صفحه اصلی > ادبیات جهان : بهترین کتاب های ادبیات آمریکا
ads

بهترین کتاب های ادبیات آمریکا

بهترین کتاب های ادبیات آمریکا

بهترین کتاب های ادبیات آمریکا

بهترین کتاب های ادبیات آمریکا ، بدون زمزمه تردید ، دست نیافتنی ترین (بعضی حتی افسانه ای) ادبیات هستند. به مدت 150 سال ، از زمانی که جان ویلیام دی فارست ، داستان نویس ، این اصطلاح را برای اولین بار ابداع کرد ، بحث در مورد آنچه GAN را تشکیل می دهد بارها و بارها سر و صدا کرد.

برای دی فارست ، کار GAN این بود که “روح آمریکایی را ترسیم کند” و “تصویری از عواطف و رفتارهای عادی موجودیت آمریکایی” را ارائه دهد. از نظر ليونل شرايور ، بدبينانه تر ، بايد “تسخيركننده ملت را به دست بگيرد … يك سري بزرگ از كتاب كه حاوي پيامي رعدآسا و جهان بيني فراگير است … هميشه توسط يك مرد نوشته شده است.”

البته ، تسخیر “ذات” هر ملتی مانند اسیر شدن یک کلونی موش در یک دام است. به علاوه ، در عصر جهانی سازی فرهنگی و اقتصادی ، “آمریکایی” امروزه حتی چه معنایی دارد؟ برای همین امر ، به نظر می رسد که در عصر دونالد ترامپ (یا “اکنون پس از ترامپ”) ، تلویزیون واقعیت و اخبار جعلی ، کلمه “داستان” بیش از یک معنی داشته باشد.

بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا

از هر راهی که پوست آن را بکشید ، رمان بزرگ آمریکایی نشان دهنده یک معیار ادبی فیگوراتیو از آنچه آمریکا را در یک دوره معین تعریف می کند ، است. هیچ لیست مشخصی ، هیچ معیار سنگی برای آنچه که یک GAN را تشکیل می دهد ، فقط نظر وجود ندارد.

حداقل ، این باید یک داستان افسانه ای باشد و دارای توضیحات گسترده تری در مورد معنای آمریکایی بودن . یا همانطور که منتقد سنگین وزن A. O. Scott گفته است ، این یک “نژاد ترکیبی از عاشقانه ها و گزارش ها ، فلسفه بالا و شایعات کم ، آرزوها و بدبینی های سخت بینی است.” به عبارت دیگر ، باید زیر پوست رویای آمریکایی قرار بگیرد و نسبت به اعضای حیاتی آن احساس آرامش کند.

بنابراین ، با روحیه احساس در تاریکی ، در اینجا بهترین کتاب های ادبیات آمریکا قرار دارد.

بهترین کتاب های ادبیات ژاپن

با لیست بهترین کتاب های ادبیات آمریکا همراه ما باشید.

بهترین کتاب های ادبیات آمریکا

موبی دیک توسط هرمان ملویل (1851)

داستان هیجان انگیز یک ناخدای دریایی یکجانبه و تلاش او برای کشتن نهنگ سفید غول پیکر که پای او را جوید.

موبی دیک داستانی است که ابتدا در مورد نفت و پیگیری خشن ثروت آن است که به هر قیمت تمام می شود. سپس موضوع در مورد حرص و آز و انتقام جویی ، استکبارستیزی و تلاش بیهوده برای کنترل هرج و مرج است. امروز بخوانید ، و حتی می تواند به عنوان استعاره ای از سیاست خارجی آمریکا پس از 11 سپتامبر تلقی شود ، همانطور که استیون کینزر ، رمان نویس ، در سال 2008 استدلال کرد.

مدرنیسم در ادبیات آمریکا
بیشتر بخوانید

“برای نسلها ، این شاهكار ادبیات جهان در نظر گرفته شده است ،” اما اكنون می توان آن را به عنوان یك تمثیل نبوی عجیب و غریب در مورد قرن 21 قرن آمریكا دانست. ” بهترین کتاب های ادبیات آمریکا

بهترین رمان های جهان

عموی تام کابین توسط هریت بیچر استوو (1852)

پس از جنگ داخلی آمریكا ، هنگامی كه نویسنده جان ویلیام دی فارست قصد پیدا كردن رمانی را داشت كه بتواند به اتحاد ملت كمك كند ، در حالی كه آن را در مركز ادبیات جهان قرار می داد ، تنها یك كتاب را پیدا كرد كه نزدیك شود.

