صفحه اصلی > سینما : فصل جدید سریال دکستر
ads

فصل جدید سریال دکستر

فصل جدید سریال دکستر

فصل جدید سریال دکستر (فصل نهم) : هر آنچه می دانیم

فصل جدید سریال دکستر توسط جیمز مانوس جونیور خلق شده است ، یک سریال تلویزیونی مرموز درام, جنایی است که در تاریخ 1 اکتبر 2006 منتشر شد. این سریال حول محور دکستر ، یک متخصص پزشکی قانونی است که به عنوان یک قاتل زنجیره ای هوشیار شب راه می افتد و کسانی را که از عدالت نجات داده است ، به قتل میرساند. فصل اول نمایش با الهام از رمان جف لیندسی در سال 2004 به نام ‘Darkst Dreaming Dexter’ ساخته شده است. با این حال ، در فصول بعدی ، داستان از مطلب اصلی دور می شود. در کل ، این سریال با استقبال مثبت منتقدان و بینندگان روبرو شد.

با این حال ، فصل های 6 و 8 ” سریال دکستر ” موفقیت های بیشتری به دست آورد. فصل ششم به دلیل خط داستانی زائد و قابل پیش بینی و فصل 8 به دلیل فینال ناامیدکننده آن مورد انتقاد قرار گرفت. علی رغم این نکات کم ، این مجموعه از محبوبیت زیادی برخوردار است و همچنین چندین جایزه از جمله جوایز متعدد Primetime Emmy ، جوایز گلدن گلوب و جوایز تلویزیونی را از آن خود کرده است.با برخی بحث ها درباره یک فصل بالقوه 9 ، شما باید کنجکاو باشید که بدانید چه چیزی برای ” سریال Dexter ” در افق نهفته است. بیایید بفهمیم !!

تاریخ انتشار فصل جدید سریال دکستر (فصل 9)

فصل جدید سریال دکستر

فصل 8 ” سریال دکستر ” برای اولین بار در 30 ژوئن 2013 در Showtime پخش شد و این فصل در 22 سپتامبر 2013 به پایان رسید. فصل هشتم شامل 12 قسمت است که هر کدام 47-58 دقیقه اجرا می شوند.
تا فصل نهم ، خبرهای خوبی داریم. در 14 اکتبر سال 2020 ، مجموعه برای قسمت نهم اجرایی شد که قرار است شامل ده قسمت باشد. در آوریل 2013 ، هنگامی که Showtime اعلام کرد که فصل 8 آخرین اجرای نمایش محبوب است ، قلب های بسیاری در سراسر جهان شکست. بنابراین ، فقط می توان هیجان طرفداران را با شنیدن اینکه آنها به زودی قسمت های بیشتری از سریال مورد علاقه خود را دریافت می کنند ، تصور کنید.
با این حال ، توجه به این نکته نیز مهم است که از هم اکنون ، این شبکه احیای مجدد سریال مهیج روانشناختی را فقط برای مدت زمان محدود مجدداً انجام داده است. این فصل شامل ده قسمت از 47-58 دقیقه خواهد بود. تولید فصل نهم در اوایل فوریه سال 2021 با در نظر داشتن اولین نمایش ممکن در پاییز آغاز شد ، اگرچه ممکن است تاخیر هایی به دلیل همه گیری ویروس کرونا وجود داشته باشد. بنابراین ، می توانیم انتظار داشته باشیم که فصل 9 «Dexter» تقریبا در نوامبر یا دسامبر 2021 اکران شود.
به طور طبیعی ، امیدها افزایش یافته است و مردم فکر می کنند که آیا بیش از ده قسمت آینده ، داستان دکستر چیز دیگری خواهد داشت؟ در مصاحبه ای ، كلاید فیلیپس ، مجری برنامه ، اشاره كرد كه فصل 9 پایان قطعی دارد. با این حال ، مایکل سی هال (بازیگر نقش دکستر) به نظر نمی رسید مطمئن باشد که فصل 9 برای سریال «دکستر» باشد. اما در حال حاضر ، شاید نخواهید که به آن امید داشته باشید.

