاه ، “دانگورو” حاکم ، تسلط دارد ، که در اثر بیماری توسط گروهی از ناصبیان خود قدرت او را تهدید می کند. به عنوان آخرین کنترل ، او ورود جدید “رومی” را مسح می کند و به او دستور می دهد تا داستان را از ظهور ماه سرخ تعریف کند. زندگی مرد جوان وحشت زده به خطر می افتد وقتی او روایت Zama King را می بافد ، حماسه با ادامه کار خود خارق العاده تر می شود. در حالی که رومان صحبت می کند ، مخاطبان جذاب او از بازی و رقص برای بازی در آزمایشات زاما استفاده می کنند. این یک ترکیب خواب آور از رئالیسم جادویی ، رقص و زندگی وحشت واقعی است.

نقد فیلم To Olivia 2021 | فیلم برای اولیویا
بیشتر بخوانید

7. فیلم هیچ کس

تاریخ انتشار: 26 مارس
بازیگران: Bob Odenkirk، Connie Nielsen، RZA، Aleksei Serrebryakov
کارگردان: Ilya Naishuller (هاردکور هنری)

بهترین فیلم های 2021 :  این فیلمی است که باب اودنیرک در یک اتوبوس عمومی تعداد زیادی الوات را کتک می زند و بعداً یک ارتش گانگستر را در یک کارخانه از بین می برد. این که آیا از طرف Better Call Saul یا آقای شو از اودنکرک هستید ، احتمال دیدن یک مرد 58 ساله خوش رفتار با جان ویک در یک فیلم نوشته شده توسط نویسنده جان ویک ، درک کلستاد جذاب است. خوشبختانه ، هیچ کس بیشتر از پتانسیل پیش فرض خود استفاده نمی کند ، صحنه های مبارزه وحشیانه و استخوان شکن را با یک ملاقات بورن ملاقات می کند آرزوی مرگ ملاقات با Taken که از یک قطعه به یک قطعه دیگر می رود ، جمع می کند. ممکن است او با لطف بالیوی کیانو ریوز حرکت نکند یا با عصبانیت کتاب مقدس لیام نیسون غر بزند ، اما اودنکرک یک شدت روانشناختی و یک خردمندی برنده را برای بخشی به ارمغان می آورد که یک قهرمان اکشن متعارف تر ممکن است به راحتی از آن عبور کند. با توجه به جان ویک: فصل 4 تا سال 2022 ، هیچ کس ممکن است رضایتبخش ترین لرزش باشد ، یعنی ممکن است امسال از یک پروژه بزرگ استودیویی دریافت کنید.

8. فیلم رفتگرهای فضایی

تاریخ انتشار: 5 فوریه
کارگردان: Jo Sung-Hee (کارآگاه شبح)
بازیگران: Song Joong-Ki، Kim Tae-Ri، Jin Seon-Kyu، Yoo Hae-Jin
درست از اولین سکانس برقی خود که شامل چند سفینه فضایی شکار فضل است و پس از زباله های مراقب ، فضانوردان فضایی آینده ای دور از زندگی انسان های چندفرهنگی و چندزبانه را در فضا می چرخانند که به همان اندازه سرگرم کننده و به طرز شگفت انگیزی نسبت به دیستوپی است. Tae-Ho یک خلبان در کشتی باری Victory است ، به همراه کاپیتان جنگ ، مهندس Tiger Park و ربات با صدای بلند Bubs ، همه آنها بخشی از یک انجمن فضایی شکارچی فضولات جمع آوری سطل آشغال معروف به Sweepers فضایی هستند که فضا را تصرف می کنند آشغال و آن قطعات میفروشند. پس از یک تعقیب و گریز ویژه ، خدمه دختربچه ای را پیدا می کنند که در یک سفینه فضایی متروک پنهان شده است ، که اتفاقاً یک اندروید پر از نانوبات است که گروهی از تروریست های فضایی با بمب هیدروژن مجهز کرده اند. در ابتدا خدمه Victory قصد دارند “دختر کوچک” را به گروه تروریستی که او را از دست داده است بفروشند ، قبل از اینکه متوجه شوند که او بسیار خاص تر از آن است که به نظر می رسد.

نقد فیلم جذابیت پنهان بورژوازی
بیشتر بخوانید

9 . فیلم Identifying Features

در لیست بهترین فیلم های 2021 : شخصیت های کارگردان Fernanda Veladez چه در کلوزآپ های عذاب آور و چه در یک نمای دور دیده شوند ، در شناسایی ویژگی ها ، یک نمایش استادانه مکزیکی از غم و اندوه ، گناه و دررفتگی ، تنها هستند – و فراموش می شوند. مادر مجردی مگدالنا (مرسدس هرناندز) که با پیدا کردن پسرش که در هنگام تلاش برای عبور از مرزهای مکزیک و آمریکا ناپدید شده است ، سفری تحقیقاتی را در یک کشور خطرناک و پناهگاه مهاجران ، پمپ بنزین های دور از خانه ، خانه های خالی و فضای باز آغاز کرد. دشتهایی که غم تنهایی ساکنانشان را تکرار می کند. مسیر او سرانجام با میگل (دیوید ایلاسكاس) ، مرد جوانی كه پس از اخراج توسط آمریكا ، اکنون به دنبال اتحاد با قبیله رها شده خود است ، می رود – یكی از بسیاری از موازین غنایی كه در این تبار خالی از سکنه در قلب ملی تاریکی یافت می شود . گرچه گفتگو کم است ، اما چهره های هرناندز و ایلسکاس که هنوز دردسر ندارند ، در مورد رنج و وحشت مردمی که گرفتار جدایی و اشتیاق هستند ، بسیار صحبت می کنند. زیبایی رسمی خیره کننده فیلم باعث افزایش کابوس مقدس آن می شود ، زیرا ولادز به طور متناوب شخصیت های اصلی خود را در میان مناظر گسترده و ساختارهای انقباضی قاب می گیرد تا وضعیت گمشده و به دام افتاده آنها را برجسته کند. و در سکانس فراموش نشدنی اواخر مجموعه ای از خاطرات ترجمه نشده یک سخنران بومی ، فیلمساز چشم انداز ظلم شیطانی را ارائه می دهد ، چنان وحشتناک است که به سختی می توان آن را درک کرد.

بهترین فیلم های 2021

امیدواریم از این مطلب در مورد در لیست بهترین فیلم های 2021 لذت برده باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

5 × چهار =