صفحه اصلی > ادبیات جهان : بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا
ads

بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا

بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا

بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا

بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا : ادبیات کلاسیک ایتالیایی به اندازه همتایان فرانسوی یا اسپانیایی شناخته شده یا درباره آن صحبت نشده است.

اگر به دنبال بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا ترجمه شده ایتالیایی یا کتابهای تنظیم شده در ایتالیا هستید ، این پست برای شما مناسب است. در بخش ادبیات جهان لیستی خارق العاده از رمان های ایتالیایی تهیه کرده ایم که همه آنها نیز توسط نویسندگان ایتالیایی نوشته شده اند.

در ادبیات ایتالیا گوهرهای زیادی وجود دارد ، از شعر قرون وسطی تا رمان های معاصر ، بنابراین انتخاب بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا از بهترین ایتالیایی ها برای توصیه یک چالش واقعی است.

10 رمان برتر ادبیات آلمان

بیشتر این آثار نویسندگان ایتالیایی از قرن بیستم گرفته شده است ، زمانی که تأکید واقعی بر نوآوری و سنت به چالش کشیدن وجود داشت ، اما با یک زن و شوهر از دوره رنسانس برای اندازه گیری خوب. آنها از شعر تا رمان تا نمایشنامه تا روزنامه نگاری را در بر می گیرند بنابراین ببینید چه چیزی علاقه شما را برمی انگیزد!

با مقاله بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا همراه باشید.

بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا

1.کتاب در یک شب زمستانی یک مسافر است نوشته ایتالو کالوینو

اگر از علاقه مندان به کارهای عجیب و غریب و تجربی هستید ، پس باید چیزی از ایتالو کالوینو بخوانید. اگر در یک شب زمستانی مسافر را غالباً بهترین و رادیکال ترین خود می نامند. من هرگز چنین چیزی را نخوانده ام – كتابی درباره نوشتن و خواندن كه مستقیماً مخاطب را مخاطب قرار می دهد.

بله شما در شرف خواندن رمان جدید ایتالیو کالوینو هستید ، اگر در یک شب زمستانی یک مسافر است. آروم باش. بگذارید جهان پیرامون شما محو شود »اولین خط در این رمان پررنگ و با طراوت ایتالیایی است.

رمان های برتر ادبیات فرانسه

هر فصل به دو بخش تقسیم می شود که اولین مورد مربوط به شما خواننده است ، سعی می کند فصل بعدی کتاب اگر در یک شب زمستانی یک مسافر است و دومین بار ، هر بار ، کتاب جدیدی را که شما خواننده می خوانید ، بخوانید. پیدا می کنداین کتاب ایتالیایی کمی پیچیده و کمی سرسام آور است اما یک رمان پست مدرن واقعا هوشمندانه و سرگرم کننده است که درباره مشکلات نوشتن و رضایت مفرط خواندن است.

2.کتاب شش شخصیت در جستجوی نویسنده توسط لوئیجی پیراندلو

شش شخصیت در جستجوی نویسنده قطعاً نمایش متوسط ​​شما نیست.

پرفروش ترین کتاب های جهان

این کار با بازیگرانی که روی صحنه برای تمرین یکی از نمایش های قبلی پیراندلو ، یعنی “قوانین بازی” شروع می شوند ، قبل از اینکه توسط شش فرد عجیب و غریب ادعا شود که شخصیت های یک نمایش ناتمام هستند که توسط نویسنده آنها رها شده است ، قطع می شود.

خطابه ی بر پوچی زندگی | به قلم رضا حقی
بیشتر بخوانید

آنها تقاضا دارند كه كارگردان به آنها گوش فرا دهد و به آنها كمك كند تا داستان خود را بازگو كنند تا شخصيت هاي كاملي شوند.