معرفی و نقد سریال برکینگ بد
بیشتر بخوانید

بازیگران فصل جدید سریال دکستر : چه کسی در آن حضور دارد؟

بدون مایکل سی هال هیچ دکستری وجود نخواهد داشت و خوشبختانه تایید شده است که این بازیگر نقش خودش را بازی میکند. کلنسی براون در نقش کرت کالدول ، شرور جدید این مجموعه میباشد. دیگر بازیگرانی که به جمع بازیگران پیوسته اند دیوید مگیدوف (تدی) ، آلانو میلر (لوگان) ، جولیا جونز (آنجلا بیشاپ) و جانی سکویا (آدری) هستند. آنجلا بیشاپ اولین رئیس پلیس بومی آمریکا در دریاچه آهنین است و آدری دخترش است. در حالی که تدی یک پلیس خیرخواه است که فقط دو هفته در اداره پلیس شهر بوده است ، لوگان یک گروهبان در اداره پلیس آیرون لیک است که همچنین به عنوان دستیار مربی کشتی در یک دبیرستان کار می کند.
جک آلکات در نقش یک شخصیت مرموز به نام راندال بازی خواهد کرد که برخورد جالبی با دکستر دارد ، در حالی که مایکل سیریل کریتون به عنوان یک دوست محلی دوستانه با فرد جونیور شناخته خواهد شد. ما همچنین جیمی چونگ و اسکار والبرگ را نیز به ترتیب در نقش مولی و زاک خواهیم دید. مولی اهل لس آنجلس است و پادکست واقعی جنایی خود را اداره می کند و زک کاپیتان تیم کشتی دبیرستان محلی است و به عنوان یک قلدر شناخته می شود.
حدس و گمان هایی درباره جنیفر کارپنتر در مورد تکرار نقش خود در نقش دبرا مورگان وجود دارد. حتی اگر دبرا در فصل 8 می میرد ، می توان شخصیت او را در فلاش بک یا سکانس های رویایی دید. از این گذشته ، دكستر در طول سریال چشم اندازهای پدرش هری مورگان را می بیند ، بنابراین دیدن دبرا در فصل 9 غیرقابل قبول نیست. در مجموعه احیا ، به عنوان مثال ، فصل 9 ، ما همچنین ممکن است با پسر دکستر ، هریسون روبرو شویم.

فصل جدید سریال دکستر

فصل جدید سریال دکستر : در مورد چیست؟

در پایان فصل 8 ، دبرا در اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله می میرد. ممکن است بخاطر داشته باشید که دکستر مجبور شد پس از مرگ مغزی ، Debra را بکشد. او سپس جسد دبرا را به دریا می برد و پس از انداختن بقایای موجودات فانی در آب ، به سمت طوفان حرکت می کند. به نظر می رسد آنچه که به نظر می رسد یک اقدام به خودکشی است ، طرحی برای جعل مرگ وی است. در آخرین لحظات فصل هشتم ، دکستر را در اورگان می بینیم. او هویت جدیدی به خود گرفت و در یک شرکت چوبی کار می کند.
فصل جدید سریال دکستر تقریباً یک دهه پس از وقایع فینال فصل 8 تعیین می شود. کلاید فیلیپس در مصاحبه ای فاش کرد که در فصل نهم ، ما متوجه میشویم که دکستر در مکانی کاملاً جدید زندگی می کند و جنبه تاریک شخصیت او هنوز سالم است. گزارش شده است که این فصل در شهری به نام Iron Lake تنظیم می شود ، جایی که دکستر با کورت کالدول روبرو می شود. اگرچه فصل جدید سریال دکستر داستان شخصیت را ادامه خواهد داد ، اما هیچ ارتباطی با فینال فصل 8 نخواهد داشت ، زیرا برنامه ریز نمایش نهمین حضور در این مجموعه را فرصتی برای روایت یک داستان جدید می داند.

فیلم جهان گمشده: پارک ژوراسیک
بیشتر بخوانید

پیشنهاد میکنیم به بخش بهترین سریال های خارجی نگاهی بندازید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

دو × 5 =