صفحه اصلی > ادبیات جهان : بهترین رمان های ادبیات انگلیس
ads

بهترین رمان های ادبیات انگلیس

بهترین رمان های ادبیات انگلیس

بهترین رمان های ادبیات انگلیس

جین سیاباتاری ، همیار فرهنگ بی بی سی ، 82 منتقد کتاب را از خارج از انگلستان نظر سنجی کرد تا بهترین رمان های ادبیات انگلیس را انتخاب کند – این چیزی است که برخی در مورد گزینه های برتر می گویند.

بهترین رمان های ادبیات انگلیس که تاکنون نوشته شده اند کدامند؟ در جستجوی ارزیابی انتقادی جمعی ، جین سیاباتاری ، همیار فرهنگ بی بی سی ، 82 منتقد کتاب را از استرالیا گرفته تا زیمبابوه ، بیروت تا سئول نظرسنجی کرد – اما انگلستان نه. ما از هرکدام خواستیم 10 رمان برتر بریتانیایی که تاکنون منتشر شده را نام ببرند ، در حالی که بهترین انتخاب آنها 10 امتیاز در جدول است. این لیست شامل هیچ داستان نویسی ، نمایشنامه ، شعر داستانی یا حماسی (بدون بهشت گمشده یا بئولوف) ، هیچ مجموعه داستان کوتاه (بدون Morte D’Arthur) – فقط رمان توسط نویسندگان انگلیسی (بدون جیمز جویس) است. در اینجا 25 لیست بهترین رمان های ادبیات انگلیس وجود دارد.

10 رمان برتر ادبیات آلمان

بهترین رمان های ادبیات انگلیس

1.کتاب دندانهای سفید (زادی اسمیت ، 2000)

در سن 24 سالگی ، اسمیت با اولین رمان با وسعت و ذکاوت فوق العاده دنیای ادبیات را متحیر کرد و هر دو جایزه کتاب Whitbread و Guardian را به دست آورد. کتاب دندان سفید در دهه 1970 در لندن قرار دارد ، جایی که دو دوست مادام العمر ، آرچی جونز ، یک طبقه کارگر لندنی و سامال اقبال ، متولد مسلمان در بنگلادش ، برای تأمین خانواده خود ساکن شده اند. آنها در ویلسدن ، شمال غربی لندن ، جایی که اسمیت بزرگ شد ، زندگی می کنند. این رمان ، که اسمیت توصیف کرده است “نگاهی اتوپیایی” به روابط نژادی دارد ، تصویری زنده از یک شهر پسااستعماری چند فرهنگی ارائه می دهد: “کودکان با نام و نام خانوادگی در یک مسیر برخورد مستقیم. اسامی که در آنها مهاجرت دسته جمعی و تنگ ترشح می کنند قایق و هواپیما ، ورود به سرما ، چک پزشکی. ” رمان NW اسمیت 2012 در این نظرسنجی فرهنگ بی بی سی در رتبه 54 قرار گرفت.

رمان های برتر ادبیات فرانسه

2. کلاسیک مدرن هارپر چند ساله

معرفی کتاب تاریخ خاص تنهایی | احمد آلتان
بیشتر بخوانید

اولین رمان از سه رمان برنده جایزه نوبل که مارگارت درابل به عنوان “داستان فضای داخلی” لسینگ لقب داده است ، در اطراف چهار دفتر که آنا ولف زندگی خود را در آن ثبت و رمزگشایی می کند (و پنجمین دفتر “طلایی” که در آن برای ادغام دیگران کار می کند) . ” این دو زن در آپارتمان لندن تنها بودند. سوزان لارسون ، منتقد از شاهکار WWNO ، The Reading Life of Lessing ، می نویسد: “این رمان سنگ محکمی برای یک نسل از خوانندگان است. من طی این سالها پنج بار آن را خوانده ام و متعجب می شوم که هنوز هم به نظر می رسد هنوز به چالش کشیده شده است.” Lessing’s Memoirs of a Survivor در این نظرسنجی فرهنگ بی بی سی در رتبه 96 قرار دارد.

پرفروش ترین کتاب های جهان

3. کتاب جود مبهم (توماس هاردی ، 1895)

به عنوان یک جوان جود ، یک سنگ تراش در یک دهکده کوچک در هاردی ، رویای “وسکس” را برای تحصیل در زمینه کلاسیک در کریستمینستر خیالی (با الگو برداری از آکسفورد) ابداع کرد. در طول 19 سال ، درگیری های او با درگیری با عربلا دون و سپس پسر عمویش سو برید هد ، تولد پسرش جود ، فرزندان دیگر و محدودیت کلاس او ناشی می شود. باربارا هوفرت از کتابخانه ژورنال می نویسد: “این برای من بسیار هوشیار است که شخصیت اصلی در چه سن و سالی (تا پایان رمان) که اکثر ما هنوز در تلاش هستیم” خودمان را پیدا کنیم ” . هاردی شهردار کاستبریج در این نظرسنجی بی بی سی فرهنگ ، 74 ، Tess of the d’Urbervilles در 51 ، در رتبه 74 قرار دارد.

پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

4.کتاب تاریخچه تام جونز ، بنیانگذار (هنری فیلدینگ ، 1749)

جان دومینی می نویسد: رمان پیكارسك تند جونز خوش اندام خوش ذوق “آن مصنوعی پرهیجان را كه هنوز هم آن را” رمان “می نامیم ، یك اثر منثور طولانی با رشته های مختلف داستانی ، به یك مجموعه تفكیك به اندازه كافی برای جلب رضایت بزرگسالی تحصیل كرده ایجاد كرد.” ، نویسنده کتاب The Sea-God گیاه. “پیش از فیلدینگ چنین آثاری وجود داشته است ، البته کیشوت نمونه برجسته آن بود (و فیلدینگ خودش با تقلید از تقلید از ساموئل ریچاردسون آغاز کرد) ، اما تام جونز یک قرن و نیم خوب برتری رمان را آغاز کرد … رمان باقی مانده است خواندن خوب و هیجان انگیز ، عالی با انسانیت و شگفتی. ” جفری اوبراین از مجله New York Review of Books “نحو آن را ارزیابی می کند ، که اولین بار با آن روبرو شد ، بهشتی پر از هر نوع ذائقه و سطح موجود در جهان ماده”.

بهترین داستان های کوتاه جهان
بیشتر بخوانید

در ادامه مقاله بهترین رمان های ادبیات انگلیس میرسیم به کتاب :

5.قلب تاریکی (جوزف کنراد ، 1899)

این رمان متعارف تا حدی مبتنی بر تجربیات کنراد به عنوان ناخدای قایق بخار در کنگو در سال 1890 بود. “Ainehi Edoro of Brittle Paper” می نویسد: “وفاداری کنراد به قدرت کلمات ، صداها و تصاویر حیرت انگیز است.” “اقتصاد زبان قابل توجه است. همه چیز با اهمیت متورم است. حتی Chinua Achebe ، که از مرگ کنراد متنفر است ، اذعان می کند که موضوعی کاملاً اغواگرانه در این رمان وجود دارد. در همان مقاله ای که وی کنراد را نژادپرست می خواند ، نگران این واقعیت است که استفاده کنراد از تصاویر هیپنوتیزم کننده است. من همچنین قلب تاریکی را به عنوان اولین رمان واقعاً جهانی در نظر می گیرم به این مفهوم که دیگر هیچ فضای مهر و موم شده ای مانند اتاق نقاشی ویکتوریا وجود ندارد. هر محلی از آنچه در فضاهای دور اتفاق می افتد دچار اضطراب می شود. ” Conrad’s Nostromo در این نظرسنجی فرهنگ بی بی سی در رتبه 69 قرار گرفت. بهترین رمان های ادبیات انگلیس

6.اقناع (جین آستین ، 1817)

آن الیوت در یکی از اشارات اشاره شده آستین به شیوه های روایت زندگی و تاریخ زنان توسط مردان ، به “کاپیتان هارویل” می گوید: “مردان در بیان داستان خود از همه مزایای ما برخوردار بوده اند.” رمان پایانی پس از مرگ آستین پیرامون زنی می چرخد که فضیلت او با بزرگتر شدن برای اطرافیانش نامرئی به نظر می رسد ، اما در نهایت ، یک ازدواج کامل با مردی که دوستش دارد ، می سازد. بروت یوزف گروبیشیچ از آفتاب ونکوور می نویسد: “وزن بسیار زیاد و پیچیدگی بسیار زیاد” ترغیب آن را به جای یک رمان واقعاً خوانده شده به “باید خواند” تبدیل کرده است – یا در غیر اینصورت یک شاهکار برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است. “با این وجود اوج موفقیت های رسمی است.” New York Review of Books ‘Geoffrey O’Brien “لاغر و حدت خاص آن” را ستایش می کند. بهترین رمان های ادبیات انگلیس

7.اما (جین آستین ، 1815)

