صفحه اصلی > سینما : فیلم جنگل کروز
ads

فیلم جنگل کروز

فیلم جنگل کروز

فیلم جنگل کروز

دواین جانسون توضیح می دهد که چرا تاریخ انتشار ” فیلم جنگل کروز ” تا سال 2021 به تأخیر می افتد.

در اواخر اعلامیه روز جمعه دیزنی مبنی بر تاریخ جدید انتشار سال 2020 و بعد از آن ، دواین جانسون ، ستاره فیلم جنگل کروز ، در اینستاگرام پخش کرد تا بینشهایی درباره دلیل عکس تأخیر در ماجراجویی اکشن خود با بازی امیلی بلانت – دوباره به اشتراک بگذارد.

فیلم مهاجمان مقبره 2

فیلم جنگل کروز

این اولین بار نیست که فیلم جنگل کروز با تاخیر روبرو می شود. اما ، تا ظهور بیماری همه گیر ویروس کرونا (که همه جنبه های زندگی روزمره ما و همچنین تولید پروژه های جدید و تاریخ اکران فیلم ها و برنامه های تلویزیونی آینده را تحت تأثیر قرار داده است) ، به نظر می رسید که بالاخره طرفداران قادر به دیدن آن هستند سفر به جنگل در 24 ژوئیه سال 2020. بنابراین ، جانسون جمعه بعد از ظهر با پیروان خود در اینستاگرام ارتباط برقرار کرد ، و در یک فیلم کوتاه اما بصیرت آمیز از تأخیر تاریخ انتشار فیلم جنگل کروز تا 30 ژوئیه 2021 باز شد.

پس از اظهار نظر در اوایل به روزرسانی ویدئوی خود مبنی بر اینکه “ما از [ فیلم جنگل کروز ] بسیار هیجان زده شدیم. جانسون ادامه داد تا به اشتراک بگذارد.

فیلم لاک پشت ها هم پرواز می کنند

“ما هفت مکالمه فوق العاده با خودمان داشتیم ، Seven Bucks [Productions] ، [و] تیم رهبری دیزنی در مورد اطمینان از اینکه پارک ها کاملاً عملیاتی هستند ، خطوط کروز دیزنی کاملاً عملیاتی ، کاربردی هستند و در اقیانوس ها قایقرانی می کنند [و] لذت را تحویل می دهند به خانواده های سراسر جهان همانطور که دوست دارند انجام دهند. اما مهمتر از آن […] این بسیار مهم بود که همه اعتماد به نفس عاطفی داشته باشند نه تنها در ایالات متحده آمریکا بلکه در سراسر جهان. “

در حالی که جانسون بیرون نمی آید و آن را نمی گوید ، اما در اینجا چگونگی برنامه ریزی تیم Seven Bucks و دیزنی برای ارتقا cross ویژگی های لایو اکشن آینده ، پیامدهای زیادی وجود دارد. با توجه به اینکه این فیلم براساس یک پارک تفریحی دیزنی ساخته شده است ، تعجب آور نیست که به احتمال زیاد برنامه هایی برای پیوند زدن فیلم با پارکینگ در برنامه وجود دارد.

معرفی فیلم رستگاری در شاوشنک
بیشتر بخوانید

سریال 1899

به نظر می رسد ذکر اضافی سفرهای دریایی دیزنی اهداف تبلیغاتی دیگری را تحریک می کند. اما ، فراموش كردن كاملاً این واقعیت اشتباه است كه جانسون ، تیم Seven Bucks و دیزنی فقط می خواستند مطمئن شوند طرفداران و كارمندان دیزنی بدون در نظر گرفتن هر چیزی – این چیزی است كه واقعاً مهم است.

با توجه به این یادداشت ، ستاره فیلم جنگل کروز کمی عمیق تر شد و توضیح داد منظور او (و دیزنی ، همانطور که اظهارات او نشان می دهد) از “اعتماد به نفس احساسی” است. به گفته جانسون.

“این اعتماد به نفس عاطفی به ما امکان می دهد بچه هایمان را به مدرسه برگردانیم [و] احساس خوبی در این مورد داریم ، به ما امکان می دهد دوباره به کار برگردیم [و] احساس خوبی در مورد آن داریم ، به کارمندان دیزنی ما [و] اعضای تیم دیزنی ما اجازه می دهد که دوباره برگردند همچنین کار کنند و آن لذت و شادی را گسترش دهند همانطور که آنها دوست دارند انجام دهند و از انجام آن بسیار افتخار می کنند. “

فیلم جنگل کروز قطعاً تنها فیلم های استودیوی دیزنی ، مارول یا 20th Century Studios نبود که خانه موش برای تاریخ جدید اکران برنامه ریزی کرد. 2020 به ترتیب مولان و بیوه سیاه را به ترتیب در ژوئیه و نوامبر 2020 در تاریخ اکران جدید قفل می کنند.

فیلم باشگاه مشت زنی

صحبت از فیلم Black Widow ، فاز چهار مارول دچار یک لرزش بزرگ شد ، فیلم بیوه سیاه تاریخ اکران قبلی را که برای Eternals اختصاص داده شده بود ، گرفت و بنابراین این ویژگی و تمام فیلم های بعدی فاز چهار را از تقویم دور کرد. در همین حال ، 20th Century Studios ‘2020 Free Guy و The French Dispatch نیز تحت فشار قرار گرفتند ، اما West Side Story تاریخ عرضه دسامبر 2020 خود را حفظ کرده است.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.