این کاملاً معقول است که سرتان را به هم بزنید و در حقیقت ، اولین نمایش نمایش در رم در میان جمعیت «Manicomio!» («Madhouse!») با زخمی شدن روبرو شد. با این حال ، در عرض یک سال این نمایش در ایتالیا و بعد از آن بسیار محبوب شد.

تماشای یک نمایش با بازیگرانی که خود را به عنوان بازیگر و شخصیت های نمایشی تظاهر می کنند کمی گمراه کننده است اما قرار است باشد. این باعث می شود شما درباره تئاتر ، بازیگری ، چگونگی روی صحنه بردن نمایش ها و حتی اینکه چرا ما روی صحنه ها به روشی دیگر داستان می گوییم ، فکر کنید.

در پایان ، کارگردان مانده است که چه چیزی واقعی و چه عملی است. به آن یک ساعت بخوانید یا حتی بهتر از آن یک ساعت بدهید و دیگر احساس شما باقی نخواهد ماند!

بهترین رمان های جهان

3.کتاب Zero Zero Zero توسط روبرتو ساویانو

Zero Zero Zero یک مقاله سخت روزنامه نگارانه ، تکان دهنده و فوق العاده شجاعانه است که درباره تجارت جهانی کوکائین می نویسد. این کتاب در لیست بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا میباشد.

ساویانو هیچ مشتی نخورد و به صراحت از تجربیات خود در بین بی رحمانه ترین باندهای ایتالیا در مورد وضعیت فعلی استفاده از کوکائین ، دنیای وحشیانه زنجیره تأمین آن و عواقب وحشتناک افرادی که سعی در برهم زدن آن دارند ، می نویسد.

بهترین کتاب های ادبیات ژاپن

ساویانو خودش از زمان انتشار اولین کتاب Gomorrah ، 24 ساعت در روز و 7 روز در مخفیگاه زندگی می کند و به همین دلیل از خطرات نوشتن چنین افشاگری آگاه است.

این فصل ها داستان های مختلف و ترسناکی از افراد تحت تأثیر فرهنگ باند حاکم بر تجارت را بیان می کند اما همچنین به ما یادآوری می کند که این مشکل چقدر به خانه نزدیک است.

ممکن است در کلمبیا و مکزیک بسیار شیوع داشته باشد اما در انگلیس نیز وجود دارد. در فصل بریتانیا حتی یک فصل اختصاصی در مورد نحوه روغن کاری کوکائین به چرخهای لندن وجود دارد.

داستان رئالیسم : 3 نکته برای نویسندگان داستان رئالیسم
بیشتر بخوانید

نه برای ضعف قلب بلکه خواندن فک و مرتبط – حتی یک سریال هم براساس آن در حال حاضر در Amazon Prime وجود دارد! روی این یکی کوتاهی کنید و تعجب خواهید کرد.

بهترین رمان های ادبیات انگلیس

4. کتاب وجدان Zeno’s توسط ایتالو Svevo

وجدان Zeno رمان ایتالیایی است اگر شما در شوخ طبعی و روانشناسی تاریک خود باشید. این به شکل یک دفتر خاطرات است که توسط Zeno Cosini ، قهرمان اصلی ، که به وی توصیه می شود این کار را به عنوان نوعی درمان توسط روان درمانگر انجام دهد ، با اکراه نوشته شده است.

این بخشهای مختلف زندگی او را از شکست در ازدواج گرفته تا امور گرفته تا مبارزه مداوم برای ترک سیگار بررسی می کند. این حرکت از گذرگاههای تأمل غم انگیز به خاطرات خنده دار “سیگارهای آخر” بی پایان در سراسر حرکت می کند.

پرفروش ترین کتاب های جهان

این ایده که در سال 1923 نوشته شده است ، نوشتن خاطرات یا مجله نویسی می تواند به همان اندازه درمانی باشد که جلسات روان درمانی سنتی که فروید چندین دهه قبل معرفی کرده بود ، بیش از زمان خود به نظر می رسد.