هلر مک آلپین از لس آنجلس تایمز و واشنگتن پست ، هلر مک آلپین ، آخرین کتاب منتشر شده در زمان زندگی آستین ، “نمونه ای عالی از انتقاد اجتماعی ، زیرکانه ، سرگرم کننده و سرگرم کننده این نویسنده محبوب است ، با یک قهرمان که الگویی برای خطرات هوبریس و بی ادبی. آستین هرگز پیر نمی شود. ” اما وودهاوس ، “خوش تیپ ، باهوش و ثروتمند” ، زنی توانا است که وقتش روی دست است و هیچ فشار مالی برای ازدواج ندارد. هنوز هم او را به نقشه ازدواج کشانده اند. او تصور می کند که خودش یک خواستگار است ، تا یک اثر خنده دار – هریت اسمیت را به اشتباه متقاعد کند که سه مرد عاشق او هستند ، از جمله جورج نایتلی. اما ، کور از ایرادات خود ، در زندگی خانواده و دوستانش دخالت می کند تا اینکه سرانجام با خود نایتلی “خوشبختی کامل” پیدا می کند. بهترین رمان های ادبیات انگلیس

معرفی کتاب ربکا | اثر دافنه دوموریه
بیشتر بخوانید

10 رمان برتر ادبیات آلمان

8.بقایای روز (Kazuo Ishiguro ، 1989)

سومین رمان ایشی گورو ، برنده جایزه Man بوکر در سال 1989 ، داستان استیونز ، ساقی وفادار به لرد دارلینگتون در طی سالهای قبل از جنگ جهانی دوم را روایت می کند ، مردی آنقدر رسمی که ما هرگز نام او را نمی آموزیم. او از طریق دفتر خاطرات و فلاش بک ، علاقه خود به خانه دار ، خانم کنتون (که از آن زمان خدمات لرد دارلینگتون را ترک کرده ، ازدواج کرده و صاحب فرزند شده است) می داند. در میان شیفت به یک کارفرمای جدید ، او در جستجوی خانم کنتون سفر اتومبیلرانی را انجام می دهد و با حسرت ها و فرصت های از دست رفته زندگی خود روبرو می شود. سرانجام او تصویری از خویشتنداری و از خودگذشتگی را به “بقایای” روزهای خود تبدیل می کند. Ishiguro’s Never Let Me Go رتبه 34 در این نظرسنجی فرهنگ BBC را کسب کرد. بهترین رمان های ادبیات انگلیس

9.هاواردز پایان می یابد

آن بوید ریو از The Millions and The Rumpus می نویسد: “من هرگز عمق احساسی را که با خواندن کلمات” فقط اتصال برقرار کردم “فراموش نمی کنم. فورستر نه تنها خود رمان و هدف ادبیات را به طور كلی ، بلكه كل اشتیاق بشر را جمع بندی كرده بود. به ندرت کتابی خوانده ام که کاملاً سریع موجود باشد و همه آن را در کوتاه ترین اما قدرتمندترین بخش خلاصه کند. ” برت یوزف گروبیشیچ (ونکوور سان) هاواردز اند را “تصویری ظریف و ظریف و بسیار عالی از خانواده و پیچیدگی خواهرخواندگی” می داند. Forster’s A Room with View در این نظرسنجی فرهنگ بی بی سی در رتبه 32 قرار گرفت.

10 رمان برتر ادبیات آلمان

10.امواج (ویرجینیا وولف ، 1931)

میشل فیلگیت از سالن و مرکز ادبیات می نویسد: “یک رمان آزمایشی بسیار جلوتر از زمان خود ، موج های وولف به اندازه اقیانوس پیچیده و مهیج است.” روایت موج ها از شش صدا تشکیل شده است – تک خوانهایی با صمیمیت مونولوگ داخلی – و شخصیت هفتم خارج از صحنه. این شخصیت ها که با پژواک EM Forster ، TS Eliot ، Lytton Strachey ، Mary Hutchinson ، Thoby Stephen ، Vanessa Ball و شخص Woolf همراه هستند ، همراه با بخشهای شاعرانه ای که پیشرفت روز را ردیابی می کنند ، بافته شده اند. وولف در دفتر خاطرات خود نوشت كه او قصد دارد این كتاب “یك شعر نمایشی انتزاعی … یك كتاب عاری از عرفان باشد … یك تفكر ذهنی … خود زندگی ادامه دارد”. بعداً ، او به شکل زیر ادامه داد: “یک سری از گفتگوی های نمایشی …. به طور همگن در ریتم امواج داخل و خارج.” Woolf’s Orlando در این نظرسنجی فرهنگ بی بی سی در رتبه 65 قرار گرفت.

بهترین کتاب های کافکا
بیشتر بخوانید

بهترین کتاب های ادبیات ژاپن

مقاله بهترین رمان های ادبیات انگلیس به پایان رسید با بخش ادبیات جهان همراه ما باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

18 − 14 =