این داستان هریت بیچر استوو در مورد برده داری و رنجهای آن بود که بیش از یک آکورد ، و نه یک سمفونی از احساسات در آمریکای قبل از جنگ داخلی ، به دومین رمان پر فروش قرن تبدیل شد ، که تنها توسط کتاب مقدس مورد ضرب و شتم قرار گرفت. با دادن صدای انسانی به برده ها ، برده داری را به عنوان مسئله ملی تعیین کننده ملت به پیش زمینه سوق داد و به زمینه سازی جنبش الغای گرایی کمک کرد.

این کتاب در آن زمان چنان در مکالمه ملی تأثیر داشت که آبراهام لینکلن ، هنگام ملاقات با استو در طلوع جنگ داخلی آمریکا ، اظهار مشهور کرد: “بنابراین این خانم کوچکی است که این جنگ بزرگ را آغاز کرده است.” بهترین کتاب های ادبیات آمریکا

پرفروش ترین کتاب های جهان

ماجراهای هاکلبری فین توسط مارک تواین (1884)

زمانی که مارک تواین قلم به دست گرفت ، مدتها بود که جنگ داخلی به پایان رسیده بود ، اما نژادپرستی هنوز ملت را شکافته بود. و این داستان از یک پسر روستایی است که به یک انسان برده فراری کمک می کند تا در امتداد رودخانه می سی سی پی فرار کند و قلب های سراسر آمریکا را تسخیر کند.

اما فقط پیام دلسوزی و حقوق بشر در داستان نبود که برای خوانندگان صحبت می کرد. کلمات عامیانه و لهجه هایی که تواین به کار برد ، حیرت انگیز شخصیت های خود را به طرز حیرت انگیزی به روشی وارد کرد که پیش از این افراد انجام داده بودند. هم با آمریکایی ها صحبت کرد و هم برای آینده ای روشن تر.

ارنست همینگوی به طور مشهور در سال 1935 اظهار داشت: “تمام ادبیات مدرن آمریكا از یك كتاب مارك تواین به نام” هاكلبری فین “گرفته شده است. این بهترین کتابی است که داشته ایم. تمام نوشته های آمریکایی از همین جا ناشی می شود قبلاً چیزی نبود. از آن زمان هیچ چیز به این خوبی وجود نداشته است. “

بهترین رمان های ادبیات انگلیس

گتسبی بزرگ اثر F. Scott Fitzgerald (1925)

این نیازی به معرفی ندارد. و نه ، واقعاً ، اعتبار GAN آن را انجام ندهید. شاهکار اف اسکات فیتزجرالد در مورد هذیان انحطاط در عصر بیش از حد به عنوان “بزرگترین رمانهای بزرگ آمریکایی” توسط بیش از یک ذائقه ساز سنگین وزن تحسین شد.

بهترین کتاب های ویلیام فاکنر
بیشتر بخوانید

این بدان دلیل است که لذت و افسون افسار گسیخته عصر جاز را کاملاً و با پیش بینی میخکوب کرد. چگونه بود ، در آن زمان ، کسی می دانست که موسیقی در حال توقف است و چراغ ها بالا می آیند؟ این که آمریکا به زودی ، فلوت خالی در دست ، از کف رقص چسبناک رکود اقتصادی که هیچ ایده ای برای یافتن محل خروج ندارد ، دست و پا می زند.

فیتزجرالد آن را می دانست. و گتسبی بزرگ توپ بلورین او ثابت شد: هیچ چیز برای همیشه دوام ندارد … حتی یک رویای آمریکایی.

آقایان مو بور را ترجیح می دهند توسط آنیتا لوس (1925)

ادیث وارتون ، نویسنده در سال 1926 ، برای یکی از دوستانش نوشت: “[من] اکنون رمان بزرگ آمریکایی را می خوانم (بالاخره!)” ، و من می خواهم بدانم … اگر شما زن جوان [که آن را نوشت) را می شناسید ، که باید نابغه باشید. “

البته نبوغ مورد نظر آنیتا لوس فیلمنامه نویس هالیوودی بود ، رمان او درباره یک “فلاپر” بسیار باهوش تر از تصور شما (دختر مهمانی در دهه 1920 نیویورک) که از قند برمی خیزد پدر به پدر قند مانند یک کار تمام وقت در حال تبدیل شدن به دومین رمان پر فروش سال 1926 بود.