در مواقعی که همه ما می توانیم گام برداریم تا فقط بهترین قسمت های خودمان را آشکار کنیم ، یادآوری خوبی است که نوشتن یا به اشتراک گذاشتن صادقانه زندگی ما می تواند سود بزرگی برای ما و دیگران باشد.

ادامه مقاله بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا

L’Allegria اثر Giuseppe Ungaretti

این مجموعه شامل یکی از مشهورترین اشعار ایتالیایی دوران مدرن است:

M’illumino
d’immenso

Mattino (صبح) فقط دو کلمه است اما کل مقاله ها و مقاله ها در مورد آن نوشته شده است. حتی بدون دانستن هیچ زبان ایتالیایی ، صداها با صدای بلند خوانده می شوند.

از نظر آنگارتتی ، نحوه نوشتن شعر در صفحه معنای قابل توجهی دارد و اغلب فضای خالی صفحه به همان معنی کلماتی است که در آن صفحه وجود دارد.

آنگارتتی به ما می آموزد که بعضی اوقات در زندگی چیزهایی را بیان می کنند که ما برای به دست آوردن کامل کلمات تلاش می کنیم: به عنوان مثال از دست دادن ، ترس و اندوه.

قطعاً در دوره ای از این دست مرتبط است و با توجه به علاقه اخیر به شاعران تجسمی مانند روپی کاور ، مضاعف است. اگر طرفدار شیر و عسل هستید ، قطعاً برخی از اینها را امتحان کنید.

نام گل رز توسط امبرتو اکو

بخشی از متن تاریخی ، بخشی از داستان ، بخشی از قتل-رمز و راز ، این رمان خارق العاده از اومبرتو اکو در قسمت های مساوی روشنگر و سرگرم کننده است. ویلیام از باسکرویل (شرلوک هلمز قرون وسطایی ما) که در سال 1327 دنبال یک کارآگاه می شود ، در مورد 7 قتل تحقیق می کند.

بهترین کتاب های ادبیات یمن
بیشتر بخوانید

داستان در چند لایه روایت می شود ، اولین مورد “ترجمه” اکو از کتاب نویسنده فرانسوی Abbe Vallet است که خود ترجمه یک راهب Adso در قرن 14 از متن ملک بود. اگر ترجمه انگلیسی را می خوانید ، در لایه دیگری اضافه کنید!

با سیل جزئیات تاریخی در هر نوبت و طیف وسیعی از شخصیت ها برای پیگیری ، قطعاً ادامه کار یک چالش است. اما اگر از علاقه مندان به درام های پلیسی هستید ، ممکن است ارزش این کتاب ایتالیایی را داشته باشد.

If This is a Man توسط پریمو لوی

هیچ لیستی از بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا با ذکر پریمو لوی کامل نخواهد بود. اگر این یک مرد است ، دست اول پریمو لووی است و از تجربه او هنگام زندانی بودن در آشویتس در طول جنگ جهانی دوم حکایت دارد.

وقتی او با جزئیات قدرتمندانه روابطی را که در اردوگاه شکل داده بود ، گزارش او شخصی و تأثر انگیز است. تمرکز به سادگی ثبت مستندات وحشت در مورد انسانهای منحصر به فرد است. نتیجه یک کتاب کوتاه اما فوق العاده متحرک است.

فصلی که لوی با ژان ، یک کارمند پیام رسان نوجوان ملاقات می کند ، و سعی می کند با ترجمه متن مورد علاقه خود از کمدی الهی Dante’s ایتالیایی را به او ایتالیایی بیاموزد ، یک مثال عالی است. هنگام خواندن آنها از یکدیگر یاد می گیرند و برای لحظه ای دنیای اطراف خود را فراموش می کنند.

البته گاهی اوقات ، قلبش شکننده و غم انگیز است ، اما یادآوری به موقع نوشته شده ای شگفت آور است که باید مردم را به عنوان افراد و نه فقط اعضای یک گروه ، با آنها رفتار کنید.

