صفحه اصلی > سینما : فیلم هر نفسی که می‌کشی
ads

فیلم هر نفسی که می‌کشی

فیلم هر نفسی که می‌کشی

فیلم هر نفسی که می‌کشی

فیلم هر نفسی که می‌کشی همچنین فیلمی مهیج روانشناختی آمریکایی در سال 2021 به کارگردانی وان استین ، از فیلمنامه دیوید موری است. در آن کیسی افلک ، میشل موناگان ، سام کلافلین و ورونیکا فرس بازی می کنند.

 لوئیز بونوئل در زندگینامه خود ، آخرین آه من ، زندگی مشترک 1930 در هالیوود را با عاطفه و محبت به یاد می آورد. او با تأمل در مورد پیش بینی محصول Tinseltown ، داستانی را برای دیدن فیلم “Dishonored” ساخته یوزف فون استرنبرگ با یکی از تهیه کنندگان فیلم تعریف می کند. پس از آن ، او به تهیه کننده توضیح داد که چگونه در 5 دقیقه اول پایان را فهمیده است. تهیه کننده نمی تواند آن را باور کند. بونوئل همکار خود را به خانه می آورد و همسایه خود را در طبقه بالا ، اوگارت ، که به همین ترتیب در مورد چنین مسائلی دست و پا می زند ، بیدار می کند. بونوئل می نویسد:

با غرغر ، اوگارت نیمه طبقه خوابیده و نیمه خواب بود ، جایی که من او را به تهیه کننده معرفی کردم.

من به او گفتم: “گوش کن”. “شما باید بیدار شوید. این در مورد یک فیلم است.”

او پاسخ می دهد: “بسیار خوب ،” چشمانش هنوز کاملاً باز نیستند.

“محیط – وینی.”

“خیلی خوب.”

“دوران – جنگ جهانی اول”

“خیلی خوب.”

“وقتی فیلم باز می شود ، ما یک فاحشه می بینیم. کاملا واضح است که او فاحشه است. او یک افسر را در خیابان می چرخاند ، … “

اوگارت بلند شد ، خمیازه کشید ، دستش را در هوا تکان داد و دوباره به طبقه بالای تختخواب برگشت.

او گفت: “دیگر هیچ زحمتی نکشید” “آنها در پایان به او شلیک می کنند.”

نقد فیلم هر نفسی که می‌کشی

چنین اتفاقاتی امروز نیز رخ می دهد. فیلم هر نفسی که می‌کشی خاص را در نظر بگیرید. با دید خدا از گوشه ای از ایالت واشنگتن ، یک جاده باز و یک ماه بزرگ در گوشه قاب باز می شود. با شوخی در معاملات اتومبیل با مادر و پسر جوان ناز برید. گفتگو جدی می شود. پسر کوچک برای هاکی لباس پوشیده و ابراز بدبینی کرده است. مادر ، که ما او را میشل موناگان می شناسیم ، به او می گوید ، “گاهی اوقات ما باید کاری کنیم که از آن ترسیده ایم.”

انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها
بیشتر بخوانید

نقد و بررسی فیلم nomadland

زمانی بین ماه و آن خط ، فکر کردم ، “تصادف مرگبار رانندگی”. و مطمئناً کافی است ، وام ، یک وانت ماشین آنها را به شدت انتقاد می کند. این کشنده است – اما فقط برای کودک.

فیلم هر نفسی که می‌کشی مدتی بعد تغییر می کند. پسر Evan بود و او تنها پسر Monaghan’s Grace بود. او یک کارگزار املاک و مستغلات است. شوهرش فیلیپ روانپزشک است و دخترش از ازدواج قبلی ، لوسی ، نوجوانی مشکل دار است که به تازگی به دلیل مشکلات مواد مخدر از مدرسه اخراج شده است.

نقد سریال چرنوبیل

فیلیپ با کمبود عمدی و سرانجام طعنه دار تحت تأثیر کیسی افلک ، رادیکال تراپی را بر روی بیماری انجام داده است که وی را به عنوان یک مطالعه موردی معرفی می کند. روش او – یکی از همدلی ها و مشارکت ها ، که معمولاً در روانپزشکی امری متداول نیست – باعث شک و تردید همکاران می شود. اما فیلیپ اصرار دارد که این کار م —ثر است – بیمار دافنه (امیلی آلین لیند) از پزشکی دور نیست ، خوشحال و خلاق است. تنها ایراد یک دوست پسر کنترل کننده است که سعی دارد از زندگی خود دور کند.

اما صبر کنید مرگ یک دوست دافنه را به مارپیچی می کشاند و او خودکشی می کند. در صحنه مرگ او ، برادرش جیمز ، با بازی سم کلافین ، قابل درک است. هنگامی که سام در كنار خانه فوق العاده شرم آور فیلیپ و گریس حاضر می شود ، و كتابی را كه فیلیپ به دافنه وام داده بود ، پس می دهد ، فیلیپ به عنوان جیمز برای شام اقامت می كند ، جایی كه او جذابیت نشان می دهد ، لهجه انگلیسی خود را توضیح می دهد و درباره کار خود به عنوان یک داستان نویس بحث می کند.

نقد فیلم سرگیجه

بنابراین شاید در نهایت فیلم خیلی قابل پیش بینی نباشد. به نظر می رسد که در این مرحله تقریباً به سمتی می رود که همان “Teorema” پازولینی ، تمثیل متافیزیکی / سیاسی است که در آن یک فرشته / شیطان با بازی ترنس استامپ یک خانواده بورژوایی را اغوا می کند و به زندگی آنها هدف جدیدی می بخشد. که حداقل می توانست چیزی متفاوت باشد.

نقد فیلم خون بپا خواهد شد | There Will Be Blood 2007
بیشتر بخوانید

در عوض ، Vaughn Stein کارگردان ، با کار بر روی فیلمنامه ای از دیوید موری ، از عناصر “ترس کیپ” اسکورسیزی ، “جذابیت کشنده” آدریان لاین ، “بی وفایی” Lyne و “سکوت بره ها” ساخته Demhe ساخته است. عامل قابل پیش بینی دوباره به عقب برگردد ، حتی مضرتر ، زیرا فیلم هر نفسی که می‌کشی سعی دارد با “درام” خانوادگی روند داستان خود را طبقه بندی کند که نزدیک به استتار بازی های ناخوشایند اساسی در اینجا نیست. بدتر این که فیلم در ابتدا وانمود می کند تا حدودی در مورد بیماری روانی حساسیت داشته باشد ، اما آشکارا آن را بی اهمیت جلوه می دهد و از آن به عنوان عصایی استفاده می کند که اعمال دیوانه وار انسان های شرور را آویزان می کند.

و در آخرین بحران ، ناظر تیزبین متوجه اسکیت هاکی ضعیف Evan در اتاقی می شود که همه اتفاق می افتد. و البته آنها باید بتوانند حدس بزنند برای چه مواردی استفاده می شوند. ناخالص…

به پایان مقاله نقد فیلم هر نفسی که می‌کشی رسیدیم امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

هفده − هشت =