صفحه اصلی > سینما : فیلم هری پاتر و محفل ققنوس
ads

فیلم هری پاتر و محفل ققنوس

فیلم هری پاتر و محفل ققنوس

فیلم هری پاتر و محفل ققنوس

فیلم هری پاتر و محفل ققنوس : چه اتفاقی افتاده است برای لذت و ، اگر این اصطلاح را بهانه کنید ، جادوی سری فیلم های “هری پاتر”؟ وقتی شخصیت ها بزرگ می شوند ، داستان ها نیز بزرگ می شوند و معصومیت را پشت سر می گذارند و ما را با طرح هایی پیچ و خم گیج می کنند که برای پی بردن به آنها مدرک دکترا از هاگوارتز می گیرد. ” فیلم هری پاتر و محفل ققنوس ” هنوز هم افسون فیلم های قبلی را دارد ، اما هری دیگر آنقدر لذت ندارد. چهره او فاقد پوزخند خوب است ، واقعا عالی است. او اسرار و دلخوشی های دنیای جادوگران را درونی کرده و اکنون به طور غریزی از آنها برای نجات جان خود استفاده می کند.

سریال 1899

فیلم هری پاتر و محفل ققنوس

یک صحنه اولیه در فیلم هری پاتر و محفل ققنوس این تغییر را نشان می دهد. هری و پسر عمویش دادلی مورد حمله دمنتورها قرار می گیرند و در ناامیدی از یک طلسم مخفی برای شکست دادن آنها استفاده می کند. اما این باعث عدم رضایت مافوق خود در هاگوارتز می شود و وی را تهدید به اخراج می کنند ، زیرا قرار نیست از این طلسم در ملا عام اطراف ماگل استفاده شود. مانند چسبیدن مخفی ماسونی چیست؟ وقتی می خواهید ساعت خود را توسط Dementors متوقف کنید و طلسم را می دانید ، انتظار می رود چه کار کنید؟ منفعل سقوط می کنید و خلع می شوید؟

فیلم به حقیقت پیوستن

زمانی می رسد ، می ترسم ، وقتی به پایان فیلم هری پاتر و محفل ققنوس نزدیک می شویم (یک کتاب و دو فیلم برای رفتن) ، هری و دوستانش بزرگ شوند و قهوه را بو کنند. آنها برای سرگرمی به عنوان جادوگر آموزش ندیده اند. وقتی آنها سرانجام به برخی از چهارراههای آخرالزمانی می رسند ، همانطور که می ترسم آنها بتوانند ، آیا سریال می تواند به زندگی در سرزمین PG-13 ادامه دهد؟ Archvillain Voldemort در حال شکل گیری به عنوان ستاره کابوس ها است.

هری (دانیل ردکلیف) دلیلی برای ترس از این دارد که زمان بازی خیلی عقب است. وی به عنوان جادوگری که در دوران کودکی به خاطر قدرت ویژه خود انتخاب شده است ، دلیل دارد که معتقد است ولدمورت برگشته است و باید با او برخورد شود. وزارت جادو ، مانند بسیاری از آژانس های دولتی ، در محکومیت های منسوخ شده مخفی است و هشدار هری را بدعت می داند. در هاگوارتز ، یک استاد جدید شدید هنرهای تاریک ، دولورس امبریج (ایملدا استاونتون) ، نصب شده است تا هری را به خط بیاندازد.

نقد انیمیشن Minions | مینیون ها
بیشتر بخوانید

فیلم ۱۰۰ روز برای زندگی

از دشمنان وی می توان به محافظ هری دامبلدور اشاره کرد (مایکل گامبون ، به نظر می رسد مانند یک مدیر مسکن بی خانمان). هرمیون (اما واتسون) و رون (روپرت گرینت) در ایجاد مقاومت در برابر آمبریج (به نظر می رسد “چتر”) به هری پیوستند و به زودی آنها نقشه های مخفیانه ای را برای دفاع از دامبلدور نقشه برداری می کنند. توطئه های آنها ، افسوس ، جدی تر از آن شیطنت هایی است که هری و دوستانشان فکر می کردند در روزهای گذشته. بله ، من می دانم که زمان می گذرد و بازیگران هشت سال بزرگتر از زمانی هستند که فیلمبرداری را شروع کردند. اما اگر کودکی با این فیلم شروع به تماشای فیلم های “پاتر” کند ، آیا حدس می زند که این فیلم ها کمی غریب تر باشند؟

