صفحه اصلی > سینما : فیلم مهاجمان مقبره 2
ads

فیلم مهاجمان مقبره 2

فیلم مهاجمان مقبره 2

فیلم مهاجمان مقبره 2

فیلم مهاجمان مقبره 2 : تاریخ اکران ، بازیگران ، طرح و همه چیزهایی که باید بدانید.

فیلم مهاجمان مقبره 2 ممکن است از اکران در مارس 2021 به طور نامعلوم به تأخیر بیفتد ، اما دنباله این اتفاق در حال رخ دادن است (علی رغم تردیدهای ما در مورد آن) و نویسنده و کارگردان جدید هیجان انگیزی دارد.

فیلم لاک پشت ها هم پرواز می کنند

در ژانویه 2021 تأیید شد که میشا گرین ، مجری برنامه Lovecraft Country ، مسئولیت کار را از بن ویتلی بر عهده گرفته است. گرین نیز در حال نوشتن این دنباله است و جایگزین امی جامپ می شود كه روی نسخه ویتلی كار می كرد.

ویتلی به هالیوود ریپورتر گفت كه خروج او كاملاً به تأخیر افتادن دنباله در نتیجه اوضاع جهانی ادامه دارد و منجر به ایجاد وحشت همه گیر در زمین می شود.

فیلم مهاجمان مقبره 2

او اکنون قرار است با The Meg 2 در استخر فیلم های پرطرفدار غوطه ور شود ، اما قبل از اینکه توسط یک کوسه غول پیکر کنار زده شویم ، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد فیلم مهاجمان مقبره 2 بدانید.

بازیگران فیلم مهاجمان مقبره 2: چه کسی برای فیلم مهاجمان مقبره 2 برمی گردد؟

آلیشیا ویکاندر قطعاً به عنوان لارا کرافت برمی گردد ، اما در جای دیگر مشخص نیست که چه کسی باز خواهد گشت. اگر دنباله فیلم از پایان فیلم اول انتخاب شود (کمی بیشتر در مورد آن) ، می توان انتظار داشت کریستین اسکات توماس در نقش آنا میلر برگردد.

سریال 1899

بعید است که دومینیک وست پس از آنکه لارا ریچارد کرافت پدر لارا خود را برای نجات دخترش فدا کرد ، بازگردد ، در حالی که ماتیاس وگل (والتون گوگینز) تبه کار نیز در فیلم اول درگذشت.

شاید دانیل وو به عنوان لو رن ، کاپیتان کشتی که به لارا کمک کرد پدرش را پیدا کند و از یاماتای فرار کند ، برگردد.

اگر ویکاندر راه خود را در پیش می گرفت ، شاید یک متا کامو از آنجلینا جولی را نیز ببینیم: “من بد نیستم! من آنجلینا را می پرستم ، بنابراین خواهیم دید … قطعا باید بپرسیم.”

تاریخ اکران فیلم مهاجمان مقبره 2 : چه زمانی فیلم مهاجمان مقبره 2 می رسد؟

نقد فیلم پیش از نیمه شب | فیلم Before Midnight
بیشتر بخوانید

وقتی اعلام شد که ویتالی کارگردانی این دنباله را خواهد داشت ، تاریخ اکران 19 مارس 2021 نیز اعلام شد.

با توجه به اینکه فیلمبرداری آن آغاز نشده بود ، تعجب آور نبود که سرانجام به مدت نامعلومی به تأخیر افتاد. ممکن است نویسنده / کارگردان جدیدی در آن حضور داشته باشد ، اما ما هنوز منتظر تاریخ اکران جدیدی برای دنباله هستیم.

از زمان فیلمبرداری اولین فیلم تا زمان اکران بیش از یک سال طول کشید. هر وقت فیلمبرداری فیلم مهاجمان مقبره 2 به پایان برسد ، احتمالاً کمی بیشتر از یک سال طول خواهد کشید تا شاهد انتشار آن باشیم.

شایان ذکر است که این کاملا حدس و گمان است زیرا چیزی فراتر از تعویق تأیید نشده است. تا زمانی که این اتفاق نیفتد ، ما به طور قطعی چیزی نمی دانیم.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر به هنگام اعلام ، حتماً اینجا را بررسی کنید.

نقد فیلم چه کسی لیبرتی والانس را کشت

داستان فیلم مهاجمان مقبره 2 : فیلم مهاجمان مقبره 2 درباره چه چیزی خواهد بود؟

لارا پس از نجات جهان و جلوگیری از فرار ویروس کشنده از مقبره ، به لندن بازگشت و جایگاه خود را در شرکت پدرش پذیرفت.

با این حال ، او به زودی کشف کرد که ترینیتی – گروهی که می خواست ویروس را آزاد کند – از طریق شرکت مادر Trinity Patna مستقیماً با کرافت هولدینگ مرتبط بود. آنا میلر ، شریک تجاری پدر لارا ، رئیس Patna است و لارا متوجه می شود که آنا در کل طرح خود با Vogel و Trinity کار می کرده است.

بنابراین صحنه تیتراژ می بیند که لارا اسلحه های دوقلوی نمادین را از این بازی ویدیویی خریداری می کند و مصمم است که به کار پدرش ادامه دهد تا جلوی ترینیتی را بگیرد.

اینکه این دنباله همچنان این موضوع از نبرد لارا علیه ترینیتی را ادامه می دهد ، باید منتظر ماند یا خیر ، اما این فرصت برای این دنباله وجود دارد که فقط یک مقبره و مأموریت جدید برای لارا تنظیم کند ، کاملاً جدا از فیلم اصلی.

همچنین می تواند الهام گرفته از دنباله بازی ویدیویی Rise of the Tomb Raider باشد ، با توجه به اینکه فیلم اول الهام زیادی از راه اندازی مجدد بازی گیمینگ Crystal Dynamics در سال 2013 گرفته است.

نقد فیلم شک | DOUBT، ساخته جان پاتریک شنلی
بیشتر بخوانید

در آن بازی ، لارا به دنبال تحقیق پدرش در مورد جاودانگی – و یک مک جافین جادویی که می تواند به آن اعطا کند – به نام منبع الهی به شهر گمشده کیتژ سفر می کند. میشا گرین گفته است که او یکی از طرفداران بازی است ، بنابراین آنچه را که دوست دارید بخوانید.

فیلم هر نفسی که می‌کشی

تریلر فیلم مهاجمان مقبره 2: فیلم جدیدی از فیلم مهاجمان مقبره 2 وجود دارد؟

می توانید تمام شکارهای مورد نظر خود را انجام دهید ، اما هنوز مدتی پیش تریلر وجود ندارد.

همانطور که در بالا ذکر شد ، هنوز دنباله فیلمبرداری آن آغاز نشده است و فیلمبرداری کاملاً به * حرکات مبهم در جهان * وابسته است.

فیلم مهاجمان مقبره 2 هنوز تاریخ اکران تأیید شده ای ندارد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.