من نمی ترسم توسط Niccolò Ammaniti

من در یک موج گرما در سال 1978 ایتالیا قرار گرفتم ، من ترسناک نیستم یک داستان ناخوشایند اما جذاب از یک کودک 9 ساله ساده لوح میشل است که ، به عنوان یک فرد گمشده ، برای کاوش در یک خانه کشاورزی رها شده در حاشیه شهر می رود.

ممکن است کمی فیلم ترسناک به نظر برسد اما از نگاه کودک کشف شده است که شوک آور او بیش از ترسناک است. برای خواننده و میشل پیرتر که رمان را روایت می کند آنچه اتفاق افتاده است به عنوان یک غریبه شوم به طرز مرموزی سپس در شهر ظاهر می شود.

آموزش نوشتن بیوگرافی آنلاین | با مثالهای کوتاه | حرفه ای و دیگر بیوگرافی
بیشتر بخوانید

گذر میشل از معصومیت به تجربه ، به تدریج و گیرنده است زیرا شما با شخصیت های شهر آشنا می شوید ، به ویژه جوانان دیگری که از همان فیلتر تصور شده درباره آنچه اتفاق می افتد ، استفاده می کنند. اگر احساس ناراحتی می کنید ، هیجان های روانشناختی می تواند برای شما مناسب باشد.

شاهزاده توسط ماکیاولی

شاهزاده رساله کوتاه سیاسی کلاسیک ماکیاولی در مورد چگونگی حکومت به عنوان یک شاهزاده موثر در C16th است. گرچه 500 سال پیش نوشته شده است اما هنوز هم هنگام بحث درباره سیاستمداران و شخصیت های خیالی مانند Underwoods in House of Cards در مورد آن صحبت می شود.

بهترین کتاب های ادبیات آمریکا

این کتاب اغلب به عنوان کتابی معرفی می شود که خشونت و فریب را برای دستیابی به قدرت تشویق می کند اما مردم آن را به طرق مختلف می خوانند.

برخی می گویند که او آن را تقریباً به عنوان یک درخواست شغلی برای تبدیل شدن به یک مشاور سیاسی در یک خانواده سیاسی قدرتمند در آن زمان نوشت ، در حالی که برخی دیگر می گویند این بیشتر فلسفه ای است که نشان می دهد ما باید بیشتر از اقدامات “ظالمانه” فردی به فکر منافع بزرگ باشیم.

در هر صورت ، اگر سیاست مورد نظر شما باشد ، شاهزاده ارزش خواندن را دارد تا ببینید شما چگونه آن را تفسیر می کنید!

Rime توسط میکل آنژ

شعر معمولاً اولین چیزی نیست که هنگام فکر کردن در مورد میکل آنژ به ذهن خطور می کند ، بهتر است او را با نقاشی ها ، مجسمه سازی و هنر خود بدانید اما اگر یک مجموعه شعر زیبا نیز سروده باشد ، تعجب آور است

بسیاری از غزل ها و مادریال های او احساسی عمیقاً مذهبی نشان می دهند اما بسیاری از آنها نیز درباره جنبه تحول آفرین و شفابخش هنر هستند.

بسیاری از شعرهای این مجموعه در واقع ناتمام مانده اند ، دقیقاً مانند نقاشی ها و مجسمه های او. خواندن آنها مانند دیدن پیش نویس هنرمند و اصلاح بخشی از اثر هنری است و حتی گاهی اوقات تأثیر بیشتری نسبت به شعرهای تمام شده دارد.

اگر تا به حال برخی از آثار هنری یا مجسمه های وی را دیده یا علاقه مند شده اید ، شعرهای وی نیز بسیار ارزش خواندن دارند.

 

مقاله بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا به پایان رسید با سایت بامدادی ها همراه باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.