در حال حاضر ، اگر ما در مورد سری فیلم های “هری پاتر ” چیزی کاملاً می دانیم ، این است که هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست و بعیدترین شخصیت ها دارای روابط پنهانی هستند. بله ، اما شگفتی های بسیاری از کلاه ظاهر شده است که یک ناظر کهنه کار “پاتر” می تواند تقریباً ، با یک روند حذف ، بفهمد چه کسی ما را متعجب خواهد کرد بعدی. از نظر هری ، مانند بسیاری دیگر از رهبران پیش از خود ، زمان آن فرا رسیده است که لانه را ترک کرده و در جهان کار کنیم. برای اولین بار از زمانی که سکوی 9 3/4 را در King’s Cross دیدیم ، اکنون شهر لندن نقش اصلی را دارد ، زیرا هری و یاران دیگر به پایین تیمز پرواز می کنند و از بیگ بن عبور می کنند.

نقد فیلم محله‌ی چینی‌ ها

این باعث تعجب من می شود که چه ارتباط عملی بین دنیای جادو و جهان ماگل وجود دارد؟ آیا هری یا باید هری رهبر جهانی شود؟ آیا در آشفتگی ژئوپلیتیک امروز می توان از گرز و جادو استفاده کرد؟ یا آیا مدارس هوگوارتز در ابعادی از خود زندگی می کنند؟ حدس می زنم در کتاب آخر در J.K به همه گفته شود مجموعه های رولینگ ، و سپس صنعت خرده فروشی کتاب دوباره به خودی خود بازگشت.

نقد فیلم نوشته بر باد
بیشتر بخوانید

این موارد گفته شده ، منکر این نیست که ” فیلم هری پاتر و محفل ققنوس ” ورودی خوش ساخت در مجموعه “پاتر” است. انگلیسی ها راهی برای حفظ ارزش های تولید در یک مجموعه دارند ، حتی وقتی که گاه گاهی داستان ها لج می کنند. کمتر فیلم جیمز باند وجود داشته است ، اما هرگز فیلم بد ساخته نشده است. و استفاده ضروری از CGI در اینجا قابل توجیه است ، زیرا به غیر از CGI واقعی بدون کامپیوتر ، جادوگری چه چیزی ایجاد می کند؟

فیلم جنگل کروز

در مورد بازیگران فیلم هری پاتر و محفل ققنوس ، مجموعه “Potter” به یک برنامه اکران برای بازیگران بزرگ انگلیسی که در نقش های قابل احترام فرو رفته اند تبدیل شده است. Staunton در اینجا به عنوان معلم از جهنم عالی است. هلنا بونهام کارتر برای هر سه جادوگر مکبث مانند دوبل به نظر می رسد. و سپس یک تماس تلفنی بگیرید: رابی کلترین ، رالف فاینس (در جناحین به عنوان ولدمورت) ، مایکل گامبون ، برندان گلیسون ، ریچارد گریفیتس ، جیسون آیزاک ، گری اولدمن ، آلن ریکمن ، فیونا شاو ، دیوید تولیس ، اما تامپسون ، وارویک دیویس ، جولی والترز و مگی اسمیت بی نظیر.

فیلم مهاجمان مقبره ۲

امیدوارم همانطور که از شماره 6 تا 7 “Potters” به جلو شخم می زنیم ، این است که فیلم هنوز تاریک نخواهد شد. با این حال تصور می کنم حتی در آغاز کار ، با آن جغدهای نامه ناز کوچک ، ما می دانستیم که هوی و هوس برای دوام بیش از حد خوب است. اکنون که هری اولین بوسه خود را با چو چانگ (کیتی لئونگ) تجربه کرده است ، می توانیم تصور کنیم که چه فرصت های جدیدی پیش رو است. مامور 009.75؟

به پایان نقد فیلم هری پاتر و محفل ققنوس رسیدیم.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.