این فقط یک خواندن عالی نبود (گفته می شود جیمز جویس ، بینایی او از کار افتاده است ، “سه روز روی مبل خواندن آقایان مو بور را ترجیح می دهند”). با نوع شوخ طبعی و کنایه ، معدود منتقدان عصبانی آن زمان معتقد بودند که یک زن می تواند جمع شود ، این پدرسالاری را که وسواس زیادی در ظاهر ، رابطه جنسی و پول داشت ، تصویر جوان زنهای چرخدار را دوباره تغییر شکل داد و به تعریف عصر جاز آمریکا کمک کرد برای همیشه.

ادامه مقاله بهترین کتاب های ادبیات آمریکا با عنوانین بیشتری آشنا میشویم با ما همراه باشید.

۱۰ رمان برتر ادبیات آلمان

خوشه های خشم John Steinbeck (1939)

در سال 1939 ، وقتی دنیا در پرتگاه یک جنگ بزرگ دیگر قرار گرفت ، جان اشتاین بک نسبت به حرص و طمع سرمایه داری که مانند آنچه او دید ، روح را از رویای آمریکایی پاره کرده بود ، مورد هجوم قرار گرفت.

بنابراین او انگورهای خشم را نوشت تا آینه ای از این فصل تاریک تاریخ آمریکا را در خود نگه دارد.

پرتره کتاب از خانواده ای که فقر و استیصال در رکود بزرگ از هم پاشیده بود – با جملات بسیار زیبا و دل بزرگ و آزار دهنده – به طور موثر آمریکا را محاکمه کرد ، همانطور که کلیفتون فادیمان ، منتقد نیویورکر نوشت ، “قتل آرام نیم میلیون شهروند بی گناه و شایسته آمریکایی “.

کتاب تعبیر خواب اثر فروید
بیشتر بخوانید

این كلاسكون پس از انتشار به كلاكسون حقوق بشر تبدیل شد ، استین بك پولیتزر را از آن خود كرد و كتاب کوه المپ را با ادبیات هدف قرار داد. بعداً آرتور میلر ، نمایشنامه نویس ، نوشت: “نمی توانم به نویسنده دیگری آمریکایی فکر کنم”. در لیست بهترین کتاب های ادبیات آمریکا قرار دارد.

همچنین میتوانید در مورد فیلم خوشه های خشم بیشتر اطلاعات کسب بکنید.

برندگان جایزه نوبل ادبیات

Invisible Man نوشته رالف الیسون (1952)

تعداد کمی از رمان ها به اندازه شاهکارهای ادبیات رالف الیسون در مورد مردی که با امریکایی دست و پنجه نرم می کند و چنان دچار ترس و تعصب شده است ، تأثیر عمیقی بر سیاست نژادی در آمریکا گذاشته است که هویت سیاه وی دیدن و درک او را برای کسی غیرممکن سازد. بنابراین او در زیر زمین عقب نشینی می کند ، جایی که خانه خود را می سازد و با آنچه الیسون “پوچ زیبا” هویت مدرن نامید مبارزه می کند.

تاریک ، سرکش و بسیار خنده دار ، مانند زوزه گرگ برای سیاه پوستان آمریکایی که از حق رای برخوردار نبودند و هنوز احساس نمی کردند توسط فرهنگ جریان اصلی نادیده گرفته شده اند ، صدا کرد. اما بیش از این ، پرتره ای از هویت سیاهان ، نژادپرستی ، سیاست ، تاریخ و مردانگی ارائه داد که قبلا هیچ کتابی انجام نداده بود. نیویورک تایمز در سال 1952 نوشت: “هیچ کس که علاقه مند به کتابهایی از سیاه پوستان آمریکایی یا درباره آن نیست.

تأثیر آن چنان عمیق بود که وقتی هفته کتاب منتقدان ادبی را برای بزرگترین GAN از پایان جنگ جهانی دوم مورد نظرسنجی قرار داد ، این انتخاب آنها بود. در لیست بهترین کتاب های ادبیات آمریکا قرار دارد.

