صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : معرفی مجله بامدادی ها
ads

معرفی مجله بامدادی ها

مجله بامدادی ها

معرفی مجله بامدادی ها

 مجموعه ما فعالیت رسمی خود را در زمینه نوشتن مقاله و مطالب کاربردی و بروز آغاز کرده است. فعالیت مجله بامدادی ها از وسعت و گستردگی فراوانی برخوردار است و این فعالیت تنها محدود به یک دسته بندی نیست.

دسته بندی مطالب ما شامل اخبار فناوری و اطلاعات بروز درباره تکنولوژی و تمام اجزایی که امروزه ما را درگیر خود کرده اند.

دومین دسته بندی که مجله بامدادی ها روی آن تمرکز دارد مطالبی درباره هوش مصنوعی است و علت ادغام نشدن دسته بندی اخبار فناوری و هوش مصنوعی این است که ما خواستیم به صورت تخصصی تر درباره این موضوع مطالب بزاریم و دلیل آن این است که در عصر جدید یکی از مهمترین مسائل همین هوش مصنوعی است.

سومین دسته بندی ما سینما و تلویزیون است که خوشبختانه در این زمینه افراد کار بلد و خبره ای فعالیت می کنند و مقاله هایی که بارگذاری می کنند همگی برگرفته از سال ها تجربه مستمر در زمینه سینما است.

مجله بامدادی ها دسته بندی دیگری بنام موسیقی دارد که هر آنچه که نیاز است هنردوستان درباره موسیقی بدانند در این دسته بندی وجود دارد و دارای بار علمی فراوانی است.

دسته بندی بعدی کسب و کار اینترنتی است که ما در این مبحث سعی میکنیم درست ترین و قابل قبول ترین راه حل های بیزینسی که میتواند به افراد کمک کند که در این زمینه موفق باشند را پیشنهاد دهیم.

مطالب انگیزشی دیگر دسته بندی ما میباشد و خیلی از مواقع همه ما احتیاج به همچنین مطالبی داریم تا مسیر روشنی را در پیش بگیریم.

موفقیت در بازار بورس یکی دیگر از مباحثی است که ما در آن فعالیت می کنیم و مطالب بسیار مفیدی در آن میگذاریم.پیشنهاد میدهیم حداقل یک بار به این دسته بندی مراجعه فرمایید.

ما در وبسایت بامدادی ها علاوه بر این دسته بندی ها تابلو خوانی نیز داریم که افراد به راحتی می توانند آن ها را مطالعه کنند.

مجموعه ما تنها به این دسته بندی ها خود را محدود نمی کند و در آینده ای نچندان دور این دسته بندی ها افزایش پیدا کرده و شامل گستردگی بیشتری میگردد.

بهترین فیلم های درام تاریخ سینما
بیشتر بخوانید

پس با ما همراه باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

14 − چهار =