نمایشنامه های برتر تاریخ

عزیز توسط تونی موریسون (1987)

وظیفه اصلی GAN مقابله با مشکلاتی است که یک ملت را تعریف می کند. و بله ، این رمانی بود که صد سال پیش از نگارش آن درمورد شبح ماندگار برده داری و میراث های دردناک گذشته تنظیم شده بود. اما این رمان بود – هنوز هم – رمانی درباره مسئله بی انتها از آزادی و اینکه “آزاد” در ایالات متحده به دنیا آمدن به چه معناست.

در سال 2006 ، نشریه New York Times Book Review از نویسندگان خواست تا “بهترین اثر داستانی آمریکایی منتشر شده در 25 سال گذشته” را معرفی کنند. معشوق – در مورد زنی که از بردگی نجات یافت تا فقط تحت تأثیر ضربه های گذشته خود قرار گیرد – یک قهرمان بی چون و چرای بود.

گواهینامه GAN آن احتمالاً به بهترین وجه توسط پائولا گیدینگز ، مورخ خلاصه شده است كه پس از خبر پیروزی پولیتزر در سال 1988 ، گفت: “رمانهای بزرگ آمریكایی باید به معنای ظلم و عشق بپردازند – و زنان سیاه پوست در چشم آن طوفان است. معشوق یک رمان بزرگ آمریکایی است. “

معرفی کتاب الیور تویست
بیشتر بخوانید

A Visit from the Goon Squad توسط جنیفر اگان (2011)

کمتر از یک رمان کلاژ داستان های در هم تنیده پست مدرن ، شاهکار دوره گرد جنیفر اگان در طول زمان و مکان رقص می کند – از صحنه پانک سانفرانسیسکو در دهه 1970 تا حومه نیویورک در دهه 1990 تا 2020 (آینده!) – در یک مسابقه فراموش نشدنی آمریکای خالص ، برش نخورده و درجه بالا.

این طنزی طنین انداز درباره عشق ، زندگی ، جاه طلبی خنثی ، حسرت ، امید ، خانواده ، موفقیت ، شکست ، صنعت موسیقی ، مادی گرایی ، سرمایه داری ، مجموعه صنعتی مشهور آمریکایی و مهمتر از همه ، راهپیمایی بی پروای زمان است (معروف به عنوان عنوان “ادامه دادن”).

این یک گردباد تحسین انتقادی و تجاری را تحریک کرد که پیرامون آزادی آن پیچیده بود ، و در نهایت با جایزه پولیتزر در سال 2011 و شهرت به عنوان یکی از هجوهای بزرگ آمریکایی در اوایل قرن 21 به پایان رسید. و همچنین در لیست بهترین کتاب های ادبیات آمریکا جایگاه ویژه ای دارید. در لیست بهترین کتاب های ادبیات آمریکا قرار دارد.

رمان های برتر ادبیات فرانسه

The Flamethrowers توسط راشل کوشنر (2013)

به گفته لورا میلر ، بنیانگذار سالن ، شعله وران قالب رمان آمریکایی را شکستند ، “نه تنها به این دلیل که توسط یک زن نوشته شده بلکه به دلیل اینکه شخصیت اصلی آن یک زن است”.

وی نوشت ، در بیشتر لیست های رمان های بزرگ آمریکایی ، مردان همیشه نقش نمایندگی تجربه آمریكا را داشته اند ، زیرا “مردان مجاز هستند كه به كلی از یك هویت ملی یا برای خود بشریت بپردازند ، اما زنان فقط قرار است برای زن بودن دفاع كنند ، اگر در طعم های مختلف باشد. “

نه رینو ، مرکز شعله ور این داستان خفن از یک هنرمند دوستدار موتورسیکلت که می خواهد راه خود را در صحنه هنر دهه 1970 نیویورک ، از طریق خیزش های چپ افراطی در ایتالیا و غبارهای میانه غرب آمریکا آغاز کند.

این یک سواری وحشی از یک رمان است که ، به گفته جیمز وود از نیویورک ، “با داستان ها ، حکایات ، مونولوگ های مجموعه ای ، داستان های بلند خودخواهانه حیله گرانه و ماجراهای ناگوار موج می زند”. به طور خلاصه ، این یک جستجوی چشمگیر در زنانگی ، ترس و آرزوی کاملاً آمریکایی است که فضای ادبیات آمریکا را بخار می بخشد.

مقاله بهترین کتاب های ادبیات آمریکا به انتخاب سایت مشهور پنگوئن میباشد.

پایان مقاله بهترین کتاب های ادبیات آمریکا امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.